LudaRajcica pon 27.3.2017 14:02

Mislim, zasto uopste pridodajemo toliko paznje tim neznacajnim incidentima?

Vec se kao premisa govori kako je sudar skrivio covijek u drugome vozilu, slicno se radi i u slucaju Tesla automobila... senzacionalizam zesci a i da autonomno vozilo skrivi nesrecu, sta onda? zabraniti cemo ih? zasto onda ne zabranimo ljudima da voze auta?

Malto pon 27.3.2017 15:13

Nekidan sam pročitao da im te tehnologija u debelom zaostatku za Googleovom (mislim na Cnet-u), prosječno vrijeme autonomije bez intervencije vozača im je nešto manje od jedne (1) milje, i taj softver koji imaju im je rudimentaran. Vozači su im obavezni u autima. Usporedili su to sa Googleom koji bez intervencije u prosjeku prijeđe 100.000 milja. To je jedan od razloga drastičnog pada dionica u zadnje vrijeme i odlaska čelnih ljudi. Ovo sa nesrećom Volva im dođe kao dobar izgovor da to sve povuku na doradu, ako će uopće još biti sposobni investirati u R&D, jer su od početka teški gubitaši, i dok su im investitori vjerovali i ulagali išlo im je.

zoki.zlikowski pon 27.3.2017 19:38
Malto kaže...

Nekidan sam pročitao da im te tehnologija u debelom zaostatku za Googleovom (mislim na Cnet-u), prosječno vrijeme autonomije bez intervencije vozača im je nešto manje od jedne (1) milje, i taj softver koji imaju im je rudimentaran. Vozači su im obavezni u autima. Usporedili su to sa Googleom koji bez intervencije u prosjeku prijeđe 100.000 milja. To je jedan od razloga drastičnog pada dionica u zadnje vrijeme i odlaska čelnih ljudi. Ovo sa nesrećom Volva im dođe kao dobar izgovor da to sve povuku na doradu, ako će uopće još biti sposobni investirati u R&D, jer su od početka teški gubitaši, i dok su im investitori vjerovali i ulagali išlo im je.

Ne znam za Uber, ali znam da je Google u debelom zaostatku za Teslom. Navodno onaj KFC bucket na vrhu auta kosta 20,000 dolara i izgleda debilno, a bez toga im njihov softver ne radi. Teslin radi samo na bazi kamera koje mogu potrpati gdje god zele.

mbaksa pon 27.3.2017 23:54

Brijem da je Google nagurao na krov sve moguće i nemoguće jer ih zanima s kojom kombinacijom senzora će postići najbolje rezultate. To ne znači da će auti kad budu spremni za cestu imati takve nadgradnje na krovu ili da neće biti bolji/sigurniji od Teslinih ako ih budu imali.