Shok sri 13.2.2008 17:33

Evo da započnemo i ovu temu, da čujem mišljenja u vezi sa izlaskom Starcraft-a 2, te da vidimo koliko je zapravo Starcraft bio tj. i dalje je popularan, meni je ovo jedna od najboljih ako ne i najbolja igra svih vremena koju sam igrao, ali sad kada izađe duja malo se i grafika i fizika igre poprave to će biti konkurent,  pa da onda čujemo mišljenja o tome .......


Meaningless ideals will eventually crumble before reality
h51ph čet 14.2.2008 20:04
Iron Man kaže...

Starcraft je bio i ostao odlicna igra,a sto se tice Starcraft 2 vjerujem da ce biti odlican i da ce nas Blizzard iznenaditi kao i uvijek.

potpisujem
sam da mal razviju grafiku, da bude blizu CoH ili WiC

potpisujem se
limun čet 14.2.2008 21:11
Shok kaže...

Evo da započnemo i ovu temu, da čujem mišljenja u vezi sa izlaskom Starcraft-a 2, te da vidimo koliko je zapravo Starcraft bio tj. i dalje je popularan, meni je ovo jedna od najboljih ako ne i najbolja igra svih vremena koju sam igrao, ali sad kada izađe duja malo se i grafika i fizika igre poprave to će biti konkurent,  pa da onda čujemo mišljenja o tome .......


 eh kad se samo sjetim jedna od prvih igara koje sam igrao na pc-u
.
Starcraft i njegov stariji brat warcraft...bilo je to jos daleke 98.
Jedva cekam dvicu da izadje.
Neznam samo sta su cekali do sad.

Samo bice to potpuno drugi osjecaj igranja,deceniju kasnije
i par svjetlosnih godina tehnoloskog pomaka u game enginima..


You take the blue pill and the story ends.
You wake in your bed and you believe
whatever you want to believe.

You take the red pill and you stay
in Wonderland, and I show you how
deep the rabbit-hole goes.
Sammy ned 17.2.2008 11:19
Shok kaže...

Evo da započnemo i ovu temu, da čujem mišljenja u vezi sa izlaskom Starcraft-a 2, te da vidimo koliko je zapravo Starcraft bio tj. i dalje je popularan, meni je ovo jedna od najboljih ako ne i najbolja igra svih vremena koju sam igrao, ali sad kada izađe duja malo se i grafika i fizika igre poprave to će biti konkurent,  pa da onda čujemo mišljenja o tome .......


 Igra je toliko dobra plus kada je jos izasao dodatak koji se btw za jeftine pare da kupiti u kompletu u algoritmu Osmijeh
Lightning ned 17.2.2008 12:20

Starcraft... po meni najbolja igra IKAD :)  i jedina igra na kojoj sam gubio sate i sate u multiplayeru :D

 

Cekam taj SC2 od kad su najavili da ce ga najavit :D


Samo me muci da ga ne naprave previse slicnim Warcraftu, jer mi se ta igra apsolutno ne svidja...

Blizzard je inace poznat po igrivosti, a ne forsiranju neke grafike. Jos dan danas je Starcraft igriviji od svih oni silnih RTS-ova koji zahrjevaju 3x8800GTX kartice.

Aral ned 17.2.2008 12:41

Ako zanemarimo onu senzacionalnu ocjenu Damira Rukavine sasvim ok Smijeh Sala, mrak igra, igram je i dan danas, bez prestanka. A SC2 tolko ocekujem vec da sam na rubu laganini...ma u biti bit ce sve ok samo da ne naprave neki shit kak to obicno ispade oko velikih naslova...veliki hype rodio se mis Viče Al opet, to je Blizzard, ne bi smijelo biti nikakve greske, oni su uvijek za nekih 20-30% ulagali vise truda nego ostali developeri. Vidjet cemo...


...:::Anime Phreak:::...
Lightning ned 17.2.2008 16:05

Paolo2612 kaže...
Poznajući Blizzard ispast će odlična ali ali kada netko spomene Starcraft i Starcraft: Brood War odmak ću zapjevati onaj stih "Kad se sjetim suza krene, zamirišu uspomene"
 E... to :)

NEW_MAN pon 18.2.2008 14:47

Ne volim Starcraft jer nema random mape nego stalno se igra jedna te ista debilana.

Ekonomija ne postoji, pošaljes ekipu da radi i kopaš nos.

Primjera radi AOE serijal ima jako bitnu komponentu a to je ekonomija i raspolaganje resursima.

 

Igral sam Starcraft ali više radi druženje s ekipom i zafrkancije nego zbog privlačnosti igre.

 

Starcraft 2 bude isto ko stari Starcraft samo ljepše zapakirano.

 

 

 

 

 

Aral uto 25.3.2008 09:46
bazzoka kaže...

E ako neznas/ neznate imate film na jednom od bug-ovih cd-a trailer i demo igrani prikaz kako izgleda.


 Net ih je doslovno krcat...na desetke filmova, nemoras se zamar trazeci na bug dvd-u.

@Antizyclon: Istina, ali sc je ipak sc...a da ne pricamo o dvojci. Uvijek ce biti ljudi koji ce voljet ili sc/sc2 ili w3...ili oboje ;)

...:::MB Gigabyte M55S, AMD Athlon X2 64 4000+, 2x1GB Kingmax 800Mhz,XFX 8800GTS 640MB Alpha Dog Edition,160GB & 250GB Seagate Baracuda & 750GB WD external,Foltron 500W Blue,Thermaltake Soprano case black,MX518 gaming mouse,Audigy2,Samsung SyncMaster 226BW,2X Pioneer DVD/RW:::...
Antizyclon uto 1.4.2008 16:54

Aral kaže...
@Antizyclon: Istina, ali sc je ipak sc...a da ne pricamo o dvojci. Uvijek ce biti ljudi koji ce voljet ili sc/sc2 ili w3...ili oboje ;)

  Ja volim oboje, za sada bolji War3, mozda promjenim misljenje kad izadje SC 2

Ha ha ha ... I knew it! ha ha ha ... He..He has pulled the wrong tooth ha ha ha ... There is only one man who could have pulled the wrong tooth ... ha ha ha ... It's Clouseau ha ha ha ... KILL HIM ha ha ha ...KEEELLL HIM! ha ha ha ha ...

PROTECTOR uto 1.4.2008 17:11
NEW_MAN kaže...

Ne volim Starcraft jer nema random mape nego stalno se igra jedna te ista debilana.

Ekonomija ne postoji, pošaljes ekipu da radi i kopaš nos.

Primjera radi AOE serijal ima jako bitnu komponentu a to je ekonomija i raspolaganje resursima.

 

Igral sam Starcraft ali više radi druženje s ekipom i zafrkancije nego zbog privlačnosti igre.

 

Starcraft 2 bude isto ko stari Starcraft samo ljepše zapakirano.

 

 

 

 

 

 Lupaš gluposti. Očito nisi igrao na Battlenetu sa pravim igračima pa neznaš koliko je ekonomija bitan element. Da ne spominjem koliko su ti micro i macro pojmovi nepoznati....
 Random mape?? Izbor mapa za SC je ogorman. I dan danas se izrađuju. I najbitiniji element igrivost nešto što je AOE imao u tragovima (naspram SC-a) i to SP. SC2 čekam pa    neznam već koliko.... čim izađe pravac Battlenet (naravno prvo SP Smijeh). Igra će biti prava bomba u to ne sumnjam.My life for Aiur! Cool

 

Atheistic to the point of fanaticism, there u have me in a nutshell so kill me again or take me as I am for I shall not change.
the_tux uto 1.4.2008 17:46

Glupo mi je što su jednu od jedinica Protosa nazvali Immortals, sve po uzoru ili pod dojmom filma 300. A i te alienske rase i ideje kreatora, Protosi podsjećaju na Predatore i Skaarje.


Developers,developers,developers...coming and coming and coming...
Adisuki pet 5.9.2008 02:32

Lol, i to je tvoja kritika? Smijesno. Zasto ne, a to pod koji dojmom je ime nastalo... jedan veliki LOL.

 

Inace, starcraft je prije inspirisan w40k pricama: terran (space mairne), protoss (eldar), zerg (tyranid). Ako cemo vec pricati o izvorima, a sad inspiraciju imaju pravo uzeti od kud hoce, bitno je da gameplay i prica budu u redu. Sad da li ce se zvati Immortals ili Spajdermen, mene nije briga :)

 

Meni osobno su se najvise dojmili upgradeovi postojecih gradjevina, tipa Supply Depot se moze ukopati, te Photon Canon se moze cak premjestiti nakon sto se izgradi :)

Igra ce biti super mega cool, te spavat cu pred algoritmom kako bih je dobio u prvoj posiljci :)

the_tux pet 5.9.2008 08:19

Adisuki, malo originalnosti nebi škodilo. A inača da se razumijemo, Starcraft mi je jedna od najdražih strategija i igri koje sam igrao uz Warcraft 2. Iako mi RTS nije omiljen žanr koliko mi je FPS/RPG.

NEW_MAN pet 5.9.2008 08:39
PROTECTOR kaže...
 Lupaš gluposti. Očito nisi igrao na Battlenetu sa pravim igračima pa neznaš koliko je ekonomija bitan element. Da ne spominjem koliko su ti micro i macro pojmovi nepoznati....
 Random mape?? Izbor mapa za SC je ogorman. I dan danas se izrađuju. I najbitiniji element igrivost nešto što je AOE imao u tragovima (naspram SC-a) i to SP. SC2 čekam pa    neznam već koliko.... čim izađe pravac Battlenet (naravno prvo SP Smijeh). Igra će biti prava bomba u to ne sumnjam.My life for Aiur! Cool

 

 Kakva ekonomija i kaj ti trabunjaš? Plin ti pobiraju 3 drone a dalje kak te volja. Nemreš radit nikakav upgrade kolekcije resursa ili prerade koji bi imao ulogu u tome da imaš više resursa te nakon preživljavanja rusha mogućnost izgradnje jaće vojske. Ekonomija se svodi na to da si moraš prije nego neprijatelj osigurat položaje gdi su resursi kaj nema veze s ekonomijom. Izbor mapa je krajnje nevažan jer si ti očito krivo zabrijal. Ako je mapa RANDOM onda je RANDOM i ne treba mi nikakv izbor mapa jer je svaki put drukčija. Nije isto ako svaki put tražiš resurse ili ako znaš gdi su. Age je imao jako izraženu ekonomiju i upgrade kroz vremenske periode. Npr. ti odeš na rush a ja na ekonomiju postoji velika šansa da popušiš jer kolko god su tvoje jedinice jače moja ekonomija može izbacit više slabijih jedinica koje na kraju obrane bazu a ja dođem u next age s boljom ekonomijom i totalno te zgazim.
SC sam igral valja 100000000000000000x i jako je dobra društvena igra ali me smeta nedostatak ekonomije i random mapa zato mi je aoe serijal bil bolji.
Od kad su aoe počeli musti ko kravu i izbacili 1000 expanzija i serijala igra mi se zgadila.
SC2 budem igral i kupil budem original da mogu na bnet ali kad se sjetim starog aoe kaj sam vrtel na pentium 133 i 28800 modemu srce me zazebe.

PROTECTOR pet 5.9.2008 16:01

NEW_MAN kaže...
 Kakva ekonomija i kaj ti trabunjaš? Plin ti pobiraju 3 drone a dalje kak te volja. Nemreš radit nikakav upgrade kolekcije resursa ili prerade koji bi imao ulogu u tome da imaš više resursa te nakon preživljavanja rusha mogućnost izgradnje jaće vojske. Ekonomija se svodi na to da si moraš prije nego neprijatelj osigurat položaje gdi su resursi kaj nema veze s ekonomijom. Izbor mapa je krajnje nevažan jer si ti očito krivo zabrijal. Ako je mapa RANDOM onda je RANDOM i ne treba mi nikakv izbor mapa jer je svaki put drukčija. Nije isto ako svaki put tražiš resurse ili ako znaš gdi su. Age je imao jako izraženu ekonomiju i upgrade kroz vremenske periode. Npr. ti odeš na rush a ja na ekonomiju postoji velika šansa da popušiš jer kolko god su tvoje jedinice jače moja ekonomija može izbacit više slabijih jedinica koje na kraju obrane bazu a ja dođem u next age s boljom ekonomijom i totalno te zgazim.
SC sam igral valja 100000000000000000x i jako je dobra društvena igra ali me smeta nedostatak ekonomije i random mapa zato mi je aoe serijal bil bolji.
Od kad su aoe počeli musti ko kravu i izbacili 1000 expanzija i serijala igra mi se zgadila.
SC2 budem igral i kupil budem original da mogu na bnet ali kad se sjetim starog aoe kaj sam vrtel na pentium 133 i 28800 modemu srce me zazebe.

 Tko te ograničava na 3 radilice? Stavi ih više ako želiš. Jedna sasvim druga priča je da su 3 radilice optimum. Upgrade kolekcije resursa? Opet,stavi ih više. Osigurat resurse nije samo tako kako ti misliš (a kao igrao si SC). Kad smo kod rusha (očito se nisi pomakao dalje od njega) s jednim dobrim reaver dropom tvoja ekonomija ode u propast. Na višem skill levelu shvatiš koliko je sc moćna igra i zašto je proglašen najboljim RTS-om svih vremena. Dokaz tome je da se i dan danas (nakon 10 god) sc igra na WCG-u. AOE nikada nije zaživio kao kompetitivna igra. Toliko o mome "zabrijavanju"....

naxeem pet 5.9.2008 16:30

Nije to baš tako.:)

 

Pravo stanje stvari je da su zapravo SC i C&C igre s vrlo malenim mapama i nema tu puno pameti. Najbitnije je biti brz i brzina odnosi pobjedu. Odgovori, napadi.. sve je to već predefinirano i zapisano i provjereno; bitno je samo biti brži od protivnika, a mape su takve da je uvijek onaj tko za mapu na pamet u prednosti.

Red Alert 3 (trenutno beta) se mrvicu odmaknuo tu. Iako je brzina još uvijek bitna, važnost je manja barem upola. Igra je sporija i jedinice imaju special abilitye koje za razliku od onih u Warcraftu 3 ima smisla koristiti i zbog toga je čak i kad te netko napadne, moguće odgovoriti na napad i preurediti redove obrane.

 

Age of Empires je, za razliku od SC/C&C igara daleko više strategija. U AoE-u možeš graditi strategiju, planove, taktika je odvojena, a strateške odluke dugoročno imaju svoj efekt. U Starcraftu ili Command & Conqueru toga nema: pobjeđuje onaj tko ima više iskustva na toj mapi s tim protivnikom i tko manje grešaka napravi u maničnom klikanju.

 

Starcraft na Normal i Fast brzini postaje daleko igriviji.

Adisuki pet 5.9.2008 16:35

Care, sori, malo sam pozurio i nekako sam onaj tvoj komentar primio kao uvredu mog stovanja Blizzarda, hehe. Razumjem ja tebe i opet kazem sorry, kasno sam pisao post, pa ono...

 

Starcraft nije nikad bio nesto pretjerano inovativan, nego je samo isao prema receptu: uzmemo najbolje od onog sto postoji i kvalitetno to spakujemo + ako jos dodas podrsku, ultimativni rts imas :)

Istu stvar ocekujem od Starcraft2 - nista pretjerano novo, nego samo sklad najboljeg sto svijet moze ponuditi, upakovano kvalitetno, sa novim dodatcima :)

 

Zadnjih godina samo je Relic pomaknuo RTS zanr, i mislim da ce ga on i pomjerati sto se tice ideja, ali Starcraft ce uvijek biti Starcraft za mene :) kuzis :)

 

---------------------

 

Sto se tice diskusije Starcraft VS AoE, to mi je apsurdno. Mislim, svako voli nesto drugo i daj nemojte se svadjati uzalud. Obje igre imaju svoje drazi (aoe 1 i 2; ne 3 :)) i drugaciji pristup, te tu nema onog sta je bolje, to nije pitanje dobra i zla, nego je samo prate drugaciji koncept.

Armor pet 5.9.2008 16:42

Evo vam odgovora; Ak hoćete brzinu i (školski-da se istrenirati ko i lovački pas) brzu strategiju, tada su to Warcraft 3 i Starcraft

Ukoliko hoćete "pravu" strategiju sa malo više logike i velikim mapama, tada su to LOTR:ROTWK i vrlo teški HoMM 5: Tribes of the East.

Da ne spominjem Civilization...

 

Starcraft 2 će biti sigurno dobar ali ocrnjen ko i svaki nastavak svake igre.

Tracer pet 5.9.2008 16:43

Ne vjerujem da se Starcraft 2 biti popularan kao prethodnik. Kao prvo, nije originalan, a kako mi se čini i gameplay je spor. Ali opet, imaju i dosta novih stvari koje podižu zanimljivost, jedinice, landscapes, tu je i novi grafički engine itd. Valja isprobati pa što bude...

PROTECTOR pet 5.9.2008 17:08
naxeem kaže...

Nije to baš tako.:)

 

Pravo stanje stvari je da su zapravo SC i C&C igre s vrlo malenim mapama i nema tu puno pameti. Najbitnije je biti brz i brzina odnosi pobjedu. Odgovori, napadi.. sve je to već predefinirano i zapisano i provjereno; bitno je samo biti brži od protivnika, a mape su takve da je uvijek onaj tko za mapu na pamet u prednosti.

Red Alert 3 (trenutno beta) se mrvicu odmaknuo tu. Iako je brzina još uvijek bitna, važnost je manja barem upola. Igra je sporija i jedinice imaju special abilitye koje za razliku od onih u Warcraftu 3 ima smisla koristiti i zbog toga je čak i kad te netko napadne, moguće odgovoriti na napad i preurediti redove obrane.

 

Age of Empires je, za razliku od SC/C&C igara daleko više strategija. U AoE-u možeš graditi strategiju, planove, taktika je odvojena, a strateške odluke dugoročno imaju svoj efekt. U Starcraftu ili Command & Conqueru toga nema: pobjeđuje onaj tko ima više iskustva na toj mapi s tim protivnikom i tko manje grešaka napravi u maničnom klikanju.

 

Starcraft na Normal i Fast brzini postaje daleko igriviji.

 Naravno da je zapisano i provjereno ,ipak, pričamo o igri koja je stara 10 godina. Iskreno znanje mape nije uopće prednost, s obzirom da ju nije teško zapamtiti. Oni koji igraju na Bnetu kompetitivno i tako znaju koje mape se igraju tako da tu nema prednosti.Treba biti brz ali divljačko klikanje ti nemože nabrzinu razviti ekonomiju i tehnologiju (koliko god to neki tvrdili), pomaže (ne uvijek) u situacijama gdje je micro od presudne važnosti (jeli itko vidio kako se sa jednim marincem ubiju 3 lurkera?).
Red Alert 3 željno iščekujem i nadam se da ću se guštati (po onome što pišete sve je izglednije da hoću). Age of Empires je odlična strategija (Age of Mythology još i boljaBelji se) ali neda mi se zamarati jeli seljak ubio krokodila pa skuplja hranu ili je krokodil ubio njega pa se gosti. Ovo je više stvar ukusa ali u multiplayeru očekujem fight,dinamiku,napetost. AoE mi to nije pružio, zamoran je i dosadan. Za čisto taktičko nadmudrivanje postoji npr COH. Volim SC i nedam da se sercuka po njemu samo zato što je netko zagrebao po površini i to je to.