IT trgovine

Problem s dostavom amazon.de

Illyr pon 23.12.2019 10:01

Poštovani, imam problem s amazonom de koji mi vec nakon 2 mjeseca nije isporučio paket.

Dakle, 17.10.2019. sam narucio PC, odnosno dijelove za PC, kako bi uštedio koju tisuću kuna. Naravno, nisam bas cijeli pc narucio od Amazona jer je i kod nasih lokalnih trgovina nesto bilo jeftinije kad bi se uzelo u obzir postarina i pakiranje od Amazona.

 

Dakle, nakon tjedan dana od kad je paket trebao stići sam im poslao email da paket nije stigao na sto su mi odgovorili da vide da je paket jos negdje u Austriji te da će nam se javit za 5 radnih dana s rješenjem. Od tada pa sve do sada, odnosno 6 tjedana kasnije, sad je 7 tjedan govore jedno te isto. Svaki put za pet dana ili do tog i tog datuma. U zadnjem mailu je bilo do 20.12. da se nadaju rijesit problem. 

Kako djelovi koji su stigli prije 2 mjeseca skupljaju prašinu te ne mogu pokrenuti komp bez ostatka komponenti, prisiljen sam potrošiti opet dodatni novac kako bi klopio PC do kraja.

Znači osjećam se pokradeno a da ne govorim koliko dugo cekan i da sam propustio cyber Monday I crni petak.

Zanima me dali mogu pokrenuti sudski postupak i ako mogu kako jer ne zelim izgubit novac (410€ vrijednosti komponenti nisu isporucili)

CroDexter pon 23.12.2019 10:06
Illyr kaže...

Poštovani, imam problem s amazonom de koji mi vec nakon 2 mjeseca nije isporučio paket.

Dakle, 17.10.2019. sam narucio PC, odnosno dijelove za PC, kako bi uštedio koju tisuću kuna. Naravno, nisam bas cijeli pc narucio od Amazona jer je i kod nasih lokalnih trgovina nesto bilo jeftinije kad bi se uzelo u obzir postarina i pakiranje od Amazona.

 

Dakle, nakon tjedan dana od kad je paket trebao stići sam im poslao email da paket nije stigao na sto su mi odgovorili da vide da je paket jos negdje u Austriji te da će nam se javit za 5 radnih dana s rješenjem. Od tada pa sve do sada, odnosno 6 tjedana kasnije, sad je 7 tjedan govore jedno te isto. Svaki put za pet dana ili do tog i tog datuma. U zadnjem mailu je bilo do 20.12. da se nadaju rijesit problem. 

Kako djelovi koji su stigli prije 2 mjeseca skupljaju prašinu te ne mogu pokrenuti komp bez ostatka komponenti, prisiljen sam potrošiti opet dodatni novac kako bi klopio PC do kraja.

Znači osjećam se pokradeno a da ne govorim koliko dugo cekan i da sam propustio cyber Monday I crni petak.

Zanima me dali mogu pokrenuti sudski postupak i ako mogu kako jer ne zelim izgubit novac (410€ vrijednosti komponenti nisu isporucili)

 Prodavatelj je Amazon ili neka druga tvrtka?

Illyr pon 23.12.2019 10:11

Od 10 djelova koje sam narucio, monitor, kuciste i GPU su stigli. (CPU i maticu sam narucio od nasih poslodavaca) ostalo je ssd, hdd, napajanje, ventilatori, mis. Jedino su Razer slusalice bilo korisštrne, tako da pretpostavljam da su samo one od neke osobe. Ostalo je sve preko Amazona. 

 

Takoder, novac su uzeli te je sam agent bio u cudu kako to da dostavljaju u hrvatsku, na sto sam im odgovorio da je pisalo da dostavljaju, a ako se cude, kako su mogli uzeti novac ako ne mislu poslati robu.

CroDexter pon 23.12.2019 10:17
Illyr kaže...

Od 10 djelova koje sam narucio, monitor, kuciste i GPU su stigli. (CPU i maticu sam narucio od nasih poslodavaca) ostalo je ssd, hdd, napajanje, ventilatori, mis. Jedino su Razer slusalice bilo korisštrne, tako da pretpostavljam da su samo one od neke osobe. Ostalo je sve preko Amazona. 

 

Takoder, novac su uzeli te je sam agent bio u cudu kako to da dostavljaju u hrvatsku, na sto sam im odgovorio da je pisalo da dostavljaju, a ako se cude, kako su mogli uzeti novac ako ne mislu poslati robu.

 Imaš link na firmu od koje si kupio na Amazonu?

Illyr pon 23.12.2019 10:18

Nisam spomenuo. Agenti s kojima dam bio u kontaktu su tvrdili različito sve, osim da im jedan kolega radi na tom slučaju. 

Prvi agent je tvrdio da je paket izgubljen ili pokraden

Drugi je tvrdio da je paket preuzeo susjed, sto znam da nije jer po zimi na otoku su samo stariji susjedi koji se ni ne razumiju u to, a treći da se samo strpimo. Također su telefonski zvali. I od svega toga nista. Samo izgubljeno vrijeme a i novac... Steta, nije malo novca u pitanju

Illyr pon 23.12.2019 10:19
CroDexter kaže...
Illyr kaže...

Od 10 djelova koje sam narucio, monitor, kuciste i GPU su stigli. (CPU i maticu sam narucio od nasih poslodavaca) ostalo je ssd, hdd, napajanje, ventilatori, mis. Jedino su Razer slusalice bilo korisštrne, tako da pretpostavljam da su samo one od neke osobe. Ostalo je sve preko Amazona. 

 

Takoder, novac su uzeli te je sam agent bio u cudu kako to da dostavljaju u hrvatsku, na sto sam im odgovorio da je pisalo da dostavljaju, a ako se cude, kako su mogli uzeti novac ako ne mislu poslati robu.

 Imaš link na firmu od koje si kupio na Amazonu?

 Trenutno nisam kod kuce, ali mislim da imam. Sve Pise koliko znam

Illyr uto 24.12.2019 10:34

Dakle amazon je odgovoran za posiljku. Tako sam im jucer opet poslao mail spomenuvsi I'm da du me pokrali jer od tjedna do tjedna produžuju tu njihovu istragu. Takoder sam im rekao ako nadu paket da mi izvrse samo povrat novca, ili ako paket stigne do mene u budućnosti da cu ga vratit istog takvog netaknutog jer sutra narucujem s nasih stranica.

Na to su mi odgovorili opet da se strpim te da ce to pokušat rijesit do 30.12. 

Vise neznan sto napravit jer ispada da jer je vidljivo da su me prevarili i odgađaju datum za datumom vjerojatno kako bih nakon nekog vremena zaboravio :(

 Eto, posto za tuzit ih se ne isplati jer bi bio prisiljen potrosit jos vise na odvjetnika, tako da se moram pomiriti da me Amazon pokrao za 3100kn i nista tu ne mogu napravit.

x18x05x uto 24.12.2019 10:47

Ja imam 169 narudžbi preko amazon.de i samo mi se jednom desilo da su dostavljači dostavili u krivu zgradu.

Čak su mi i slikali gdje je paket, no neko ga je već uzeo i ja ostao bez njega.

Telefonski sve riješeno sa njima i sutradan došao novi paket sa detaljnim upustvima gdje dostaviti.

Tak da ove tvoje probleme ne kužim. Valjda se desi i to.

Illyr uto 24.12.2019 10:50
x18x05x kaže...

Ja imam 169 narudžbi preko amazon.de i samo mi se jednom desilo da su dostavljači dostavili u krivu zgradu.

Čak su mi i slikali gdje je paket, no neko ga je već uzeo i ja ostao bez njega.

Telefonski sve riješeno sa njima i sutradan došao novi paket sa detaljnim upustvima gdje dostaviti.

Tak da ove tvoje probleme ne kužim. Valjda se desi i to.

 Pa da, bas to. I na netu sto sam istrazivao nigdje nisam nasao slican slucaj. Zato vam se i javljam ovdje, u slučaju da netko nesto zna ili ako je imao slicnu situaciju

CroDexter uto 24.12.2019 10:51
Illyr kaže...

Dakle amazon je odgovoran za posiljku. Tako sam im jucer opet poslao mail spomenuvsi I'm da du me pokrali jer od tjedna do tjedna produžuju tu njihovu istragu. Takoder sam im rekao ako nadu paket da mi izvrse samo povrat novca, ili ako paket stigne do mene u budućnosti da cu ga vratit istog takvog netaknutog jer sutra narucujem s nasih stranica.

Na to su mi odgovorili opet da se strpim te da ce to pokušat rijesit do 30.12. 

Vise neznan sto napravit jer ispada da jer je vidljivo da su me prevarili i odgađaju datum za datumom vjerojatno kako bih nakon nekog vremena zaboravio :(

 Eto, posto za tuzit ih se ne isplati jer bi bio prisiljen potrosit jos vise na odvjetnika, tako da se moram pomiriti da me Amazon pokrao za 3100kn i nista tu ne mogu napravit.

 

Kao što je kolega napisao rijetko se s Amazonom ima problema. Zvuči kao znanstvena fantastika. Amazon je poznat po tome da vraća novce i kad im ne vratiš prozvod.

Meni zvuči kao da si kupovao od nekog drugog prodavatelja koji prodaje na Amazonu. To je rizik. Ali kupnja stvari koje prodaje Amazon ne može biti sigurnija.

Illyr uto 24.12.2019 10:54

Da, tako sam i ja mislio prije. Posto su 2 paketa stigla bez ikakvog problema na datum kad su rekli. Treci nije. I fascinira me od kad je prvi agent sam rekao da vidi kako se paket izgubio te da ce pokrenut proces povrata novca. Od tada samo gubim strpljenje jer je prošlo mjesec i pol dana

Illyr uto 24.12.2019 10:56
CroDexter kaže...
Illyr kaže...

Dakle amazon je odgovoran za posiljku. Tako sam im jucer opet poslao mail spomenuvsi I'm da du me pokrali jer od tjedna do tjedna produžuju tu njihovu istragu. Takoder sam im rekao ako nadu paket da mi izvrse samo povrat novca, ili ako paket stigne do mene u budućnosti da cu ga vratit istog takvog netaknutog jer sutra narucujem s nasih stranica.

Na to su mi odgovorili opet da se strpim te da ce to pokušat rijesit do 30.12. 

Vise neznan sto napravit jer ispada da jer je vidljivo da su me prevarili i odgađaju datum za datumom vjerojatno kako bih nakon nekog vremena zaboravio :(

 Eto, posto za tuzit ih se ne isplati jer bi bio prisiljen potrosit jos vise na odvjetnika, tako da se moram pomiriti da me Amazon pokrao za 3100kn i nista tu ne mogu napravit.

 

Kao što je kolega napisao rijetko se s Amazonom ima problema. Zvuči kao znanstvena fantastika. Amazon je poznat po tome da vraća novce i kad im ne vratiš prozvod.

Meni zvuči kao da si kupovao od nekog drugog prodavatelja koji prodaje na Amazonu. To je rizik. Ali kupnja stvari koje prodaje Amazon ne može biti sigurnija.

 Od Amazona S.a.r.L sam uzeo, odnosno od Amazona jer je iz njihovog skladišta poslana roba

5220 uto 24.12.2019 11:00

Nedavno mi kasnila posiljka sa amazona (mislim isto za .de). Vec proslo mjesec dana i nema nicega. Javio im se preko chata i u pet minuta dogovoren povrat novaca.
Nisu prosla 3 dana od povrata novaca, stigo paket. Tako da sam tu dobio skoro 1000kn 😂

CroDexter uto 24.12.2019 11:01
Illyr kaže...
CroDexter kaže...
Illyr kaže...

Dakle amazon je odgovoran za posiljku. Tako sam im jucer opet poslao mail spomenuvsi I'm da du me pokrali jer od tjedna do tjedna produžuju tu njihovu istragu. Takoder sam im rekao ako nadu paket da mi izvrse samo povrat novca, ili ako paket stigne do mene u budućnosti da cu ga vratit istog takvog netaknutog jer sutra narucujem s nasih stranica.

Na to su mi odgovorili opet da se strpim te da ce to pokušat rijesit do 30.12. 

Vise neznan sto napravit jer ispada da jer je vidljivo da su me prevarili i odgađaju datum za datumom vjerojatno kako bih nakon nekog vremena zaboravio :(

 Eto, posto za tuzit ih se ne isplati jer bi bio prisiljen potrosit jos vise na odvjetnika, tako da se moram pomiriti da me Amazon pokrao za 3100kn i nista tu ne mogu napravit.

 

Kao što je kolega napisao rijetko se s Amazonom ima problema. Zvuči kao znanstvena fantastika. Amazon je poznat po tome da vraća novce i kad im ne vratiš prozvod.

Meni zvuči kao da si kupovao od nekog drugog prodavatelja koji prodaje na Amazonu. To je rizik. Ali kupnja stvari koje prodaje Amazon ne može biti sigurnija.

 Od Amazona S.a.r.L sam uzeo, odnosno od Amazona jer je iz njihovog skladišta poslana roba

Skladište nema veze.

Što ti piše kao prodavatlje u narudžbi?

 

 

CroDexter uto 24.12.2019 11:04
5220 kaže...
Nedavno mi kasnila posiljka sa amazona (mislim isto za .de). Vec proslo mjesec dana i nema nicega. Javio im se preko chata i u pet minuta dogovoren povrat novaca.
Nisu prosla 3 dana od povrata novaca, stigo paket. Tako da sam tu dobio skoro 1000kn 😂

 

Ma Amazon je brutalan po tom pitanju. Ja kupio gift card za Xbox za nećakinje na Amazon US i zaboravio na to.
Stigla naplata i javio im da ne znam što su to naplatili i oni mi vratili novce na Amazon račun.

Baš mi je bilo neugodno.

Illyr uto 24.12.2019 11:45

Uglavnom, hvala vam na tome sto sam imao s kime porazgovarati o ovom problemu koji se dogodio s amazonom. Nije lijep osjećaj ali sto je tu je. Naravno, javim vam kako ce završiti ova situacija. Lijep pozdrav

Illyr uto 24.12.2019 20:20

Prvo, meni 410€ nisu sitnije stvari, drugo, novi sam korisnik jer mi se ovo čini lokalno najbolji forum za razgovarat o ovakvim stvarima pa sam se registrirao. Mogu ss napravit ,al ne vidim kako mi mozes pomoc s tim.

 

Na stranici od trustpilot.com utipkajte amazon.de i pogledajte recenziju.

Steta sto sam na to tek danas naletio. Izgleda da su jako nepouzdani, sad samo ostaje cekat i nadati se povratu novca.

x18x05x uto 24.12.2019 20:42
Illyr kaže...

Prvo, meni 410€ nisu sitnije stvari, drugo, novi sam korisnik jer mi se ovo čini lokalno najbolji forum za razgovarat o ovakvim stvarima pa sam se registrirao. Mogu ss napravit ,al ne vidim kako mi mozes pomoc s tim.

 

Na stranici od trustpilot.com utipkajte amazon.de i pogledajte recenziju.

Steta sto sam na to tek danas naletio. Izgleda da su jako nepouzdani, sad samo ostaje cekat i nadati se povratu novca.

 Sad znam da trolaš.

JozoBozo121 uto 24.12.2019 20:44
Illyr kaže...

Prvo, meni 410€ nisu sitnije stvari, drugo, novi sam korisnik jer mi se ovo čini lokalno najbolji forum za razgovarat o ovakvim stvarima pa sam se registrirao. Mogu ss napravit ,al ne vidim kako mi mozes pomoc s tim.

 

Na stranici od trustpilot.com utipkajte amazon.de i pogledajte recenziju.

Steta sto sam na to tek danas naletio. Izgleda da su jako nepouzdani, sad samo ostaje cekat i nadati se povratu novca.

 Moram priznat da ne znam odakle takva ocjena, naručivao sam knjige, tablete, slušalice, miš, monitor, SD kartice i još svakakve drangulije s amazona, frend je isto tako naručio P30 Pro i laptop, stigao je i prije roka, sve uredno i nikad nikakvih problema nije bilo. Amazon je firma kojoj opstojanje ovisi o tome prolaze li im dostave uredno, ako bi im se događale ovakve stvari onda to definitvno ne bi bilo dobro za prodaju.

Illyr uto 24.12.2019 21:08
JozoBozo121 kaže...
Illyr kaže...

Prvo, meni 410€ nisu sitnije stvari, drugo, novi sam korisnik jer mi se ovo čini lokalno najbolji forum za razgovarat o ovakvim stvarima pa sam se registrirao. Mogu ss napravit ,al ne vidim kako mi mozes pomoc s tim.

 

Na stranici od trustpilot.com utipkajte amazon.de i pogledajte recenziju.

Steta sto sam na to tek danas naletio. Izgleda da su jako nepouzdani, sad samo ostaje cekat i nadati se povratu novca.

 Moram priznat da ne znam odakle takva ocjena, naručivao sam knjige, tablete, slušalice, miš, monitor, SD kartice i još svakakve drangulije s amazona, frend je isto tako naručio P30 Pro i laptop, stigao je i prije roka, sve uredno i nikad nikakvih problema nije bilo. Amazon je firma kojoj opstojanje ovisi o tome prolaze li im dostave uredno, ako bi im se događale ovakve stvari onda to definitvno ne bi bilo dobro za prodaju.

 Da, stvar je u tome što slučaj koji proživljavamo pripada manjini ljudi na Amazonu. Kad bi ova narudžba bila bez problema dostavljena, nebo ni obraćao pažnju na ovakve stvari o recenziji

x18x05x uto 24.12.2019 21:23
Illyr kaže...
JozoBozo121 kaže...
Illyr kaže...

Prvo, meni 410€ nisu sitnije stvari, drugo, novi sam korisnik jer mi se ovo čini lokalno najbolji forum za razgovarat o ovakvim stvarima pa sam se registrirao. Mogu ss napravit ,al ne vidim kako mi mozes pomoc s tim.

 

Na stranici od trustpilot.com utipkajte amazon.de i pogledajte recenziju.

Steta sto sam na to tek danas naletio. Izgleda da su jako nepouzdani, sad samo ostaje cekat i nadati se povratu novca.

 Moram priznat da ne znam odakle takva ocjena, naručivao sam knjige, tablete, slušalice, miš, monitor, SD kartice i još svakakve drangulije s amazona, frend je isto tako naručio P30 Pro i laptop, stigao je i prije roka, sve uredno i nikad nikakvih problema nije bilo. Amazon je firma kojoj opstojanje ovisi o tome prolaze li im dostave uredno, ako bi im se događale ovakve stvari onda to definitvno ne bi bilo dobro za prodaju.

 Da, stvar je u tome što slučaj koji proživljavamo pripada manjini ljudi na Amazonu. Kad bi ova narudžba bila bez problema dostavljena, nebo ni obraćao pažnju na ovakve stvari o recenziji

 Ajde stavi ss da vidim dal si upravu.

bugovac222 uto 24.12.2019 21:26

Na Amazonu možeš pratiti pošiljku i piše ti koji dan će biti isporučena. Pri tome pratiš točno od skladišta i mjesta preko kojih putuje. Ponekad ne ide najkraćim putem, nego ovisi o njihovim rutama. Osim toga, dobiješ i tracking number od dostavljača u npr. Hrvatskoj. S tim brojem možeš detaljno pratiti i nazvati i dogovoriti isporuku. Ako pošiljka nije ni ušla u HR, dobit ćeš novac nazad. To je lako dokazati. Ne trebaš tako komunicirati "pokrali ste me", nego objasniti problem kratko i jasno. Ako ti meni kažeš da sam te pokrao, a nemam tu namjeru, odmah mi se neda komunicirati s tobom. Možda im je gužva za Božić, pa će to srediti nakon toga. Ako je pošiljka ušla u HR, moraju ti dati tracking number i naziv dostavljača kod kojeg možeš provjeriti. Može se znati i tko je isporučio, ako je, i kojem susjedu.