doktor1 uto 8.12.2015 09:29

Joe Fielder (Black Hand Kickstarter, Bioshock) tweet this earlier:

 

This team has the art guy who invented the Big Daddy and did art lead on The Last of Us too, Nate Wells.
It has a bunch of O.G. System Shock guys on board.

hari85 uto 8.12.2015 10:22

Čekaj da skontam, tim od 6 ljudi koji trenutno rade na Ultima Underworld spiritualnom nastavku ( za koji su dobili pare preko kickstarter) najavljuju jos 1 igru iako im je prva jos u ranom developmentu? I prvo su vijesti dosle s Codex a ne neof*ga.

Lovac uto 8.12.2015 17:00

Baš sam htio otvoriti temu :D

Uglavnom, fantastična vijest koja šuškanja od prije par tjedana konačno i potvrđuje. Idem ih kontaktirati kao "system shock advisor" jer ovo NE SMIJU zeznuti 

Lovac pon 14.12.2015 16:54

Novi TEASER (tih par sekundi vrtim stalno iznova)

EDIT: ima i kratka anketa ako se pretplatite na novosti, no zadnje pitanje me zabrinjava jer ako će igru koncipirati kao VR naslov, bojim se da će sve ostalo pasti u drugi plan. Kao film koji se zove "John Smith 3D".

EDIT 2: Izvolite i wallpaper kojeg sam napravio od dostupnih materijala

Lovac sub 3.9.2016 12:20

Prvi službeni koncepti System Shocka 3 (btw Shodan mi ne djeluje dovoljno creepy). To se može promijeniti jer igru nećemo vidjeti još par godina. Ono što me zabrinjava jest činjenica da će izmijeniti personu Shodan koja će biti citiram "zanimljiva i drugačija nego što ljudi očekuju". Samo da ne zeznu temelj serijala. Evo i više detalja (nadam se da će ići smjerom SS2, trenutno još razmišljaju).

Svinja sub 3.9.2016 12:36

Jos uvijek sam skeptican oko developera, to je novi tim i koliko sam skuzio nema ih bas puno, iako ima par veterana.

 

I cini se da Paul Neurath ne radi na projektu vec samo konzultuira, posto je u drugom timu.

 

Vise o developeru ovdje.

Lovac ned 4.9.2016 14:16

I ja moram priznati. Koliko me SS3 najava radovala, toliko sada mislim da bolje da jednostavno naprave SS2 Remaster (onaj pravi kakav je nedavno bio financiran na kickstarteru za SS1).
Jer SS3 će podići puno prašine i hypea te će sve ispod apsolutne izvrsnosti biti "flop". Vjerujem da zato Valve ne žuri s HL3.

skank666 ned 4.9.2016 14:31
Lovac kaže...

I ja moram priznati. Koliko me SS3 najava radovala, toliko sada mislim da bolje da jednostavno naprave SS2 Remaster (onaj pravi kakav je nedavno bio financiran na kickstarteru za SS1).
Jer SS3 će podići puno prašine i hypea te će sve ispod apsolutne izvrsnosti biti "flop". Vjerujem da zato Valve ne žuri s HL3.

 Ali HL nema ama baš nikakvu priču (osim prvog)... 2. dio i one epizode su pušiona što se tiće priče, već milijon puta viđeno i u vrijeme kad su izišle (alieni osvojili zemlju i sad je mi vračamo). Jedica je zakon a ovo nakon (što se tiće priče) je mali makijato. :/

Lovac ned 4.9.2016 15:29
skank666 kaže...

 Ali HL nema ama baš nikakvu priču (osim prvog)... 2. dio i one epizode su pušiona što se tiće priče, već milijon puta viđeno i u vrijeme kad su izišle (alieni osvojili zemlju i sad je mi vračamo). Jedica je zakon a ovo nakon (što se tiće priče) je mali makijato. :/

 Jasno da se HL ne može mijeriti, pao mi je na pamet zbog svog hypea oko eventualnog nastavka. SS3 osim što mora imati izvrstan gameplay, mora imati isto takvu priču/atmosferu.

skank666 ned 4.9.2016 22:03
Prince-Arthas kaže...

Malo smo OT ali ovo tvoje mišljenje o HL2 je mišljenje debele manjine, meni a i drugima Half Life 2 je jedna od najvećih igara svih vremena, za mene je to remek djelo. Ustvari cijeli serijal bi trebao biti biblija za svakog gamera.

 Ma sve mi jasno ali ako pročitaš te reviewe onda vidiš da se večina visokih ocjena odnosi na mehaniku igre, fiziku i grafiku. I to sve stoji ali priča u usporedbi sa HL1 je bezveze... Ono, vanzemaljci osvojili svijet i sad se mi borimo protiv njih - isto ko doom i doom 2 hell on earth. :/

skorvy sri 15.3.2017 21:45
skank666 kaže...
Lovac kaže...

System Shock 3 je dobio izdavača i vjetar u leđa u vidu 12M $. Ali čekat ćemo još par godina vjerojatno.

 Par godina? O bože... Aj, bar je reboot blizu...

 Proleti to brzo..ide vrijeme u gamerskoj dimenziji.. Ali uz to isto se nadam HL3 da bude u nastavku negdje u doglednoj budućnosti.

Lovac sub 25.3.2017 08:36
3n3m1 kaže...
Super vijest!!! Inače " Lovče" dali si odigrao System Shock jedinicu ? Pitam jer smo tamo davno u drugoj temi pričali o SS i dao sam ti poticaja da isprobaš odigrati na dosboxu.

Probao, ali su najavili SS remastered tako da to čekam. Backao sam Kickstarter s 50$ i sad biti strpljiv :)

A i čini mi se da će novi Prey sad za mjesec i sitno biti u sličnom điru, probaj i to.

Lovac uto 19.3.2019 12:18

Stigao i teaser. Istovremeno sam hyped i prestrašen da ne zeznu. Pogledajte samo retardirane animacije od "machine mother" :( Isto tako, što su samo s Underworldom napravili... Ne znam. Bolje da ne pokvare status prethodnika, ako ne mogu napraviti dostojan nastavak, neka prodaju prava.

VIDEO

Svinja sri 20.3.2019 12:31

To su neki noobovi čini mi se, čim vidim Unity...

Ako SS3 bude sranje to će bit kraj System Shocka. Rađe bi da to prodaju nekome, makar bio i Ubisoft/EA ali njih to sigurno ne interesira, nema tu para. A i nije se Starbreeze povukao bezveze.

Lovac pon 10.2.2020 16:11

Izgleda da ništa od igre; OtherSide su od ljeta napustili svi ključni ljudi (uključujući pisca/voditelja, senior dizajneri, QA lead, lead dev itd.), a ruku na srce projekt nije obećavao jer se ne može napraviti kvalitetan System Shock nastavak s takvim pristupom i veličinom tima. Ostaje nada da će neki veliki studio otkupiti prava i dostaviti pravi AAA nastavak igre.
Evo i komentar bivšeg zaposlenika:

"Was the failure of the project right? It's hard to say. If Starbreeze hadn't gone into crisis I think we would've delivered something interesting with some fresh and innovative gameplay, but a much smaller game than what people were expecting and inevitably disappointing for a sequel to such a beloved franchise.

Those high expectations drove a lot of expensive experimentation. We were a small team and knew we couldn't compete with current immersive sims in production quality and breadth, so we had to be creative and clever and weird. And we were on our way to make something unique and possibly fun, but probably not what the audience was hungry for."