Hrvatski Telekom

T-com dva računa Poslovni i Privatni korisnik

Colossus7 pet 8.9.2017 22:24

Ajde da pitam ima li tko ovakvo iskustvo.

Nedavno bili u T-com centru, prešli sa firme (poslovnog korisnika) na privatnog korisnika uz potpis ugovora na 2 godine, svi prijašnji računi uredno podmireni. Odabrali šta želimo od paketa, ostao isti broj, lokacija i njihova oprema, čak je ostala i ista brzina neta. Rekli smo da zelimo raskid stare usluge jer ugovorom više nismo bili obavezani prema njima kao firma jer je davno istekao a nismo potpisivali novi ugovor.

To je bilo 29.08 prošlog mjeseca, znači 2 dana prije početka novog mjeseca.

Danas imam šta vidjeti, stigli nam 2 računa, jedan za poslovnog korisnika za 8 mjesec i drugi račun za fizičku osobu privatnog korisnika koji je potpisao ugovor. Oba za 8 mjesec, kao da se plati cjelokupni račun za tih dan i pol što je net bio vođen na privatnog k. po novom ugovoru.

Napominjem da račun za 8 mjesec kao firma nismo mogli ranije podmiriti jer je tek došao par dana prije (05.09 inače dodje 10tog plativo do 15tog u mjesecu) a ovaj drugi je došao danas 08.09.

Kako najbezbolnije riješiti problem i ako zna tko proceduru?

Također me zanima s obzirom da je ugovor potpisan, ali vlasnik priključka nije gledao sitna slova naravno pa su mu osim adsl brzine i flata, tel. priključka i ispisa broja pozivatelja uvalili telefonsku opciju/tarifu HALO Zovem Sve koja košta 90kn mjesečno valjda navrh onih standardnih 70tak kuna koje se plaća za telefon klasično. Jel se može to u njihovom centru na šalteru sa ekipom poništiti (ta HALO opcija koju uopće nismo trazili) a da sve drugo ostane isto s obzirom da je ugovor potpisan na 2 godine?

Colossus7 sub 9.9.2017 18:08

Evo da se nadovezem na moju priču, horror se nastavlja.

Osim što sam planirao ići u Tcom centar da riješim problem 2 računa za isti mjesec gore napisano, danas stize poziv sa automata iz zagreba koji govori da smo prešli potrošnju internet prometa preko 1000kn pa kao da su duzni da nas obavijeste da smo duzni ko grčka i da li je to sve u redu sa naše strane. Odem odmah na Moj Telekom portal ulogiram se i imam šta vidjeti.

Iako uredno pod info o uslugama piše Max2 paket (pod koji valjda fakin spada internet+telefon+flat rate??? ispravite me ako sam u krivu) oni su od 1.9 - do 9.9 nama obračunavali net promet kao Max Start paket gdje je 1GB cca 16kn, i u tih devet dana imali smo cca 80 GB prometa. 

Sad osim što očekuju da platimo dva računa za osmi mjesec jedan kao poslovni jedan kao privatni korisnik, sad bi kao trebali još platiti tih 1300kn+ za 9 dana internet prometa bez flata. Što dodje skoro 2000 kn za 10 dana koristenja neta i telefona.


U pon idemo na šaltere, jer ima ko kakav savjet? Jel se moze ovo riješiti, da se ne plaća ovo radi njihovog sranja, jer je očito njihova proceduralna greška, vlasnik je bio vrlo specifičan kad je trazio sta zeli od usluga a tip je valjda namjerno ili greškom tutnuo papir koji je ovaj potpisao bez da gleda detaljno jer po priči je sve bilo jasno šta i kako.

Zanimljiva dodatna stvar kad je vlasnik priključka bio u TCom centru dobio je samo papir o zahtjevu za uključivanje fiksnih usluga na kojem stoji sljedeće stavke iako je specifično trazio samo MAX 2 paket (znači net priključak+telefon bez dodatnih tarifa/opcija+flat rate) 


Evo sken papira šta mu je uvaljeno pod usluge.

Colossus7 sub 9.9.2017 18:10
PC - stručnjak kaže...
Najjednostavnije na mail za prigovore sve napisat i fetaljno obrazlozit, pa ce se otpisat sta je krivo, popravit sta je aktivno krivo i to to

 Tko riješi mailom išta sa njima ja mu skidam kapu do poda, pogotovo kad ti je napisano da je rok u kojem su duzni riješiti je 30 dana, a tebi npr. stize njihov račun za naplatu 15tog u mjesecu tj, jedno 7-10 dana prije roka ga dobiješ na adresu pa tek onda znaš na čemu si i da postoji problem.

 

 

 

ivo454 sub 9.9.2017 18:41

Nema nikakve "greške", nije prošlo kroz sistem kako treba i oba korisnika su ostala, račun se radi automatski  i ne kontrolira, nego samo šalje. Prigovor na mail uz skeniranu dokumentaciju ili u T centar, pa obrazlaganje i papirologija.

PC - stručnjak sub 9.9.2017 19:12

Nije ispravno proslo kroz CRM i od tud to sve, jer CRM dalje salje prema tiketing aplikaciji koja onda tako kreira accounte itd.
Onda CRM radi racune, al to sve ide automatski bez da ista covijek radi.
Covijek je raduo onda kada je unosena usluga, sve ostalo se odvija u potpunosti automatski.

Sto se tice maila i prigovora, uvijek se sve tako riješi, bez ikakvih problema.
Tad taj odjel isprav probleme u u onim dihelovima di je CRM zajebo, otpisu dugovanja i sloze sve kako spada i onda dalje dobivas normalne racune.

U HT-u je skoro sve automatizirano, a aplikacije znaju dobrano zajebat stvari, kada se nesto zblentavi na tim među vezama između CRM-a i raznih baza i onda su tu cuda.
Ni prvi ni zadnji di ce se tako sta desit dok se ne pređe na manje kompleksan sustav u HT-u.
Zato detalhan mail na prigovore, skebirat racune, napisat podatke od vlasnika linija i cekat rijesenje.
Rok za rjesavanje prigovora je maksimalno 15 dana, ali maksimalno moguce.