Što više preferirate, 2T ili 4T motore?
Cvaje su sa razlogom "nestale" ... nezadovoljavanje ekoloških normi, daleko više servisiranja od 4-taktnih motora itede... ali je činjenica da cvaje nude daleko više snage na istoj kubikaži.
Trenutačno ako ideš kupovati motor, jedina prilika kada ćeš moći birati između 2 i 4 takta je kada uzimaš krosera... sve ostalo je 4-taktno ... tako da izbora niti nemaš--- možeš samo ići gledati na koliko cilindara ćeš ići ... želiš li gro momenta... ideš na jedan ili dva, želiš li vidoke okretaje i vršnu snagu, ideš na 4 itede ....
Ali o svemu tome nema smisla raspravljati ;) Svatko će uvijek kupiti ono što si je zacrtao u glavi .. bio to najbolji izbor ili ne ;)
U to ime, evo moj donedavni jednocilindrično-četverotaktni ljubimac :)
Cvaje su sa razlogom "nestale" ... nezadovoljavanje ekoloških normi, daleko više servisiranja od 4-taktnih motora itede... ali je činjenica da cvaje nude daleko više snage na istoj kubikaži.
Trenutačno ako ideš kupovati motor, jedina prilika kada ćeš moći birati između 2 i 4 takta je kada uzimaš krosera... sve ostalo je 4-taktno ... tako da izbora niti nemaš--- možeš samo ići gledati na koliko cilindara ćeš ići ... želiš li gro momenta... ideš na jedan ili dva, želiš li vidoke okretaje i vršnu snagu, ideš na 4 itede ....
Ali o svemu tome nema smisla raspravljati ;) Svatko će uvijek kupiti ono što si je zacrtao u glavi .. bio to najbolji izbor ili ne ;)
U to ime, evo moj donedavni jednocilindrično-četverotaktni ljubimac :)
Jel ides na race-ove ?
A sto imas dobar motor.........
Koliko kosta taj akrapovic auspuh.........
I koliko je to uopce kubika.............
Ovisi, za kubikaze <125 ccm 2-taktni je bolji (imho) zbog vece snage, ali na vecim kubikazama i 4-taktni imaju dosta snage, a manje trose, ekoloski prihvatljiviji.....
Preferirarm da ne završim u grabi :)
Preferirarm da ne završim u grabi :)
Najbolji mogući odabir :)
A sto imas dobar motor.........
Koliko kosta taj akrapovic auspuh.........
I koliko je to uopce kubika.............
Tenks
Ovo je titanski slipon... mislim oko 500 ojra
609 standardno, moj je imao drugu radilicu sa više hoda, pa je ukupno bilo 624 i neš sitno :) tvornički 53ks, ali sa svim modifikacijama je bio na oko 60
Cvaje su sa razlogom "nestale" ... nezadovoljavanje ekoloških normi, daleko više servisiranja od 4-taktnih motora itede... ali je činjenica da cvaje nude daleko više snage na istoj kubikaži.
Trenutačno ako ideš kupovati motor, jedina prilika kada ćeš moći birati između 2 i 4 takta je kada uzimaš krosera... sve ostalo je 4-taktno ... tako da izbora niti nemaš--- možeš samo ići gledati na koliko cilindara ćeš ići ... želiš li gro momenta... ideš na jedan ili dva, želiš li vidoke okretaje i vršnu snagu, ideš na 4 itede ....
Ali o svemu tome nema smisla raspravljati ;) Svatko će uvijek kupiti ono što si je zacrtao u glavi .. bio to najbolji izbor ili ne ;)
U to ime, evo moj donedavni jednocilindrično-četverotaktni ljubimac :)
Jel ides na race-ove ?
Nope, vozim za svoj gušt
Ja vise preferiram 2T jer imaju puno vise snage na visim okretajima i lakse povuce ,lakse mi je vozit 2T jer npr dok pustis gas on ide,dok na 4T motor koci(toliko sam barem mogao primijetiti)
e sad u vezi kvarova,isitna da se 2T krave malcice vise,al je puno jednostavnija konstrukcija samog motora i puno toga mozes napraviti kod kuce,a 4T su vise toci i vozi i konstrukcija je napravljena malo kompliciranije,prijatelj je imao yamahu 450 4T i nije mogao promijeniti svjecicu jer je negdje pobogu sakrivena ispod sica i tesko do nje,a sto se tice zvuka 4T je ljepse,ali vise mi je gust dok vozim 2T npr u 4brzini na malim okretajima i onda spustim u trecu i full gas.
A za ekologiju i takve pi*darije je bolji 4T i potrosnja je manja,ali opet tko te pita za ekoloske norme kad si do pojasa u blatu na polju il sumi,ne?
Ja vise preferiram 2T jer imaju puno vise snage na visim okretajima i lakse povuce ,lakse mi je vozit 2T jer npr dok pustis gas on ide,dok na 4T motor koci(toliko sam barem mogao primijetiti)
e sad u vezi kvarova,isitna da se 2T krave malcice vise,al je puno jednostavnija konstrukcija samog motora i puno toga mozes napraviti kod kuce,a 4T su vise toci i vozi i konstrukcija je napravljena malo kompliciranije,prijatelj je imao yamahu 450 4T i nije mogao promijeniti svjecicu jer je negdje pobogu sakrivena ispod sica i tesko do nje,a sto se tice zvuka 4T je ljepse,ali vise mi je gust dok vozim 2T npr u 4brzini na malim okretajima i onda spustim u trecu i full gas.
A za ekologiju i takve pi*darije je bolji 4T i potrosnja je manja,ali opet tko te pita za ekoloske norme kad si do pojasa u blatu na polju il sumi,ne?
Heh, al nekog jačeg cvaju treba zanti vozit, jer su prebrutalni :) tako da je klasičnim šoferima :) nešto četverotaktno daleko pitomije.
Ja sam do nedavno imao KTM-a 620 i to je po pitanju održavanja bila milina... pola toga sam mogao doma odraditi ... isto tako jednostavna, spartanska konstrukcija koja ima samo jednu funkciju, da traje ;)
Ako je skuter , 2T ali ako je 125 ccm + obavezno 4T
Ja vise preferiram 2T jer imaju puno vise snage na visim okretajima i lakse povuce ,lakse mi je vozit 2T jer npr dok pustis gas on ide,dok na 4T motor koci(toliko sam barem mogao primijetiti)
e sad u vezi kvarova,isitna da se 2T krave malcice vise,al je puno jednostavnija konstrukcija samog motora i puno toga mozes napraviti kod kuce,a 4T su vise toci i vozi i konstrukcija je napravljena malo kompliciranije,prijatelj je imao yamahu 450 4T i nije mogao promijeniti svjecicu jer je negdje pobogu sakrivena ispod sica i tesko do nje,a sto se tice zvuka 4T je ljepse,ali vise mi je gust dok vozim 2T npr u 4brzini na malim okretajima i onda spustim u trecu i full gas.
A za ekologiju i takve pi*darije je bolji 4T i potrosnja je manja,ali opet tko te pita za ekoloske norme kad si do pojasa u blatu na polju il sumi,ne?
Heh, al nekog jačeg cvaju treba zanti vozit, jer su prebrutalni :) tako da je klasičnim šoferima :) nešto četverotaktno daleko pitomije.
Ja sam do nedavno imao KTM-a 620 i to je po pitanju održavanja bila milina... pola toga sam mogao doma odraditi ... isto tako jednostavna, spartanska konstrukcija koja ima samo jednu funkciju, da traje ;)
bolna istina.125ccm,2T,100kg,40ks pocetnika moze dovesti samo u invalidska kolica,moj poznanik je prije koji god kupio kawasakija 125ccm 2T,takoder motor lagan ko pero,40ks,uglavnom vozio se po sumi i gadno se zabio u neko drvo i nesretnik sada ima nekoliko srafiju u obje noge i na stakama hoda
drago mi je da sam nasao temu.... ja vec duze vrijeme pratim moto svijet, pogotovo 125..
usporedba 4t i 2t motora, evo uzet cu istinit primjer
MOJ motor: Honda NSR 125 28 ks 2t
BRATICEV motor: Honda CBR 125 13 ks 4t
da li vam samo podatci nesto govore?
mislim da da, 2t motori su daleko brzi i jaci, ali ekoloski neprihvatljivi( koda me je briga :D), tocno je da se vise kvare, ali dal znate zasto? 2t motori dobivaju mali postotak ulja jer on ide na mjesavinu ( benzin+ 2t ulje) i tako zamislite rad motora i njegove lezaje s to malo ulja koje dobiva, tako da ako iko veli da 2t motori ne valjaju ne slusajte ih.. isto tako ako ti pazis na motor moze on izdrzat gotovo ko 4t, znam jednu yamahu tzr 125 25 ks 2t koja ima 60000 km i jos nista na njoj nije radeno...
ajmo sad na 4t:
ofc da duze traju, njihova masina se kupa u ulju za razliku od 2t, te tako oni jako dugo traju, kod njih je pak snaga slaba strana, kad usporedis MOJ i BRATICEV motor, ja ga jedem s NSRom, jer 15 ks razlike na cesti je ogromno... meni treba oko 8 sekundi do 100 kmh dok njemu treba oko 13, velika razlika....
sad moja preporuka:
ako zelite motor s kojim cete otic do ducana, malo se provozat po gradu i tako uzmite 4t, samo toci benzin i vozi..
ako zelite motor s kojim cete se ganjati, voziti na vece udaljenosti ili jednostavno zelite osjetit SNAGU 2t 125.ice uzmite 2t, tu vam je skuplje odrzavanje...
moje preporuke vrijede za 50/125 ccm motore, za sve vece kubikaze znaci 250+, u tom rangu nemozete nac 2t makinu, mozete al ste onda pravi sretnik :D
Ako je skuter u pitanju ~180ccm onda 2T.. To isto vrijedi i za cross, sportive itd. do ~125ccm
Ako je u pitanju nesto preko od ovog sto sam naveo, onda 4T..
Zao mi je ako je offtopic, jer mi se cini da se ovdje prica uglavnom o motociklima, crosserima itd.
Imam Suzuki DT30 (motor za camac) i Lomac 430, gumenjak, motor je 2T, 3 cilindra, jaaako dobro radi i mislim da cu vrlo dobro razmislit o prodaji....
Uglavnom...ono sto me zanimalo, gledao sam na internetu nove Evinrude motore, i vidim da su 2T, ekoloski prihvatljivi itd.
Htio bih ako netko ima iskustva da mi odgovori na par pitanja u vezi njihovih motora
Isplati li se uzet novi Evinrude 2T, od npr 40-50 KS?
Kolika je razlika u potrosnji izmedju Evinrude 2T i nekog novog Suzuki, Mercury, Yamaha, Honda 4T motora iste snage?
Kolika je razlika u tezini izmedju novih ER 2T i danas aktualnih novih 4T motora?
Sta je po vama bolje?
drago mi je da sam nasao temu.... ja vec duze vrijeme pratim moto svijet, pogotovo 125..
usporedba 4t i 2t motora, evo uzet cu istinit primjer
MOJ motor: Honda NSR 125 28 ks 2t
BRATICEV motor: Honda CBR 125 13 ks 4t
da li vam samo podatci nesto govore?
mislim da da, 2t motori su daleko brzi i jaci, ali ekoloski neprihvatljivi( koda me je briga :D), tocno je da se vise kvare, ali dal znate zasto? 2t motori dobivaju mali postotak ulja jer on ide na mjesavinu ( benzin+ 2t ulje) i tako zamislite rad motora i njegove lezaje s to malo ulja koje dobiva, tako da ako iko veli da 2t motori ne valjaju ne slusajte ih.. isto tako ako ti pazis na motor moze on izdrzat gotovo ko 4t, znam jednu yamahu tzr 125 25 ks 2t koja ima 60000 km i jos nista na njoj nije radeno...
ajmo sad na 4t:
ofc da duze traju, njihova masina se kupa u ulju za razliku od 2t, te tako oni jako dugo traju, kod njih je pak snaga slaba strana, kad usporedis MOJ i BRATICEV motor, ja ga jedem s NSRom, jer 15 ks razlike na cesti je ogromno... meni treba oko 8 sekundi do 100 kmh dok njemu treba oko 13, velika razlika....
sad moja preporuka:
ako zelite motor s kojim cete otic do ducana, malo se provozat po gradu i tako uzmite 4t, samo toci benzin i vozi..
ako zelite motor s kojim cete se ganjati, voziti na vece udaljenosti ili jednostavno zelite osjetit SNAGU 2t 125.ice uzmite 2t, tu vam je skuplje odrzavanje...
moje preporuke vrijede za 50/125 ccm motore, za sve vece kubikaze znaci 250+, u tom rangu nemozete nac 2t makinu, mozete al ste onda pravi sretnik :D
Zaboravio si veliku razliku u potrosnji izmedju 2T i 4T, pitaj bratica koliko njegov trosi, onda napisi i za svoj..
zaboravio napomenut, al napisao sam da je skuplje odrzavanje 2t..
HONDA CBR 125 kaj je 4t trosi oko 3.5 litri na 100 km
HONDA NSR 125 kaj je 2t trosi oko 7 l na 100 km
Ja vozim i jedne i druge... Imam nekoliko Tomosa i Sachs Madassa 125 ccm. Svaki ima svoje prednosti. Na Tomosu mi se definitivno sviđa jednostavnost, nema potrebe plaćanja servisa ni ničega. Samo što se češće mora mijenjat termogrupa, ležajevi, radilica itd. Iako su dijelovi jeftiniji kod dvotaktnih. Tako da to dođe na isto. Potrošnja - Jedan rezervoar na svakom traje podjednako. Ni ne sjećam se kad sam zadnji put tankao. Kod četverotaktnih je prednost što nemoraš svaki put pravit mješavinu, samo naspeš. Ne ostavljaju miris ulja za sobom i ne dime. Tomose vozim iz gušta, jednostavno uživam u njima, i u vožnji i u servisiranju. Što reći nego - nije važno što se vozi, važno je da se vozi
Kada se jedan tip iz ZG-a prije 28 godina pojavio sa ovim Z1300 koji je imao radio kazetofon,bila je veća atrakcija taj kazić na motoru nego sama mrcina od motora,danas nezamislivo.
mene zanima kojeg bi vi motora izabrali od ovih 2
megelli je puno lijepsi ali yamaha ima 4 konja vise i dal bi se megelli mogao nekako dic sa 11ks na 15ks?
Ja bi kvalitetu-yamaha,ali dugo ne pratim motore,otkada sam se zabio u auto,taj megelli je sigurno neki jeftikaner.
Ja bi kvalitetu-yamaha,ali dugo ne pratim motore,otkada sam se zabio u auto,taj megelli je sigurno neki jeftikaner.
21 000 mu je cjena
makar ja mislim da to ni nije bas malo za 125ccm motor
al jbt izgled mu je neodoljiv zato pitam dal se moze dic na 15ks pa da je u rangu ostalih 125ccm sportaka
Ako gledaš na izgled mogao bi popljugati,znaš da lopine znaju dobro umotati govno u celofan.
Ako gledaš na izgled mogao bi popljugati,znaš da lopine znaju dobro umotati govno u celofan.
da to se svakako slazem zato svugdje dobro provjeravam kakav je motor pa da ne kupim samo sminku (ako cu uopce kupovat sto)
EDIT:a postoji verzija supermoto i naked koji ne izgledaju tako dobro ''nisu zamotani u celofan'' pa valjda nije lopina
Bilo bi najbolje da ih oba dva možeš isprobati voziti, onda bi sam vidio koji ti više odgovara.
pa normalno da yamaha,pa to je motor za klasu vise i vidis po cijeni, razlika je 10 000kn...i meni je yamaha ljepsa....dakle ak imas novaca uzimaj yamahu....
pogledaj sliku,mozda ti se svidi, yamaha wr125x, to je supermoto verzija, ima isti motor kao i yzf r125 i cijenu cak :P
brate slusaj mene, ak kupujes motor, kupi supermoto, trkac nije za grad i to, a supermoto je zvijer, ali ak bas oces trkaca, uzmi hondu cbr 125, najkvalitetnija je i najbrza je
Ovo mi se čini vrlo zanimljivo jer neki bi rađe 2-taktne , a neki rađe 4-taktne motore, no malo vas zapravo objašnjava svoj izbor..
Meni se recimo više sviđa 4T motor zbog lijepog zvuka, manje potrošnje, ne dimi i ne treba mnogo šarafati po njemu..
Da li je istina da se "cvaje" više kvare ? Koje vi više preferirate i zašto?