ATJLučko uto 30.8.2016 22:39

Ako bi se moglo malo bolje popratiti ovaj slučaj, obzirom i sam imam jednog od "kao problematičnog" navedenog, gdje me specifično zanima obzirom sam nešto "načuo" da se to počinje događati nakon isteka pune dvije godine nakon nultog paljenja! 

Živo me zanima, hoće li ako bude išta od te tužbe, u slučaju da se dogodi nešto takvo i u Republici Hrvatskoj, ustvari u cijeloj Europi, odštetni zahtijev pokrivati i EU gadgete, starije od dvije godine????? 

ATJLučko uto 30.8.2016 23:20
markantz kaže...

A niko ne spominje katastrofalno loš kvalitet kablova od punjača za sve Apple uređaje.

Od siječnja 2014 imam DVA Apple gadgeta, i oba dva kabla punjača su u perfektnom stanju! 

Da budem krajnje iskren, imam još uvijek i kabel od iPhone 3GS, kojeg nemam već nekoliko godina, ali je kabel tu, apasolutno ispravan! 

Po mojem dosadašnjem iskustvu, njihovi kabeli su sasvim u redu roba! 

Mirko935 uto 30.8.2016 23:32
ATJLučko kaže...

Od siječnja 2014 imam DVA Apple gadgeta, i oba dva kabla punjača su u perfektnom stanju! 

Da budem krajnje iskren, imam još uvijek i kabel od iPhone 3GS, kojeg nemam već nekoliko godina, ali je kabel tu, apasolutno ispravan! 

Po mojem dosadašnjem iskustvu, njihovi kabeli su sasvim u redu roba! 

 Ti se šališ... Ili ih čuvaš k'o oko u glavi.

 

Ja nisam bio u kući osobe koja koristi iPhone duže vrijeme a da nije imala bar jedan kabel iz kojeg vire žice. Ne razumijem uopće kako uspiju napraviti toliko lošu plastiku za te kablove..

ATJLučko uto 30.8.2016 23:44
Mirko935 kaže...
ATJLučko kaže...

Od siječnja 2014 imam DVA Apple gadgeta, i oba dva kabla punjača su u perfektnom stanju! 

Da budem krajnje iskren, imam još uvijek i kabel od iPhone 3GS, kojeg nemam već nekoliko godina, ali je kabel tu, apasolutno ispravan! 

Po mojem dosadašnjem iskustvu, njihovi kabeli su sasvim u redu roba! 

 Ti se šališ... Ili ih čuvaš k'o oko u glavi.

 

Ja nisam bio u kući osobe koja koristi iPhone duže vrijeme a da nije imala bar jedan kabel iz kojeg vire žice. Ne razumijem uopće kako uspiju napraviti toliko lošu plastiku za te kablove..

Budem sutra čisto onako dokumentaristički, snimio sva tri kabela, kao svjedočanstvo! 

U svakom slučaju, nadasve, sve vezano za mobilne gadgete čuvam i bolje nego oči u glavi, a da stvar bude smješnija, imam sve i od HTC DHD gadgeta, kojeg sam prije nekih slabih pet godina izgubio svojom nepažnjom, a isto tako i od SGN II, ma sve je na broju! 

limitedition uto 30.8.2016 23:49
ATJLučko kaže...
markantz kaže...

A niko ne spominje katastrofalno loš kvalitet kablova od punjača za sve Apple uređaje.

Od siječnja 2014 imam DVA Apple gadgeta, i oba dva kabla punjača su u perfektnom stanju! 

Da budem krajnje iskren, imam još uvijek i kabel od iPhone 3GS, kojeg nemam već nekoliko godina, ali je kabel tu, apasolutno ispravan! 

Po mojem dosadašnjem iskustvu, njihovi kabeli su sasvim u redu roba! 

 

power_user sri 31.8.2016 00:01
markantz kaže...

A niko ne spominje katastrofalno loš kvalitet kablova od punjača za sve Apple uređaje.

Meni nije jasno kako ljudi uspiju uništiti te kablove, meni se čine neuništivi. Jedino od Applea što sada koristim je iPad 3, a njega punim s kableom kojeg sam dobio još s iPhoneom 3G, prije više od 7 godina i izgleda kao novi. Općenito, ne sjećam se kada mi se neki kabel(ili slušalice) raspao, a nije da baš pazim na njih.

Ajar sri 31.8.2016 04:50

nije to ništa! novi model će, zahvaljujući patentiranoj eplovoj tehnologiji, prestati reagirati na bilo koji dodir (osim nagloga čekićem) već samo nakon dva dana od prvog aktiviranja uređaja! 

Arendelle sri 31.8.2016 05:16
Ajar kaže...

nije to ništa! novi model će, zahvaljujući patentiranoj eplovoj tehnologiji, prestati reagirati na bilo koji dodir (osim nagloga čekićem) već samo nakon dva dana od prvog aktiviranja uređaja! 

 Ne vidiš šumu od drveća[1]. To je feature.

 

[1] Zapravo drveta, ali neka moja neinteligencija ostane zauvijek zabilježena.

Ajar sri 31.8.2016 10:03
Arendelle kaže...

 Ne vidiš šumu od drveća[1]. To je feature.

 

[1] Zapravo drveta, ali neka moja neinteligencija ostane zauvijek zabilježena.

 meni to štima, jer šuma je meni preopćenita zbirna imenica i tek znak spontanog ili organiziranog okupljanja. drveće je ipak skup pojedinaca. 

Mirko935 sri 31.8.2016 12:39

Meni je ovo najfascinantnije (iz iFixit članka):

"Of course, no option involving independent repair would be endorsed by Apple. In fact, Jessa and colleague Mark Shaffer have been censored and banned from posting on Apple Support Communities for explaining why touch fails and suggesting third-party repair as a solution."

https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/YBxdkQuddtGROUuI.large

https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/FUQTYGQmyhR6tnsM.large

 

Odličan support od Applea, baš odličan.

disk c sri 31.8.2016 12:55

Ovo što se vidi na iFixit je problem sa kontaktima koji nakon nekog vremena ubiju procesor. Nema opravdanja s obzirom na cijenu da to nije robusnije napravljeno, ali znam iz iskustva korisnici često grubo postupaju sa svim uređajima koje imaju.

Zoidberg sri 31.8.2016 16:10

Svaki komplicirani uredaj ima velike sanse da ce nesto biti osjetljivo, u smislu da ce imati relativno veliki fail rate ili biti preosjetljivo na normanlno koristenje...
Jedino sto mi ide na zivce kod AAPL je cult like poricanje problema. Ali generalno proizvodi su im jako visoke kvalitete, ali ove vijesti privlace hatere :)

DanielDJ994 čet 1.9.2016 13:34

Koristim Appleove proizvode, ali njihovi kablovi su najveće sranje koje sam vidio. Primarno zato što koriste tu mekanu gumu umjesto one normalne plastificirane, a drugi razlog je zato što nemaju "nazubljene" krajeve(ovo). Navodno nemaju te nazubljene krajeve zbog toga što je Jony Ive rekao da to estetski ne izgleda lijepo -.- Do sada sam pokidao samo jedan kabel, ali mene osobno više živcira guma koju koriste, koja zapinje za sve moguće, a kad se zapetlja onda je sizifov posao to otpetljati. Nikad mi neće biti jasna ta njihova logika oko kablova, a ni zašto je kabel Mac-a bijel kada ne proizvode bijele Macove već skoro 10 godina.

Torent čet 1.9.2016 13:47
Ajar kaže...

nije to ništa! novi model će, zahvaljujući patentiranoj eplovoj tehnologiji, prestati reagirati na bilo koji dodir (osim nagloga čekićem) već samo nakon dva dana od prvog aktiviranja uređaja! 

 Ja sam u toj fazi sa njihovim proizvodima nakon pola sata max ;)

disk c kaže...

Ovo što se vidi na iFixit je problem sa kontaktima koji nakon nekog vremena ubiju procesor. Nema opravdanja s obzirom na cijenu da to nije robusnije napravljeno, ali znam iz iskustva korisnici često grubo postupaju sa svim uređajima koje imaju.

 Znaci opet ga drze pogresno ;)

Zoidberg kaže...
Svaki komplicirani uredaj ima velike sanse da ce nesto biti osjetljivo, u smislu da ce imati relativno veliki fail rate ili biti preosjetljivo na normanlno koristenje...
Jedino sto mi ide na zivce kod AAPL je cult like poricanje problema. Ali generalno proizvodi su im jako visoke kvalitete, ali ove vijesti privlace hatere :)

Upravo tako. Desi si fail. Povuci proizvod zamijeni popravi o svom trosku izvini se kupcima i ides dalje. Evo samsung povukao note radi ispitivanja kvalitete a kod applea je svako drugi kriv osim njih.... A niej da i iphonei nisu explodirali....