Motori - na dva, tri i četiri kotača

Što više preferirate, 2T ili 4T motore?

lg-viewty čet 8.4.2010 17:59

Ovo mi se čini vrlo zanimljivo jer neki bi rađe 2-taktne , a neki rađe 4-taktne motore, no malo vas zapravo objašnjava svoj izbor..

 

Meni se recimo više sviđa 4T motor zbog lijepog zvuka, manje potrošnje, ne dimi i ne treba mnogo šarafati po njemu..

 

Da li je istina da se "cvaje" više kvare ? Koje vi više preferirate i zašto?

Sabbathian ned 11.4.2010 19:36

Cvaje su sa razlogom "nestale" ... nezadovoljavanje ekoloških normi, daleko više servisiranja od 4-taktnih motora itede... ali je činjenica da cvaje nude daleko više snage na istoj kubikaži.

 

Trenutačno ako ideš kupovati motor, jedina prilika kada ćeš moći birati između 2 i 4 takta je kada uzimaš krosera... sve ostalo je 4-taktno ... tako da izbora niti nemaš--- možeš samo ići gledati na koliko cilindara ćeš ići ... želiš li gro momenta... ideš na jedan ili dva, želiš li vidoke okretaje i vršnu snagu, ideš na 4 itede ....

 

Ali o svemu tome nema smisla raspravljati ;) Svatko će uvijek kupiti ono što si je zacrtao u glavi .. bio to najbolji izbor ili ne ;)

 

U to ime, evo moj donedavni jednocilindrično-četverotaktni ljubimac :)

Batista ned 11.4.2010 19:39
Sabbathian kaže...

Cvaje su sa razlogom "nestale" ... nezadovoljavanje ekoloških normi, daleko više servisiranja od 4-taktnih motora itede... ali je činjenica da cvaje nude daleko više snage na istoj kubikaži.

 

Trenutačno ako ideš kupovati motor, jedina prilika kada ćeš moći birati između 2 i 4 takta je kada uzimaš krosera... sve ostalo je 4-taktno ... tako da izbora niti nemaš--- možeš samo ići gledati na koliko cilindara ćeš ići ... želiš li gro momenta... ideš na jedan ili dva, želiš li vidoke okretaje i vršnu snagu, ideš na 4 itede ....

 

Ali o svemu tome nema smisla raspravljati ;) Svatko će uvijek kupiti ono što si je zacrtao u glavi .. bio to najbolji izbor ili ne ;)

 

U to ime, evo moj donedavni jednocilindrično-četverotaktni ljubimac :)

Jel ides na race-ove ?

Sabbathian ned 11.4.2010 19:50
Ivan 992 kaže...

A sto imas dobar motor.........

Koliko kosta taj akrapovic auspuh.........

I koliko je to uopce kubika.............

Tenks

Ovo je titanski slipon... mislim oko 500 ojra

609 standardno, moj je imao drugu radilicu sa više hoda, pa je ukupno bilo 624 i neš sitno :) tvornički 53ks, ali sa svim modifikacijama je bio na oko 60

Sabbathian ned 11.4.2010 19:50
Batista kaže...
Sabbathian kaže...

Cvaje su sa razlogom "nestale" ... nezadovoljavanje ekoloških normi, daleko više servisiranja od 4-taktnih motora itede... ali je činjenica da cvaje nude daleko više snage na istoj kubikaži.

 

Trenutačno ako ideš kupovati motor, jedina prilika kada ćeš moći birati između 2 i 4 takta je kada uzimaš krosera... sve ostalo je 4-taktno ... tako da izbora niti nemaš--- možeš samo ići gledati na koliko cilindara ćeš ići ... želiš li gro momenta... ideš na jedan ili dva, želiš li vidoke okretaje i vršnu snagu, ideš na 4 itede ....

 

Ali o svemu tome nema smisla raspravljati ;) Svatko će uvijek kupiti ono što si je zacrtao u glavi .. bio to najbolji izbor ili ne ;)

 

U to ime, evo moj donedavni jednocilindrično-četverotaktni ljubimac :)

Jel ides na race-ove ?

Nope, vozim za svoj gušt

luka_cro ned 11.4.2010 21:36

Ja vise preferiram 2T jer imaju puno vise snage na visim okretajima i lakse povuce ,lakse mi je vozit 2T jer npr dok pustis gas on ide,dok na 4T motor koci(toliko sam barem mogao primijetiti)

e sad u vezi kvarova,isitna da se 2T krave malcice vise,al je puno jednostavnija konstrukcija samog motora i puno toga mozes napraviti kod kuce,a 4T su vise toci i vozi i konstrukcija je napravljena malo kompliciranije,prijatelj je imao yamahu 450 4T i nije mogao promijeniti svjecicu jer je negdje pobogu sakrivena ispod sica i tesko do nje,a sto se tice zvuka 4T je ljepse,ali vise mi je gust dok vozim 2T npr u 4brzini na malim okretajima i onda spustim u trecu i full gas.

A za ekologiju i takve pi*darije je bolji 4T i potrosnja je manja,ali opet tko te pita za ekoloske norme kad si do pojasa u blatu na polju il sumi,ne?

Sabbathian ned 11.4.2010 22:05
luka_cro kaže...

Ja vise preferiram 2T jer imaju puno vise snage na visim okretajima i lakse povuce ,lakse mi je vozit 2T jer npr dok pustis gas on ide,dok na 4T motor koci(toliko sam barem mogao primijetiti)

e sad u vezi kvarova,isitna da se 2T krave malcice vise,al je puno jednostavnija konstrukcija samog motora i puno toga mozes napraviti kod kuce,a 4T su vise toci i vozi i konstrukcija je napravljena malo kompliciranije,prijatelj je imao yamahu 450 4T i nije mogao promijeniti svjecicu jer je negdje pobogu sakrivena ispod sica i tesko do nje,a sto se tice zvuka 4T je ljepse,ali vise mi je gust dok vozim 2T npr u 4brzini na malim okretajima i onda spustim u trecu i full gas.

A za ekologiju i takve pi*darije je bolji 4T i potrosnja je manja,ali opet tko te pita za ekoloske norme kad si do pojasa u blatu na polju il sumi,ne?

Heh, al nekog jačeg cvaju treba zanti vozit, jer su prebrutalni :) tako da je klasičnim šoferima :) nešto četverotaktno daleko pitomije.

 

Ja sam do nedavno imao KTM-a 620 i to je po pitanju održavanja bila milina... pola toga sam mogao doma odraditi ... isto tako jednostavna, spartanska konstrukcija koja ima samo jednu funkciju, da traje ;)

luka_cro ned 11.4.2010 22:55
Sabbathian kaže...
luka_cro kaže...

Ja vise preferiram 2T jer imaju puno vise snage na visim okretajima i lakse povuce ,lakse mi je vozit 2T jer npr dok pustis gas on ide,dok na 4T motor koci(toliko sam barem mogao primijetiti)

e sad u vezi kvarova,isitna da se 2T krave malcice vise,al je puno jednostavnija konstrukcija samog motora i puno toga mozes napraviti kod kuce,a 4T su vise toci i vozi i konstrukcija je napravljena malo kompliciranije,prijatelj je imao yamahu 450 4T i nije mogao promijeniti svjecicu jer je negdje pobogu sakrivena ispod sica i tesko do nje,a sto se tice zvuka 4T je ljepse,ali vise mi je gust dok vozim 2T npr u 4brzini na malim okretajima i onda spustim u trecu i full gas.

A za ekologiju i takve pi*darije je bolji 4T i potrosnja je manja,ali opet tko te pita za ekoloske norme kad si do pojasa u blatu na polju il sumi,ne?

Heh, al nekog jačeg cvaju treba zanti vozit, jer su prebrutalni :) tako da je klasičnim šoferima :) nešto četverotaktno daleko pitomije.

 

Ja sam do nedavno imao KTM-a 620 i to je po pitanju održavanja bila milina... pola toga sam mogao doma odraditi ... isto tako jednostavna, spartanska konstrukcija koja ima samo jednu funkciju, da traje ;)

bolna istina.125ccm,2T,100kg,40ks pocetnika moze dovesti samo u invalidska kolica,moj poznanik je prije koji god kupio kawasakija 125ccm 2T,takoder motor lagan ko pero,40ks,uglavnom vozio se po sumi i gadno se zabio u neko drvo i nesretnik sada ima nekoliko srafiju u obje noge i na stakama hoda

killer4987 pon 5.7.2010 07:38

drago mi je da sam nasao temu.... ja vec duze vrijeme pratim moto svijet, pogotovo 125..

usporedba 4t i 2t motora, evo uzet cu istinit primjer

MOJ motor: Honda NSR 125 28 ks 2t

BRATICEV motor: Honda CBR 125 13 ks 4t

da li vam samo podatci nesto govore?

mislim da da, 2t motori su daleko brzi i jaci, ali ekoloski neprihvatljivi( koda me je briga :D), tocno je da se vise kvare, ali dal znate zasto? 2t motori dobivaju mali postotak ulja jer on ide na mjesavinu ( benzin+ 2t ulje) i tako zamislite rad motora i njegove lezaje s to malo ulja koje dobiva, tako da ako iko veli da 2t motori ne valjaju ne slusajte ih.. isto tako ako ti pazis na motor moze on izdrzat gotovo ko 4t, znam jednu yamahu tzr 125 25 ks 2t koja ima 60000 km i jos nista na njoj nije radeno...

ajmo sad na 4t:

ofc da duze traju, njihova masina se kupa u ulju za razliku od 2t, te tako oni jako dugo traju, kod njih je pak snaga slaba strana, kad usporedis MOJ i BRATICEV motor, ja ga jedem  s NSRom, jer 15 ks razlike na cesti je ogromno... meni treba oko 8 sekundi do 100 kmh dok njemu treba oko 13, velika razlika....

sad moja preporuka:

ako zelite motor s kojim cete otic do ducana, malo se provozat po gradu i tako uzmite 4t, samo toci benzin i vozi..

ako zelite motor s kojim cete se ganjati, voziti na vece udaljenosti ili jednostavno zelite osjetit SNAGU 2t 125.ice uzmite 2t, tu vam je skuplje odrzavanje...

moje preporuke vrijede za 50/125  ccm motore, za sve vece kubikaze znaci 250+, u tom rangu nemozete nac 2t makinu, mozete al ste onda pravi sretnik :D

Mojpismonosa pon 5.7.2010 10:32

Zao mi je ako je offtopic, jer mi se cini da se ovdje prica uglavnom o motociklima, crosserima itd.

 

Imam Suzuki DT30 (motor za camac) i Lomac 430, gumenjak, motor je 2T, 3 cilindra, jaaako dobro radi i mislim da cu vrlo dobro razmislit o prodaji....

Uglavnom...ono sto me zanimalo, gledao sam na internetu nove Evinrude motore, i vidim da su 2T, ekoloski prihvatljivi itd.

 

Htio bih ako netko ima iskustva da mi odgovori na par pitanja u vezi njihovih motora

 

Isplati li se uzet novi Evinrude 2T, od npr 40-50 KS?

Kolika je razlika u potrosnji izmedju Evinrude 2T i nekog novog Suzuki, Mercury, Yamaha, Honda 4T motora iste snage?

Kolika je razlika u tezini izmedju novih ER 2T i danas aktualnih novih 4T motora?

Sta je po vama bolje?

 

 

lg-viewty ned 11.7.2010 08:52
killer4987 kaže...

drago mi je da sam nasao temu.... ja vec duze vrijeme pratim moto svijet, pogotovo 125..

usporedba 4t i 2t motora, evo uzet cu istinit primjer

MOJ motor: Honda NSR 125 28 ks 2t

BRATICEV motor: Honda CBR 125 13 ks 4t

da li vam samo podatci nesto govore?

mislim da da, 2t motori su daleko brzi i jaci, ali ekoloski neprihvatljivi( koda me je briga :D), tocno je da se vise kvare, ali dal znate zasto? 2t motori dobivaju mali postotak ulja jer on ide na mjesavinu ( benzin+ 2t ulje) i tako zamislite rad motora i njegove lezaje s to malo ulja koje dobiva, tako da ako iko veli da 2t motori ne valjaju ne slusajte ih.. isto tako ako ti pazis na motor moze on izdrzat gotovo ko 4t, znam jednu yamahu tzr 125 25 ks 2t koja ima 60000 km i jos nista na njoj nije radeno...

ajmo sad na 4t:

ofc da duze traju, njihova masina se kupa u ulju za razliku od 2t, te tako oni jako dugo traju, kod njih je pak snaga slaba strana, kad usporedis MOJ i BRATICEV motor, ja ga jedem  s NSRom, jer 15 ks razlike na cesti je ogromno... meni treba oko 8 sekundi do 100 kmh dok njemu treba oko 13, velika razlika....

sad moja preporuka:

ako zelite motor s kojim cete otic do ducana, malo se provozat po gradu i tako uzmite 4t, samo toci benzin i vozi..

ako zelite motor s kojim cete se ganjati, voziti na vece udaljenosti ili jednostavno zelite osjetit SNAGU 2t 125.ice uzmite 2t, tu vam je skuplje odrzavanje...

moje preporuke vrijede za 50/125  ccm motore, za sve vece kubikaze znaci 250+, u tom rangu nemozete nac 2t makinu, mozete al ste onda pravi sretnik :D

 

Zaboravio si veliku razliku u potrosnji izmedju 2T i 4T, pitaj bratica koliko njegov trosi, onda napisi i za svoj..Cool

nidjo123 uto 13.7.2010 04:42

Ja vozim i jedne i druge... Imam nekoliko Tomosa i Sachs Madassa 125 ccm. Svaki ima svoje prednosti. Na Tomosu mi se definitivno sviđa jednostavnost, nema potrebe plaćanja servisa ni ničega. Samo što se češće mora mijenjat termogrupa, ležajevi, radilica itd. Iako su dijelovi jeftiniji kod dvotaktnih. Tako da to dođe na isto. Potrošnja - Jedan rezervoar na svakom traje podjednako. Ni ne sjećam se kad sam zadnji put tankao. Kod četverotaktnih je prednost što nemoraš svaki put pravit mješavinu, samo naspeš. Ne ostavljaju miris ulja za sobom i ne dime.  Tomose vozim iz gušta, jednostavno uživam u njima, i u vožnji i u servisiranju. Što reći nego - nije važno što se vozi, važno je da se vozi Smijeh

xnight_hunterx ned 18.7.2010 02:12
muhaqeri kaže...

Ja bi kvalitetu-yamaha,ali dugo ne pratim motore,otkada sam se zabio u auto,taj megelli je sigurno neki jeftikaner.

21 000 mu je cjena

makar ja mislim da to ni nije bas malo za 125ccm motor

al jbt izgled mu je neodoljiv zato pitam dal se moze dic na 15ks pa da je u rangu ostalih 125ccm sportaka

xnight_hunterx ned 18.7.2010 02:23
muhaqeri kaže...

Ako gledaš na izgled mogao bi popljugati,znaš da lopine znaju dobro umotati govno u celofan.

da to se svakako slazem zato svugdje dobro provjeravam kakav je motor pa da ne kupim samo sminku (ako cu uopce kupovat sto)

EDIT:a postoji verzija supermoto i naked koji ne izgledaju tako dobro ''nisu zamotani u celofan''  pa valjda nije lopina

luka_cro ned 18.7.2010 02:37

pa normalno da yamaha,pa to je motor za klasu vise i vidis po cijeni, razlika je 10 000kn...i meni je yamaha ljepsa....dakle ak imas novaca uzimaj yamahu....

 

 

pogledaj sliku,mozda ti se svidi, yamaha wr125x, to je supermoto verzija, ima isti motor kao i yzf r125 i cijenu cak :P