mfnikola sri 22.2.2012 12:46

ni najmanje cudno. koristim iskljucivo thinkpade vec godinama i strojevi su neunistivi (dok netko spomene apple i kvalitetu izrade mogu se samo nasmijati :D)

s druge strane su ideapadovi; iako ih ne volim ni najmanje, nisu skloni problemima i krepavanju.

 

bit ce da su kinezi naucili od ibm-a kako se rade laptopi

BlueMax sri 22.2.2012 13:36
cekpi kaže...

nakon preko četiri godine ibm/lenovo laptopa, nikako da se naviknem na hp-a {#}

Ako je ProBook onda se nimalo ne cudim. Ujak mi je kupovao laptop i ja mu da malo ustedi narucio ProBook. Kad sam ga prvi put otvorio osjecaj ko da sam ugazio u gofno. No njemu je i predobar :)

veki22 sri 22.2.2012 13:41

Ja imam Thnkpada R61e starog jedno 4 godine. Kupljen od frendice koja ga nije uopće pazila (čitaj pun prašine, mrvica, duhana i neznam čega ne). Očistio ga od prašine i riješio par sitnih problema i sa xp-om radi odlično. Idući laptop će definitvno biti opet biti Lenovo, ali novi iz dućana{#} Jedino kaj nemam bateriju, a glupo mi je davat 300+ kn kad laptop ne vrijedi više od 500kn.

Malto sri 22.2.2012 14:32

Stalni sam korisnik ThinkPada, uglavnom T serije, a sad imam T410. Kvalitativno su klasu iznad, tipkovnica (s TrackPadom bez kojeg više ne mogu) pogotovo. Međutim, obzirom da nisam nikad koristio Appleove laptope ni Macove, teško mogu vući usporedbe s njima. (Acer, Dell i HP jesam-ajme).

grzzi sri 22.2.2012 14:54

ne znam koliko se može zaključiti iz ovih objava ...

 

2009

Asus (927) - valjda je uzorak bio premalen

Lenovo (348 )

Apple (324 )

Toshiba (172 )

Acer ( 151 )

 

 

2010.

1. Apple (365)

2. Asus (305)

3. IBM/Lenovo (305)

4. Toshiba (199)

5. HP/Compaq (149)

 

 

2011 

1. IBM/Lenovo (254)

2. Asus (242)

3. Toshiba (164)

4. Apple (149)

5. HP/Compaq (122)

 

 

2012

1. Lenovo/IBM (281)

2. Toshiba (190)

3. Samsung (156)

4. Apple (151)

5. Asus (126)

6. HP/Compaq (100)

7. Dell (68)

8. Sony (64)

9. Acer (40)

 

 

 

Fidro sri 22.2.2012 15:32

ja kada sam kupovao laptop prije godinu i pol vodio sam se ovim istraživanjem pa sam uzeo asusa koji je nudio najbolji omjer cijene i dobivenog u rangu od 7000 do 9000 kn

 

http://www.stumbleupon.com/su/2FudOk/www.squaretrade.com/htm/pdf/SquareTrade_laptop_reliability_1109.pdf

 

nakon par godina korištenja moći ću reći da li ga smatram pouzdanim ili sam se razočarao, smatram da je jedna godina prekratak period za donositi objektivnu procjenu,

 

a što se tiče ovih istraživanja, svi ćemo se složiti da je statistika vrlo mutna voda i da se namjestiti kako god kome po volji, zato je meni uvijek pri kupnji bitniji savjet prijatelja i ono što sam vidio svojim očima :)

C.p.D sri 22.2.2012 16:11
BlueMax kaže...

definitivno su uvijek vrijedili onu nijansu visu cijenu. danas kad im je cijena u rangu konkurencije a kvalitet iznad, dileme nema.

Cudi me visok plasman Toshibe. 

GospoĐo, ja Ću da izaĐem. Ali samo da znate, ja sam iznenaĐen. I uvreĐen.  :D

 

Već sam duuugo Shiba fan. Maltretiram njihove laptope već sedmu godinu uzastopno. Doduše nije ih bilo baš toliko mnogo.

2006. Toshiba Tecra A8 - 143

2008. Toshiba L40-18x

(cca) 2009. Lenovo G555.

2010. Toshiba L670 - 110a

 

Svi laptopi rade do danas - Svakodnevno. Lenovo uništava troje klinaca po kući. Osim tipki, laptopu do danas "ne fali" ništa! Moje su Shibe pak, mobilizirane doslovno koliko vaši mobiteli - dakle u ruksaku je laptop i dok na kavu idem. Samnom je na faksu, poslu ili vikendom (kad sviram) u klubu. Idemo zajedno na putovanja - gdjegod!

Sto igram na njima ili kakve software vrtim mozete pretpostaviti sami ako pogledate kakvi su to modeli. Dakle ne pričam o performansama već o mobilnim računalima.

 

Uz to servisirao sam jos poveći broj Toshibinih i Lenovo laptopa, uz ostale brandove (koje bih izvrijeđao iznoseći sada svoja mišljenja iz vlastitih iskustava - pa preskočimo to).

Da ne duljim. Lenovo No.1 i Shiba odmah iza njega zvuči realno iz mojih iskustava.

BlueMax sri 22.2.2012 16:38
C.p.D kaže...
BlueMax kaže...

definitivno su uvijek vrijedili onu nijansu visu cijenu. danas kad im je cijena u rangu konkurencije a kvalitet iznad, dileme nema.

Cudi me visok plasman Toshibe. 

GospoĐo, ja Ću da izaĐem. Ali samo da znate, ja sam iznenaĐen. I uvreĐen.  :D

 

Već sam duuugo Shiba fan. Maltretiram njihove laptope već sedmu godinu uzastopno. Doduše nije ih bilo baš toliko mnogo.

2006. Toshiba Tecra A8 - 143

2008. Toshiba L40-18x

(cca) 2009. Lenovo G555.

2010. Toshiba L670 - 110a

 

Svi laptopi rade do danas - Svakodnevno. Lenovo uništava troje klinaca po kući. Osim tipki, laptopu do danas "ne fali" ništa! Moje su Shibe pak, mobilizirane doslovno koliko vaši mobiteli - dakle u ruksaku je laptop i dok na kavu idem. Samnom je na faksu, poslu ili vikendom (kad sviram) u klubu. Idemo zajedno na putovanja - gdjegod!

Sto igram na njima ili kakve software vrtim mozete pretpostaviti sami ako pogledate kakvi su to modeli. Dakle ne pričam o performansama već o mobilnim računalima.

 

Uz to servisirao sam jos poveći broj Toshibinih i Lenovo laptopa, uz ostale brandove (koje bih izvrijeđao iznoseći sada svoja mišljenja iz vlastitih iskustava - pa preskočimo to).

Da ne duljim. Lenovo No.1 i Shiba odmah iza njega zvuči realno iz mojih iskustava.

Ja imam svakakva iskustva sa Toshibama (ova koju imam doma takodjer nema 80% tipki :)) i ne kazem da su lose nego me ipak cudi visoka 2. pozicija. U globalu smatram ih boljima od HP-a i Dell-a, a puno boljima od Sony ili Acer laptopa. Jedino sam polagao nadu u proizvodjace s kojima nemam iskustva (Fujitsu, MSI, Samsung, Asus) da ipak ima neko bolji. 

Budokai sri 22.2.2012 17:55

Tvrtka Rescuecom vjerojatno prvim mjestom na top listi nagradi najboljeg sponzora a ne najbolji proizvod :D

 

po kojim parametrima su oni dosli do te "top" liste ?

 

nemam nista protiv lenova , nego, ne volim ovakve top liste tvrtki i siteova koji zive od reklama.

ChrisB sri 22.2.2012 21:04

Upravo danas sam u ruke uzeo jedan od najstarijih notebookova u nasoj firmi, ThinkPad R40 iz 2004. godine. Mogu samo reci da ne mogu vjerovati koliko jos uvijek lijepo i fluidno radi taj stroj, pogotovo nakon sto sam ga "ocistio" od nevjerojatne hrpe softverskog smeca koje je iza sebe ostavio prethodni korisnik istoga (u firmi). No, cinjenica je da je kod nas od prvog dana politika iskljucivo IBM/Lenovo, i moram priznati da do dana danasnjeg nismo pozalili zbog toga. Od svih strojeva koji su se izredali, tek je jedan stari T40 ispustio dusu, ali kako smo iz servisa imali system board za T43p, sve smo zajedno prepakirali i eto, jos uvijek radi bez greske!

 

Necu reci niti jednu losu rijeci za, recimo, Toshibu, HP ili Dell... ali, kako je jedna od djelatnosti firme i tehnicko odrzavanje IT opreme, nakon sto nam je silina opreme prosla kroz servis, mogu samo pricati o nevjerojatnoj urednosti unutrasnjosti Lenovo/IBM strojeva koja je klasama iznad konkurencije. Nekako vjerujem da je, uz sve njihove napredne tehnologije i rjesenja (ThinkVantage design filozofija( jednim dijelom i ta cinjenica zasluzna za njihovu kvalitetu i izdrzljivost.

 

Ukratko - Lenovo FTW!

s1m0n čet 23.2.2012 00:35

Kako loš marketing...

A za znalce koji su povjerovali "statistici" ili još bolje "istraživanju" samo ću reći: uzmite papir, olovku i kalkulator i prisjetite se osnovne matematike :-)
Pa kad dobijete rezultate komentirajte...

HINT: 2% od 7% je? A 5% od 7% je?

ChrisB čet 23.2.2012 09:04

Imas pravo. Takvim pogledom na "statistiku" i "istrazivanje" prikazani podaci u tablici bi se u slucaju, recimo, Lenova, HP-a i Acera interpretirali na slijedeci nacin:

 

- u grubo, svaki treci vlasnik Lenova u USA zatrazio je intervenciju na svojem stroju,

- istovremeno, apsolutno svaki vlasnik HP racunala zatrazio je intervenciju na svojem stroju,

- dok su vlasnici Acerovih pulena bili najaktivniji s cak TRI intervencije po svakom prodanom stroju.

 

:-)))))))

Micek čet 23.2.2012 09:32

Prije skoro 3 god. sestra uzela tada najjeftiniji Lenovo (ne znam koji model, koštao 2500kn). Nakon toga i njena frendica uzela isti model. I jedan i drugi su krepali za godinu i kusur.

S druge strane, ja imam 8-9 god. star IBM koji je i dan danas u solidnom stanju.

Ima nešto i u tome da moj laptop stoji na stolu a njihovi su se vukli po krevetima i svugdje. Bolje da su ih držale u kuhinji :)

BlueMax čet 23.2.2012 09:34
s1m0n kaže...
Kako loš marketing...

A za znalce koji su povjerovali "statistici" ili još bolje "istraživanju" samo ću reći: uzmite papir, olovku i kalkulator i prisjetite se osnovne matematike :-)
Pa kad dobijete rezultate komentirajte...

HINT: 2% od 7% je? A 5% od 7% je?

Kako los matematicar :) A i logicar.

 

Di si ti uopce naseo relaciju 2% od 7%?

 

U prvom stupcu je udio u ukupnoj prodaji laptopa. U drugom stupcu je postotak kvarova u odnosu na ukupan broj kvarova. znaci 7% od 100% i 2% od 100%. nikakvih 2% od 7%

Lenovo dakle proda 7,3% od ukupne prodaje laptopa dok je broj prijavljenih kvarova Lenovo laptopa u odnosu na sve pokvarene tek 2,6%.

Kod Acera je to puno gore jer Acer proda 8,2% od ukupnog broja laptopa a broj prijavljenih kvarova je cak 20,7% od svih ppokvarenih laptopa.

 

Konacnu ocjenu je vrlo lako dobiti tako da postotak od ukupne prodaje podijelis sa postotkom od ukupnih kvarova. Ili ako ti je lakse, postotak jednih i drugih pomnozi sa 100 pa ih medjusobno podijeli.

Lenovo - 7,3% prodanih (x100=730) / 2,6% pokvarenih (x100=260) = 730/260 = 2.807

Acer - 8,2% prodanih (x100=820) / 20,7% pokvarenih (x100= 2070) = 820/2070 = 0,396

 

znaci tocno kakve su ocjene i navedene

 

 

A logika ti ne stima iz jos banalnijeg razloga. Zar ti stvarno mislis da bi se neki marketinski spin zasnivao na ocitim matematickim greskama? Da marketinske agencije racunaju na to da se svak matematikom sluzi dobro ko ti?

s1m0n čet 23.2.2012 14:26
BlueMax kaže...
s1m0n kaže...
Kako loš marketing...

A za znalce koji su povjerovali "statistici" ili još bolje "istraživanju" samo ću reći: uzmite papir, olovku i kalkulator i prisjetite se osnovne matematike :-)
Pa kad dobijete rezultate komentirajte...

HINT: 2% od 7% je? A 5% od 7% je?

Kako los matematicar :) A i logicar.

 

Di si ti uopce naseo relaciju 2% od 7%?

 

U prvom stupcu je udio u ukupnoj prodaji laptopa. U drugom stupcu je postotak kvarova u odnosu na ukupan broj kvarova. znaci 7% od 100% i 2% od 100%. nikakvih 2% od 7%

Lenovo dakle proda 7,3% od ukupne prodaje laptopa dok je broj prijavljenih kvarova Lenovo laptopa u odnosu na sve pokvarene tek 2,6%.

Kod Acera je to puno gore jer Acer proda 8,2% od ukupnog broja laptopa a broj prijavljenih kvarova je cak 20,7% od svih ppokvarenih laptopa.

 

Konacnu ocjenu je vrlo lako dobiti tako da postotak od ukupne prodaje podijelis sa postotkom od ukupnih kvarova. Ili ako ti je lakse, postotak jednih i drugih pomnozi sa 100 pa ih medjusobno podijeli.

Lenovo - 7,3% prodanih (x100=730) / 2,6% pokvarenih (x100=260) = 730/260 = 2.807

Acer - 8,2% prodanih (x100=820) / 20,7% pokvarenih (x100= 2070) = 820/2070 = 0,396

 

znaci tocno kakve su ocjene i navedene

 

 

A logika ti ne stima iz jos banalnijeg razloga. Zar ti stvarno mislis da bi se neki marketinski spin zasnivao na ocitim matematickim greskama? Da marketinske agencije racunaju na to da se svak matematikom sluzi dobro ko ti?

Pa 7.3 x 100 / 2,6 x 100 je isto što i 7,3 / 2,6 :)

 

I gleda se uvijek broj pokvarenih na broj prodanih a ne obrnuto. Tom logikom 35% (1 od 3) vlasnika Lenova je zatražilo popravak a čak 254% vlasnika Acera (svaki korisnik skoro 3 puta).

 

A zašto ove statistike ne vrijede ničemu?

1. Ne razlikuje se statistika kvarova uzrokovanih greškom uređaja ili greškom korisnika. Bez tog podatka nemožemo govoriti o pouzdanosti uređaja!

2. Recimo, Lenovo nema "kućni" segment što znači da Lenovo pretežno kupuju profesionalci koji rukuju uređajem kako spada i to dodatno amplificira problem iz točke 1

3. Garantni rokovi i uvjeti proizvođača su drugačiji pa će tako sigurno više korisnika Acera koji ima 1 godinu garancije se javiti Rescuecomu nego vlasnici Toshibe koji imaju 3 godine No Matter What garancije koji će otići u ovlašteni servis.

4. Koji vlasnik Apple bi dao Rescuecom-u da mu servisira računalo? Kao da u Zagrebu Applea odneseš u Vemil servis... Yeah right!

5. Postotak isporučenih uređaja je dvosjekli mač. Veći broj isporučenih uređaja automatski znači i veću mogućnost kvara na uređaju i "raznolikiju" populaciju koja koristi taj uređaj. I opet smo na problemu iz točke 1.

 

I da ne nastavljam dalje...

1domagoj1 čet 23.2.2012 14:35
mfnikola kaže...

ni najmanje cudno. koristim iskljucivo thinkpade vec godinama i strojevi su neunistivi (dok netko spomene apple i kvalitetu izrade mogu se samo nasmijati :D)

s druge strane su ideapadovi; iako ih ne volim ni najmanje, nisu skloni problemima i krepavanju.

 

bit ce da su kinezi naucili od ibm-a kako se rade laptopi

sasa kaže...

T i W serije su neuništive.

da, skupe su, ali vrijede svake lipe.

Naravno kad se Thinkpadi i dalje rade po IBM-ovim specifikacijama. Bas pisem s R51e Thinkpada, razvaljuje evo vec 7 godina. Gledao sam T i W seriju, htio bih da, al ipak mi je preskupo malo. Tako da cu morati neku alternativu najvjerojatnije uzeti. Ili sastaviti desktop racunalo, a zadrzati ovog starog R-ovca, nema mi druge.

 

Ali zato Ideapadovi i pogotovo Thinkpadovi Edge, koji su dosli iz Lenova, ne IBM-a, pa ono, ne cujem bas neke najljepse stvari o njima...

BlueMax čet 23.2.2012 15:14
s1m0n kaže...

1. - Pa 7.3 x 100 / 2,6 x 100 je isto što i 7,3 / 2,6 :)

 

I gleda se uvijek broj pokvarenih na broj prodanih a ne obrnuto. Tom logikom 35% (1 od 3) vlasnika Lenova je zatražilo popravak a čak 254% vlasnika Acera (svaki korisnik skoro 3 puta).

 

A zašto ove statistike ne vrijede ničemu?

1. Ne razlikuje se statistika kvarova uzrokovanih greškom uređaja ili greškom korisnika. Bez tog podatka nemožemo govoriti o pouzdanosti uređaja!

2. Recimo, Lenovo nema "kućni" segment što znači da Lenovo pretežno kupuju profesionalci koji rukuju uređajem kako spada i to dodatno amplificira problem iz točke 1

3. Garantni rokovi i uvjeti proizvođača su drugačiji pa će tako sigurno više korisnika Acera koji ima 1 godinu garancije se javiti Rescuecomu nego vlasnici Toshibe koji imaju 3 godine No Matter What garancije koji će otići u ovlašteni servis.

4. Koji vlasnik Apple bi dao Rescuecom-u da mu servisira računalo? Kao da u Zagrebu Applea odneseš u Vemil servis... Yeah right!

5. Postotak isporučenih uređaja je dvosjekli mač. Veći broj isporučenih uređaja automatski znači i veću mogućnost kvara na uređaju i "raznolikiju" populaciju koja koristi taj uređaj. I opet smo na problemu iz točke 1.

 

I da ne nastavljam dalje...

1. Znam, ali vidim da ti ne ide matematika pa ako ti je lakse sa cijelim brojevima onda eto :)

2. Ovdje je jasno sta se gleda i na sta se podaci odnose. Nikakvom matematikom (ispravnom) ni logikom ne mozes doci do 254% pokvarenih Acera.

S obzirom da moram crtati onda evo:

 

Recimo da je prodano 10 000 laptopa. Od toga je kvar prijavljen na 1000. (nebitno kolika je brojka kad pricamo o odnosima ali zbog lakse matematike nek bude 1000)

 

Od tih 10 000 prodanih 7.3% tj. 730 komada su Lenovo laptopi. e sad dolazi ono gdje se ti gubis. 2,6% pokvarenih laptopa se gleda od broja pokvarenih a ne od broja ukupno prodanih. Dakle pokvarenih Lenova je 2,6% od 1000 tj 26 komada znaci oko 3,5% prodanih Lenova.

 

Kod Acera matematika ide ovako: od ukupnih 10 000 komada Acera je prodano 8,2% tj. 820 komada. Od ukupnog broja pokvarenih, znaci od 1000, pokvarenih Acera je 20,7% tj. 207 komada. Znaci da nema nikakve sanse da dodjes do podatka kako je 254% Acera pokvareno jer je 207 oko 25% od ukupnog broja (820) prodanih Acera . Znaci svako cetvrti vlasnik Acera javio se Rescue.com-u (ocito ne znas kako rescue.com funkcionira kad spominjes neke razlike u duljini trajanja garancije koja nikakve veze s ovim podacima nema)

 

Ajmo dalje, kazes da ne znas koji bi se vlasnik Applea javio rescue.com-u. U cemu je razlika izmedju vlasnika Applea i Lenova? Zar vlasnik Lenova takodjer nema ovlastenog servisera. Jel Apple nesto vrijedniji ili losiji po tom pitanju? No u svakom slucaju utvrdili smo kako ne znas na kojem principu rescue.com funkcionira niti to da svi dobivaju podrsku upravo od ovlastenih sluzbenih servisa (kome se to gubi garancija?).

Ali kakva je ovo pretpostavka? Pa ako ne znas koji bi se vlasnik Applea javio rescue comu, a javilo ih se cak ovoliko koliko pise, znaci da ih sa pokvarenim Apple racunalima ima jos puno vise te da su ovi podaci o kvarovima milost bozja prema stvarnom stanju. (a nije tako)

 

Matematika = 0 (nula)

Logika = 0 (nula)

s1m0n čet 23.2.2012 17:27
BlueMax kaže...
s1m0n kaže...

1. - Pa 7.3 x 100 / 2,6 x 100 je isto što i 7,3 / 2,6 :)

 

I gleda se uvijek broj pokvarenih na broj prodanih a ne obrnuto. Tom logikom 35% (1 od 3) vlasnika Lenova je zatražilo popravak a čak 254% vlasnika Acera (svaki korisnik skoro 3 puta).

 

A zašto ove statistike ne vrijede ničemu?

1. Ne razlikuje se statistika kvarova uzrokovanih greškom uređaja ili greškom korisnika. Bez tog podatka nemožemo govoriti o pouzdanosti uređaja!

2. Recimo, Lenovo nema "kućni" segment što znači da Lenovo pretežno kupuju profesionalci koji rukuju uređajem kako spada i to dodatno amplificira problem iz točke 1

3. Garantni rokovi i uvjeti proizvođača su drugačiji pa će tako sigurno više korisnika Acera koji ima 1 godinu garancije se javiti Rescuecomu nego vlasnici Toshibe koji imaju 3 godine No Matter What garancije koji će otići u ovlašteni servis.

4. Koji vlasnik Apple bi dao Rescuecom-u da mu servisira računalo? Kao da u Zagrebu Applea odneseš u Vemil servis... Yeah right!

5. Postotak isporučenih uređaja je dvosjekli mač. Veći broj isporučenih uređaja automatski znači i veću mogućnost kvara na uređaju i "raznolikiju" populaciju koja koristi taj uređaj. I opet smo na problemu iz točke 1.

 

I da ne nastavljam dalje...

1. Znam, ali vidim da ti ne ide matematika pa ako ti je lakse sa cijelim brojevima onda eto :)

2. Ovdje je jasno sta se gleda i na sta se podaci odnose. Nikakvom matematikom (ispravnom) ni logikom ne mozes doci do 254% pokvarenih Acera.

S obzirom da moram crtati onda evo:

 

Recimo da je prodano 10 000 laptopa. Od toga je kvar prijavljen na 1000. (nebitno kolika je brojka kad pricamo o odnosima ali zbog lakse matematike nek bude 1000)

 

Od tih 10 000 prodanih 7.3% tj. 730 komada su Lenovo laptopi. e sad dolazi ono gdje se ti gubis. 2,6% pokvarenih laptopa se gleda od broja pokvarenih a ne od broja ukupno prodanih. Dakle pokvarenih Lenova je 2,6% od 1000 tj 26 komada znaci oko 3,5% prodanih Lenova.

 

Kod Acera matematika ide ovako: od ukupnih 10 000 komada Acera je prodano 8,2% tj. 820 komada. Od ukupnog broja pokvarenih, znaci od 1000, pokvarenih Acera je 20,7% tj. 207 komada. Znaci da nema nikakve sanse da dodjes do podatka kako je 254% Acera pokvareno jer je 207 oko 25% od ukupnog broja (820) prodanih Acera . Znaci svako cetvrti vlasnik Acera javio se Rescue.com-u (ocito ne znas kako rescue.com funkcionira kad spominjes neke razlike u duljini trajanja garancije koja nikakve veze s ovim podacima nema)

 

Ajmo dalje, kazes da ne znas koji bi se vlasnik Applea javio rescue.com-u. U cemu je razlika izmedju vlasnika Applea i Lenova? Zar vlasnik Lenova takodjer nema ovlastenog servisera. Jel Apple nesto vrijedniji ili losiji po tom pitanju? No u svakom slucaju utvrdili smo kako ne znas na kojem principu rescue.com funkcionira niti to da svi dobivaju podrsku upravo od ovlastenih sluzbenih servisa (kome se to gubi garancija?).

Ali kakva je ovo pretpostavka? Pa ako ne znas koji bi se vlasnik Applea javio rescue comu, a javilo ih se cak ovoliko koliko pise, znaci da ih sa pokvarenim Apple racunalima ima jos puno vise te da su ovi podaci o kvarovima milost bozja prema stvarnom stanju. (a nije tako)

 

Matematika = 0 (nula)

Logika = 0 (nula)

Ja stvarno ne razumijem koji dio ti nije jasan?! Gleda se odnos: 2,6 % računala se pokvarilo od 100% pokvarenih na 7,3 % prodanih od 100 % prodanih. I ne, ne gleda se broj prodanih / broj pokvarenih već broj pokvarenih / broj prodanih. Tek tada dobivaš statistiku kako spada. I da može biti 254% što bi reklo da je u prosjeku svaki vlasnik tražio skoro tri intervencije. Pa pobogu sam Rescuecom ti u izješću navodi matematiku izračuna :) Oni su izmislili svoj "score" koji je nelogičan ali eto. Znači po njihovom reportu score se računa (market share / service requests) * 100 i dobiju taj famozni "score". Nelogično je što dijele market share sa service requestom i onda to množe sa 100. Gleda se (service request / market share) * 100 da bi dobio odnos! Da si ikada radio neke statističke izračune to bi sigurno znao.

 

Drugo: očito se praviš pametan a bez pokrića. Nije Resuce.com nego je RESCUECOM.COM. Rescuecom nije ovlašteni servis i ne popravlja računala pod garancijom. Rescuecom nije ovlašten servis od niti jednog proizvođaća! Jedino što radi s računalima koja su u garanciji, rješava softverske greške a to nikako ne odražava pouzdanost računala. Rescuecom je isto što i Geek Squad.

 

Treće: Garantni rokovi su itekako bitni! Računala koja su pod garancijom ne dođu do Rescuecoma već idu reselleru.

 

Četvrto: da si ikada pokušao otvoriti Applea znao bi zašto sam baš Apple naveo kao primjer uređaja koji ide isključivo u ovlašteni servis.

BlueMax čet 23.2.2012 19:08

Mozes ti cigli pricati, crtati i objasnjavati, panj nikad nece shvatiti. 

odustajem.

 

EDIT: a posto vidim gdje tvoja prica vodi evo pa uzivaj: Apple je savrsenstvo a ko god napise nesto protiv Applea i ne stavi ga na prvo mjesto taj je lazov, djubre i mucki prevarator!

jesi sad sretan? e sad mozes ici uciti matematiku.