Airbusova "Ptica grabljivica" kao koncept zrakoplo
Vezano uz: Airbusova "Ptica grabljivica" kao koncept zrakoplo
A što je s onom mitologijom da zrakoplov mora imati vertikalni stabilizator (rep)?
Ne mora ako je tako projektiran. Ima ih bez vs. Uglavnom su to neki stealth avioni koji ne moraju biti naročito okretni, ali ako se aerodinamika glavnog krila tako projektira može i bez vs. To je teško postići i potrebno je dosta elektronike koja održava takav zrakoplov stabilnim.
to bi morali bit neki jako agilni putnici. Takve još nisam vidio, posebno su kilavi kod ukrcaja i izlaska iz zrakoplova :-)
bolje kokoš. sokolovi naginju strmopižđivanju kad ugledaju plijen.
Sto je kompliciraniji dizajn, to postoji vise tocaka gdje moze doci do zatajenja i kvara.
Hvala, al u takvom "kompliciranom" nebi nikad letio (a i ovako ne volim letjeti,
letim kad moram - ako ne moram - ne letim).
Ono dok neki airbusov dizajner u fušu nadahnjuje druge inženjere da odrade njihov posel.
Više nadahnuća čovjek ima gledajući dizajn letjelica iz "igre koja je u razvoju vec 8 godina i nikad nece izaći".
Ja bi rađe od klingonaca...jednu pticu grabljivice....inače 100% "zeleni" dizajn bi bio da putnicima daju krila da s njima mašu
Mislim da je bolje da se ugledaju na NLO umjesto ptice: tiho, bez izduvnih plinova, može da leti i po zraku i svemiru.
Ovakav dizajn bi očekivao od nekog laika iz subsaharske Afrike a ne od neke ozbiljne aviokompanije poput Airbusa.
Svaki normalan inžinjer će biti maximalno inspiriran da dizajnira pravi avion kad vidi ovo sranje.
Predivna slika futurističke budućnosti.
Lajkam.
Inženjeri kao i umjetnici pronalaze inspiraciju u prirodi. Nije to ništa čudno.
Osim ovima koji se u sve razumiju, ali ništa konkretno.
Znaju bolje od doktora, Zemlja im je više ravna, nego okrugla, cjepiva više štete, nego koriste, bla, bla...
Ovakav dizajn bi očekivao od nekog laika iz subsaharske Afrike a ne od neke ozbiljne aviokompanije poput Airbusa.
ajoj :)))
A što je s onom mitologijom da zrakoplov mora imati vertikalni stabilizator (rep)?
Koliko sam shvatio iz teksta, ambicija koju je Airbus imao kod kreiranja ovoga je bila da napravi lep crtež.
letim kad moram - ako ne moram - ne letim
tko vrijedi leti - tko leti vrijedi - tko ne leti ne vrijedi
Tko lezi ne bjezi. Tko bjezi ne lezi.
Sto je kompliciraniji dizajn, to postoji vise tocaka gdje moze doci do zatajenja i kvara.
Hvala, al u takvom "kompliciranom" nebi nikad letio (a i ovako ne volim letjeti,
letim kad moram - ako ne moram - ne letim).
Malo zatupljeno razmišljanje.
Odavno se nastoji napraviti avion bez repa, po uzoru na ptice.
Mogli bi napraviti i automobil sa nogama, po uzoru na slona, jer je to jedini sisavac
kojem sva 4 koljena gledaju prema naprijed.
Tko lezi ne bjezi. Tko bjezi ne lezi.
ovca dok leži u dnu brda ne vidi daleko.
Som na dnu Save i za vrijeme suse nadje sitnih riba
Gdje se voda prolije, vlaga se siri..
Off topic: Za razliku od drugih...mi ne samo da čitamo Alan Ford....mi ga živimo...kod nas je Alan Ford bio oduvik u 3D.u
“Bolje ispasti budala, nego ispasti iz zrakoplova.”
Bolje biti malo glup nego malo pametan...
Som na dnu Save i za vrijeme suse nadje sitnih riba
Rupa je rupa, bitno da se mali kupa.
Bolje u bakicu nego u sakicu
Tko rano rani sam u nju pada ali ćud nikada
Tko pod drugom jamu kopa nos
Bug.hr....ima najaču ekipu na svitu...
Mislim da je bolje da se ugledaju na NLO umjesto ptice: tiho, bez izduvnih plinova, može da leti i po zraku i svemiru.
misliš na izvanzemaljske letjelice sa bićima s druge planete ?
nije mi samo jasno zašto po noći uklučuju farove pa ih svi vide
Bolje živjeti sto godina u izobilju kao bogataš nego sedam dana kao siromah.
Novac nije sreca - ali bolje biti bogat i nesretan nego siromasan i nesretan
Nije mu potreban. Ravnotežu održavaju putnici seleći se s jedne na drugu stranu zrakoplova.