ihush pon 22.5.2023 12:29

+ .. klasično seruckanje nakon promašaja, ili krivi su korisnici koji ne znaju što je za njih bolje.. :)

"Tijekom ovog putovanja otkrili smo da je jedna stvar izgraditi tražilicu, a sasvim druga stvar uvjeriti redovne korisnike u potrebu da prijeđu na bolji izbor", rekao je Sridhar Ramaswamy.

.. tj nije im jasno da će ljudi platiti nešto kad im to vrijedi, ni cent više ili bez tog kriterija. (dok će isti cent ostaviti kao tringlt konobaru/ici..

-problem što zaposlenici takvih kompanija misle da su nešto posebno-pametni, da je uspjeh zagarantiran.. dok promaše osnovu, prvo moraš biti 'the-nešto/netko' da bi to mogao unovčiti, tražiti nešto, npr nije isto nogometaš početnik ili ronalndo-modrić.. razlika je u tome tko koliko traži i koliko će dobiti, dok se ne dokaže 'ništa'.. tj prvo oni moraju postati prava tražilica, tek tad mogu nešto pokušati naplatiti no tu je i kvaka-22 tad će teško imati recimo odgovarjauću eula-u koja bi to omogućila, tj uvjeti pod kojima se nešto juzeru da, kao besplatan gmail i sl. i kad se to kasnije želi naplatiti s razlikom, google ima resurse skoro neograničene i može.. a oni samo žele.

ludi kekec sub 2.12.2023 10:23

"Tijekom ovog putovanja otkrili smo da je jedna stvar izgraditi tražilicu, a sasvim druga stvar uvjeriti redovne korisnike u potrebu da prijeđu na bolji izbor" - zaista je bizarno kad ovako elementarnu stvar OTKRIJE šef za reklamiranje!!! to se inače uči kao prva stvar čaak i na besmislenim vikend tečajevima marketinga...