Motori - na dva, tri i četiri kotača

Što sa skuterom koji nije duže vožen?

vidikovac pon 2.5.2011 19:53

Evo vam moj problem. Dobio sam skuter koji nije vozen tocno godinu dana. Od isteka registracije stoji na jednom te istom mjestu :) Radi se o Adly-evom motoru Fox 50. Baterija je skroz otisla ali se bez problema iz prve upali na kurbu.  Ovako vozi, krene jako polako te mu treba nekih 100 metara da povuce.

 

Jedino me zanima sta da sve mijenjam? Prvo ulja ima dosta, dali da ga diram, tj, ispraznim i novo stavim? Frend ce mi ujutro pogledat i ocistit karburator. Takoder ujutro kupujem novu svjecicu.

 

Sta je jos moglo otici i do cega je problem kad motor nema snage odmah u startu potegnut. Da se razumijemo, kasnije dobro vozi. Ali cim stane, opet slabo.

ferovca1 pon 2.5.2011 20:00

blokada (koju zakonski ne smiješ skidati tj., ne smije ići brzinom većom od 50 km/h) i/ili valjčići (koje zakonski ne smiješ skidati tj., ne smije ići brzinom većom od 50 km/h)..  od stajanja ne bi smjelo biti problema..

Godfahter pon 2.5.2011 20:04

To sto tvoj skuter ima ulja,nema veze sa paljenjem,jer je u pitanju dvotaktni motor kojemu to ulje sto gledas je vjerovatno za podmazivanje variomata,ali nema veze sa masinom!

U svakom slucaju nije lose promjeniti ulje,pri tome pripazi da ne stavljas bilokako ulje,nego pogledaj na netu ili u knjizici vrstu ulja koje ide u njega!Vjerovatno 40W-30

 

Eh sada za tvoj problem:

98% slucaja da je ćok u pitanju!

#GaMerSC pon 2.5.2011 20:14

digni motor preko nogare i provjeri slijedece:

Zavrti zadnji tocak i vidi kako se vrti onda pritisni kocnicu do kraja i pusti i vidi dali se tocak okrece normalno.
Jer znaju pakne zapeci od stajanja....

Promjeni svjecicu
ili je ocisti...

I karburator mozes ocistiti ili kupi sredstvo za ciscenje i salij u rezervar i isturiraj motor ..

Godfahter pon 2.5.2011 20:21
vidikovac kaže...

Ok. Za sada sam cuo sam ocistit karburator, sto sam i naveo u prvom postu. Daj mi reci sta onda da napravim ako je do ćoka? To ce mi znati frend sigurno sutra ujutro ali eto i mene zanima.

Dijagnoza ti je jednostavna.Ćok sluzi prilikom hladnog starta,tj dok je masina hladna automatski poveca smjesu goriva(u biti leptirom blokira puni protok zraka),time se poveca snaga motora,da bi semasina brze ugrijala i time dosegla svoju punu snagu!Ispravnost coka mozes sam provjeriti,kada upalis motor(hladan) on mora u "leru" raditi na vecem broju nego sto je obicno cc 2-3 min zavisi o vremenu-time znas da ćok radi!U tvome slucaju prilikom hladnog starta motor,sporo radi,nepravilno,kao da ce se ugasiti(u leru-bez gasa)!

 

Ćok se shebe zbog dugog stajanja bez paljenja-dvotaktol(ulje) se jednostavno slegne u rezervaru i time zacepu dizne(u skutera koji nemaju "mjesalicu ulja)

Prljavo gorivo-Zivjela INA!

Zima,dotajalost.....

 

Moja preporuka svima da tokom dugog stajanja skutera:dobro je upaliti motor 2-3 min i prije paljenja malo ga protresti,da se koliko-toliko izbjegna talozenja svega i svacega!

 

Izvedbe cok-ova se razlikuju od motora do motora,zato bolje ne diraj pusti frenda!

Godfahter pon 2.5.2011 20:33
vidikovac kaže...

To mi je i bilo donekle jasno, nego sta sad moram? Kupiti novi čok? ili

 

sad sam vidio zadnju recenicu. Znaci on ce ga napravit, ce se trebat sta kupit mozda

Ma ne vjerujem!

Kada ti frend rastavi karburator neka ga dobro ocisti i izpuse,u najgorem slucaju ces morati kupiti membranu!

Nadoveza za blokiranje pakni-ako je to onda nakon voznje 300-500 m pipnu kuciste gdje ti se variomat-pakne nalaze,ako je vruce onda su pakne,mada u tim slucajevima,pakne se ipak razrade(sajle) pa pakna poslje radi normalno-ili stalno blokira-mada sumnjam u to!

vidikovac sri 11.5.2011 21:48

Evo sad jos jedan problem. Ostali su koliko toliko rijeseni.... znaci

 

Samo odjednom su mi se ugasila prednje svjetlo i zadnja stop svjetla. I od onda vise ne rade. Do cega je problem? Zmigavci rade normalno. Kao i truba. Do baterije nije. To znam jer sam je mijenjao. Dali je moguce da je do osiguraca ali imam samo jedan ispod sica koji je dobar. Do cega je, nemam pojma. Jedan lik mi je rekao da tamo di se pali svijetlo ona sklopka to otvorim i spojim neke zice, kao da mi je to otislo. Da je spojeno sa zadnjim stop svijetlom. Je to moguce? Da nije samo crkla zarulja? Ali zasto je onda i zadnje..

 

 

pomozite :)))))))))

Hacker002 pet 10.6.2011 11:25
ferovca1 kaže...

blokada (koju zakonski ne smiješ skidati tj., ne smije ići brzinom većom od 50 km/h) i/ili valjčići (koje zakonski ne smiješ skidati tj., ne smije ići brzinom većom od 50 km/h)..  od stajanja ne bi smjelo biti problema..

ja nerazumijem kakve veze ima blokada sa ovime?? moze biti do loseg goriva, ili se nesto negdje "zacepi"

markot kaže...

I meni treba pomoc !!

Malo sam se zezo i skinuo vijak sa ručice za gas...i nemogu je zašarafiti nazad...?

U čemu je štos....

nerazumijem se bas u te stvari !

@ bold

ma bravo majstore..zovi nekoga ko zna da ti napravi..sigurno netko od kolega zna

geek_boy1 sri 18.7.2012 18:54

da ne pisem drugu temu pa cu u ovu posto vidim da je aktivna imam 2 pitanja (motor je skuter baotian 49 ccm )

1 koje je ulje preporuceno za mjenjac ?

2 koje je ulje preporuceno za motor ?

 

uputstva su vrlo sturo napisana ne mogu nista razaznati

speedfreak18 sri 18.7.2012 19:00

Kada si rekao da nema snage u startu a da tek kasnije povuče, mislim da bi trebao provjeriti valjčiće (neki to zovu i rolice) inače ti tvoji simptomi su kada se valjčići "izglodaju" odnosne istroše. Tako da mislim da bi trebao i to provjeriti.

gilera runner 180sp pet 2.11.2012 20:59

molio bih za pomoć, imam gileru runner 180sp, i imam sitnih problema s njom, jedan od problema je paljenje, ujutro mi teško upali pa makar i bio na toplom,ali kada radi 2-3 min dalje pali iz prve, što bi bio problem i kako da ga sredim??? drugi problem je gašenje u vožnji, nikad mi nije ugasio nakon 5-10 minuta vožnje, nego uvijek nakon 15-20, i ne ugasi se odjednom nego pomalo gubi snagu i ako slučajno nabijem gas ispuca iz auspuha, i verglam nekih 20 sec i opet upali i vozi normalno koda nista nije bilo, što bi mogao biti problem sa time????molio bi da mi pomognete jer ga mislim prodavati a ne želim zaribati čovjeka PS- magnet mi nema plastike pa mu možda nutra voda došla, ali sumnjam jer sam se vozio pu suhom vremenu, mozda bi trebalo izmjeniti prirubnicu od fergazera jer je krpana, dali su možda to problemi????

gilera runner 180sp pet 2.11.2012 21:33

i još me zanima, šteti li šta pumpici onoj za ulje ako radi na suho, jer ja slažem mješavinu ne stavljam ulje posebno benzin posebno???? neki su mi rekli da ta pumpa može zaribati mašinu, al meni nije jasno kakve to veze ima kad pupma nema veze s mašinom

 

luks96 pon 21.10.2013 22:12

pozz

ekipa , imam problem sa skuterom ...u pitanju kymco jup 50 2001 god , prije par dana skuter mi je poceo kao gusiti se ...otisao sam do maistora koji je rekao da je karburator u kriticnom stanju i da vuce zrak...ja sam kuci otvorio filter zrraka i djelimicno ga zacepio ...sa svih strana sa selotepom ...nakon par dana voznje skuter mi je poceo stekcati tj u voznji radi isto traktor i nemoze se voziti ...jeli moguce da je benzin otopio selotep i da ga je poovukao u karbuurator ili gdje vec pa da se zacepilo , hvala unaprjed ! 

Valentin17 čet 24.10.2013 16:40

luks96

 

- Provjeri boju svećice i iskru (prema potrebi zamijeni), skini fergazer, raskopaj ga, dobro očisti i ispuši sve prolaze za gorivo, provjeri onu gumenu priribnicu koja ide iz fergazera u blok, da nije ispucala, prema potrebi zamjeni, operi dobro filtar goriva i zraka, složi sve natrag i probaj upalit.

 

- Ako je kućište filtera zraka (airbox) loš, potrebno je isti zamijenit, nema se tu kaj ljepit.

Neo31 pet 1.11.2013 11:40

Molim za pomoc ako mi tko moze objasniti oko cega se radi. Ovako imam skuter koji sam posudio tako da neznam nista od njemu , samo da je gilera runner 50 i da je bolji od mog bautiona he. Uglavnom problem nastaje nakon 2 km voznje cim sam ga uzeo isti dan od grada , do kuce . Upali svijetli ulje nema ga vijerovatno ali radi super  nakon 2 km sam se gasi u voznji i ne pali vise .... Po vasem misljenju u cemu bi mogao biti problem???  (P.S Skuter nije radio ili nije vozen nekih 15dana)

Sale Kac sri 18.12.2013 19:48

skuter yet euro x 50 2t motor,imam problem sa skuterom nece da upali,zamenio sam mu vakum pumpu,elektricni saug,bobinu sa kabelom,filter goriva,dobija struju,gorivo kad povuce radi normalno ali posle pola sata kada hocu ponovo da ga upalim nece da povuce gorivo nikako,kad sipam u cilindar gorivo odradi koliko ima u cilindru i ugasi se,molim vas ako neko moze da mi pomogne,hvala unapred...

izvoliga ned 30.3.2014 16:49

imam apriliu sr 70 sa top performance kitom auspuhom i ostalim djelovima brutalno je slozena i leti ko metak ide do 115km al mi je stajala dosta dugo oko god i pol sam sam ju palio,i sad kad hocu da ju upalim ona nema struje uopce nece ni svirnit,znaci vuce mi negdje struju jer cim upali i odradi malo ja prebacim blokadu i on ide sve normalno i onda kad ga opet ostavim do ujutro moram ga verglat 20min da bi upalio,,kako sad da ja provjerim di mi vuce struju a da ga ne moram vozit kod majstora

Coder256 sub 5.4.2014 19:50

Danas mi je pao prijatelj sa skutera i iskrivio mi se volan u jednu stranu. Pokušao sam stegnuti dvije matice (veliki krug) ali kad sam ih stegnuo onda mi je skuter bacao na stranu tijekom vožnje, pa sam ih olabavio kako je i bilo. Pokušao sam i vidu stegnuti (mali krug) ali nju nisam uspio jer ne mogu dosegnuti maticu pa mi se vida okrećala u prazno. Šta tribam sad stegnuti da to popravim?