Porsche investira u Rimac Automobile i Greyp Bikes
Vezano uz: Porsche investira u Rimac Automobile i Greyp Bikes
Da dobro si to rekao..."konstruktivna rasprava"...
treba imati znanja prodati maglu, svaka čast
Pa što niste započeli tu konstruktivnu raspravu?
Ovo je zanimljiv događaj. Pretpostavljam da će Camel isporučivati baterije za MissionE i ostale, a naplata će ići preko Rimca (koji je praktički postao Camel Europe), Camel će se u Kinu isplaćivati kao "investiciju" i izbjeći porez (vjerojatno se i fino knjigovodstveno dokapitalizirati kao i zadnji put), a Porsche neće platiti carinu jer će se ovdje prefakturirati koliko treba. Kako je to sad JV (Porsche-Camel) ima tu još puno drugih opcija za financijske akrobacije. Za Rimca to nije loše, bit će tu para i za njega i njegove igračke.
Porsche na struju
Neki kazu da je Rimac top, neki da je flop, dok drugi se kunu u Teslu, a treci pljuju Teslu.
No na kraju dana - Tesle (Model S) vidjam svakodnevno, no ni jedan Rimac nisam vidio na cesti.
- Herr Rimac, vi imala neka znanja koja nama jako trebala. Mi puno platila za to.
- Mislite na nove pretvarače i ultralake rotore?
- Ne, mi jako dobro znala naprafiti automobil, nas zanimala kako ne platila poreza i carina i kako oprala nofci.
Uskoro u ponudi na Amazon, autobiografija rimca nazvana "Kako sam s ukradenim novcima i razrušenim firmama stvorio uspješnu kompaniju, uz neskromnu pomoć mojeg čače, traženog kriminalca i lopuže".
je li tko zabranio sanaderovim/mamicevim/vidosevicevim/bandicevim kcerima da svaka osnuje tvrtku i zaposli 300,400 ljudi?
Ova tema se moderira brzinom munje 😂
Izgleda da su naučili nešto iz prijašnjih primjera....
Neki kazu da je Rimac top, neki da je flop, dok drugi se kunu u Teslu, a treci pljuju Teslu.
No na kraju dana - Tesle (Model S) vidjam svakodnevno, no ni jedan Rimac nisam vidio na cesti.
Dosta ignorantan komentar.
Rimac proizvodi tehnologiju, ne automobile. Teslu si vidio zadnjih 5 godina, a za 5 godina je neces vidjeti. U tome je razlika.
Porsche ima jako konkretan due dilligence, a Rimac zaposljava najbolje kandidate s FSB/FESB/FER (elektrotehnika). Kakav god Mate bio kao osoba, okruzio se odlicnim ljudima, razvio jake veze i napravio top firmu.
Zna li netko koliko Mate ima udio u tvoj firmi?
https://sudreg.pravosudje.hr/registar/f?p=150:28:0::NO:28:P28_SBT_MBS:080712981
Mate jedini zastupa tvrtku sto znaci da je on jedini pravno (i krivicno) odgovoran za sve
10% od čega je osjetna brojka? Pogledaj malo financijska izviješća. Lik da nije dobio poticaje od države, poslovao bi u minusu. A radnike plaća kikiriki, početni kapital se ne spominje nigdje niti se o njemu smije pitati itd. itd...
Kako kikiriki? Šta misliš koliko radnike plaća Ericsson? Koliko programere plaćaju u nas razvikane firme? Sve je to u razini te struke, a na području RH. 10% od kompanije Rimac automobili.
A zadnjem autoklubu je dio ekipe koja radi kod njega, od SAD-a pa do Australije, sumnjam da rade za ''kikirki'' kako neki pišu......
Pogotovo jer uspjeva ekipu izvana dovest da rade kod njega.....
"Rimac zaposljava najbolje kandidate s FSB/FESB/FER (elektrotehnika)" - i svi jedva čekaju ići raditi za cca. 4500kn neto kolika je prosjećna plaća po godišnjem izvješću prijavljena i vidljiva u FINA-i ? Ili možda i o plaći mulja pa isplaćuje novac solarno kao svaki veliki domoljub :)
Ne bi me cudilo da je namoljakao nekog tamo da "kupi" 10% za neki simbolican iznos (jer Rimac je prije svega marketingska firma i ovo je marketinski potez).
Ali moguce sam u krivu - nisam uspio pronaci iznos koji je placen za tih 10% (nakon 30 sec guglanja).
Ne bi me cudilo da je namoljakao nekog tamo da "kupi" 10% za neki simbolican iznos (jer Rimac je prije svega marketingska firma i ovo je marketinski potez).
Ali moguce sam u krivu - nisam uspio pronaci iznos koji je placen za tih 10% (nakon 30 sec guglanja).
to je i meni prvo na pameti i otišao to googlati... ali nigdje ništa konkretno o veličini te investicije ne piše...
jbš mi sve da je nazvati CEO Porschea ako bi čovjek znao da je kupio 10% Rimčeve firme
Ma sad se vec zna za Rimca, pa su mozda rekli - ajd, ako je dzabe nemamo sta izgubit.
mene više zanima gdje je onih 150 komada C2 koji su se rasprodali po 2M eura u 5 minuta, to bi već bar 10-20komada trebalo biti u nekoj fazi proizvodnje, rekli su rok za isporuku 2godine, sad je već par mjeseci od toga prošlo...
mene više zanima gdje je onih 150 komada C2 koji su se rasprodali po 2M eura u 5 minuta, to bi već bar 10-20komada trebalo biti u nekoj fazi proizvodnje, rekli su rok za isporuku 2godine, sad je već par mjeseci od toga prošlo...
Ma oni to slažu sve istovremeno. Upravo su nabavili prvi dio "maglu". Za 2 godine će odmah sve isporučiti odjednom.
mene više zanima gdje je onih 150 komada C2 koji su se rasprodali po 2M eura u 5 minuta, to bi već bar 10-20komada trebalo biti u nekoj fazi proizvodnje, rekli su rok za isporuku 2godine, sad je već par mjeseci od toga prošlo...
Dobili su i predujmove pa im ne treba novac od Porschea, zato su 10% prepustili za 1€
A zadnjem autoklubu je dio ekipe koja radi kod njega, od SAD-a pa do Australije, sumnjam da rade za ''kikirki'' kako neki pišu......
Pogotovo jer uspjeva ekipu izvana dovest da rade kod njega.....
Slobodno pogledaj fin. izvješća pa mi kaži jel to još uvijek misliš :)
"Rimac zaposljava najbolje kandidate s FSB/FESB/FER (elektrotehnika)" - i svi jedva čekaju ići raditi za cca. 4500kn neto kolika je prosjećna plaća po godišnjem izvješću prijavljena i vidljiva u FINA-i ? Ili možda i o plaći mulja pa isplaćuje novac solarno kao svaki veliki domoljub :)
4500kn u visoko naprednoj tehnoloskoj firmi! A strance kad zaposljava, u biti zaposli azilante pro bono. Naravno oni rade pro bono, odnosno za vizu. Prosjecna placa od 4500kn, pa vise konobar zaradi.
mene više zanima gdje je onih 150 komada C2 koji su se rasprodali po 2M eura u 5 minuta, to bi već bar 10-20komada trebalo biti u nekoj fazi proizvodnje, rekli su rok za isporuku 2godine, sad je već par mjeseci od toga prošlo...
Dobili su i predujmove pa im ne treba novac od Porschea, zato su 10% prepustili za 1€
Firma vrijedi oko 200 mil. eur, slijedom neke logike trebalo bi biti oko 20 mil. eur...
"Rimac zaposljava najbolje kandidate s FSB/FESB/FER (elektrotehnika)" - i svi jedva čekaju ići raditi za cca. 4500kn neto kolika je prosjećna plaća po godišnjem izvješću prijavljena i vidljiva u FINA-i ? Ili možda i o plaći mulja pa isplaćuje novac solarno kao svaki veliki domoljub :)
Srecom pa drugi nude puno vise.
Ericsson nudi 8500 (+ sluzbeni mobitel wow) i nitko ne zeli otici tamo.
To je hrv. realnost.
U Rimcu rade zaljubljenici u aute i mislim da njima placa nije na prvom mjestu nego ljubav prema autima i zelja za novim znanjima u auto industriji te im je ovo super odskocna daska za rad u vecim automobilskim kompanijama. Sto se tice proizvodnje C2, bio sam prije nekih mjesec dana u obilasku tvornice te su rekli da sad rade zadnja 2 C1 i da onda krece priprema i opremanje tvornice za serijsku prozivodnju za C2 te ona krece 2019./2020.
Ček, tip naplaćuje 1M$ po autu, a rade mu ih studenti, zaljubljenici u aute, za siću, da bi stekli iskustvo za naći pravi posao?
Fascinantne promjene vezane za autoindustriju u ovom 21. veku... Mnogi više ne kupuju aute iz potrebe nego zbog vjere u velikog vođu i mesiju (gospona Elona, jel) koji "mijenja svijet", a razvoj i proizvodnja se temelji na zaljubljenim umjesto plaćenim radnicima. Spaljivanje goriva, baterije i el. motor, tak' isti vrag, mene zanima do kud će tamo 2040. doći ove druge novotarije.
Rimac proizvodi tehnologiju, ne automobile. Teslu si vidio zadnjih 5 godina, a za 5 godina je neces vidjeti. U tome je razlika.
Porsche ima jako konkretan due dilligence, a Rimac zaposljava najbolje kandidate s FSB/FESB/FER (elektrotehnika). Kakav god Mate bio kao osoba, okruzio se odlicnim ljudima, razvio jake veze i napravio top firmu.
Bitno da se on hvali da je prodao 150 primjeraka, i da ih prodaje jos. Pitanje je koliko mu godina treba da napravi 50 primjeraka, a ne 150:
I sta ako Tesle ne bude za 5 godina? Opet ce ih vise biti na cestama nego Rimca. Ne moze se dobiti ni na jednom oglasu novih i rabljenih automobila.
Pa vise SAAB-a ima nego Rimca, a SAAB se vec godinama ne proizvodi.
Rimca ne mogu nigdje kupiti, prednaruciti se, ili iznajmiti. A Teslu mogu sutra dobiti ak hocu - prodajno mjesto 15min od mene - vrijeme cekanja 60 dana od narudzbe
automobila (po zelji), ili direktno sa zaliha iz Beca u roku 14 dana.
Cijena sitnica, od 92.000€, ali je to svakako cijena koju si na 10 godina kredita mogu priustiti, dok Rimca sa precjenjenih 1.800.000€, za to moram raditi cijeli zivot da otplatim.
I smijesno je, od "prodanih" 150, isporuka pocinje "sredinom 2020.", samo pitanje koliko komada? Do tada ce Tesla vec imati hrpu novih automobila na cestama,
i ljudi ih voze i vozit ce. Poticaju su sve veci, protisce se vlada da beneficije budu jos vece (u Njemackoj 5 godina besplatnog punjenja + dozivotno besplatno parkiranje SVUDA,
a uzmi u obzir da me u gradu parkiranje na 2h kosta od 4 do 6€, i tako 365x godisnje, skupi se dosta novaca, a nekad i 2-3 puta dnevno negdje parkiras, pa racunaj 6 x 3 x 365 = 6570€ samo na parking),
vjerujem da ce europljani sve vise ici na elektricne automobile, ne samo Tesle (trenutno je hit novi Nissan Leaf, ali u top klasi mnogi voze Teslu).
PS - Rimac je brz, svaka cast, al ne moze bas daleko sa svojim baterijama i potrosnjom. Na papiru jurilica, al sta to vrijedi kad ga nigdje nema, kao da ne postoji.
Jedva čekam vidjeti konstruktivnu raspravu koja će se razviti od ovog članka