IT trgovine

Futura IT - BIOS & trajanje servisa

Imperijas sri 7.8.2019 09:38

Pozdrav,

 

nisam dobio još nikakav odgovor od future pa da pitam i ovdje:

 

dakle planiram slati računalo na servis u Futuru jer je računalo tamo kupljeno i sklopljeno i imam problem sa smrzavanjem računala nakon određenog vremena...ukratko, dosta zeznuta situacija zbog koje najviše sumnjam na neispravnu matičnu ili napajanje.

 

Imam dva pitanja oko kojih bi mi najviše pomoglo stručno znanje ili osobno iskustvo od nekih korisnika ovdje:

 

1. Imam garanciju od 36 mjeseci na skoro sve komponente, međutim ručno sam updejtao BIOS matične. Update nije utjecao na PC, ali nije niti popravio problem smrzavanja. Ako se ispostavi da je problem u matičnoj, da li gubim garanciju radi updejtanja BIOSa i ako da, kakve troškove ću imati? Da li plaćam zamjensku matičnu + zamjenu?

 

2. Pretpostavljam da je najgori mogući slučaj da ode matična. Koliko bi vremenski otprilike trajao servis, tj. kako dugo bi mogao biti bez računala?

miki1981 sri 7.8.2019 09:40
Imperijas kaže...

Pozdrav,

 

nisam dobio još nikakav odgovor od future pa da pitam i ovdje:

 

dakle planiram slati računalo na servis u Futuru jer je računalo tamo kupljeno i sklopljeno i imam problem sa smrzavanjem računala nakon određenog vremena...ukratko, dosta zeznuta situacija zbog koje najviše sumnjam na neispravnu matičnu ili napajanje.

 

Imam dva pitanja oko kojih bi mi najviše pomoglo stručno znanje ili osobno iskustvo od nekih korisnika ovdje:

 

1. Imam garanciju od 36 mjeseci na skoro sve komponente, međutim ručno sam updejtao BIOS matične. Update nije utjecao na PC, ali nije niti popravio problem smrzavanja. Ako se ispostavi da je problem u matičnoj, da li gubim garanciju radi updejtanja BIOSa i ako da, kakve troškove ću imati? Da li plaćam zamjensku matičnu + zamjenu?

 

2. Pretpostavljam da je najgori mogući slučaj da ode matična. Koliko bi vremenski otprilike trajao servis, tj. kako dugo bi mogao biti bez računala?

1. Ne gubiš garanciju.

2. Nema pravila. 

Lisac1606 sri 7.8.2019 09:41
Imperijas kaže...

Pozdrav,

 

nisam dobio još nikakav odgovor od future pa da pitam i ovdje:

 

dakle planiram slati računalo na servis u Futuru jer je računalo tamo kupljeno i sklopljeno i imam problem sa smrzavanjem računala nakon određenog vremena...ukratko, dosta zeznuta situacija zbog koje najviše sumnjam na neispravnu matičnu ili napajanje.

 

Imam dva pitanja oko kojih bi mi najviše pomoglo stručno znanje ili osobno iskustvo od nekih korisnika ovdje:

 

1. Imam garanciju od 36 mjeseci na skoro sve komponente, međutim ručno sam updejtao BIOS matične. Update nije utjecao na PC, ali nije niti popravio problem smrzavanja. Ako se ispostavi da je problem u matičnoj, da li gubim garanciju radi updejtanja BIOSa i ako da, kakve troškove ću imati? Da li plaćam zamjensku matičnu + zamjenu?

 

2. Pretpostavljam da je najgori mogući slučaj da ode matična. Koliko bi vremenski otprilike trajao servis, tj. kako dugo bi mogao biti bez računala?

 

1. Update BIOS-a ne utječe na garanciju. Uostalom smrzavanje je počelo prije updatea.

 

2. To ovisi o brzini servisa, može potrajati par dana, ali i par tjedana.

Futura_IT čet 8.8.2019 18:26
Vader kaže...

Meni evo grafička kod njih na reklamaciji mjesec dana i ne vjerujem da bude nabrzo riješeno. 

 Pozdrav. Može na mail broj servisa da vidimo o čemu se radi? Jer ne vidim niti jednu grafičku da stoji mjesec dana na servisu.