Jurassic Park uto 1.8.2017 14:13

Pozdrav svima,

Imam jedno pitanje vezano uz MZ motore.
Naime,brat od mog frenda uskoro navršava 18.godina i za rođendan si namjerava uzeti MZ ETZ 250.
Mene zanima vaše mišljenje o tom motoru,budući da je star 30 godina,te da li je dobar za početnika?
Čitali smo po raznim forumima o njemu,i neki kažu da je odličan i kvalitetan,a drugi da je smeće.

Što vi mislite?

plavi08 uto 1.8.2017 14:20

Motor je dobar. Najveći problem su dijelovi po koje moraš u Mađarsku uglavnom.

 

Imam doma 150 i ide lijepo no to ti nije niti cestovni niti enduro motor. Nešto između. 

 

Što to znači za početnika?

 

Motor je startan. Pogotovo taj od 250. Postoji mogućnost uvijanja rame u zavojima pri većima brzinama (nije sportski). Pa je sa te strane opasan ako se ne koristi za ono što mi je namjena, a to je lagana vožnja.

 

 

fer-de-lance uto 1.8.2017 14:22

Imam ja ETZ 251 doma.

Reci mu da zaboravi.

Motor kao takav je jako kvalitetne konstrukcije (skroz metalan) ali je i teška gromada.

Kaj se vožnje tiče, poteže ko lud, maksimalna brzina mu je mala (nema veze), a najveći problem i zakaj kažem da ga ne kupuje je to kaj će u mjesec dana zavozit više goriva nego kaj taj motor košta.

Nisam siguran da je i skroz štednom vožnjom moguće trošit manje od nekih 6 litara, a ja kad sam pičio s njim ko lud redovito je cuclao i po 10 i više.

Još k tome stalni problemi s tvorničkim reglerom (bolje iskemijat elektroničko paljenje) itd. pa ga na kraju košta više para i živaca nego da odmah uzme nekaj novije.

Jurassic Park uto 1.8.2017 14:43
plavi08 kaže...

Motor je dobar. Najveći problem su dijelovi po koje moraš u Mađarsku uglavnom.

 

Imam doma 150 i ide lijepo no to ti nije niti cestovni niti enduro motor. Nešto između. 

 

Što to znači za početnika?

 

Motor je startan. Pogotovo taj od 250. Postoji mogućnost uvijanja rame u zavojima pri većima brzinama (nije sportski). Pa je sa te strane opasan ako se ne koristi za ono što mi je namjena, a to je lagana vožnja.

 

 

 Za početnika mislim da mu je to prvi motor i da nema previše iskustva.

Što se tiče namjene,misli se voziti normalno,ono za po naselju.

fer-de-lance kaže...

Imam ja ETZ 251 doma.

Reci mu da zaboravi.

Motor kao takav je jako kvalitetne konstrukcije (skroz metalan) ali je i teška gromada.

Kaj se vožnje tiče, poteže ko lud, maksimalna brzina mu je mala (nema veze), a najveći problem i zakaj kažem da ga ne kupuje je to kaj će u mjesec dana zavozit više goriva nego kaj taj motor košta.

Nisam siguran da je i skroz štednom vožnjom moguće trošit manje od nekih 6 litara, a ja kad sam pičio s njim ko lud redovito je cuclao i po 10 i više.

Još k tome stalni problemi s tvorničkim reglerom (bolje iskemijat elektroničko paljenje) itd. pa ga na kraju košta više para i živaca nego da odmah uzme nekaj novije.

 Da li se tebi kvario,osim problema s reglerom?

Nisam znao da troši tako puno,iako se on ne misli voziti jako često,nego čisto onako par puta mjesečno po 20-ak, 30-ak km otprilike.

plavi08 uto 1.8.2017 14:50

Ne kvari se često. Struja zna biti bolna točka regler/bobina no isto se može pripasiti iz automobila. Nije bitno. Također se platine znaju sljepiti ako nisu dobro namještene.

 

Nisam siguran za 250 no 150 ima isključivo zračno hlađenje bez dodatnog ventilatora. Pa se može pregrijat ako ga se tjera samo po nekim bridma u malim brzinama.

 

Kako kolega kaže motor je težak. Više za guštanje nego da se klinac vozi. 

 

Potrošnja varira o stanju motora. Normalna je oko 4-5 litara. No ganjanjem ili ako nije doržavan popne se i do 10 no to je ekstrem.

fer-de-lance uto 1.8.2017 14:56

Trenutno ga ne vozim, jer bih morao osim reglera slagat i kvačilo (vjerovatno lamele ne valjaju, bile su zapekle i razradio sam, ali opet ne odvaja, pretpostavljam da sam nekaj zeznuo).

Inače, regler paše i od wartburga.

Uz to, trebam i novi akumulator.

Ali inače, to ti je nepoderiv motor.

Ima ogroman blok i cilindar, sve je predimenzionirano i izdržljivo.

I kak kažeš da nema iskustva s motorima, onda to i nije baš za njega.

E da, i prednja vilica mi ne valja.

Ali ok taj sam motor dobio pa ga nisam ni slagao, samo je na novo pošprican.

 

Sve ovisi s koliko para frend raspolaže, za slične pare ko za MZ-a može kupit nekaj kaj je ipak malo prilagođenije početniku.

 

 

Jurassic Park uto 1.8.2017 18:47

Samo još da pitam,ako bi u budućnosti ja ili netko od mojih frendova htjeli kupiti motor izvana,kakav bi bio postupak iz npr. BiH,ili Srbije?
Koliko vidim,njihove cijene su skoro upola niže nego kod nas,i da li je moguće dostaviti motor kombijem i kako bi riješili papire?