Logitech Support
Očito username već postoji i netko ga koristi.
Username se uopce ne upisuje prilikom registracije.. Samo ime, prezime, mail i password!
Koji god mail upisujem, izbaci gresku - duplicate username!
Meni je to isto malopren bilo i kad sam stavio drugi svoj mail i oznacio da se slazem za primat novosti bla,bla... proslo je.
Kako postupa Logitech kad netko nema račun ali ima ambalažu i proizvod naravno.
Da Bog da bankrotirali. Mamu im ebem, 3 tiketa kreiram za tipkovnicu, u zadnja 2 ipo mjeseca, ni na jedan odgovor nisam dobia. Smećari, neću više uzet ništa njihova.
Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.
Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.
Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.
Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.
P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.
Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.
Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.
Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.
Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.
P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.
Super, bar nešto, meni nisu ni odgovorili na 8 supporta i 10 mailova šta san posla :D
Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.
Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.
Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.
Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.
P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.
Super, bar nešto, meni nisu ni odgovorili na 8 supporta i 10 mailova šta san posla :D
Poslao sam ti na PM odgovore nadam se da će ti pomoći jer su meni odma odgovorili. Ne znam što je bio problem u tvom slučaju?
Dupli post javlja grešku BUG forum.
Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.
Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.
Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.
Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.
P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.
Super, bar nešto, meni nisu ni odgovorili na 8 supporta i 10 mailova šta san posla :D
Poslao sam ti na PM odgovore nadam se da će ti pomoći jer su meni odma odgovorili. Ne znam što je bio problem u tvom slučaju?
https://community.logitech.com/s/question/0D55A00007LSBjRSAX/g413-carbon-key-caps-legs-or-pins
Sad ćemo vidit nakon registracije tipkovnice na sajt šta će bit.
Naime, imam problema prilikom registraciju na Logitech Support stranicu.
Svaki puta unesem podatke i izbaci error - duplicate username!
Stvarno neznam sta da vise radim, njihov suport email nemogu nac?!
p.s.- za one koji se pitaju, registracija mi je vazna da reklamiram njihov proizvod