knight uto 1.3.2016 14:18

Kad Olwg, Dario ili Davor napisu lozionicke 'kolumne' milion komentara. Kad Spigel napise ozbiljnu, nepristrasnu i kvalitetnu analizu, nigdje nikoga. A poslije se bunimo zbog kvalitete tekstova...

Malto uto 1.3.2016 19:27

Auto kuće ne žele da im se dogodi što i Nokiji prije par godina s mobitelima. Samo je jedno pravilo vrijedilo zadnjih desetak godina - propadaju uglavnom europske kompanije, a na njihovo mjesto sjedaju američke. Zašto?

KIKI3ooo uto 1.3.2016 22:29
knight kaže...
Kad Olwg, Dario ili Davor napisu lozionicke 'kolumne' milion komentara. Kad Spigel napise ozbiljnu, nepristrasnu i kvalitetnu analizu, nigdje nikoga. A poslije se bunimo zbog kvalitete tekstova...

 Nema se što ovdje komentirat. Kapa dolje.

ATJLučko uto 1.3.2016 23:07
diablo2211 kaže...
Bas dobar text. Nema vise novog iphona. Nikad.

Ne ulazeći u sam kontekst teksta, ipak ne mogu preći tek tako i olako da je "ovo kraj priče"! 

Ako ništa, onda zbog onog "Moonshot", takozvanih možda mogućih projekata, od kojih "možda jedan, dva uspiju", možeš si misliti, malo morgen! 

Volio bih znati koji je to makar jedan "Moonshot", jer očigledno W10 nije, Surface tableta nije, ako ćemo već o iPhone gadgetu. 

Neka se onda konačno dokažu u segmentu mobilnog gadgeta, pa neka pokore Apple, i iPhone, pa neka ih onda i pokopaju ako su sposobni, osim ako i to nebi bilo nešto iluzorno, nešto kao "Moonshot"!!!! 

 

Zoidberg sri 2.3.2016 03:44

Gospodin autor bi trebao umjesto prodavanja pameti u BUGu se baviti dionicama... :P

I jedna i druga firma su super kvalitetne i profitabilne, ali to ne znaci da za 10g im omjer mcapova nece biti 20:1 ili 1:20 ili da nece obje izgubiti 60+% vrijednosti...

Sto je meni samo interesantno da i jedna i druga guraju covjecanstvo naprijed, makar na kraju ih konkurencija pojela :D

overhaul čet 3.3.2016 01:56
diablo2211 kaže...
Bas dobar text. Nema vise novog iphona. Nikad.

 Nemora značiti. Apple ne volim. Ali apple (posebno onaj nakon2000te) u biti uzme postojeći trend, 
prepravi ga na svoj način, ispatentira i prodaje pod svojim imenom kao novu toplu vodu, i to mu šljaka. 
Dakle, dok god bude netko izbacio nešto što ljude zanima na tržištu, možeš očekivati da to pokupi Apple i preproda kao svoje otkriće.

AiO kompjuter? -imac
Handheld računalo? -ipad
MP3 player?  -ipod
Smarfon? - iphone.
SmartWatch - AppleWatch

Svaki od ovih iNešto uređaja je netko prije njih već napravio i imao na tržištu. Ništa nisu novo izmislili - sigurno ništa novog u ovom stoljeću.
Alphabet(google) je nešto potpuno drugo. Stvarno imaju osim uvriježenih stvari i unikatne, samo njihove IT pokrete:
Njihovi autonomni auti već godinama krstare zemljom. Njihovi streetwiev snimači također, roboti
su im postali zaprepašćujući - darpa je prešišala japance. Pametne naočale nisu (zasad) uspjele, ali su potakle VR headsetove.
Tako da se ja uopće ne bojim da će Apple kad njihovi analitičari nanjuše potencijalnu kravu muzaru, brže bolje u rebranding. 
Nebih se čudio Appleovom VR setu. Ili Apple e-readeru, ili ... tenisicama.

Gunner_V čet 3.3.2016 03:48

Reko sam prije par godina da je Google najjača firma na svijetu (iako možda i danas financije pokazuju recimo drugačije)

 

Apple se šverca-uzme drek, i proda ga pod iDrek u lijepoj vrećici, a pritom te dobro odere.

 

Da se ne bi krivo razumijeli, Apple radi kvalitetne proizvode (hardver i softver), ali u nekoj inovativnosti i pristupu, Google ih debelo šiša.

 

A očigledno je da se Apple poslije Jobsa počeo gubiti i da to više nije to...

prvo maknu stilus jer je to "smeće, ko je to još vidio koristiti?!", da bi ga sad ponovno uveli kao novu industrijsku revoluciju.

 

"Ekrani veći od 3.5" su bespotrebni i nikad ih nećemo raditi!", u to se uključe apple fanboyevi i počnu srati po ovima s 4" telefonima -> Right... zato su im danas telefoni 4,7" odnosno 5.5" 

 

Apple Watch-da imaju dobre rezultate, već bi se oni kurčili s time, budite sigurni. 

 

Battery case-je li to taj nadaleko poznati Appleov dizajn? Šta su ovo dizajnirali dok su na semaforu čekali zeleno? Skuplje, ružnije, manjeg kapaciteta od konkurentnih proizvoda...
Čak u njihovom najjačem oružju, dizajnu, oni su počeli podbacivati