picajzla0707 sri 12.7.2023 23:06
Indestructible kaže...

Vrijeme je i bilo da neko stane u kraj ovima iz EU. Nadam se da ce ih Amazon oderati, fino nežno.

 jer je bolje da amazon i slični njemu nesmetano deru korisnike, dok im se živo hebe za išta osim vlastitog profita

jesi li bar dionice kupio

Jelash13 sri 12.7.2023 23:22

Amazon je, bar po ovom mom dosadašnjem iskustvu, vrlo pouzdan i pošten.

 

Četiri puta sam do sad uzimao. Dva puta pošiljka uredna. Jednom sam naručio USB dongle za Switch (koji omogućava da na njemu koristiš Xbox i PS kontroler) i poslali su mi puno prije dogovorenog vremena jer "dolaze Božićni blagdani, pa da vam ih uljepšamo". I sad zadnje, četvrti put, ja i prijatelj uzimali konzole. On Series X, ja Series S. Zajebali su nešto kod njegove konzole i naplatili mu punu cijenu, a trebao je imati 6% popusta na nju. Žalio se i nedavno su mi vratili ne 6 već 10% i to ne od njegove konzole već od cijelog paketa. Znači, kako oni muljaju i koga ne znam, ali ja za sad nemam što prigovoriti.

 

Nisu ko recimo Ozone.hr koji mi je pokušao naplatiti igri 797 eura.

GimmieCorsair čet 13.7.2023 00:24
Jelash13 kaže...

@Ante

Prije nego napišem neki neprikladni post u koji ću spomenuti članove tvoje uže obitelji, možeš li mi objasniti zašto si mi dislajkao post? Da li ovaj sajt ima neki hateboner na Amazon?

 Evo i ja sam. Jer nema dodirne tocke izmedju tvoga posta i dane teme.

Recimo da je tema bila "Konzumova uprava ukrala milijune poreza" tvoj komentar bi bio u stilu "Pa ja sam kupio u Konzumu jogurt i bio mi je dobar".

notloB čet 13.7.2023 00:34
Jelash13 kaže...

Ali nitko od vas nema negativnih iskustava a Amazonom, je li tako?

 Imaju amazonovi zaposlenici zbog loših radnih uvjeta, antisindikalne kampanje itd.

MGloc kaže...

Ante is using arch btw.

 Ante je faca, nepogrešivo lajka i dislajka sve što bih i ja.

picajzla0707 čet 13.7.2023 06:58

A što misliš zašto ljudi imaju dobra iskustva?
Jel moguće zato što su natjerani potrošačkim regulama da paze na potrošače ili su sami od sebe brižni?

U eu nemamo američki model gdje će potrošač za žohara u jogurtu dobiti milijun dolara odštete, ali imamo potrošačke zakone koji vrlo precizno definiraju obaveze trgovaca i prava potrošača. Zbog tih zakona je amazon 'dobra' korporacija, ne zato jer im je uprava sastavljena od filantropa koji ne misle na profit na prvom mjestu

Apachy čet 13.7.2023 07:04

I osim toga Amazon je "brza i kvalitetna" trgovina jer robovski iskorištavaju zaposlenike, dok su u SAD-u jedno vrijeme radnici nosili pelene kako ne bi morali napustit radnu stanicu da se iskenjaju na wc-u., u Njemačkoj svako malo vijesti o štrajku i negodovanju radnika koji rade za njemačku podružnicu.

 

Oni ovaj spor neće dobiti, pravila su jasna i ako ne žele potpasti pod pravila velike platforme, tad je vrijeme da poduzmu dobrovoljne antimonopolističke mjere i razbiju firmu na više njih i to ne na fiktivan način.

HR55 čet 13.7.2023 07:30
picajzla0707 kaže...

 jer je bolje da amazon i slični njemu nesmetano deru korisnike, dok im se živo hebe za išta osim vlastitog profita

jesi li bar dionice kupio

 Na koji način jedna privatna online trgovina "dere" korisnike?

Može pojašnjenje?

HR55 čet 13.7.2023 07:32
GimmieCorsair kaže...

Recimo da je tema bila "Konzumova uprava ukrala milijune poreza" tvoj komentar bi bio u stilu "Pa ja sam kupio u Konzumu jogurt i bio mi je dobar".

 A jel amazon nekog pokrao?

Koja je uopće tema i protiv čega se spore s EU i kakve to ima veze s potrošačima? Jel znaš?

HR55 čet 13.7.2023 07:42
notloB kaže...
Jelash13 kaže...

Ali nitko od vas nema negativnih iskustava a Amazonom, je li tako?

 Imaju amazonovi zaposlenici zbog loših radnih uvjeta, antisindikalne kampanje itd

 Kakve to veze ima s ovim eu aktom??

Jel te netko tjera da radiš za privatnu kompaniju gdje su loši radni uvjeti?

 

Uostalom, to je sve tema za nekakvu zaštitu na radu koju propisuje svaka država unutar svojih zakona i postoje institucije koje to nadziru.

To nemam nikakve veze s ovom temom.

kirat čet 13.7.2023 07:54

Ja sam svoj racun na Amazonu ugasio. Posiljka je dosla razbijena i trebalo mi je jako dugo da nadjem opciju za povrat novca ili posiljke. Osnovno pravo potrosaca da vrati proizvod i zatrazi povrat novca treba biti dostupno, vidljivo i lako uocljivo za svaki kupljeni proizvod. Slicnih problema nisam imao na Aliexpress, EBay ili za bilo koju drugu online kupnju.

Da se opet vratimo na temu, regulacija velikih tvrtki mora postojati zbog zastite nas potrosaca. Ne vidim razlog zasto bi neko ovdje kao potrosac davao podrsku Amazonu. Prosto nema logike.

HR55 čet 13.7.2023 08:06
kirat kaže...
Ne vidim razlog zasto bi neko ovdje kao potrosac davao podrsku Amazonu. Prosto nema logike.

 Prosto nema logike ni ući u temu koju nisi ni pročitao ni razumio i pričati kako su njihovi zaposlenici robovi, kako su potrošači zakinuti (za što), kako ih se dere i ostali proseri.

 

Prosto nema ni logike konstantni blesavi birokratski propisi od strane EU koji od dosade ne znaju šta bi više.

HR55 čet 13.7.2023 08:08
picajzla0707 kaže...
HR55 kaže...

 Aha, znači ne deru nikoga i samo piskaraš bezveze, sve jasno.

 naivan si ako misliš da su 'dobri' prema potrošačima sami od sebe

 Nemaju oni šta biti dobri ili loši, to je privatna firma, da ne valjaju nitko tamo ne bi kupovao, a isto tako te nitko ni ne sili da kupuješ od njih.

 

U Amerci koja nema nikakve glupe EU propise, potrošaći imaju 100x veća prava, jer jednostavno tržište isfiltrira loše trgovce.

Fallen87 čet 13.7.2023 08:09

Jedamput naručio paket na krivu adresu, očekivao sam da će se vratiti paket obzirom da na toj adresi ne živi ta osoba i ne može ga preuzeti, amazon dostavio sliku kako je paket ostavio pred vratima mislim...nakon maila da je zabunom dana kriva adresa i da osoba tamo ne živi te ne može preuzeti paket uredno mi vratili pare.

picajzla0707 čet 13.7.2023 08:12
HR55 kaže...

 Nemaju oni šta biti dobri ili loši, to je privatna firma, da ne valjaju nitko tamo ne bi kupovao, a isto tako te nitko ni ne sili da kupuješ od njih.

 i opet, naivan si i ne razmišljaš

ovo dolje ti je samo dio popisa antipotrošačkog ponašanja trgovaca koje se događalo u praksi i radi kojih su donesene potrošačke regule

ako misliš da je amazon 'dobar' sam od sebe, a ne zato jer ga regule obavezuju da bude fer, onda nisi naisvan nego nešto drugo

 

Sellers are not allowed to advertise products/services at a very low price when they do not have enough stock available. They must tell customers how many items are available for sale and for how long offers remain valid.

Sellers must communicate the real prices of their goods and services. They may not portray a paying service as "free" or offer you an additional "free" service when in fact the real costs of such "free" services are already included in the regular price.

Sellers cannot tell your child to ask you to buy their products. Direct appeals like "Go buy the book now" or "Get your parents to buy you this game" are banned. This ban applies to all media, including television and – most importantly – internet.

Dark design or deception design patterns are tricks used on websites to encourage, deceive or steer you to take a certain action. Fake countdown timers are one example. Used by businesses to drive e-commerce sales, they convey a sense of urgency to influence customers and encourage them to make a purchase before an offer expires. Another example is consent forms that are so complex and unclear that you're not entirely sure what you've signed up for. EU consumer rules protect you from these deceptive patterns, and prohibit companies from creating online user interfaces designed to trick you into buying things you do not really want.

Whenever a product is advertised as therapeutic – curing allergies, reversing hair loss, helping you lose weight, etc. – you have the right to know if such claims have been scientifically confirmed. In many cases, claims like these are not medically backed up and are simply too good to be true.

Under EU rules, traders publishing reviews must disclose how they ensure the reviews have been submitted by real consumers who have purchased the product or service. These rules explicitly prohibit traders from altering customer reviews and ratings of their products or services.

Traders may not advertise free prizes or gifts, and then require you to pay in order to claim them. If you receive a letter or e mail that says: Congratulations, you have won a prize!, be cautious because this may well be an unfair practice.

Sellers may not claim that they are granting you special rights, when in fact you already enjoy those rights under the law.

When sellers tell you that a particular offer will only be available for a very limited time, they might be trying to pressure you to buy before taking the time to make an informed choice. It is unfair to claim that an offer is limited in time when that is not in fact the case.

Apart from the existing options to seek redress, EU consumer rules enable national authorities to stop and prevent unfair commercial practices like false, inaccurate or misleading ads.

 

 

kirat čet 13.7.2023 08:41

@HR55, 'ajd jednu jutarnju kaficu, lijep je dan vanka. 'Ajmo malo pozitive, relax, .... Nema potrebe za licne i osobne atake.

 

Kapitalizam bez regulative je cisti divlji zapad. To se pokazuje i dokazuje svakim novim danom. Slazem se da pretjerana regulativa moze biti kontraproduktivna ali danas imamo toliko velike i mocne kompanije sa nemjerljivim utjecajem da se njihovo djelovanje mora uokviriti u neku regulativu zbog zastite pojedinca.

picajzla0707 čet 13.7.2023 08:43
HR55 kaže...

Lol, koja gomila nebitnih gluposti, u rangu propisivanja veličine krstavaca u trgovini.

Svi bitni zakoni vezani za zaštitu potrošača su odavno implementirani u zakone.

 nebitne gluposti?

 

pa majstore, sve te 'nebitne' gluposti trgovci su koristili još od vremena kad su prodavali čudotvorne 'lijekove' na divljem zapadu, a jedina obrana potrošača od takvih grabežljivaca bila je zalit ih u katran i perje

 

zaštita potrošača neprestano se unaprjeđuje, jer, probaj zamislit - i trgovci se neprestano trude izigrat zakone i povećati profit 

samo kratkovidna osoba, i to ne mislim na osobe koje imaju problema s vidom, može lupetati ovakve gluposti i žaliti jadne korporacije da ih se davi s pravilima, kad su ta pravila postavljena upravo da zaštiti takve kratkovidne osobe

 

s takvim 'baš me briga' ponašanjem idealna si žrtva za sve moguće antipotrošačke pizdarije koje korporacije mogu smisliti da te prevare i naguze

i umjesto da budeš sretan što netko misli na tvoju dobrobit kad si već sam toliki ignorant, ti pljucaš po tome

katastrofa  

HR55 čet 13.7.2023 09:11

A tko kaže da nema regulative?

Zašto se stalno priča o tome kao da su trgovci najveći lopovi, a jadni potrošaci žrtve?

Dobar trgovac će sam dati prava potrošaču, pa tako zakon propisuje povrat u roku 14 dana, a dosta njih daje 100 dana, njihova dobra volja zbog koje će ljudi tamo kupovati.

 

Daj shvatite više da su to privatne kompanije koje se bore za klijente, nije im cilj varati i zakidati nekoga jer onda neće nitko ni kupovati.

 

Zakonodavac treba propisati osnovne stvari koje štite kupca, sve ostalo će tržište profiltrirati, loše trgovce, muljanja i sl.

 

P.S. ta usrana EU ima i platformu za žalbe potrošača, totalno je beskorisna i nikada nisam dobio svoje novce za koje sam zakinut od strane jedne EU trgovine.

Tako da nije dovoljno nešto propisati, treba to i provoditi.

registracija čet 13.7.2023 09:12
Jelash13 kaže...

Amazon je, bar po ovom mom dosadašnjem iskustvu, vrlo pouzdan i pošten.

 

 

u zadnja 2 dana si mogao vidjet da je 80% ponude akcija na prime day prevara korisnika u vidu krivo napisane prijasnje cijene i stavljanje regularne cijene kao da je akcijska na snizenju od 30 40 posto

 

i eu dozvoljava takvu prevaru. zasto?

notloB čet 13.7.2023 09:30
HR55 kaže...
notloB kaže...
Jelash13 kaže...

Ali nitko od vas nema negativnih iskustava a Amazonom, je li tako?

 Imaju amazonovi zaposlenici zbog loših radnih uvjeta, antisindikalne kampanje itd

 Kakve to veze ima s ovim eu aktom??

Jel te netko tjera da radiš za privatnu kompaniju gdje su loši radni uvjeti?

 

Uostalom, to je sve tema za nekakvu zaštitu na radu koju propisuje svaka država unutar svojih zakona i postoje institucije koje to nadziru.

To nemam nikakve veze s ovom temom.

 Koji ti je? Čovjek je pitao a ja mu dajem razlog zbog čega ne bi trebao kupovati u toj trgovini, osim usluga koje ta trgovina pruža postoje i drugi aspekti koje kupac može uzeti u obzir kod odabira trgovine za kupnju,

notloB čet 13.7.2023 09:35
HR55 kaže...

Daj shvatite više da su to privatne kompanije koje se bore za klijente, nije im cilj varati i zakidati nekoga jer onda neće nitko ni kupovati.

 Cilj im je profit, sve ostalo su zablude, na koji će način postići profit treba strogo regulirati jer u zgrtanju profita najčešće nastradaju korisnici njihovih usluga, potrošači.

HR55 čet 13.7.2023 09:55
notloB kaže...

 Koji ti je? Čovjek je pitao a ja mu dajem razlog zbog čega ne bi trebao kupovati u toj trgovini, osim usluga koje ta trgovina pruža postoje i drugi aspekti koje kupac može uzeti u obzir kod odabira trgovine za kupnju,

Kako ti znaš uvjete u bilo kojoj trgovini?

Amazon je najpopularniji pa se često pišu gluposti oko njega od kojih vjerovatno 90% nije istina.

Ali isto tako ne znaš ni kod manjeg trgovca jel se nekog izrabljuje, jel ostaje duže raditi i jel ga vlasnik zlostavlja.

Ne znam kakve su to blesave konstatacije.

 

Bilo je i hrpa natpisa kako se radnici foxconna bacaju s prozora, ne znam jel zaobilaziš i njihove proizvode radi toga, a vjerovatno ih imaš par komada u kući.

bruno1026 čet 13.7.2023 10:16
HR55 kaže...
kirat kaže...
Ne vidim razlog zasto bi neko ovdje kao potrosac davao podrsku Amazonu. Prosto nema logike.

 Prosto nema logike ni ući u temu koju nisi ni pročitao ni razumio i pričati kako su njihovi zaposlenici robovi, kako su potrošači zakinuti (za što), kako ih se dere i ostali proseri.

 

Prosto nema ni logike konstantni blesavi birokratski propisi od strane EU koji od dosade ne znaju šta bi više.

 savršeno se slažem, također, mislim da treba ukinuti Zakon o radu, pa nismo debili, neka sa svatko oko svojih prava dogovori s poslodavcem, u priču uključiti i zdravstveno osiguranje.

Mael čet 13.7.2023 10:16

I ja kažem je..š potrošača sam si je kriv.. prvih par stotina, il' tisuća najebe al onaj milijunti pučen iskustvom neće? 

 

Super ti je "logika", ajde vrati se na TikTok..

 

"Daj shvatite više da su to privatne kompanije koje se bore za klijente, nije im cilj varati i zakidati nekoga jer onda neće nitko ni kupovati."

 

Jesi ti ikad u životu išta radio? Ijedan dan radnog staža?

 

E ako nisi trol... stvarno ne znam