Vlada odustala od ograničenja snage električnih ro
Vezano uz: Vlada odustala od ograničenja snage električnih ro
Kako misle da biciklist običnog bicikla zna kada vozi brže od 25 km/h?
Kako misle da biciklist običnog bicikla zna kada vozi brže od 25 km/h?
Ne mora znat explicitno, al ce se brzo umorit.
Imam ciklokompjuter na biciklu pa pratim brzinu i po nasim nogostupima mi je prosjek oko 20 km/h i opet sam brzi od ostalih, sto znaci da svi voze sporije.
A preko 25km/h se vec fino covjek oznoji ako misli odrzavat konstantnu brzinu kad se ide na posao s ruksakom.
A ovi s cestovnim biciklima sto voze puno brze, svejedno idu na cestu.
Kako misle da biciklist običnog bicikla zna kada vozi brže od 25 km/h?
25km/h je poprilično velika brzina za amatera na montiću s poluispuštenim gumama kakve većina vozi. Probaj držat tempo 25 km/h neko vrijeme pa ćeš vidjeti.
baš gledam ovih dana kako romobilaši i biciklističari padaju (nakon pirueta na od gomile mokrog lišća neočišćenoj "horizonatlnoj signalizaciji", za njih skliskoj poput leda, pri kočenju ili promjeni smjera). narod zuri u telefone i baulja po stazama označenim za ovakva prometala. sve skupa je sranje koje samo čeka da se dogodi. a, kao što znamo, ništa se neće promijeniti (pa ni onda) sve dok se sranje ne dogodi. jupi.
baš gledam ovih dana kako romobilaši i biciklističari padaju (nakon pirueta na od gomile mokrog lišća neočišćenoj "horizonatlnoj signalizaciji", za njih skliskoj poput leda, pri kočenju ili promjeni smjera). narod zuri u telefone i baulja po stazama označenim za ovakva prometala. sve skupa je sranje koje samo čeka da se dogodi. a, kao što znamo, ništa se neće promijeniti (pa ni onda) sve dok se sranje ne dogodi. jupi.
S***ja se događaju odavno.
Žena mi je nedavno završila na traumatologiji na Rebru, gore kažu kako im dolazi brdo ljudi nakon padova s romobila. I ne završavaju u bolnici svi, odleže samo "ozbiljniji".
600W umjesto 250, možda je i ovo razlog:
"U Hrvatskoj 66% muškaraca i 53% žena ima prekomjernu tjelesnu masu, dok debljinu ima 24% muškaraca i 25% žena."
baš gledam ovih dana kako romobilaši i biciklističari padaju (nakon pirueta na od gomile mokrog lišća neočišćenoj "horizonatlnoj signalizaciji", za njih skliskoj poput leda, pri kočenju ili promjeni smjera). narod zuri u telefone i baulja po stazama označenim za ovakva prometala. sve skupa je sranje koje samo čeka da se dogodi. a, kao što znamo, ništa se neće promijeniti (pa ni onda) sve dok se sranje ne dogodi. jupi.
S***ja se događaju odavno.
Žena mi je nedavno završila na traumatologiji na Rebru, gore kažu kako im dolazi brdo ljudi nakon padova s romobila. I ne završavaju u bolnici svi, odleže samo "ozbiljniji".
Dolaze i oni sa sporta, i sa trampolina, i iz automobilskih nesreća... nesreće se događaju, često slučajno. Ja sam jednom pao sa stolice na kotačićima, ni to đubre nije sigurno :-)
No, treba oprezno u prometu i ne biti kreten i svako prijevozno sredstvo je ok.
OK, ali snaga nema nikakve veze sa speed limiterom. Može biti 100 kW motor ograničen na 10 km/h...
Koje je ograničenje snage motora za električne bicikle?
Konačno jedan razumni zakonski prijedlog. Može se podešavati usput kako se stiče iskustvo funkcioniranja u praksi (da li staviti limit brzine na nogostupu na 15km/h, obavezno svjetlo/signalizaciju radi vidljivosti?), ali ova verzija zakonskog prijedloga je prilično dobra i pohvalno je da kreatori zakona slušaju što ljudi misle. Svi ih uvijek pljuju kad rade loše, a ako naprave nešto dobro onda nema pohvale. To se treba promijeniti. Sve što je dobro pohvaliti.
Znači jurenje i prolazak na par centimetara s leđa sad će biti legalizirano. Uz legendarnu hrvatsku uviđavnost ne treba sumnjati kako će to izgledati u praksi. Ako pješak naglo promijeni smjer kretanja i bude pogažen, onda je valjda sam kriv što se po nogostupu kreće kao da je ovaj namijenjen za pješake.
Obavezno osvjetljenje nula bodova? Nija da ga se i biciklisti pridržavaju, ali ovi doslovno stoje na bateriji.
Ja njih uredno laktam pa se sami bace ispod auta (ako ima sreće) Ko normalan vozi romobil osim neostvarenih studenata sa filozofskog u 40-tima i nekoliko entuzijasta zaljubljenika u romobile :D
Znači jurenje i prolazak na par centimetara s leđa sad će biti legalizirano. Uz legendarnu hrvatsku uviđavnost ne treba sumnjati kako će to izgledati u praksi. Ako pješak naglo promijeni smjer kretanja i bude pogažen, onda je valjda sam kriv što se po nogostupu kreće kao da je ovaj namijenjen za pješake.
Obavezno osvjetljenje nula bodova? Nija da ga se i biciklisti pridržavaju, ali ovi doslovno stoje na bateriji.
Ja njih uredno laktam pa se sami bace ispod auta (ako ima sreće) Ko normalan vozi romobil osim neostvarenih studenata sa filozofskog u 40-tima i nekoliko entuzijasta zaljubljenika u romobile :D
Tko se lakta laća, od lakta i nastrada . Nisi pomislio da se ljudi voze na romobilima jer im je jeftinije, brže i praktičnije? Evo ja se ne vozim s romobilom, niti sam se vozio (osim za test) i sjetih se odmah ovih par stvari.
Znači zeleni val jedna traka samo za romobile i (e)bicikle, slično i sa ostatkom užeg centra zg. Kako vam ne dopizdi trunuti u gužvi barem dva puta dnevno, u fakin' autu, na cesti? Da ne pričamo o popratnom stresu. Zar stvarno nemate na što pametnije potrošiti vrijeme!? Romobil mi uštedi svaki dan blizu sat vremena života, a o stresu niti da ne pričam, jednostavno ga nema.
Mislim da je sada ovaj prijedlog zakona OK. 300W je apsolutni minimum za normalno svladavanje uzbrdica po Splitu (a čitav grad je u uzbrdicama), tako da je prvotni prijedlog od 250W bio šokantan. Meni je kao povremenom pješaku i povremenom vozaču romobila jedino sporna brzina. Kada je osoba savjesna i iskusna, 25 km/h je OK na dijelovima nogostupa gdje nema pješaka i oštećenja, ali ima i onih nesavjesnih koji ne smanjuju brzinu pored pješaka. Rijetki su, ali ih ima, zato apel - pazite na ljude oko sebe, nesreća se dogodi u trenutku, a onda je kasno!
Znači jurenje i prolazak na par centimetara s leđa sad će biti legalizirano. Uz legendarnu hrvatsku uviđavnost ne treba sumnjati kako će to izgledati u praksi. Ako pješak naglo promijeni smjer kretanja i bude pogažen, onda je valjda sam kriv što se po nogostupu kreće kao da je ovaj namijenjen za pješake.
Obavezno osvjetljenje nula bodova? Nija da ga se i biciklisti pridržavaju, ali ovi doslovno stoje na bateriji.