tonci77 sub 22.9.2012 15:21
Maxxy kaže...

? Cekamo, a vi nista! {#}

 

Bump.... Pridružujem se željama kolega. Bug je vec neko vrijeme dostupan na AppStore-u, vrijeme je da i pretplatnici Mreže dobiju pristup na digitalni primjerak. Hvala unaprijed. Lijepi pozdrav
Miro čet 27.9.2012 18:13
tonci77 kaže...
Maxxy kaže...

? Cekamo, a vi nista! {#}

 

Bump.... Pridružujem se željama kolega. Bug je vec neko vrijeme dostupan na AppStore-u, vrijeme je da i pretplatnici Mreže dobiju pristup na digitalni primjerak. Hvala unaprijed. Lijepi pozdrav

Bit će i to, nadam se uskoro...

 

Upravo smo dovršili, veliku, nadogradnju Bug app za iPad, tako da je to dobra osnova za izradu iste za Mrežu.

Maxxy sri 6.2.2013 11:33
Miro kaže...
tonci77 kaže...
Adin kaže...
Jestel dokle? :)

 

Bump ! :), lagani (prijateljski) pritisak ...

Bliži se i taj dan! {#}

Nisam mogao pretpostaviti da je izrada digitalnog izdanja tako zahtjevna. Proslo je 6 mjeseci i jos nista.... Mršti se

natal ned 17.2.2013 00:19
Miro kaže...
Maxxy kaže...

Pa da, preko iTunesa sam pretplacen - napisao sam da sam "digitalni" pretplatnik!

e, te pretplatnike ne može web prepoznati, jer jednostavno nisi u "našoj bazi", sorry... {#}

 

Kak sada to? Sto onda trazite email kada se kupuje pretplata u digitalnom formatu?

Koja je svrha toga molim da mi objasnite jer ja sam svoj dao samo zato sto pretpostavljam da je to nacin da se korisnik identificira u slucaju problema nekih sa casopisom ili aplikacijom a sada vi kazete da nismo u vasoj bazi. U cijoj bazi je onda moj email zavrsio. Email koi mi je povezan sa app store i koji mi je povezan sa debitnom karticom, email koi ne dajem nikom a dao sam ga vama.

 

edit: mislim gle, briga me za bubameru, za mene to glupost, al mi nije jasno zasto sam ja svoj mail dao Bugu a vi ga nemate u bazi, cemu onda uopce taj vas zahtjev...

Miro pon 18.2.2013 18:38
natal kaže...
Miro kaže...
Maxxy kaže...

Pa da, preko iTunesa sam pretplacen - napisao sam da sam "digitalni" pretplatnik!

e, te pretplatnike ne može web prepoznati, jer jednostavno nisi u "našoj bazi", sorry... {#}

 

Kak sada to? Sto onda trazite email kada se kupuje pretplata u digitalnom formatu?

Koja je svrha toga molim da mi objasnite jer ja sam svoj dao samo zato sto pretpostavljam da je to nacin da se korisnik identificira u slucaju problema nekih sa casopisom ili aplikacijom a sada vi kazete da nismo u vasoj bazi. U cijoj bazi je onda moj email zavrsio. Email koi mi je povezan sa app store i koji mi je povezan sa debitnom karticom, email koi ne dajem nikom a dao sam ga vama.

 

edit: mislim gle, briga me za bubameru, za mene to glupost, al mi nije jasno zasto sam ja svoj mail dao Bugu a vi ga nemate u bazi, cemu onda uopce taj vas zahtjev...

Postoje dvije vrste pretplata:

 

- pretplata na tiskano izdanje (koja uključuje i pristup digitalnoj arhivi na webu, te pristup svim brojevima Mreže na iPadu)

 

- pretplata na iPad izdanje, koja se obavlja preko iTunesa (podaci tih pretplatnika ne dolaze do nas - dobijemo samo izvještaj o transakciji)

 

Koliko sam te shvatio - ti imaš ovu drugu pretplatu...

 

Pretpostavljam da govoriš o registraciji na webu, odnosno forumu. Da, za tu svrhu potrebno je unijet mail, ali nebitno koji. Čak ni pretplatnici na tiskano izdanje ne moraju unijeti mail koji su koristili prilikom plaćanja pretplate (baš zato za povezivanje koristimo pretplatničku šifru).

 

Ti inače u svom profilu možeš, samostalno, promijeniti mail adresu koliko god puta hoćeš. Jedino što ne možeš mijenjati je nick...

 

natal pon 18.2.2013 21:25

Ne, krivo si me shvatio. Lako meni za mail na forum. Nije stvar u tom mail. Nisam vesla siso da imam samo jedan mail.
Kad sam kupovo BUG preko itunesa, odnosno kad sam usao u aplikaciju trazio me mail da vama posaljem i ja sam stiso da moze.

 

Sad sam uzo mrezu jer vise nije bugovita ko prije i sad me ne trazi mail, 100% se sjecam kad sam uzimo bug jer prvi put me trazila neka aplikacija mail da posaljem na sto sam ja potvrdio.

 

Uglavnom kaj je tu je.

Nego imam pitanje, evo ja sam sada pretplatnik mreze i bug-a u digitalnom obliku, sto ako nesto krene po krivu sa aplikacijom ili ne budem mogo skinu casopis.
Kome da se obratim u slucaju problema? Vama ocito ne ako vi nemate moj mail u bazi i u biti nemate poima ko sam ja.

Nisam dosad bio pretplatnik buga jer me u pravilu nema doma, putujem dosta i doma me nema nekad po 4/5/6 mjeseci i to mi ne pase. Ovaj digitalni mi pase jer tablet uvjek uz mene.

Miro pon 18.2.2013 21:39
natal kaže...

Ne, krivo si me shvatio. Lako meni za mail na forum. Nije stvar u tom mail. Nisam vesla siso da imam samo jedan mail.
Kad sam kupovo BUG preko itunesa, odnosno kad sam usao u aplikaciju trazio me mail da vama posaljem i ja sam stiso da moze.

 

Sad sam uzo mrezu jer vise nije bugovita ko prije i sad me ne trazi mail, 100% se sjecam kad sam uzimo bug jer prvi put me trazila neka aplikacija mail da posaljem na sto sam ja potvrdio.

 

Uglavnom kaj je tu je.

Nego imam pitanje, evo ja sam sada pretplatnik mreze i bug-a u digitalnom obliku, sto ako nesto krene po krivu sa aplikacijom ili ne budem mogo skinu casopis.
Kome da se obratim u slucaju problema? Vama ocito ne ako vi nemate moj mail u bazi i u biti nemate poima ko sam ja.

Nisam dosad bio pretplatnik buga jer me u pravilu nema doma, putujem dosta i doma me nema nekad po 4/5/6 mjeseci i to mi ne pase. Ovaj digitalni mi pase jer tablet uvjek uz mene.

Na iPadu se kupuje na samo JEDAN način - preko Apple ID računa.

 

Ako si možda kliknuo unutar Mreža Kioska (ili Bug Kioska) na ovaj gumb PRIJAVA (slika), onda ti se otvori forma za unos mail adrese i passworda koje koriste pretplatnici na tiskano izdanje za pristup webu, arhivi, forumu... a u slučaju iPada - svim brojevima, dok imaju status pretplatnika. To sve piše...

 

Ne znam što je moglo drugo biti...

 

Što se tiče bilo kakvih problema, da - javi se prvo nama. U velikoj većini slučajeva problemi se razriješe banalnim postupcima (reinstalacije, sinkronizacija računa i slično), a ako se pokaže da je problem s računom kod iTunesa, onda ti damo uputu da se njima javiš. Do sada je bila samo jedna takva situacija i oni su je promptno riješili (bila je greška s njihove strane), tako da provjereno i to funkcionira.