Čux čet 31.1.2013 13:47

Dirty Bomb je najnoviji projekt Splash Damagea i vjerujem da je dobar bio starije ekipe ovdje odraso uz njihove prijašnje naslove (Enemy Territory, Quake Wars). O samoj igri nema puno konkretnih informacija, teko nekoliko teaser videa tako da je dosta toga i dalje na nagađanjima. Ono što se sigurno zna je da će igra biti PC only MP naslov pogonjen Unreal engineom i free 2 play. Bethesda je out of the picture i SD sad vjerojatno funkcionira slobodnije tako da po meni ovo stvarno ima sve predispozicije da se pojavi nešto stvarno dobro.

 

Poznavajući njihov stil čeka nas objective based FPS sa naglaskom na klase i sudeći po videima stvarno se vraćaju back to basics sa dosta elemenata koji su proslavili Enemy Territory koji se i dan danas i dalje aktivno igra. Ovo diže puno prašine i na competition sceni pogotovo među starim RTCW i ET igračima pošto je ET uspio nadživjet sve njihove kasnije naslove na tom području tako da se igra developa i sa naglaskom na natjecateljski aspekt. F2P format je definitivo nešto novo za SD i nadam se da neće tu uspjet zajebat nešto, sve ostalo mislim da imaju pokriveno.

 

Teaser:

https://www.youtube.com/watch?v=0p_bQ5jIyNo

 

London Bridge:

https://www.youtube.com/watch?v=Xd4Hjoi2FQ0

 

Echo:

https://www.youtube.com/watch?v=zYvMOpV2Rjs

 

Sam releasedate još nije formiran, a ovih dana je počela i službena closed alpha faza tako da će vjerojatno bit nešto više informacija o svemu tome u skorije vrijeme. Također bi u neko doba trebala i open beta stupit na scenu, ali otompotom. Moja očekivanja su velika jer mislim da i dalje imaju unique gameplay koji se jedino može usporediti sa njihovim prijašnjim igrama. Any thoughts ?

 

Više na: http://www.dirtybombgame.com/

Čux ned 22.12.2013 13:45

Oh boy, prošlo je dosta vrmena bome i svašta se promijenilo pa da malo apdejtam topic i napravim kratki osvrt na trenutno stanje pošto i igram ovo čudo neko vrijeme :D Za početak, igra je promijenila ime, sad se zove Extraction, Nexon je uletio kao nekakav publisher u cijelu priču (mada je deal navodno takav da se oni brinu za tehnikalije oko servera i clienta samo i nemaju veze sa content developmentom).

 

Malo netipično za SD igre, klase su labavo definirane, jedva da postoje, tako da svi mogu skoro sve izvodit, ali naravno neki efikasnije od drugih. Više je fokus na charactere sad i ovog trena ih je 16 s time da ih oni misle s vremenom naštancat još dosta. Čak i likovi koji spadaju u istu klasu imaju nekad skroz drugačije weapone, abilitije pa i sam stil gameplaya. Skoro pa su napravili FPS na LoL shemu i sve navodi da će sve samo ić sve više u tom smjeru. Objektivi na mapama su mix svačega iz njihovih prijašnjih igara. Ima tu konstraktanja, plentanja, difjuzanja, eskortanja, riperanja, kerijanja, kepanja i to po mekoliko različitih po mapi tak da varijacije ne fali.

 

Nakon skoro 2 mjeseca pegalanja po tome svaku večer, moram reć da to ima potencijala bit nešto, za public ekipu, ali i comp 5v5 format isto. Nebi baš smio footage baš bacat pošto je igra u closed fazi i dalje i NDA je na snazi, you'll just have to trust me da cijela ideja valja :D Još se sa balansom experimentira dosta i mrda po likovima i mapama.

 

Sve skupa je dosta dinamično i fun, igra je izuzetno brza, movement kao i sam gameplay. Ko nije nek se prijavi za closed betu pošto će neki već wave invajtova valjda skoro krenut. Nadam se da će neki komjuniti izrast i kod nas iz svega ovoga. Ak još neki igra koji slučajem ili dobije access uskoro, nek se javi pošto već ima relativno dosta domaće ekipe koja zajedno prži svaku večer.

 

 

njezic sub 24.5.2014 01:30
njezic kaže...
skajzak kaže...

jos nista od maila {#}

Friški info:
The first wave of Dirty Bomb beta keys are out. Check your inbox if you registered. See you online!

 

Usput, dodao sam te na steamu, šteta šta nemaš Brink na profilu mogao bi samnom igrati svako večer žestoki online multiplayer da se malo pripremiš za ovu igru koja je dosta slična u nekim segmentima Brinku.

njezic ned 25.5.2014 00:39
dj_renny kaže...
jastreb kaže...

Imam dva beta ključa, znate što vam je činiti {#}

I ja isto dobio dva. 

 

Također ne zaboravite da igrate pod NDA. To znači ne smijete objavljivati screenshotove i video od igre.

Da, to je big problem, ali se valjda se mogu komentirati neki detalji igre koji su stvarno zanimljivi. Ja imam već snimljeno podosta žestokih borbi šteta što to ne mogu postaviti na youtube, nadam se da će uskoro taj NDA off. Usput ima nekih videa koji dosta otkrivaju, ovaj je daleko najbolji s time da je igra otišla znatno naprijed od razvojne faze kad je snimljen taj gameplay:

 

My thoughts on - Extraction (formerly Dirty Bomb)  - TotalBiscuit 

http://youtu.be/9rEWrhzzFpA

njezic ned 25.5.2014 09:41

Za one koji uspiju ući u Betu postoji izvanredan zatvoreni dio SD foruma koji se bavi samo testiranjem Dirty Bomb igre i tamo se mogu naći najnovije informcije o update-ima, komunicirati sa developerima i dati komentare o igri u cilju poboljšanja i predložiti neka rješenja npr. nove likove i njihove abilitiese ili ideje za mape.


Forum: Dirty Bomb Closed Testing

http://forums.warchest.com/forumdisplay.php/51-Dirty-Bomb-Closed-Testing

 

Kako bi se dobio pristup tom dijelu foruma potrebno je kontaktirati admina i navesti da ste u beta programu.

http://forums.warchest.com/member.php/8607-badman

 

death_zombi pon 26.5.2014 02:50

I ja dobio beta key prije par dana pa sam danas po prvi put isprobao igru. Igra se čini super, valjda prva fps igra nakon dugo godina koja mi se svidjela. Budi sječanja iz starog ET-a, jedinog FPS-a u kojem sam uživo igrati. Još da ima onaj način kretanja i skakanja ko u ET-u igra bi bila vrh, al jbg valjda se moraju prilagoditi novijim generacijama igrača. Makar nažalost čini mi se da igra baš i neće biti previše popularna.

jastreb pon 26.5.2014 09:43

Za sada sam malo suzdržan. Igre Splash Damagea su uvijek imale ono nešto što ih je razlikovalo od drugih. Recimo Quake Wars je imao asimetrične timove, Brink je imao foru sa parkourom a ova nova mi je malo pre obična. Podsjeća me na Brink ali još nije toliko ispolirana i pokreti su trzavi. umire se jako brzo, a neki likovi su tako brzi da ih ne stigneš niti nanišaniti. Možda mi samo treba malo vježbe. Trenutno igram Hawken u kojem se ne gine tako brzo pa mi možda treba vremena da se prešaltam.

dj_renny pon 26.5.2014 12:19
jastreb kaže...

Za sada sam malo suzdržan. Igre Splash Damagea su uvijek imale ono nešto što ih je razlikovalo od drugih. Recimo Quake Wars je imao asimetrične timove, Brink je imao foru sa parkourom a ova nova mi je malo pre obična. Podsjeća me na Brink ali još nije toliko ispolirana i pokreti su trzavi. umire se jako brzo, a neki likovi su tako brzi da ih ne stigneš niti nanišaniti. Možda mi samo treba malo vježbe. Trenutno igram Hawken u kojem se ne gine tako brzo pa mi možda treba vremena da se prešaltam.

Potpisujem podebljano. također Oružja su nebalansirana. LMG radi manje štete nego neki submachine gun. Također LMG ima 80 metaka i još jedan rezervni magazine,WTF? Hitreg isto nula bodova. Sve u svemu kad se uzme još je beta ali ne polažem neke nade u igru.

njezic pon 26.5.2014 13:21

Za one koji se razmišljaju pridružiti beti jedan friški video link gdje se objašnjava u kojoj fazi je igra i šta se očekuje od bete:  

Extraction Closed Beta Training Video
http://youtu.be/YVBqVSRYrOE

 

PS. Igra ima dosta elemenata iz Brinka pa tko je igrao Brink na malo višem nivou brzo se prilagodi ovom okruženju.

Oružja se konstantno balansiraju, a novom igraču treba dosta vremena da isproba svih 19 karaktera, koji se trenutno mogu izabrati, i detaljno prouči svakog posebno tj. njegove abilitiese i oružja. U principu nema stroge podjele po klasama, ali se karakteri mogu okvirno podjeliti u 5 grupa: Medic, Assault, Engineer, Fire Support i Recon (Cover Ops).

 

Usput, serveri su izvrsno popunjeni od kad je prije par dana puštena veća količina beta ključeva. Navečer zna biti i 30-tak servera full popunjeno (EU+US), a svaki server može primiti do 12 igrača (6x6). Zasad ne vidim nikakvog laga.

 

Jedan screenshot liste servera:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=263667665

JuXo čet 29.5.2014 22:35

eo dobio sam svoj beta ključ za closed betu i još gratis 2 ključa, pa ako netko hoće probati nek se javi na PP, ovdje ključ neću stavljati jer znam kakvih čobana ima, uzmu sve u 2 minute i ne znaju se ni zahvaliti {#}

m4r1ju4n ned 1.6.2014 07:09

postavio sam pitanje na SD-ovom forumu koliko treba čekati ključ nakon submitanja i neka mi dobra duša ostavila ključ. sve u svemu nije loše zasada samo da se igra ne pretvori u beskonalni spawnrape bit će dobro.

njezic pon 2.6.2014 02:11
m4r1ju4n kaže...

postavio sam pitanje na SD-ovom forumu koliko treba čekati ključ nakon submitanja i neka mi dobra duša ostavila ključ. sve u svemu nije loše zasada samo da se igra ne pretvori u beskonalni spawnrape bit će dobro.

Nije mi jasno kako to već prije nisu detektirali, ovo je vrlo jednostvano riješeno u Brinku pomoću "home" pucaljki (turretsa) koje se ne mogu uništiti od strane protivnika.

Detekcijom optimalnih pozicija postaviš turretse na lokacije koje osiguravaju da se spawn team može bez problema raspršiti u više smjerova i izbjeći spawn attack.

 

**Inače, već je i drugi val ključeva izbačen pa nek si ljudi provjere inbox.

 

Slična sekcija na SD closed beta forumu:

http://forums.warchest.com/showthread.php/40434-More-spawn-protection-please

jastreb sri 4.6.2014 08:52
m4r1ju4n kaže...

 sve u svemu nije loše zasada samo da se igra ne pretvori u beskonalni spawnrape bit će dobro.

Čim sam uletio u prvi meč nisam se mogao pomaknuti ni dva metra a da me ne spownrejpaju. Par dana kasnije je moj tim spawnrejpao protivnički što nije ni malo zabavno ni za jedne ni za druge. Ali igra je još u beti pa se to može dodati kasnije.

njezic sri 4.6.2014 09:58
jastreb kaže...
m4r1ju4n kaže...

 sve u svemu nije loše zasada samo da se igra ne pretvori u beskonalni spawnrape bit će dobro.

Čim sam uletio u prvi meč nisam se mogao pomaknuti ni dva metra a da me ne spownrejpaju. Par dana kasnije je moj tim spawnrejpao protivnički što nije ni malo zabavno ni za jedne ni za druge. Ali igra je još u beti pa se to može dodati kasnije.

To se događa jer novi igrači jako slabo poznaju mape, što je i normalno, pa ih već iskusniji mogu pritisnuti na početnim pozicijama. To će se s vremenom izbalansirati. U principu kod borbi 6x6 ima premalo igrača da pokriju sve spawn pravce pa je dovoljno da se jedan napadački (protivnički) igrač probije i riješi glavni objektiv jer se ovi koji brane ne stignu vratiti. Isto tako na nekim mapama (VICTORIA) postoji i forward spawn point koji može olakšati stvari.

njezic čet 5.6.2014 12:55

Evo i prvih cheat-era... ;)    ***dok im još nisu maknuli te video uratke

 

http://youtu.be/wO7kaLlRnPE
http://youtu.be/a3IWs7bFzb0

 

Ako netko primjeti da se radi o cheateru može to prijaviti na ovom linku:
http://forums.warchest.com/showthread.php/40482-Report-Your-Hackers-Thread

 

**Anti-Cheat još nije aktivan, a Dirty Bombs vlastita protekcija još nije gotova. Nadajmo se da će to uskoro biti riješeno jer ovakvi kreteni tjeraju igrače od igre.

dj_renny čet 5.6.2014 13:02
njezic kaže...

Evo i prvih cheat-era... ;)    ***dok im još nisu maknuli te video uratke

 

http://youtu.be/wO7kaLlRnPE
http://youtu.be/a3IWs7bFzb0

 

Ako netko primjeti da se radi o cheateru može to prijaviti na ovom linku:
http://forums.warchest.com/showthread.php/40482-Report-Your-Hackers-Thread

 

**Anti-Cheat još nije aktivan, a Dirty Bombs vlastita protekcija još nije gotova. Nadajmo se da će to uskoro biti riješeno jer ovakvi kreteni tjeraju igrače od igre.

Stoka sita zuba...

m4r1ju4n čet 5.6.2014 17:38
njezic kaže...

Evo i prvih cheat-era... ;)    ***dok im još nisu maknuli te video uratke

 

gledajući prvi video uradak sve mi je sličilo na uratke grupe netcoders.cc, koja se proslavila (po zlu) još iz doba beta testiranja ET:QW-a. kako je google moj prijatelj otipkam zloglasni naziv i gle ti ovo. netcoders.cc još uvijek postoje pa tako vjerojatno egzistiraju i ostale programerske grupe čiji je izvor zarade nedorađenost programskog koda. ne znam kakav je naziv za takve ljude izvan hrvatske, možda poduzetnici koji zarađuju na nakupini jednostaničnih organizama koji sebe nazivaju ljudi čiji je grijeh otaca što ga nisu uspjeli izvaditi na vrijeme. ne bih dalje, ionako sam u ovom pismenom uratku bio previše kulturan i sklon samocenzuri.

death_zombi čet 5.6.2014 21:50
m4r1ju4n kaže...
njezic kaže...

Evo i prvih cheat-era... ;)    ***dok im još nisu maknuli te video uratke

 

 

gledajući prvi video uradak sve mi je sličilo na uratke grupe netcoders.cc, koja se proslavila (po zlu) još iz doba beta testiranja ET:QW-a. kako je google moj prijatelj otipkam zloglasni naziv i gle ti ovo. netcoders.cc još uvijek postoje pa tako vjerojatno egzistiraju i ostale programerske grupe čiji je izvor zarade nedorađenost programskog koda. ne znam kakav je naziv za takve ljude izvan hrvatske, možda poduzetnici koji zarađuju na nakupini jednostaničnih organizama koji sebe nazivaju ljudi čiji je grijeh otaca što ga nisu uspjeli izvaditi na vrijeme. ne bih dalje, ionako sam u ovom pismenom uratku bio previše kulturan i sklon samocenzuri.

Nisu oni problem, njima je cilj zarada, vjerojatno bi i većina nas napravila istu stvar u ovim vremenima da znamo kak napraviti tak nešto. Problem su idioti koji kupuju te cheatove i kvare igru svima, a ne i shvačam šta je zabavno u varanju u igrama.

m4r1ju4n pet 6.6.2014 07:53
death_zombi kaže...

Nisu oni problem, njima je cilj zarada, vjerojatno bi i većina nas napravila istu stvar u ovim vremenima da znamo kak napraviti tak nešto. Problem su idioti koji kupuju te cheatove i kvare igru svima, a ne i shvačam šta je zabavno u varanju u igrama.

netcoders.cc i ostale "programerske" skupine i jesu dio problema skupa sa protozojama koje kupuju igre (ili igraju f2p igre) te za njih kupuju cheatove. treći dio problema jesu developeri koji ne mogu naći adekvatnu zaštitu od takvih "programa" jer se pokreću zasebno od igre. nekad davno dok sam još igrao RtCW MP Punkbuster je bio odlična zaštita mada bi tu i tamo bi znao pasti. u godinama iza Steamova zaštita ga je dobrano pretekla mada ne znam kakva je sada situacija jer Brink nisam pokrenuo poprilično dugo. igram WoT za kojega postoje cheatovi i botovi koji farmaju kredite za vlasnike računa ali je odnos Wargaminga prema takvim "igračima" poprilično ambivalentan. na FTR-u je iznesena korespodencija lika kojem je banan account zbog botanja i zadivila me upornost tehničke podrške u davanju šanse za igranje takvom retardu. kvaka je u tome što za bota u WoT-u trebaš imati premium account (plaćaš određenu sumu novaca za igranje koje ti donosi 50 posto više exp poena i kredita) pa bi permanentni ban u stvari bio novčani gubitak za izdavače igre. jedina sankcija u WoT-u je brisanje iz garaže svih tenkova osim premium tenkova (tenkovi kupljeni za gold a gold kupuješ za novac). ja osobno sam kupio u WoT-u samo jedan premium tenk dok gold za ostale tenkove sam zaradio na ESL turnirima. koliko znam iz iskustva alpha i beta testeri u konačnoj verziji igre dobijaju nekakvu nagradu (wargaming svoje testere nagrađuje premium tenkom ili avionom određenog tiera) pa će tako i SD nagraditi svoje testere. sad samo treba zamisliti što će se desiti u konačnoj verziji igre i koliko će trebati vremena za izradu wallhack aimbot bota za farmanje kredita i expa za otključavanje svih likova u Dirty Bombu.