ihush pet 5.4.2019 22:00

sad če trump podići zid prema kini... i prema eu, prema svima..

 

s druge strane, kako je taj truli kapitalizam trul.. tj lako prevarljiv, tj nisu kao naši trgovci, kojima ne možeš uvaliti lažnjaka.. jer to je odavno interna stvar trgovaca. Neobjašnjivo kako apple nema kontrolu zaprimljenog npr SN/barcode.. tj to je posljedica toga što je internacionalna kompanija koja nigdje ne plaća ako ne mora poreze i vjerojatno zato ni nema centralnu bazu podataka u kojoj bi to trnutno bilo vidljivo, tj odbijeno u zaprimanju robe koja nije njihova. Vidite, nas lopovluk-muljanje, štiti, otporni smo, ne kao ovi naivni truli kapitalci.. kojima moraš naštetiti pokoji milion i još ne primjete, nego to primjete vlasti. (ako muljaju s porezom, tad bi i zataškali..) :))

MrBlc pet 5.4.2019 22:08

Vjerojatno se radi o uređajima koji nisu lažni u smislu da je netko napravio uređaj koji izgleda kao iPhone, već o uređajima koji su bili škart u proizvodnji, uređajima koje je tvornica proizvela bez Appleovog odobrenja ili su vraćeni na garanciju.

wyks pet 5.4.2019 22:12
ihush kaže...

Neobjašnjivo kako apple nema kontrolu zaprimljenog npr SN/barcode..

 onda - Racun, pakiranje, pa i temeljita provjera na licu mjesta, prvo zdravorazumski, pa i fizicki.

 

Odlicno je sto da bi ovo trajalo i dalje da federalna vlada nije toliko sumnjicava prema razmjeni sa Kinom.

Paradoks je kako se mnostvo ljudi (i poznati youtuberi - kao najglasniji) zale kako im se redovno odbijaju propravci i zamjene na iPhoneu, a ovo je trajalo i trajalo...

 

Ukoliko se ovo dogodilo na jednom prodajno-servisnom centru, valjalo bi iz kurotazije otpustiti cijeli centar, jer da na poslu bez provjere odobrim zamjenu 1500 uredjaja, postao bih vlasnik 1500 uredjaja, kredita od 5 ipo milijuna kuna i svjezeg primjerka Obrazca otkaza ugovora o radu.

 

Mozda razmisliti i o otkazima svima u lancu zaprimanja uredjaja na servis, Eurotrade uopce ne zaprima uredjaj bez originalne kutije sa njihovom deklaracijom, a kamoli da ga proslijedjuje Zel-Cosu

rambox pet 5.4.2019 23:36
ihush kaže...

sad če trump podići zid prema kini... i prema eu, prema svima..

 

s druge strane, kako je taj truli kapitalizam trul.. tj lako prevarljiv, tj nisu kao naši trgovci, kojima ne možeš uvaliti lažnjaka.. jer to je odavno interna stvar trgovaca. Neobjašnjivo kako apple nema kontrolu zaprimljenog npr SN/barcode.. tj to je posljedica toga što je internacionalna kompanija koja nigdje ne plaća ako ne mora poreze i vjerojatno zato ni nema centralnu bazu podataka u kojoj bi to trnutno bilo vidljivo, tj odbijeno u zaprimanju robe koja nije njihova. Vidite, nas lopovluk-muljanje, štiti, otporni smo, ne kao ovi naivni truli kapitalci.. kojima moraš naštetiti pokoji milion i još ne primjete, nego to primjete vlasti. (ako muljaju s porezom, tad bi i zataškali..) :))

Previše ti očekuješ od podmuklih Jabučara, ili ukratko u budučnosti Jabučare čeka samo trulež i propadanje. 

 

https://youtu.be/LrILfIE9IB4

nikbkk sub 6.4.2019 00:18

Ajmo reći da je pola mobitela poslano poštom, zahtjev predan online a pola unutar servisa. Oregon ima 4.19m stanovnika, 15 po km2 (wikipedia). Apple u Oregonu ima 3 Apple store-a. Pa i da manji dućani šalju dalje, kak neki manager ne vidi koliko ih je zamjenjeno sa feedbackom od servisa "fejk iphone".

ruzcheHR sub 6.4.2019 05:50

Mene je jednom prodavač iz Hangar 18 pokušao uvjeriti da je potpuno normalno rebootati Nou svaki dan da bi proradila kamera ili wifi.

A ovi tu mjenjaju telefone bez računa, garantnog lista, pos slipa, originalnog pakovanja i vilinskog praha.

1student sub 6.4.2019 11:40

Kratko sročena vijest Bug-ovog novinara je varljiva. U orginalnoj priči često se pominje "allegedly" tj. navodno, iako je to standardni postupak kada se piše o nedovoljno provjerenoj vijesti, sve ipak  treba uzeti s bar blagom dozom rezerve ili kako to amerikanci kažu "take with a pinch of salt".  U vijesti koju potpisuje "The verge" stoji da su i u Apple-u otkrili da je riječ o prevari i da su od 3069 zahtjeva za zamjenom pozitivno odgovorili u 48.6% slučajeva što iako je porazno visok stepen ipak nije većinom kako stoji u vijesti koju je prenio Bug. Telefoni koje su Kinezi prijavljivali kao falične "genuine" iPhone-e bili su "na oko" vjerne kopije, no kako se  uređaji nisu mogli "UKLJUČITI" izostala je i mogućnost preciznije detekcije lažnih telefona. Dalje lažnjaci često imaju i legitimne IMEI brojeve pa i to otežava detekciju prevare.
Pogledajte samo ovu vijest iz 2017. godine:
https://www.cultofmac.com/495158/impressive-fake-iphone-clone/
Čak je i ljudima koji su dobro upoznati sa Apple-ovim proizvodima teško na prvu otkriti da je riječ o prevari.

U već pomenutoj vijesti ( https://www.theverge.com/2019/4/4/18295920/apple-iphone-scam-oregon-replacement-counterfeit-chinese-phones ) i dalje mi nije jasno kako je moguće za pola godine pometnuti tako veliko broj kopija (Kinezi navodno otkriveni u 6. mjesecu 2017, a počeli sa "poslom" početkom te godine). Mislim stvarno 3K lažnjaka u manje od pola godine!!!????? Zaista za zamisliti se, naročito ako se sve odvijalo unutar jedne države Oregona.
Zaista zbunjujuće osim ako Apple ne nastoji da umanji vlastitu aljkavost ili je možda cijela priča malo naduvana?

Možda bi bilo mudro ne ispustiti iz vida i novu Trumpovu dogmu "svekineske opasnosti" pa ovu vijest gledati kao dijelom ili u cjelini kao novi lažnjak sličan onome što smo imali u slučaju  Bloomberg-a i navodne priče o špijunskim čipovima ugrađenima od strane Kineza u Supermicro-ve matične ploče.

wyks sub 6.4.2019 15:28

Jasno je da nagadjamo svi.

No u dobor organiziranom poslu ovo je nemoguće iz dva razloga.

1. Unutarnja kontrola - povećan broj uređaja na reklamacijama je već dovoljan podatak da nešto nije u redu. U mom poslu - dva tonera iste serije koja se vrate u kratkom roku su mi dovoljan razlog da pošaljem upit uvozniku.

Postotak kvarova iPhonea varira od 2% iPhonea X pa do 23% iPhonea 6, median je na nekih 13-ak %. Sve vise od toga je dovoljno da bar jedan od zaposlenika u lancu obrati pozornost na to povećanje.

Nadalje, broj kvarova iz jednog podrucja je alarm i za unutarnju kontrolu kvalitete cijele serije, jer je nedavno Samsung zbog nekoliko stotina prijavljenih kvarova povukao cijelu seriju. Sve to može naštetiti globalnom ugledu kompanije i posljedicno prodaji.

Na kraju, koliko god uređaj bio nalik originalu, postoje druge, zdravorazumske metode kojima je lakse utvrditi o cemu je rijec, ponajprije račun, pa pakiranje pa i lanac prodaje - što nas dovodi do druge točke.

2. Vanjska kontrola - kod prodaje tudjih proizvoda je jednostavno, reklamaciju potvrduje uvoznik/ovlasteni servis koji gledaju sve detalje, bez pakiranja se najčešće ne priznaju - pakiranje daje jos jedan nivo jedinstvenih informacija koje je tesko krivotvoriti. Recimo ja lako mogu provjeriti, cak i da nemam neke informacije je li uredjaj tog serijskog broja uopće došao u prodaju, tj, kojom je dostavnom službom stigao i kada.

Opet, ako se radi o vlastitoj distribuciji i prodaji, IMEI i SN su morali od nekuda doci, pa ako ja nemam tu informaciju morao bi je imati netko u lancu prodaje.

Naravno dok se ne objave točne informacije, mozemo samo nagadjati, no sigurno je netko od aktera veoma nesposoban. I sigurno je da ce posljedica biti mozda i nepotrebno postroženje odobrenja zamjene mobitela.

1student sub 6.4.2019 17:50

@wyks

Da zadnja rečenica o većanju strogoće je ono što ide u korist firme i to ne bi bilo iznenađenje ako se desi.
Dalje sigurno ste daleko precjenili broj detektnih uređaja. Čak i jedan ili dva defektna uređaja na 10K  proizvedenih je ogroman broj, a da ne govorimo o svakom petom ili četvrtom kako ste vi napisali. Mislim da niste shvatili podatke koje ste vidjeli to se može odnositi samo da od ukupnog broja defektnih iPhone-a na seriju iPhone-a 6 otpada 23%.

wyks sub 6.4.2019 18:37

Nisam.

iPhone 6 je imao najvise prijavljenih kvarova.

Broj nije velik cak i bez da provjeris podatke, jer se odnosi na svaki moguci kvar kojeg korisnik prijavi. Ja bih samo na procjeni vidjenog u javnosti rekao da je vjerojatno svaki 6-7 mobitel ima napuknuti ekran, ili probleme sa baterijom/OSom/tocuhem i sl.

No podaci su tocni:

https://iphone.appleinsider.com/articles/18/07/12/study-iphone-6-has-highest-failure-rate-among-iphones----but-samsungs-rate-is-higher

Ozbiljna firma bi takodjer trebala imati evidenciju svakog uređaja koji je ikad bio na servisu, baš zato da se izbjegnu potencijalni troškovi.

Baš sam zato i stavio podatke svih prijavljenih kvarova, jer statistički podaci o servisu pojedine komponente i nemoraju odudarati od prosjeka (jer pretpostavljam da nisu svaki put naveli isti kvar) ali cjelokupni broj svakako jest. Tako da u biti moguće je da im servis bilježi broj specifičnih servisa, pa se mozda tu poktrala greška.

Lisica pon 8.4.2019 15:09
viciousone kaže...
Pozdrav Lusica!
"Meni su prilazili likovi na ulici, prodaju iPhone. Dobro izgleda sve dok ga ne upalis."
Zanima me da li si ga kupio i za koliko ako jesi? 😀

 

Nisam kupio. Trazili su oko 150 eura.