MEGATAMA pet 10.12.2021 11:09

U demou ima opcija Matrix koja se moze iskljucit pa se makne zeleni filter i meni osobno onda sve izgleda jos bolje i stvarnije.

Takodjer su dodali raytrace u Unreal 5 pa se sve reflektira na karoseriji auta,staklu,mramoru itd itd i mogu rec da su ovo najrealisticnije napravljeni auti ikad.

Opcenito i grad vrlo cesto izgleda vise kao scena iz filma nego iz igre.

 

Takodjer kada se autom zaletimo u druge aute,fizika prilikom sudara,savijanje lima itd je najbolje koje sam vidio i scena udarca vise izgleda kao iz filma nego iz igara do sad.

Onda detaljnost samog grada....nevidjeno do sad,sjene svega od objekata do NPCova su najbolje koje sam vidio i djeluje kao da je sve pokriveno realisticnim osvijetljenjem/sjenama.

Broj auta i prolaznika po ulicama je takodjer nesto nevidjeno do sad i skoro pa svakoji auto se moze vozit.

 

U biti je toliko toga da je tesko sve popamtit sto oci vide i napisat 😁

 

Edit

Digital Foundry dojam,demo uz sav U5 tech koristi i raytrace za vise elemenata a ne samo refleksije.

 

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2021-the-matrix-ue5-demo-is-incredible

MEGATAMA sub 11.12.2021 10:45
win10pro kaže...

Šteta da nema za PC, UE5 podržava sve feature i na starijem hardveru. RTX kartice samo ubrzavaju refleksije.

U ovom demou nisu samo raytrace refleksije,3-4 elementa se oslanjaju na raytrace.

I mene je zacudilo da ovaj tech demo nije dostupan i za pc ali mozda je u pitanju potreba za brzim SSD kojega vecina pc korisnika nema...mozda.

MEGATAMA sub 11.12.2021 13:40

Danas sam otisao na autoput koji prolazi kroz grad i zaprijecio prolaz sudarom,uskoro se napravila kolona od vrlo vjerovatno preko tisucu auta i novi su samo stizali.

Svi ti auti u koloni su imali takvu detaljnost kao da LOD pop in ne postoji...ovaj Nanite tech je upravo ono sto se cekalo desetljecima u gamingu.

Takodjer sam odletio iznad grada i rotirao sunce i dojma sam da su sve sjene u cjelom gradu posljedica tog izvora svijetlosti u real timeu...bez fejkanja.

 

Sve ovo je napravio mali tim ljudi i veliku ulogu je igrala proceduralna generacija a opet sve izgleda toliko stvarno bez onog dojma genericnosti koji se inace vezivao uz proceduralnu generaciju.

Grad je uistinu "stvaran" sad je iduci korak razvit AI/algoritam koji bi generirao svu unutrasnjost zgrada,prostorija kao sto je odradjena vanjstina te AI koji bi se brinuo o ponasanju NPCova.

Na to sve se samo dodaju glavni likovi i radnja smijestena u taj svijet i eto nam izuzetno realne open world avanture....

 

Mislim da ovakva buducnost nije vise tako udaljena...

 

 

ikolic sub 11.12.2021 14:35
MEGATAMA kaže...

ovaj Nanite tech je upravo ono sto se cekalo desetljecima u gamingu. 

 Messiah igra iz 2000 je imala tu tehnologiji i još tada podržavala vertex blending... Nije to nova stvar.

 

Jedna stvar koja meni oduvjek fali za podrška za dinamičke velike objekte. Niti jedan engine to nema. Ni fizikalni, ni grafički, ni mrežni sub-enginei to ne podržavaju, a arhitektura koja bi nam sve to omogućila je tako jednostavna (ali ne očekujte je od velikih igrača).

 

Primjer: Velika svemirska stanica rotira (vrlo polako, ali radijus je velik). Rubne točke te stanice čine ogromne skokove u prostoru. Ako imaš neki mali objekt koji je tu attachiran (character npr.) onda fizikalni enine neće ni skužit da se trebala desiti neka kolizija sa nekim drugim malim objektom. Jedini način da današnji standardni fizikalni enignei to skuže jest da ukljuće continuous collision tracking koji uspori sve u pm (i robusniji broad phase prolaz capsule vs capsule).

 

Npr, s ovakvim engineima nikad neće biti moguća prava Star Trek igra sa ogromnim svemirskim brodovima (punim sa tisućama klijenata) koji mogu sletiti na planet sa milijonima igrača. Za sada imamo male svemirske brodiće koji se napucavaju kao da smo mala dječica i igramo  se autićima. 

gamex1423 sub 11.12.2021 16:42
MEGATAMA kaže...

U demou ima opcija Matrix koja se moze iskljucit pa se makne zeleni filter i meni osobno onda sve izgleda jos bolje i stvarnije.

Takodjer su dodali raytrace u Unreal 5 pa se sve reflektira na karoseriji auta,staklu,mramoru itd itd i mogu rec da su ovo najrealisticnije napravljeni auti ikad.

Opcenito i grad vrlo cesto izgleda vise kao scena iz filma nego iz igre.

 

Takodjer kada se autom zaletimo u druge aute,fizika prilikom sudara,savijanje lima itd je najbolje koje sam vidio i scena udarca vise izgleda kao iz filma nego iz igara do sad.

Onda detaljnost samog grada....nevidjeno do sad,sjene svega od objekata do NPCova su najbolje koje sam vidio i djeluje kao da je sve pokriveno realisticnim osvijetljenjem/sjenama.

Broj auta i prolaznika po ulicama je takodjer nesto nevidjeno do sad i skoro pa svakoji auto se moze vozit.

 

U biti je toliko toga da je tesko sve popamtit sto oci vide i napisat 😁

 

Edit

Digital Foundry dojam,demo uz sav U5 tech koristi i raytrace za vise elemenata a ne samo refleksije.

 

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2021-the-matrix-ue5-demo-is-incredible

 Ovo za filter se slazem, puno bolje izgleda kada se makne i svjetlina malo digne. Ja poletio iznad grada skroz da vidim koliko je i sto je fazon dole koliko god daleko bili auti i dalje prolaze kao i NPC, sve je loadano i nema da nestane kada si daleko.

Evo neki detalji mape.


greysaint0 sub 11.12.2021 16:54

Ovo je super tehnologija koju među ostalim omogućuju brzi SSD-ovi. Mislim da će u vrlo skoroj budućnosti se među minimalnim sistemskim zahtjevima za (PC) igre pojaviti SSD sa određenom brzinom čitanja i pisanja. Barem za UE5 igre koje će koristiti Nanite. Koliko čitam o toj tehnologiji (iz perspektive laika), bazira se na kompletnom izbacivanju vertex podataka iz memorije i on-demand učitavanju da bi se rasteretili sistemski resursi. Ne mogu zamisliti da običan HDD ili sporiji SSD mogu zadovoljavajuće takvo što podržavati. Tu vidim PS5 kao apsolutnog šampiona po brzini SSD-a i vjerojatno su baš zato UE5 prvo prezentirali na PS5.

 

Dodano, cijeli engine ima nevjerojatno efikasan LOD mehanizam koji omogućava developerima da ne moraju više stvarati nekoliko verzija objekta nego Nanite se sam brine za smanjivanje i povećanje broja poligona ovisno o udaljenosti kamere.

 

UE5 se zasad barem čini kao čudo od enginea i kvantni skok u odnosu na UE4. Teoretski, sistemski zahtjevi u smislu barem GPU-a bi se trebali implementacijom Nanite-a smanjiti a ne povećati. Ali vjerujem da će dobar SSD postati obavezan za bilo koga tko misli igrati UE5 Nanite igre.

 

 

MEGATAMA sub 11.12.2021 17:12

Obratite pozornost na osvijetljenje i sjene,vjerujem da je to Lumen ili kako su ga vec nazvali.

I u konacnici ovo je tek tech demo bez prave optimizacije kakvu dobiva jedan AAA naslov tako danja ocekujem da ce sto se tice performansi to ic daleko bolje u nekom buducem naslovu.

Ako sam dobro vidio Hellblade 2 je na U5 enginu sto ga cini prvim AAA naslovom na tom enginu ili?

 

 

greysaint0 sub 11.12.2021 17:19

Samo da nadodam jedan citat:

 

The “Lumen in the Land of Nanite” demo ran at approximately 1440p and 30fps, but apparently, the PS5 could easily render most of it at 60fps. As we already learned, Nanite is not particularly taxing on hardware the entire GPU rendering cost of the demo was about 4.5ms, which is about 1/4  the timeframe budget at 30fps or 1/8 at 60fps. The demo also only used a rather paltry 768MB of RAM. Despite this, the demo is pushing massive numbers of polygons.

 

https://wccftech.com/unreal-engine-5-deep-dive-million-hig-poly-objects-60fps-ps5/

 

Nevjerojatno da je takva scena stala u takvu sitnu količinu RAM-a.

 

EDIT: ono što me posebno impresioniralo u Matrix demou je deformacija vozila prilikom sudara. Nevjerojatno je detaljna. Pokušajte se malo sudarati sa autom i vidite kako modeli reagiraju.

 

EDIT2: mislim da je u gornjem citatu manja greška - rendering tax je 1/4 framea za 60 FPS-a (koji renderira frame u 16.6 ms) i 1/8 za 30 FPS-a (koji renderira za 33.3 ms).

MEGATAMA sub 11.12.2021 17:43

Da ta deformacija je fantasticna jer je realisticno kako se savija lim,kretanje auta prilikom sudara tojest fizika je vrlo realisticna.

Danas sam na Ps5 izazvao veci sudar i tu se framerate spustio ispod 30fps ali kako je receno ovo je tek tech demo a ne optimizirana igra.

Ja bih vise od icega volio vidjet Days Gone 2 na U5 jer mi je Days Gone najimpresivnija U4 igra.

Ad4pt3r pon 13.12.2021 09:38
greysaint0 kaže...

Ovo je super tehnologija koju među ostalim omogućuju brzi SSD-ovi. Mislim da će u vrlo skoroj budućnosti se među minimalnim sistemskim zahtjevima za (PC) igre pojaviti SSD sa određenom brzinom čitanja i pisanja. Barem za UE5 igre koje će koristiti Nanite. Koliko čitam o toj tehnologiji (iz perspektive laika), bazira se na kompletnom izbacivanju vertex podataka iz memorije i on-demand učitavanju da bi se rasteretili sistemski resursi. Ne mogu zamisliti da običan HDD ili sporiji SSD mogu zadovoljavajuće takvo što podržavati. Tu vidim PS5 kao apsolutnog šampiona po brzini SSD-a i vjerojatno su baš zato UE5 prvo prezentirali na PS5.

 

Dodano, cijeli engine ima nevjerojatno efikasan LOD mehanizam koji omogućava developerima da ne moraju više stvarati nekoliko verzija objekta nego Nanite se sam brine za smanjivanje i povećanje broja poligona ovisno o udaljenosti kamere.

 

UE5 se zasad barem čini kao čudo od enginea i kvantni skok u odnosu na UE4. Teoretski, sistemski zahtjevi u smislu barem GPU-a bi se trebali implementacijom Nanite-a smanjiti a ne povećati. Ali vjerujem da će dobar SSD postati obavezan za bilo koga tko misli igrati UE5 Nanite igre.

 

 

 PS5 je mozda tehnicki napredniju u SSD pogledu, ali Xbox studiji rade puno vise s UE tehnologijom. Pa cak je i ovaj Matrix demo co-developan od strane Xbox studija - https://www.purexbox.com/news/2021/12/gears-developer-the-coalition-worked-on-the-matrix-awakens-ue5-demo

Na kraju ce ipak ovisiti tko bolje iskoristi engine za specificni hardver.

Santana pon 13.12.2021 09:40
MEGATAMA kaže...

Da ta deformacija je fantasticna jer je realisticno kako se savija lim,kretanje auta prilikom sudara tojest fizika je vrlo realisticna.

Danas sam na Ps5 izazvao veci sudar i tu se framerate spustio ispod 30fps ali kako je receno ovo je tek tech demo a ne optimizirana igra.

Ja bih vise od icega volio vidjet Days Gone 2 na U5 jer mi je Days Gone najimpresivnija U4 igra.

 Fps ti je pao zato sto deformacija nije moguca sa nanite tehnologijom. Kad se sudaris onda se automobiil pretvara u klasican model i zbog toga fps pada kod vecih sudara

Ukljuci si onaj nanite mesh pa ces vidjet da auto postane crn nakon sudara.

 

MEGATAMA pon 13.12.2021 09:43
Ad4pt3r kaže...
greysaint0 kaže...

Ovo je super tehnologija koju među ostalim omogućuju brzi SSD-ovi. Mislim da će u vrlo skoroj budućnosti se među minimalnim sistemskim zahtjevima za (PC) igre pojaviti SSD sa određenom brzinom čitanja i pisanja. Barem za UE5 igre koje će koristiti Nanite. Koliko čitam o toj tehnologiji (iz perspektive laika), bazira se na kompletnom izbacivanju vertex podataka iz memorije i on-demand učitavanju da bi se rasteretili sistemski resursi. Ne mogu zamisliti da običan HDD ili sporiji SSD mogu zadovoljavajuće takvo što podržavati. Tu vidim PS5 kao apsolutnog šampiona po brzini SSD-a i vjerojatno su baš zato UE5 prvo prezentirali na PS5.

 

Dodano, cijeli engine ima nevjerojatno efikasan LOD mehanizam koji omogućava developerima da ne moraju više stvarati nekoliko verzija objekta nego Nanite se sam brine za smanjivanje i povećanje broja poligona ovisno o udaljenosti kamere.

 

UE5 se zasad barem čini kao čudo od enginea i kvantni skok u odnosu na UE4. Teoretski, sistemski zahtjevi u smislu barem GPU-a bi se trebali implementacijom Nanite-a smanjiti a ne povećati. Ali vjerujem da će dobar SSD postati obavezan za bilo koga tko misli igrati UE5 Nanite igre.

 

 

 PS5 je mozda tehnicki napredniju u SSD pogledu, ali Xbox studiji rade puno vise s UE tehnologijom. Pa cak je i ovaj Matrix demo co-developan od strane Xbox studija - https://www.purexbox.com/news/2021/12/gears-developer-the-coalition-worked-on-the-matrix-awakens-ue5-demo

Na kraju ce ipak ovisiti tko bolje iskoristi engine za specificni hardver.

Ne treba zaboravit da su Sony i Epic partneri i da je cak i Ps5 krojen prema potrebama U5 engina te da je Sony kupio udio u Epicu.

MEGATAMA pon 13.12.2021 09:44
Santana kaže...
MEGATAMA kaže...

Da ta deformacija je fantasticna jer je realisticno kako se savija lim,kretanje auta prilikom sudara tojest fizika je vrlo realisticna.

Danas sam na Ps5 izazvao veci sudar i tu se framerate spustio ispod 30fps ali kako je receno ovo je tek tech demo a ne optimizirana igra.

Ja bih vise od icega volio vidjet Days Gone 2 na U5 jer mi je Days Gone najimpresivnija U4 igra.

 Fps ti je pao zato sto deformacija nije moguca sa nanite tehnologijom. Kad se sudaris onda se automobiil pretvara u klasican model i zbog toga fps pada kod vecih sudara

Ukljuci si onaj nanite mesh pa ces vidjet da auto postane crn nakon sudara.

 

Da to su objasnili u DF videu ali nakon sto sam ja napisao svoj dojam ovdje.

Srce Isusovo pon 13.12.2021 09:51

Jutros baš pogledao od Digital Foundry osvrt na taj demo - jebenica to sve izgleda. Samo, kad će počet prave igre s tim tehnologijama jer svakakvih tech demoa sam se nagledao u zadnjih 10-ak godina pa smo opet tu di jesmo.... 

MEGATAMA pon 13.12.2021 09:56
Srce Isusovo kaže...

Jutros baš pogledao od Digital Foundry osvrt na taj demo - jebenica to sve izgleda. Samo, kad će počet prave igre s tim tehnologijama jer svakakvih tech demoa sam se nagledao u zadnjih 10-ak godina pa smo opet tu di jesmo.... 

Naveli su da je taj demo igriv na konzolama jer su upravo htjeli pokazat da je to real deal a ne nekakav nabrijani high tech demo na najacim pc konfama danasnjice.

Hellblade 2 je izuzetno impresivan po zadnjem prikazu,on je na U5 naprimjer.

Ali ja iskreno vise ocekujem od recimo Spidermana 2 na Ps5 sto se tice techa/vizuala.