x360gamer sub 14.3.2015 15:43

Naime, imam problema prilikom registraciju na Logitech Support stranicu.

Svaki puta unesem podatke i izbaci error - duplicate username!

Stvarno neznam sta da vise radim, njihov suport email nemogu nac?!

 

p.s.- za one koji se pitaju, registracija mi je vazna da reklamiram njihov proizvod

 

hummer0 čet 19.4.2018 07:51

Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.

Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.

Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.

Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.

P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.

LogicusMPS pet 20.4.2018 23:05
hummer0 kaže...

Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.

Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.

Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.

Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.

P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.

 Super, bar nešto, meni nisu ni odgovorili na 8 supporta i 10 mailova šta san posla :D

hummer0 pet 20.4.2018 23:41
LogicusMPS kaže...
hummer0 kaže...

Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.

Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.

Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.

Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.

P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.

 Super, bar nešto, meni nisu ni odgovorili na 8 supporta i 10 mailova šta san posla :D

 Poslao sam ti na PM odgovore nadam se da će ti pomoći jer su meni odma odgovorili. Ne znam što je bio problem u tvom slučaju?

 

LogicusMPS sub 21.4.2018 00:23
hummer0 kaže...
LogicusMPS kaže...
hummer0 kaže...

Samo da napišem pozitivno iskustvo sa suportom.

Znači kupio sam prošle godine Logitech G502 miš na Amazonu, bočna tipka G7 za osjetljivost miša prestala raditi razmišljao sam da li da pišem Amazonu ili suportu na svu sreću pisao suportu nakon 3 maila di su me ispitivali o kvaru dobio novi miš.

Stari su mi ostavili. Na starom sve radi osim te tipke koja i nije tako bitna jer se može osjetljivost podesiti i u app-u.

Morao sam im poslati račun od kupnje serijski broj i još nekakav broj i opisat kvar.

P.S. nisam imao nikakvu garanciju samo taj račun od Amazona.

 Super, bar nešto, meni nisu ni odgovorili na 8 supporta i 10 mailova šta san posla :D

 Poslao sam ti na PM odgovore nadam se da će ti pomoći jer su meni odma odgovorili. Ne znam što je bio problem u tvom slučaju?

 

 https://community.logitech.com/s/question/0D55A00007LSBjRSAX/g413-carbon-key-caps-legs-or-pins

Sad ćemo vidit nakon registracije tipkovnice na sajt šta će bit.