SOS ned 26.2.2012 17:14
luka_cro kaže...

Ja sam sad odigrao, kratka je dosta, sat vremena.
Zanimljiv koncept.

Kraj je zanimljiv.

 

Grafika je super. 

 

Iako nisam u potpunosti razumio pricu, moze li netko napisat spoilerom o cemu se radi.

One poruke se rendom pojavljuju zavisno o tom što gledaš, pa je moguće na drugačije načine interpretirati, al koliko sam ja shvatio: Esther Donnelly su jedna te ista osoba, ljubav od glavnog lika koja umre u automobilskoj nesreći, a glavni lik poludi i otiđe na neko škotsko otočje i tamo ostavi tragove o tom događaju i na kraju se ubije (očito lud), ali odleti u obliku galeba(to također označava upitnost cijele te radnje) .A ovi svi znakovi grafitirani po stijenama induciraju na kemijsko-elektroničku pogrešku koja je uzrokovala smrt te Esther, tj. vozač je bio pijan, i bila je neka greška u autu (moguće neispravna kočnica?) koji su vozili.

 

Dear Esther je jedna od onih igra koja, po meni, zbilja ostane u sjećanju iako kad ju prođem prvi put, kraj me zbunjuje, ali kako prolazi vrijeme, sve slegne na mjesto, a sličan osjećaj mi je pridonio i Limbo, gdje sam nakon kraja samo ostane zatečen i začuđen gledao u ekran, ali tek nakon par dana sam zbilja shvatio značaj. Takve igre su zbilja umjetnost.

NFSPredator0010 sub 10.3.2012 19:01
SOS kaže...
luka_cro kaže...

Ja sam sad odigrao, kratka je dosta, sat vremena.
Zanimljiv koncept.

Kraj je zanimljiv.

 

Grafika je super.

 

Iako nisam u potpunosti razumio pricu, moze li netko napisat spoilerom o cemu se radi.

One poruke se rendom pojavljuju zavisno o tom što gledaš, pa je moguće na drugačije načine interpretirati, al koliko sam ja shvatio: Esther Donnelly su jedna te ista osoba, ljubav od glavnog lika koja umre u automobilskoj nesreći, a glavni lik poludi i otiđe na neko škotsko otočje i tamo ostavi tragove o tom događaju i na kraju se ubije (očito lud), ali odleti u obliku galeba(to također označava upitnost cijele te radnje) .A ovi svi znakovi grafitirani po stijenama induciraju na kemijsko-elektroničku pogrešku koja je uzrokovala smrt te Esther, tj. vozač je bio pijan, i bila je neka greška u autu (moguće neispravna kočnica?) koji su vozili.

 

Dear Esther je jedna od onih igra koja, po meni, zbilja ostane u sjećanju iako kad ju prođem prvi put, kraj me zbunjuje, ali kako prolazi vrijeme, sve slegne na mjesto, a sličan osjećaj mi je pridonio i Limbo, gdje sam nakon kraja samo ostane zatečen i začuđen gledao u ekran, ali tek nakon par dana sam zbilja shvatio značaj. Takve igre su zbilja umjetnost.

  Evo prešao sam ju po drugi put.Prvi puta sam ju prešao još davno kad je još bila samo mod za HL2.Igra je vrlo zanimljiva iako moram priznati samo na trenutke dosadna,ali sveukupno je odlicna.Bilo bi bolje kad bi bilo barem mrvicu interakcije s okolinom,tipa otvaranje vrata i slicno.

što se tiče tvoje interpretacije to je tocno,samo sam 100% siguran da je lik napomenuo da vozač nije bio pijan.Moglo bi se još dodati da cesta nije bila dobro obilježena jer također nešto govori o cesti i florescentnoj boji,a oni dijagrami koji se pojavljuju podsjećali su me na sheme strujnog kruga,bas se moglo vidjeti znak za npr. promjenjivi otpornik i još neke elemente,a i lik je spomenuo shemu anti-lock brake sustava,koji je vjerojatno zakazao,a on je iscrtavao te dijagrame pokušavajući pronaći zašto.

Roćka ned 11.3.2012 14:29

Isprobao sam igru i oduševljen sam.Ako postoje igre koje jse zaslužuju zvati umjetničkim djelima,onda je to ova.

Sama ideja je izvrsna,nedostatak interakcije čak poboljšava ugođaj,barem što se me ne tiče, ma da ne spominjem dalje.Tko nije odigrao ,neka barem proba.

SOS ned 11.3.2012 17:59

Meni zapravo nedostatak interakcije nije smetao jer sam navikao na duge šetnje, a i na neki način je i tako realnije jer ni u pravom životu ne bih dirao dosta od otpada koje vidiš u igri.

luka_cro ned 11.3.2012 18:50
SOS kaže...

Meni zapravo nedostatak interakcije nije smetao jer sam navikao na duge šetnje, a i na neki način je i tako realnije jer ni u pravom životu ne bih dirao dosta od otpada koje vidiš u igri.

Pa da ostaneš negdje zatočen sam na otoku da vidiš kako bi otpad prekopao da neđeš nešto korisno :D

SOS ned 11.3.2012 19:35
luka_cro kaže...
SOS kaže...

Meni zapravo nedostatak interakcije nije smetao jer sam navikao na duge šetnje, a i na neki način je i tako realnije jer ni u pravom životu ne bih dirao dosta od otpada koje vidiš u igri.

Pa da ostaneš negdje zatočen sam na otoku da vidiš kako bi otpad prekopao da neđeš nešto korisno :D

nisam siguran ali imam osjecaj da je glavni lik dobrovoljno na tom otoku?

luka_cro ned 11.3.2012 19:39
SOS kaže...
luka_cro kaže...
SOS kaže...

Meni zapravo nedostatak interakcije nije smetao jer sam navikao na duge šetnje, a i na neki način je i tako realnije jer ni u pravom životu ne bih dirao dosta od otpada koje vidiš u igri.

Pa da ostaneš negdje zatočen sam na otoku da vidiš kako bi otpad prekopao da neđeš nešto korisno :D

nisam siguran ali imam osjecaj da je glavni lik dobrovoljno na tom otoku?

pa je, ali ipak.
on nesto kao otide na taj otok da pronade sebe, tj. da se oporavi sto je poginula ta njegova voljena osoba. 

VALVE sri 14.3.2012 13:28

Jel mi netko može reći što ovo znaći. I ako bi se to trebalo doznati u nastavku igre, nemojte govoriti. I koji je smisao ove igre, jer ja pokušavam doći do svjetionika, a samo mi nešto prića o meni i o Dear Esther...

Roćka sri 14.3.2012 22:34
VALVE kaže...

Samo mi još nije jasan smisao igre, što ja trebam napraviti, koji je cilj?

Poanta igre je da glavni lik prolazi kroz nekakvo "hodočašće"nakon smrti njegove žene. Točnije,prolazeći otokom,komentira neke scene ,ili objekte koji ga podsjećaju na njegovu preminulu ženu. Smisao u ovoj igri ipak nije interakcija. Jedino što tebaš je hodati otokom,te slušati komentare. Meni takav pristup itekako odgovara.

Oseka sri 11.4.2012 23:14
Roćka kaže...
VALVE kaže...

Samo mi još nije jasan smisao igre, što ja trebam napraviti, koji je cilj?

Poanta igre je da glavni lik prolazi kroz nekakvo "hodočašće"nakon smrti njegove žene. Točnije,prolazeći otokom,komentira neke scene ,ili objekte koji ga podsjećaju na njegovu preminulu ženu. Smisao u ovoj igri ipak nije interakcija. Jedino što tebaš je hodati otokom,te slušati komentare. Meni takav pristup itekako odgovara.

 Off topic; kako sakriješ neki tekst kao ti svoj da ga mogu pročitat samo kad se prijeđe mišom preko njega??

thuglife pon 9.7.2012 11:12

Odigrao "igru", zaprepašten sam. Postoje na desetci različitih tumačenja, svaki je dio rajašnjen na tonu načina, i većina je "vjerljiva" i zadovoljavajuća.

Mislim da je cijeli otok metafora, a Esther dijete glavnog lika, moguće i nerođeno, nastradalo zajedno s majkom u automobilskoj nesreći koju je ovaj skrivio. Otok predstavlja faze koje on prolazi, borbu sa samim sobom, "plivanje na površini". Vrlo je lako moguće da je glavni lik u komi i ta se borba tada odvija, objasnilo bi pojavljivanje zvukova hearthbeat senzora nekoliko puta u igri ( pročitao sam da u sound direktoriju postoji sound file nazvan heartbeat_001 ), finalni skok je oslobođenje, više ne mora osjećati krivnju, slobodan je, i kao takav umire ( ili upadne u vegetativno stanje, nebitno ), i postaje samo jedna od misli koje je "poslao" sinu/ kćeri kao brodiće na obali.

Usput, jeste li primjetili onog karaktera na litici pri kraju igru, kraj svijeće na vrhu?