Češka i Slovačka ozbiljne su u namjeri gradnje Hyp
Vezano uz: Češka i Slovačka ozbiljne su u namjeri gradnje Hyp
Mislim da nećemo dugo čekati da ovi naši osnuju radnu skupinu za izvedbu studije izvedivosti izgradnje Hyperloopa Zagreb-Split s ciljem izvlačenja love iz EU fondova
ma napravili bi i mi ali dok nabavimo računala potrebna iz king ict-a i prefarbamo to nema fonda u europi koji bi to pokrio a gdje je izgradnja tek.
Bez brige, nakon što Bandić uvede trajektnu liniju Remiza-Borongaj Zagrebu će ovo biti prioritetna gradnja. Ionako nam je postojeći metro sustav jednostavno prepun putnika.
Mislim da nećemo dugo čekati da ovi naši osnuju radnu skupinu za izvedbu studije izvedivosti izgradnje Hyperloopa Zagreb-Split s ciljem izvlačenja love iz EU fondova
Da nešto si isto mislim da je cijela predstava smišljena da si izvuku koju pinkicu za studije izvedivosti.
https://www.theguardian.com/technology/2016/may/12/hyperloop-or-over-hyped-latest-demo-does-little-to-ease-doubts
Khmmmm...
Hyperloop kapsula putuje kroz neku izvedbu tunela.
Treba to farbat...
...just thinking...
Želim ovo nešto da u HR bude izvedeno.
Da izvedeno, samo koje godine...
Odavno su Cesi i Slovaci otišli iz istočne Europe. Mi smo na žalost otišli još istočnije.... ☹
stoji
ali im cezte jos uvijek stoje u istocnoj europi,mozda zato u ovo krecu ulagat
Dok su se kod nas gradile autoceste, kod njih su se radile tvornice. Prioriteti kako bi se reklo
ma napravili bi i mi ali dok nabavimo računala potrebna iz king ict-a i prefarbamo to nema fonda u europi koji bi to pokrio a gdje je izgradnja tek.
dam se kladit da jos uvijek ima bogeca kojima uvaljuju GeForce2 MX
Nisu države napravile tvornice, nego privatne kompanije. A dok je kod njih bio mir, mi smo branili državu. Uostalom, pričaš kad da su se u njihovim državama autoceste pojavile same od sebe, pa i oni su ih izgradili.
Također, bez autocesta teško da će se otvarati tvornice jer tvornice trebaju dobru prometnu povezanost. Možda nije trebalo raditi sve autoceste koje imamo sa četiri traka, ali definitvno smo trebali autoceste, dvije trake plus vinjete bi bilo sasvim dovoljno da se ubrza promet na autocestama. Problem su visoki porezi za kompanije i naš svetac zaštitnik svih poslodavaca, Birokratko.
Nisu države napravile tvornice, nego privatne kompanije. A dok je kod njih bio mir, mi smo branili državu.
o drzavi direktno ovisi investicijska klima, nicem drugom.
20 godina od rata je proslo (70 godina od ww2) a "nas" jos uvijek iste stvari progone. nemoj samo rat spominjat zakaj nam je tak lose.
A tko je stvorio klimu da privatne kompanije grade tvornice?
Mi imamo autoceste i agrokor , te 3 mjeseca turističke sezone.. šta će nam više?!
A od završetka rata je prošlo 20 (DVADESET ) godina. I di smo mi? Pa Rumunjska nas je prestigla!
A o samom broju tvornica auta jedan već zastario podatak: KLIK
Dokle ćemo se više izvlačiti "Imali smo rat! " ???
Autoceste su građene prije petnaest godina. Shodno tome, moj komentar baziran je na tadašnjoj situaciji jer si ti okrivio autoceste kao uzrok zašto nemamo tvornice.
Naravno da je rat jedan od razloga zašto tada nisu izgrađene tvornice u Hrvatskoj, pogotovo one automobila koje su se selile u zemlje bivšeg komunističkog bloka. Kad su se druge zemlje otvarale za vanjske investitore i dok su ti isti investitori radili analize mi smo bili usred rata, pa i nakon toga je situacije za investitore bila neizvjesna, pogotovo do završetka mirne reintegracije, a upravo to je vrijeme kad se počinje s planovima za izgradnju autocesta (tim vremenskim okvirom vodim se čisto zbog tvojeg komentara). A investitori prvo traže stabilnu političku situaciju i to ne u roku od godine dvije, već u zadnjih deset, petnaest godina. Neće nitko graditi tvornicu ondje gdje je rat bio prije nekoliko godina i može se dogoditi novi. Za investitore nije kao i za ljude, pa rat je završio, ne, oni čekaju da vide hoće li situacija ostati mirna.
Da nisi spomenuo autoceste, ne bi ni ja spomenuo rat, dosta je izvlačenja na nešto od prije dvadeset godina.
Problem je što mi u 2017. godini nemamo brzo izdavanje dozvola za velike investicije, pogotovo one greenfield, kao niti porezne olakšice za velike investitore, niti olakšice za kružna ulaganja i razvoj novih tehnologija.
Khmmmm...
Hyperloop kapsula putuje kroz neku izvedbu tunela.
Treba to farbat...
...just thinking...
i još proziran tunel, pa tu ide bar 25 slojeva bezbojnog laka
Autoceste se još uvijek grade... Kad se Dalmatina završila?2001? A Slavonika?
Mi smo gradili i gradit ćemo AC samo za 3 mjeseca sunca.
Slažem se sa većim dijelom tvoje poruke. Ali i tijekom rata, te poslije se zbilvalo nešto što se zove privatizacija.. A odatle većina zla je proistekla...
I sve što se zakonski kroji, kroji se za rođake i kumove... a najviše što se ide na ruku todoriću i ostalim uvoznicima.
IBM po svemu tome je zalutao ovdje.
Ima pozitivnih primjera kao npr. Saint Jean Industries koji je otvorio 2005 pogon u Slavonskom Brodu, te su prošle godine dobili nagradu za najboljeg dobavljača PSA grupacije.
U svakom slučaju, ovu državu i ljude je potrebno okrenuti naopačke.
Dok god bude stoke u saboru koja pali narodne mase sa pitanjima čije je djed bio ustaša il partizan bolje nismo ni zaslužili.
On topic: Makar bilo izvlačenje para za pisanje projekta, lijepo je čuti da barem mogu razmišljati o tome. :)
mali off. izgleda da i dan danas neki ne mogu shvatiti da nam rat nije donio nista osim kradje, lopova, ovisnosti o eu, mmf-u i nato-u. Mi se nismo za to borili.
Problem je što mi u 2017. godini nemamo brzo izdavanje dozvola za velike investicije, pogotovo one greenfield, kao niti porezne olakšice za velike investitore, niti olakšice za kružna ulaganja i razvoj novih tehnologija.
Imamo ako platis. Problem je korupcija. Dok se to ne sredi, nista od Hrvatske.
To je bilo vidljivo od prvog dana. U Zadru su se (garda i HDZ) vise tukli medjusobno oko podjele vojnih stanova, nego protiv JNA.
Nadam se da če biti napravljen kao i lansiran postaja u lici. 😝