Nemon pon 16.4.2018 12:13
JozoBozo121 kaže...

Treba samo deset milijuna naivčina da prednaruče model Y i Ponzi shema ide dalje. 

 Ponzi shema je kada navuces ljude u piramidu, gdje nema pravog proizvoda ili usluge. Tesla to svakako nije, a to mozes i sam vidjeti svaki put kada TESLA auto prodje kraj tebe na cesti (ako ih ima gdje se kreces).

Čitatelj pon 16.4.2018 13:17

Mislim da elektricni automobili (i hibridni) uzimaju polako ali sigurno maha, osobito u razvijenijim zemljama.

Smanjeni porezi, besplatno parkiranje i druge beneficije elektricnih vozila su samo dodatni poticaj za prelazak

na alternativne agregate.

 

Treba ih zamisliti kao Gausovu krivulju - polako se krece, ali sto je vise automobila i "punjacnica" (netocno je reci benzinskih crpki, jer postoje punionice gdje nema fosilnih goriva),

to ce vise zamaha uzimati i sve vise vozila biti u opticaju, dok ce razmjerno tome osobni automobili na fosilna goriva biti sve manje u opticaju.

Naravno, fosilna ostaju za plovila, radne strojeve, teretne strojeve i zrakoplove, no i to je pitanje vremena kad ce se moci zamijeniti sa elektro motorima.

(jedini problem je kod zrakoplova, sto se ne mogu rijesiti tereta baterije, dok visak kerozina uvjek mogu ispustiti)

 

Da sam bio u mogucnosti uzeti Nissan Leafa za 20.000€ (novi Leaf), vjerovatno bi njega uzeo. Dok je Tesla tu za one koji

zele ekskluzivu, glamur i automobil za pokazivanje.

 

Drugacije je kad znas da vozis luksuzni automobil, ili automobil B/C klase. Makar taj luksuzni ne mora biti bolji i kvalitetniji.

No vjerujem da ce Tesla, sto vrijeme vise odmice, uzimati vise maha i trzista, osobito u razvijenijim zemljama,

dok ce zemlje treceg svijeta i dalje voziti 30g stare dizelase, jer to si ekonomski mogu priustiti.

 

A osobito americi trebaju elektricni automobili, jer su najveci zagadjivaci po glavi stanovnika, sa svojim neekoloskim automobilima.

Pitanje je koliko ce to naftne firme izdrzavati, jer smanjenjem prodaje ce se smanijiti profit, tako da ce cijena derivata padati,

a americka vojska nece morati nikoga osobadjati od prljave nafte - sto amerima nikako ne pase, nema racunice proizvodnje i prodaje oruzja.

 

BarbaVeli pon 16.4.2018 13:56

Još jedna misterija iz fame Muskova spavanja na poslu. Sad znamo i na čemu točno i gdje spava, te kako se osjeća. Očekujem da će Bugovi novinari u sljedećem tekstu navesti i u čemu spava, što radi prije spavanja i kako provodi vikende.

 

Eto još jednog pokazatelja kako se može izgrađivati kult (ne)ličnosti.

zoki.zlikowski pon 16.4.2018 14:00

Nije mi jasna ta odbojnost bugovih forumasa prema uspjesnim ljudima? Cim spomenes Jobsa, Muska, Rimca, odmah krecu u napad, sta on, bas je on uspjesan, ja koji sam sklapao racunala s 12 godina, valjda ja znam tko je uspjesan tko nije. A da se vi napokon iselite iz Hrvatske i postanete normalni?

zoki.zlikowski pon 16.4.2018 15:39
bruno1026 kaže...

a da se ti makneš s foruma, ako te smetaju tuđa mišljenja?

 Ja sam ovdje puno duze od tebe, a i vecine ovih novopridoslica koji su donijeli sa sobom kulturu s Index.hr. Radije se vi pokupite tamo otkud ste dosli ili se prilagodite normalnom razgovoru kakav je uobicajen na Bug.hr.

BarbaVeli uto 17.4.2018 13:15
zoki.zlikowski kaže...

Nije mi jasna ta odbojnost bugovih forumasa prema uspjesnim ljudima? Cim spomenes Jobsa, Muska, Rimca, odmah krecu u napad, sta on, bas je on uspjesan, ja koji sam sklapao racunala s 12 godina, valjda ja znam tko je uspjesan tko nije. A da se vi napokon iselite iz Hrvatske i postanete normalni?

 

Osjećam se prozvanim, pa odgovaram.

 

Prije svega, ne mislim da je Musk uspješan. Na isti način ne mislim da je Todorić uspješan. Ako gledamo posve kapitalistički, kad svojim dioničarima počne donositi vrijednost, onda se može reći da je uspješan. Ne zanima me Muskova uspješnost kao roditelja ili njegova uspješnost u stvaranju novih ideja.

 

Moja poruka isključivo je vezana za Muska. Jobsa i Rimca nisam spomenuo.

 

Cilj moga teksta jest da ironično ukažem i na visoku koncentraciju tekstova u Musku iako postoje i druga električna vozila i vizionari ili "vizionari"  o kojima se uopće ne piše, a među kojima se ističe motiv njegova spavanja u tvornici. Time sam želio malo i ismijati informatičke priučene novinare. Zašto je u ozbiljnom novinarstvu potrebno navoditi podatak o nečijem spavanju?! Sad kad sam to izgovorio, pitam se je li Bug uopće ozbiljna novina.

 

Stilsku figuru upućivanja u emigraciju zbog forumskog neslaganja/nerazumijevanja sa sugovornikom ne bih čak ni prokomentirao jer govori nešto vrlo negativno o intelektualnim i emocionalnim stanjima onoga tko to izgovara ili piše.

zoki.zlikowski uto 17.4.2018 13:31
BarbaVeli kaže...
zoki.zlikowski kaže...

Nije mi jasna ta odbojnost bugovih forumasa prema uspjesnim ljudima? Cim spomenes Jobsa, Muska, Rimca, odmah krecu u napad, sta on, bas je on uspjesan, ja koji sam sklapao racunala s 12 godina, valjda ja znam tko je uspjesan tko nije. A da se vi napokon iselite iz Hrvatske i postanete normalni?

 

Osjećam se prozvanim, pa odgovaram.

 

Prije svega, ne mislim da je Musk uspješan. Na isti način ne mislim da je Todorić uspješan. Ako gledamo posve kapitalistički, kad svojim dioničarima počne donositi vrijednost, onda se može reći da je uspješan. Ne zanima me Muskova uspješnost kao roditelja ili njegova uspješnost u stvaranju novih ideja.

 

Moja poruka isključivo je vezana za Muska. Jobsa i Rimca nisam spomenuo.

 

Cilj moga teksta jest da ironično ukažem i na visoku koncentraciju tekstova u Musku iako postoje i druga električna vozila i vizionari ili "vizionari"  o kojima se uopće ne piše, a među kojima se ističe motiv njegova spavanja u tvornici. Time sam želio malo i ismijati informatičke priučene novinare. Zašto je u ozbiljnom novinarstvu potrebno navoditi podatak o nečijem spavanju?! Sad kad sam to izgovorio, pitam se je li Bug uopće ozbiljna novina.

 

Stilsku figuru upućivanja u emigraciju zbog forumskog neslaganja/nerazumijevanja sa sugovornikom ne bih čak ni prokomentirao jer govori nešto vrlo negativno o intelektualnim i emocionalnim stanjima onoga tko to izgovara ili piše.

 

A sto ti to tocno smatras uspjehom? Sta je tebi pojam uspjeha?

Ivan(4) uto 17.4.2018 13:57

Pa napisao je: kad zaista izađu iz minusa i počnu poslovati pozitivno, umesto da mu je za funkcionisanje kompanije konstantno potrebno još i još novca sa strane, onda će ga smatrati uspešnim. Delimično se slažem.

 

BTW, nisam na to isprva posebno obratio pažnju, ali ovo s spavanjem u fabrici stvarno počinje da podseća na način na koji se ovde (vama istočna bivša bratska republika) piše o našem predsedniku.

Visak uto 17.4.2018 15:13
Ivan(4) kaže...

Pa napisao je: kad zaista izađu iz minusa i počnu poslovati pozitivno, umesto da mu je za funkcionisanje kompanije konstantno potrebno još i još novca sa strane, onda će ga smatrati uspešnim. Delimično se slažem.

 

 Tada će projekt Tesla postati financijski uspješan. Musk je već na mnogo polja, izmeđui ostalog i financijskom dokazano uspješan.

zoki.zlikowski uto 17.4.2018 16:58
Ivan(4) kaže...

Pa napisao je: kad zaista izađu iz minusa i počnu poslovati pozitivno, umesto da mu je za funkcionisanje kompanije konstantno potrebno još i još novca sa strane, onda će ga smatrati uspešnim. Delimično se slažem.

 

BTW, nisam na to isprva posebno obratio pažnju, ali ovo s spavanjem u fabrici stvarno počinje da podseća na način na koji se ovde (vama istočna bivša bratska republika) piše o našem predsedniku.

Po toj ocijeni 80% tvrtki na NASDAQ-u su neuspjesne? Google je bio dugo neuspjesan, Facebook takodjer, WhatsApp ni dan danas nije uspjesan, Snapchat je neuspjesan i tako dalje i tako blize. Ali je zato lokalna pekara uspjesnija od Amazona jer svake godine isplati 30.000 dolara vlasniku dok Amazon stalno gomila minuse, je li tako?

učo uto 17.4.2018 18:11

Nadam se da će Tesla isplivati iz teškoća koje imaju u proizvodnji i da će konačno postati profitabilni, ne zato što nešto posebno volim Elona, nego zato da električni automobili kao bolji i ekološkiji od benzinaca/plinaša/dizelaša konačno postanu mainstream. Tada će i ostali proizvođači automobila morati napraviti nešto po pitanju električnih vozila ili će ih napredak polako progutati.

Ivan(4) uto 17.4.2018 19:03
zoki.zlikowski kaže...
Ivan(4) kaže...

Pa napisao je: kad zaista izađu iz minusa i počnu poslovati pozitivno, umesto da mu je za funkcionisanje kompanije konstantno potrebno još i još novca sa strane, onda će ga smatrati uspešnim. Delimično se slažem.

 

BTW, nisam na to isprva posebno obratio pažnju, ali ovo s spavanjem u fabrici stvarno počinje da podseća na način na koji se ovde (vama istočna bivša bratska republika) piše o našem predsedniku.

Po toj ocijeni 80% tvrtki na NASDAQ-u su neuspjesne? Google je bio dugo neuspjesan, Facebook takodjer, WhatsApp ni dan danas nije uspjesan, Snapchat je neuspjesan i tako dalje i tako blize. Ali je zato lokalna pekara uspjesnija od Amazona jer svake godine isplati 30.000 dolara vlasniku dok Amazon stalno gomila minuse, je li tako?

 Raspravljaš sa pogrešnim čovekom, ali kad si već meni odgovorio, Amazon teško da gomila minuse, imaju 11 uzastopnih pozitivnih kvartala i profit za Q4 2017 im je skoro 2 milijarde $. A firma koja nikad ne vrati ono što je u nju uloženo je neuspešna. To ne znači da su mlade inovativne kompanije u startu neuspešne, ali dok ne počnu da prave profit, glupo je zvati ih uspešnima. BTW, Tesla Motors ne postoji od juče, nego od 2003., 15 godina. Voleo bih da pređu u pozitivu, dopada mi se to što rade, ali za sada su pre svega uspešni u privlačenju investicija, a manje u proizvodnji i prodaji automobila.

 

I da, filozofsko pitanje: Ako osoba osnuje kompaniju, privuče gomilu investicija i deo tih investicija strpa sebi u džep i tako se obogati, iako sama kompanija nikad ne uđe u plus, da li je taj stvarno uspešan poslovni čovek i vizionar, ili nešto drugo?

Visak uto 17.4.2018 20:06
Ivan(4) kaže...

 

I da, filozofsko pitanje: Ako osoba osnuje kompaniju, privuče gomilu investicija i deo tih investicija strpa sebi u džep i tako se obogati, iako sama kompanija nikad ne uđe u plus, da li je taj stvarno uspešan poslovni čovek i vizionar, ili nešto drugo?

 Odakle ti to da trpa u džep? Plaćen je u dionicama, i to samo ako ostvari strahovito ambiciozne planove.

 

https://www.wired.com/story/elon-musk-salary/

Musk does make minimum wage salary, per California law, but he told the Times he doesn’t cash the checks.

 

Uz to je najveći dioničar, dakle uložio je milijarde, a ne uzima ništa. Promašio si ceo fudbal.

 

NEW_MAN sri 18.4.2018 08:07
zoki.zlikowski kaže...
Ivan(4) kaže...

Pa napisao je: kad zaista izađu iz minusa i počnu poslovati pozitivno, umesto da mu je za funkcionisanje kompanije konstantno potrebno još i još novca sa strane, onda će ga smatrati uspešnim. Delimično se slažem.

 

BTW, nisam na to isprva posebno obratio pažnju, ali ovo s spavanjem u fabrici stvarno počinje da podseća na način na koji se ovde (vama istočna bivša bratska republika) piše o našem predsedniku.

Po toj ocijeni 80% tvrtki na NASDAQ-u su neuspjesne? Google je bio dugo neuspjesan, Facebook takodjer, WhatsApp ni dan danas nije uspjesan, Snapchat je neuspjesan i tako dalje i tako blize. Ali je zato lokalna pekara uspjesnija od Amazona jer svake godine isplati 30.000 dolara vlasniku dok Amazon stalno gomila minuse, je li tako?

 Nije da su neuspjesne nego jos nisu profitabilne a ako i kada postanu onda mozemo pricat o uspjesnosti. Tak dugo dok netko upumpava milijarde tak dugo ne mozemo reci da je netko uspjesan ali niti da je neuspjesan jer ima ljudi koji financiraju projekt. Kad postanu samostalni i prestanu primat lovu izvana onda mozemo reci da su uspjeli, ako budu uspjeli ili bankrotirali to je jos za vidjeti.

Mislim da je Tesla to big to fail, previse love je utuceno u taj projekt i sama drzava ne bude dopustila propast tog projekta jer su kroz poticaje utukli vise od milijardu dolara u Teslu.

 

Iskreno zivo mi se jebe za Teslu. Auti su im skupi, meni se osobno nikak ne dopadaju za tu lovu koju traze. Za te novce se kupi M7 od BMW-a, A8 od Audia ili E klasa od Mercedesa a kraj njih Tesla izgleda ko kanta za smece. Opcenito me boli briga za firmu koja prodaje robu za suepr bogate i bogate. Nisu karitas, ne nude nist meni interesantno i privatni su biznis. Ako propadnu ne gubim niti dobivam nista tak da not a single fuck given. Priznam da su cimnuli auto industriju da prije krenu sa elektrifikacijom automobila, ali ti isti auti sljedecih 20 ili 30 godina ne budu dostupni normalnom narodu jer ako zivite u zgradi nemate uticnicu na parkingu i sigurno ne budete vukli produzni kroz prozor iz stana 100m na parking. Znaci elektricni auti budu i jesu igracke za imucnije ili one koji zive u kuci pa mogu na dvoristu u garazi punit auto.

zoki.zlikowski čet 19.4.2018 00:23
Ivan(4) kaže...

 Raspravljaš sa pogrešnim čovekom, ali kad si već meni odgovorio, Amazon teško da gomila minuse, imaju 11 uzastopnih pozitivnih kvartala i profit za Q4 2017 im je skoro 2 milijarde $.

 Drugi i treci kvartal nula, prvi i cetvrti po milijarda dolara plusa.

Ivan(4) čet 19.4.2018 16:55
zoki.zlikowski kaže...
Ivan(4) kaže...

 Raspravljaš sa pogrešnim čovekom, ali kad si već meni odgovorio, Amazon teško da gomila minuse, imaju 11 uzastopnih pozitivnih kvartala i profit za Q4 2017 im je skoro 2 milijarde $.

 Drugi i treci kvartal nula, prvi i cetvrti po milijarda dolara plusa.

 Biće da smo čitali različite članke, ali ovde su podaci koje je zvanično Amazon objavio, profit za Q4 2017. je bio $3.75 po deonici, što bi trebalo da bude blizu 1.9 milijardi. Za celu godinu, koliko vidim, je oko 4. Kako god bilo, ono što si napisao u prethodnom postu, da gomilaju minuse, ne stoji.

Spem uto 15.5.2018 15:09
BarbaVeli kaže...

Osjećam se prozvanim, pa odgovaram.

 

Prije svega, ne mislim da je Musk uspješan. Na isti način ne mislim da je Todorić uspješan. Ako gledamo posve kapitalistički, kad svojim dioničarima počne donositi vrijednost, onda se može reći da je uspješan. Ne zanima me Muskova uspješnost kao roditelja ili njegova uspješnost u stvaranju novih ideja.

 

Moja poruka isključivo je vezana za Muska. Jobsa i Rimca nisam spomenuo.

 

Cilj moga teksta jest da ironično ukažem i na visoku koncentraciju tekstova u Musku iako postoje i druga električna vozila i vizionari ili "vizionari"  o kojima se uopće ne piše, a među kojima se ističe motiv njegova spavanja u tvornici. Time sam želio malo i ismijati informatičke priučene novinare. Zašto je u ozbiljnom novinarstvu potrebno navoditi podatak o nečijem spavanju?! Sad kad sam to izgovorio, pitam se je li Bug uopće ozbiljna novina.

 

Stilsku figuru upućivanja u emigraciju zbog forumskog neslaganja/nerazumijevanja sa sugovornikom ne bih čak ni prokomentirao jer govori nešto vrlo negativno o intelektualnim i emocionalnim stanjima onoga tko to izgovara ili piše.

 

Koji bullshit.

Da ima novaca ko Bill Gates opet bi ga tu popljuvali više-manje isti ljudi.

Jer se ne radi o novcima nego se radi o balkanskom jalu. I ništa više.

 

Uostalom Einstein je bio probisvjet u školi i financijski.. a jel bio uspješan? Ili ćemo se sad kačit na definiciju i doslovnu interpretaciju. Jer kad ponestane argumenata onda je to zadnja slamka.

Musk, zaradio ili ne, svojim djelovanjem je basicly promjenio svijet na neki način. Isto ko i Jobs, isto ko i Bill Gates, isto ko Rimac. Ako to nije uspjeh, onda ništa nije.