danen uto 10.1.2017 19:37

Problem s vodikom je što tekući vodik ima gustoću od samo 0,08 g/cm3 - 12 puta manje od vode. Zato se vodik skladišti u obliku svojih labilnih spojeva, obično s metalima (magnezijem i sl.). Pri visokom tlaku metali ga upijaju, a pri nižem ispuštaju. Zato treba toliko dugo da se napuni spremnik vodika.

Keso uto 10.1.2017 22:29

A jel netko ima pouzdanu informaciju o onom izumu "pogona na vodu"?

Odnosno neki kažu da je to zapravo proizvodnja vodika iz vode pa pogon na vodik.

A da se inicijalno pokretanje mora obaviti drugim izvorom (strujom ili benzinom/uljem),

no nakon inicijalnog pokretanja motor stvori dovoljno vodika da pokreće auto plus daljnje izdvajanje vodika iz vode.

Neki kažu da to nije moguće, a drugi kažu da se već godinama voze na takvom pogonu, što aute što motore.

Kome vjerovati?

Fake_Alert uto 10.1.2017 22:38
Keso kaže...

A jel netko ima pouzdanu informaciju o onom izumu "pogona na vodu"?

Odnosno neki kažu da je to zapravo proizvodnja vodika iz vode pa pogon na vodik.

A da se inicijalno pokretanje mora obaviti drugim izvorom (strujom ili benzinom/uljem),

no nakon inicijalnog pokretanja motor stvori dovoljno vodika da pokreće auto plus daljnje izdvajanje vodika iz vode.

Neki kažu da to nije moguće, a drugi kažu da se već godinama voze na takvom pogonu, što aute što motore.

Kome vjerovati?

 Iz vode se vadi vodik ( HHO generator ). Stvar funkcionira ALI. Ima drugaciju granicu kompresije kada eksplodira naspram dizela ( koji treba veliku kompresiju ) i benzina koji treba manju. Nije samo gurnuti u usisnu granu vodik kao plin nego treba promjeniti par komponenti na autu kao sto je faza motora + vjerojatno glava mora biti jaca + karike jer se stvori puno jaca eksplozija od vodika nego zrak + bezin / dizel. Druga stvar treba se paziti ekipe koja "cisti" motor sa vodikom jer ne znam koliko je to testirano  ( oni guraju u usisnu granu cijev iz koje izlazi vodik ) a da karike ne dobiju po nosu jer logika kaze ako ti zamijenis zrak koji nije eksplozivan toliko sa vodikom + dodas gorivo onda se velika eksplozija desi u motoru, a motor nije dimenzioniran za takvo opterećenje + ECU ne zna da si ti zrak zamijenio sa vodikom.

Osobno sam 'cistio' auto kod ekipe Genijator, ali nakon ovoga malo sto sam istrazio i neke stvari shvatio nebih isao vise tamo i preporucio drugima. Auto je bio responzivniji na gas, ali nakon sto sam shvatio sto se desava u motoru kada je vodik prisutan onda me strah za dugotrajnost motora. + prodali su mi onaj kurac od baterije koji smanjuje potrosnju goriva za 10% ( stavi se na cijevi dotoka goriva ). koji marketinski trik za ne povjerovat i jos padnem na to ( al ima tome 2 godine ).

 

danen sri 11.1.2017 20:26

Voda nikako ne može biti gorivo nego eventualno nekakav radni fluid kao kod parnog stroja (sjetimo se da parnjača uz ugljen troši i vodu). To je zato što voda nastaje oksidacijom (gorenjem) vodika, a ona se pak ne može oksidirati u ništa drugo. Voda je krajnji produkt oksidacije, pa bi napraviti auto na pogon vodom bilo isto kao i napraviti peč koja bi se ložila pepelom. Druga je stvar što se od vode dobiva vodik, no za to treba utrošiti energiju, npr. električnu. U svakom slučaju od dobivenog vodika (koji se opet u motoru pretvara u vodu) dobiva se manje energije od one koja je uložena za njegovo dobivanje iz vode.
Da nije tako bio bi moguć perpetum mobile. Prvo bismo dobivali vodu i energiju iz vodika, a onda tu energiju opet koristili da bismo od vode dobili vodik. To se dakako protivi zakonu o održanju energije.

Fake_Alert sri 11.1.2017 23:47
danen kaže...
Voda nikako ne može biti gorivo nego eventualno nekakav radni fluid kao kod parnog stroja (sjetimo se da parnjača uz ugljen troši i vodu). To je zato što voda nastaje oksidacijom (gorenjem) vodika, a ona se pak ne može oksidirati u ništa drugo. Voda je krajnji produkt oksidacije, pa bi napraviti auto na pogon vodom bilo isto kao i napraviti peč koja bi se ložila pepelom. Druga je stvar što se od vode dobiva vodik, no za to treba utrošiti energiju, npr. električnu. U svakom slučaju od dobivenog vodika (koji se opet u motoru pretvara u vodu) dobiva se manje energije od one koja je uložena za njegovo dobivanje iz vode.
Da nije tako bio bi moguć perpetum mobile. Prvo bismo dobivali vodu i energiju iz vodika, a onda tu energiju opet koristili da bismo od vode dobili vodik. To se dakako protivi zakonu o održanju energije.

 Imas li ti kakvu referencu na navedeno ili pricas onako odokativno?

Keso čet 12.1.2017 11:50

Kad bi se od vode dobila energija za pogon motora plus ISTA količina vode, onda bi bio perpetuum mobile. Ali ne dobiva se ista količina. Zato nije perpetuum mobile i zato je neispravna tvoja logika kojom si pokušao dokazati da iz vodika dobiješ manje energije nego što si uložio. Logika to ne pokazuje.

Jakovp čet 12.1.2017 13:48
Fake_Alert kaže...
danen kaže...
 U svakom slučaju od dobivenog vodika (koji se opet u motoru pretvara u vodu) dobiva se manje energije od one koja je uložena za njegovo dobivanje iz vode.
Da nije tako bio bi moguć perpetum mobile. Prvo bismo dobivali vodu i energiju iz vodika, a onda tu energiju opet koristili da bismo od vode dobili vodik. To se dakako protivi zakonu o održanju energije.

 Imas li ti kakvu referencu na navedeno ili pricas onako odokativno?

 

Da, osnovne zakone termodinamike lol