Volkswagen u prodaju pustio novog Tiguana i Passat
Vezano uz: Volkswagen u prodaju pustio novog Tiguana i Passat
Hybride sa DC brzim punjenjem treba prestat proizvodit. Taman trebaju zauzet punjač na autoputu dok piju kavu ili ručaju za 50km dometa.
Hybride sa DC brzim punjenjem treba prestat proizvodit. Taman trebaju zauzet punjač na autoputu dok piju kavu ili ručaju za 50km dometa.
Problem je u tretiranju flotnih emisija. Na testu sa baterijom napunjenom do vrha preko utičnice, taj hibrid pokazuje praktično nula emisija iz auspuha, a u stvarnom životu se nikome neda kupovati kućni punjač od 500 ili više eura i onda svaki jebeni dan dopunjavati bateriju da bi uštedio euro ili manje po danu. To treba maknuti iz zakonodavstva, a možda se nešto i dogodi jer novi podaci koji pristižu iz novih auta pokazuju da plug-in hibridi u stvarnosti nisu nimalo bolji od običnih hibrida jer ih nitko ne puni doma
Svi plug-in-i imaju u memoriji potrosnju, pise negdje u pravilnicima da ce naknadno placati kazne ako se podatci ne budu slagali sa onima sto pise u wltp(1L na 100km i slicno). Za neke modele ima testova na youtubu gdje se zale koliko su tromi kad se voze na struju, tipa el. motor 91ks a auto ima 2000kg, Santa Fe ili tako nesto
https://de.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Santa_Fe
Cim se mora malo uzbrdo pali se Oto motor, sa katastrofalnom potrosnjom, jer nisu ni morali da ga poboljsavaju, jer na wltp hybrid trosi 1,5l/100km pa ih bas briga
Passat samo 44-54 tisuće eura.
I onda kažu da je Tesla bezveze...
meni je interesantno kako su ljudi voljni dati toliko para za passata jos plus najjace sto ces dobiti jeste dizelski motor od 150ks.
Smor:
Bio ti je prije par dana članak. Svi automobili, ne samo hibridi moraju imati ugrađen precizan mjerač potrošnje goriva čiji se podaci očitavaju na tehničkom a radi kontrole emisija
VW u povijesti svemira nije napravio lijep auto. Uzas na kaj im auti lice a cijena prava sitnica.
Da vec moram nesto iz VW grupe onda Skoda ilii eventualno Seat.
EU sad nabija carine Kinezima jer imaju bolje a jeftinije aute, a zasto su jeftiniji? Zato jer je EU autoindustrija pohlepna. Ove godine opet imaju rast dobiti po 12% i slicne cifre. Rast dobiti nisu ostvarili zato jer gube novce! Dobit cemo elektricna vozila ali po cijeni koja EU proizvodacima garantira rekordne dobiti a narod nek se napusi a.
Nova Skoda Octavia sa 2.0 TDI/150ks/DSG = 40k EU, ili sa 2.0 TDI/115ks/rucni = 37-38k. Passat i Tiguan su bar potpuno novi modeli izvana i iznutra, a Skoda digla cijene 5k EUR za 10% bolja svjetla. Sve je to nenormalno skupo.
Passat samo 44-54 tisuće eura.
I onda kažu da je Tesla bezveze...