unknown čet 20.8.2009 14:46

Dosao je i taj dan.

Dan kojeg cemo svi istinski gameri pamtiti.

http://www.youtube.com/watch?v=NCsmPda2N_E

Fanovi ujedinite se jer sudbina je na name da unistimo Dragone. buahahahahaa

:)

 

Igra ne sadrži mjesečne pretplate. (Kupiš ju jednom i netrebaš više plaćat da bi nastavio igrat)

 

EDIT:

nadopunjavam vijesti koje su došle u vezi GW2 tokom vremena.

 

 

-Guild Wars 2 Gamescom 2011 Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=4OyHwqokkKk

 

Guild wars 2 je nastavak popularne MMORPG igre Guild wars, (sa nastavcima factions, prophecies, nightfall i eye of the north)

radnja se odvija 250 godina nakon završetka zadnje ekspanzije EOTN. Lice kontinenta Tyria se drastično promjenilo zaslužujući "elder dragonima" koji se mogu naći u EOTN kampanji kako hiberniraju.

 

Zmajevi se bude nakon 1000 godina hibernacije. Prvi Dragon iliti zmaj po hrvaškom :P se zove Primordus i budi se nakon 50 godina što je EOTN kampanja završila, drugi pod nazivom Jormag ruši teritorij i tjera klasu Norn iza u južni dio mjesta "far shiverpeaks"

3. zmaj Zaithan budi se ispod svetog grada Araha u uništenom kraljevstvu Orra. Četvrti zmaj Kralkatorrik budi se u "charr homelands" odkud odlazi u uništeni grad Ascalon gdje stvara "Dragonbrand" gdje zatim putuje  u "crystal desert" u Eloni gdje uništava svaki prolaz da Elone 

 

Lice kryte nije kao prije. Lions arch je potopljen zajedno sa svim gradovima na obali, Ascalon je postao ruševina gdje žive duhovi ljudi koji su ubijeni u njemu.

Nova rasa Sylvari kreirana od misterioznog drveta koje je kentaur ventari njegovao do svoje smrti

Dwarves koji su uništili Destroyere u EOTN ekspanziju postali su vječita stvorenja od mramora

 

na kontinentu Canthi Emperor Kisu pobjeđuje Kurzick i luxon factione i stvara mir na kontinentu gdje se prekida svaka vrsta trgovine i protjerani su ljudi sa kontinenta.

palawa Joko na kontinentu Elona podiže svoju vojsku mrtvih ljudi i pokušava osvojiti kontinent. Regija Vabbi je uništena.
uništeni su branitelji i održavatelji mira sunspears. Palawa uzorkuje glad i ssmrt mnogih ljudi zbog promjene toka rijeke Elon

"Crystal desert" je postala bojišnica između Zaithanove i Palawove vojske.

Svake vijesti sa kontinenta širi "order of the whispers" koji je jedini našao način putovanja od jednog do drugog kontinenta.

 

 

Već u prvome Guild Warsu upoznali smo većinu rasa koje ćemo susretati i u nastavku - Ljudi, Charr, Norn i Asura, a kao peta rasa uzdižu se Sylvari. Dwarfovi su došli do istrebljenja te njih najvjerojatnije neće biti u dvojci.

 

Ljudi - najugroženija rasa Tyrije. Još u originalu, njihovo glavno područje, Ascalon, bijaše sravnjeno sa zemljom od strane Charra koji su ih napali sa sjevera. Ljudi su morali pobjeći u Krytu kojom vladaju ratovi, siromaštvo, 

političke intrige i neujedinjenost. Jedino sigurno mjesto je Divinity’s Reach koje postaje glavni grad ljudi.

 

Charr - ratnička rasa koja je poharala ljudski Ascalon i osnovala svoj glavni grad - Black Citadel. Vrlo su tehnološki napredovali u zadnjih 250 godina. Iako ostavljaju dojam običnih barbara, razvili su tzv. “war machines” kao i svojevrsne puške.

 Njihovo društvo podijeljeno je u četiri Legije – Ash Legion, Blood Legion, Iron Legion i Flame Legion, između kojih će igrači moći birati.

 

Norn - rasa heroja kojima je čast i slava na prvom mjestu. Imaju mogućnost transformacije u medvjeda, vuka, snježnog leoparda i gavrana te su to za njih sveta bića. Nakon buđenja prvog zmaja Jormaga, bijahu potjerani iz domovine u oštru hladnoću i visine Shiverpeak planine gdje su sagradili kolibe.

 Glavno uporište su im velike dvorane Hoelbraka.

 

Asura - rasa niskih bića poznatih po nevjerojatnoj inteligenciji i visokoj tehnologiji, posebice umjetnosti izrade golema - robota kojima upravljaju i koje koriste u bitkama te po portalima, tzv. Asura Gates kojima se brzo kreću između raznih destinacija. 

Horde vatrenog zmaja Primordusa potjerale su ih u Maguuma džunglu gdje su sagradili svoj glavni grad Rata Sum. Njihovo društvo je najobrazovanije pa će tako igrači moći birati između nekoliko studija - Statike, Dinamike i Sinergetike.

 

Sylvari - najmlađa rasa Tyrije. Razvili su se iz flore Maguuma džungle, točnije iz Blijedog Drveta koje je godinama raslo i naposlijetku, pod utjecajem Sna, procvjetalo te je rođena prva Sylvari. 

Postupno ih bijaše sve više i tako je nastalo cijelo njihovo društvo koje se okupilo oko njihove majke drveta. Nisu svi Sylvari nastali iz istog Sna: neki su nastali iz Noćne more koja je stvorila korumpirane Sylvarije. Oni pak teroriziraju ostale.

 

 

---Pogled prema gameplayu

http://www.youtube.com/watch?v=jXZwhJSQIxw

 

---Guild Wars 2 Races Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=uXlzIRYA4NE

 

---guild wars 2 manifesto trailer

http://www.youtube.com/watch?v=b_FskSWHLgE

 

-HEALING

 

 

Najnovija informacija je ta da nema healing klasa, a argumenti za ovu odluku su prilično jasni i vjerujemo da će se ljubitelji healera ipak složiti sa ovom odlukom. Naime, smatra se da se iz koncepta igre definitivno treba izbaciti: „Looking for a healer to go!“, 

odnosno konstantno vikanje po chatu da se traži healer kako bi se uopće mogla riješiti neka misija. Nadalje, koliko puta vam se dogodilo da u PvP borbi ugledate healera u protivničkom timu, a vi ga nemate? U 99% slučajeva odmah ste znali da ste izgubili! ArenaNet ide u dubinu stvari i potpuno mijenja koncept supportanja, 

odnosno podrške – svaka klasa na neki način pruža podršku svojim suborcima, a healanje prvenstveno treba shvatiti kao posljednju rezervu snage da preživite borbu. Cilj je naravno da vas protivnik niti ne takne.

 

 

-ORUŽJA

 

 

Guild Wars 2 donijeti će i hrpu oružja za borbu. Dijelimo ih na jednoručna, dvoručna i offhand ilitiga oružja slobodne ruke. Jednoručna oružja su axe, dagger, mace, pistol, scepter i sword, dvoručna su hammer, longbow, rifle, shortbow i staff, a offhand oružja će biti focus, shield, torch i warhorn.

Neka oružja su određena samo za neke profesije. Također postoje oružja koja se nađu usput, kao primjerice katapult. Kada igrač zauzme katapult, prvih pet skillova promijene se u one vezane uz katapult. Možda najzanimljivija stvar su među-profesijski komboi. Npr. Elementalist može napraviti vatreni zid, a kad Warrior ispaljuje strijele na protivnike, 

one postanu vatrene te imaju jaču udarnu moć.

 

 

 

Guild Wars 2 je prema svemu spomenutom jedan od najinovativnijih, najambicioznijih i najzanimljivijih MMORPG-ova do sad, a nismo došli niti do pola razvojnog plana. Nadamo se da će ispuniti sva obećanja i stvoriti nešto posebno, a što je najbolje model igre je B2P, znači bez mjesečnih plaćanja! Pa tko se ne bi ovome radovao?

-Loot i sistem levelanja

Loot je vrlo važan aspekt igre jer upravo on odlučuje, uz leveling, u kojoj mjeri prostoji grind u igri. Arenanet upravo to namjerava minimizirati, i ono nešto grinda što ostane učiniti što zabavnijim. Kada grupno ubijete bossa, nema više natezanja tko će dobiti drop, već svako dobiva svoj, i uvijek će netko nešto dobiti. Tako da nema više popularnih 'ninja lootera'. 
Također u velikim, dinamičnim eventima poput impresivne borbe protiv Shatterera, nakon što ga svih dvjestotinjak ljudi pobjedi, on ostavlja veliki kovčeg (cheast) iz kojeg svaki igrač posebno uzima svoju nagradu. Nadalje, prisustvovanje u tim dinamičnim eventima daje vam karma bodove, koje zatim kod NPC-a mijenjate za neki komad opreme. 
Treba spomenuti i nagrade za prelazak dungeona. Svaki dungeon ima vlastiti armor set koji možete skupiti, ali kada ga pređete nećete direktno dobiti neki dio, već dobivate neku vrstu 'tokena' koje zatim zamijenite za dio koji vam fali kod NPC-a, tako se izbjegava grindanje dungeona.
-Side-kick sistem
Side-kick sistem omogućava da igrač visokog levela može igrati sav sadržaj nižih levela sa jednakim stupnjem izazova. Točnije, kada igrate sa igračima koji su puno niži level od vas, vaš level bit će izjednačen njihovim. Ovo se još naziva skaliranjem prema dolje. Dakle, ništa vas neće sprečavati da nešto što ste igrali kao newbie, nećete igrati kasnije kao maksimalno levelani.
Complete Guild Wars 2 Demo (43min) - with Comments
--TRAITS, SMRT I DYNAMIC EVENTS

Guild Wars 2 uspijeva unijeti zabavu i u inače tužan dio igre - smrt. Naime, kada health igrača dosegne nulu, on pada na pod i bude u tzv. downed položaju. Dakle igrač je ranjen te leži na podu i ne može se micati, ali za njega borba nije gotova. Igrač u ovome stadiju dobiva posebne downed skillove te može na primjer uzeti svoju sjekiru i baciti je na protivnika, ili ga gađati kamenjem, 
ili se pak derati sa svojim shoutovima. Ako u ovom stanju uspije ubiti protivnika, igrač se može podići i nastaviti boriti. Ako igrate Call of Duty 6, ovo se može direktno usporediti sa Final Stand perkom. Također, više neće biti dodatnih kazni ako umrete. Dakle nema izgubljenog exp-a, armora ili pak death penaltija iz originala. Jedina kazna igraču jest ta da je umro i nije uspio izvršiti zadatak, što svakako pozdravljamo.
Najveća inovativnost se može očitati upravo u dynamic events sistemu kojega Guild Wars 2 dovodi i koji igračima osigurava uvijek nova iskustva, bez ponavljanja. Također, ovo je jedna od glavnih komponenata igre koja direktno zamjenjuje klasične tekstualne questove, kojih, kako tvrde, više uopće neće biti jer su zastarjeli. Igrači će doslovno moći vidjeti, čuti i gotovo namirisati što se događa u svijetu oko njih, 
a neće samo čitati o tome u nekom prozorčiću sa napisanom pričom. Ovime developeri pokušavaju stvoriti pravi virtualni, živi svijet.
Dynamic events je najbolje objasniti na jednostavnom primjeru. Recimo da grupa kentaura iz svoje baze napadne selo ljudi i počne paliti sve pred sobom. Ljudi vrište i bježe tražeći pomoć. Igrači se mogu igrom slučaja naći upravo blizu sela te vidjeti dim u daljini ili pak čuti krikove seljana. Ono što igrač mora izabrati jest hoće li pomoći obraniti selo ili gledati kako gori. Ako ne odluči pomoći, kentauri će zauzeti selo, 
stvoriti svoju novu bazu i od tuda napadati dalje. Isto tako, može se dogoditi da u blizini svega ovoga slučajno prolazi Dredge vojska te ugleda kentaure pa i oni napadnu istu lokaciju, stvarajući time potpuno novu situaciju u kojoj se bore čak tri strane. Mogućnosti je stvarno puno i svijet nikada neće biti isti za svakog igrača, što daje odličan doživljaj za one koji vole istraživati, jer jednom kada prođu kroz neko područje i kasnije se vrate,
 ono vrlo vjerojatno više neće biti isto! Valja napomenuti da odluke dosta utječu na to kako će se dotični seljani ubuduće odnositi prema vama – hoćete li biti heroj ili kukavica?
Igre unutar Guild Wars serije kritički su pozitivno primljene i osvojile su brojne nagrade za najisplativiju igru, najbolju MMORPG igre te najbolju računalnu igru. Guild Wars je primjetno različit od ostalih komercijalnih igara MMORPG žanra po tome što pruža mrežno igranje igre bez mjesečne nadoplate, njegov pristup igranju u instancama, te grafičkom kvalitetom koja je ostvariva i pri nižim postavkama. U kolovozu 2009. godine, 
NCSoft je objavio kako je prodano preko 6 milijuna igara iz Guild Wars serije. U ožujku 2007. godine, najavljen je nastavak Guild Wars 2, koji će donijeti poboljšanu grafiku i način igranja, te će nastaviti tradiciju bez mjesečne naplate. Nije objavljen datum izlaska nastavka u prodaju.
Za vrijeme pisanja ovog teksta već su se počeli slati zahtjevi za beta testiranje.
sretno! :)
 
Izvori:
www.hcl.hr
www.gamespot.com
www.ign.com

 

Nitrium sub 29.8.2009 02:09

http://pc.ign.com/dor/objects/896298/guild-wars-2/videos/gcom09act_guildwars2_inv_08209.html

 

http://www.pause.com/index.php/guild-wars-2-exclusive-a-few-questions-with-mike-obrien/

 

Malo novosti za GW2;

 

Biti ce sistem preuzimanja outpostovao od strane NPC tj pustimo da ne centurioni rasire (ne napadaju ih nikakvi igraci) i oni nakon nekog vremena postanu velika vojska koja ako je blizu nekog outposta napadne i pokusa preuzeti! Cool

Ali to nije sve jer mi igraci imamo ulogu udruziti se i vratiti nazad sta je nase Smijeh;

stvarno mislim da bi ozbiljno mogao zaprijtiti WoW-u, makar mislim da je WoW na kraju svoga puta i da dolaze bolji MMO i kvalitetniji sadrzaji!

 

Nikada nije dobro zivjeti na staroj slavi! Belji se

Littlemanbeingerased sri 28.4.2010 14:40
Faerdhur kaže...
Canassob kaže...

Guild Wars 2 novi blog http://www.arena.net/blog/

 

O moj bože...

 

Budući da sam se kroz GW uvjerio u njihovu sposobnost sada vjerujem svakoj riječi koju je tu napisao, teško za povjerovati, ali tako je.

 

Nastavi postati ovdje članke kako budu izlazili, hvala.

 

 

a cuj. GW2 je vec podosta u izradi (ideja, engine.. etc) tako da vjerujem da su dobro promislili sto zele omoguciti igracima.
ako samo i dio onoga sto pricaju "isporuce".. bit ce pakleno. :)

 

Faerdhur sri 28.4.2010 15:44
Littlemanbeingerased kaže...
ako samo i dio onoga sto pricaju "isporuce"...

 

Za GW nisu mnogo pričali unaprijed, nisu galamili, ali su radili pošteno i drago mi je da je ta igra od strane tržišta nagrađena s 6+ milijuna prodanih primjeraka. I pored neobičnog pristupa masovnom igranju GW je doživjela slavu. Ja sam jednostavno bio tada zapanjen tehničkim detaljima na koje su dizajneri obratili pozornost. Ako su dečki ostali jednako kvalitetni kao ekipa, ne sumnjam da će GW2 biti bomba ugodnog iznenađenja, iako u sada već snažnoj konkurenciji (Star Wars), pa je učinak na tržištu upitan.

 

 

Canassob sri 28.4.2010 16:05

Guild wars 2 na twitteru. Svak idan stavljaju nesto.

Trenutno se slavi 5 godina originalnog GWa.

Svak tjedan imas neke intervjue. Imas War in Kryta pricu novu koja se spaja s GW2. Malo pronjuskaj okolo naci ces. Stave Screen shotove nekad. Kad sam vidio kako izgleda. O.O

 

Facebook. Ima i svaka frakcija i grupa i sve ima svoju grupu na facebooku.

 

Intervju, intervju, informacije

 

SLIKA 

 

Slika s rasama, predpostavljam da ce polako trkivat naslovnicu ili sta vec gdje su sve rase.

 

Ostalo njuskajte. Kad dode novo postat cu ;).

Canassob sri 28.4.2010 21:16

Bit će. Sto posto. TO im je zastitni znak. Buy n' play.

 

Na proljece najverovatnije. Cak misli mda bi moglo na zimu ove godine doci. Oni to rade, pri kraju su imaju napravit za podvodni dio jedino, to im oduzima vremena. Ali kad izade igra. To ce bit savršeno. ANet = studio i po

toTheCore sri 28.4.2010 22:01

Izgleda stvarno zanimljivo, iako nisam igrao jedinicu. Jesu odustali od potpuno instanciranog svijeta ? Nakon ovih gore linkova sam malo googlao i izgleda da su promjenili to. Nasao sam jedan malo stariji preview.

Guild Wars 2's switch from an almost entirely instanced game-world, where you would adventure with only your party members, to a persistent, fully-populated one like those in more conventional MMOs, is the driving force behind most of the changes in the gameplay.

Faerdhur čet 29.4.2010 08:28
Hanibal kaže...

Negdje sam pročitao da će bit puno manje skillova nego u GW1, pa malo sumnjam u kvalitetu pvp-a. Neodlučan

 

Možda, ali naglasak je na combo upotrebi skillova (što daje veću paletu), i vjeruj da će biti dobro napravljeno, jer su PvP (players), GvG (guilds) i FvF (factions) borbe bile u vrhu interesa pri dizajnu GW. Isfurao si priču kroz 20 levela, malo grindao za elitne skillove i elitni armour, kad si se opremio ulećeš u arenu.

 

Sjeti se samo onog tehničkog savršenstva i blagoslova koji su bili posvećeni PvP igranju - template i observer view.

 

Template - kako posložiš svoj build (stats, skills), spremiš kao template i po potrebi učitavaš. Svaka klasa je imala više načina i taktika, pa zašto bismo lika razvijali samo kao fire elementalist kad su potrebe uraznim arenama drugačije? Tako spremiš  buildove u template i pozivaš skoro jednim klikom prema potrebi.

 

Observer view - klikom na tipku B, kad ti je dosadno ili želiš naučiti nešto novo, otvori se novi prozor unutar igre, izabereš trenutnu borbu u svijetu (najviše sam pratio Koreance kako se bore i njihove taktike) uzmeš grickalice i piće, i promatraš. Mijenjaš kut kamere, klikaš na igrače da vidiš koje skillove koriste, itd. Ja sam još i zapisivao razne buildove na taj način.

 

To i još mnogi detalji govore koliko im je bio važan PvP aspekt igre.

 

ArenaNet su bogovi.

 

Littlemanbeingerased čet 29.4.2010 13:59
Faerdhur kaže...

Za GW nisu mnogo pričali unaprijed, nisu galamili, ali su radili pošteno i drago mi je da je ta igra od strane tržišta nagrađena s 6+ milijuna prodanih primjeraka. I pored neobičnog pristupa masovnom igranju GW je doživjela slavu. Ja sam jednostavno bio tada zapanjen tehničkim detaljima na koje su dizajneri obratili pozornost. Ako su dečki ostali jednako kvalitetni kao ekipa, ne sumnjam da će GW2 biti bomba ugodnog iznenađenja, iako u sada već snažnoj konkurenciji (Star Wars), pa je učinak na tržištu upitan. 

da, poprilicno se potiho uvukla igra na PC-e korisnika. ali mislim da nimalo nije razocarala svakog tko joj je posvetio malo vise vremena.
star wars ce biti ..paaa bomba. nista manje niti ne ocekujem od razvojnog tima koji ju radi. da nisam casual gamer, tj. da mogu cesce svracati u mmo world bio bih pretplatnik SW-a (ali svakako i gw2 bi dobio mjesta na HDD-u). ovako.. ostajem vjeran GW-u. :)

 

edit: na komentar iznad.
da PvP im je jako bitan. dok nisu odjelili PvP i PvE skillove neki nerfovi (koji su bili tu radi balansa PvP-a) su cak isli na zivce mostly PvE playerima (poput mene :) ).
najbolja.. fantasticna stvar kod igre.. je ta kreativnost koju trazi od igraca. slaganje tog malenoga, ali toliko bitnoga, skill bara. (thumbs up svima onima koji su obogatili wiki-e za sve te razne setupe moguce).