ZC_Someone pon 12.3.2012 22:30

Zapela mi je igra za oko i mogu reći da je Dishonored jedna od rijetkih igara ove godine koju baš čekam. Pa evo malo informacija:

Dishonored je igra iz prvog lica koja kombinira elemente akcije, stealtha i nadnaravnih moći. Meni osobno se čini kao svojevrsni "nastavak" na Arx Fatalis i Dark Messiah of Might and Magic, igre koje je također napravio Arkane Studios. Razlog više da čekam Dishonored s visokim očekivanjima.

Dishonored se razvija na modificiranom Unreal 3 engeinu. Izdavač je Bethesda Softworks.

Uz Arkane Studios tim u razvoju pomažu i par poznatiji imena poput Harveya Smitha (System Shock, Deus Ex, Thief: DS) i Viktor Antonov (dizajn HL2, CS: Scource, Dark Messiah).

Igrač će biti stavljen u ulogu carskog čuvara i ubojice s nadnaravnim moćima okrivljenog za ubojstvo carice. Kroz igru igrač mora dokazati svoju nevinost i osvetiti se ljudima koji su mu podmetnuli. Originalno do bola... -.-

Radnja će se odvijati u retro-futurističnom anglo-saksonskom gradu s elementima steampunka. Po samom dizajnu i atmosferi mogao bi se u nekim elementima usporediti s City 17 iz HL2.


Neki od "alata" i mogućnosti u igri:

  • Mač, samostrijel, vatreno oružje, zamke... klasična oružja za stelth i otvorenu borbu.
  • Doublejump
  • Blink - instanti teleport. Omamljuje protivnike ako se pomoću blinka zabijemo u njih. Također može srušiti razne slabije konstrukcije.
  • Pause - smrzavanje vremena za sve osim igrača i stvari s kojima je on u kontaktu. Ali npr. ispucane strijele iz samostrijela će nakon ispaljivanja ostati nepomične u zraku dok vrijeme opet ne počne teći.
  • Possession - "ulazak" u neku drugu osobu ili životinju i preuzimanje kontrole nad njim. Ali ako umre upravljana meta umire i igrač.

Naravno nabrojana je samo nekolicina alata. Također igrač biti u mogućnosti kombinirati razna oružja i mogučnosti da dobije željeni efekt.

Par zanimljivosti:

  • Igru je moguće proći kombinacijom raznih stilova borbe ali i otići u dvije krajnosti. Ubiti apsolutno svakog lika na mapi ili (direktno) ne ubiti nikoga.
  • Objektive bi trebalo moći ispuniti na nekoliko načina.
  • Pristup lokacijama bi trebao biti nelinearan.
  • Interaktivni svijet koji reagira na postupke igrača.
  • Melee borba će vjerojatno biti slična onoj u Dark Messiah of Might and Magic ali dodatno modificirana i unaprijeđena.
  • Ne će biti moguće dobiti sve nadogradnje i moći u jednom prolazu.


Zanimljiv IGN-ov članak

 

Par videa:

 

Dishonored Exclusive: Stealthy, Gruesome Murder
http://www.youtube.com/watch?v=Zze1wpwVl7c


Dishonored QuakeCon 2011: Overview Interview
http://www.youtube.com/watch?v=mTzz-Gv1cUc

Dishonored The Game : Developer Discussion
http://www.youtube.com/watch?v=mFN-XvNkm8A

Dishonored QuakeCon 2011 Video Preview
http://www.gamespot.com/dishonored/videos/dishonored-quakecon-2011-video-preview-6328059/



Informacija, članaka i videa ima još. Ne da mi se baš sve stavljati. :)

Uglavnom ja s nestrpljenjem čekam da vidim finalni proizvod jer za sad mi se čini kao igra baš po mojem ukusu. :)

 

Evo i nešto SS-ova:

thuglife uto 8.5.2012 19:12

Čovječe igra steam-punk viktorijanskog futurističkog settinga na kojoj rade ljudi koji su imali veze sa System Shockom, Deus Exom, Thiefom i HL2 ) i Betsheda, pogode li atmosferu ( a čini mi se da jesu, doduše, još se nemože zaključiti ) i priču ( a čini mi se zanimljivom ), neznam što bi rekao, ovo ima jako jako puno potencijala, nadam se da će ispasti onakvom kakvom je zamišljam.

Mr.greenx uto 5.6.2012 16:02
thuglife kaže...
ZC_Someone kaže...

Moram priznati da je ovo s pretvaranjem u životinje hrabar potez, ako se loše izvede, moglo bi poprilično shebati igru. A i lik m ise čini teško OP, valjda je tako zbor prezentacije.

To su radi prezentacije imali sve moći otključane na najvišim levelima, kod normalne igre vjerojatno neće biti ovako.

bornasepic uto 5.6.2012 21:11

Znači igra će u nekim principima biti ista hitmanu?

 

Pogledao sam gameplay trailer i igra mi se ćini jako dobra.

Muzika je definitvno bila pravi pogodat za trailer.

Također sam primjetio da igra ima neke veoma slićne modele,animacije

kao iz nekih igara,crtanih serija.

No kako je danas dosta teško smisliti nešto originalno što nije bilo korišteno već

10 puta.....

Ugl radujem se i igri i definitvno ću je probati.