Hrvatski Telekom

Laži Hrvatsog telekoma - kome dalje se obratiti?

lithiumion pon 7.1.2019 16:03

Poštovani Bugovci, 
ionako svi imamo nekih zamjerki/problema s mobilnim operatorima, ali do sada se nisam susreo s ovakvom stvari. 

Sve je počelo 22.10.2016., trebalo mi hitno rješenja za internet na kojem će raditi fiskalna kasa. Prostor u kojem je trgovina nema nikakvih priključaka osim strujnih, tako da je izbor pao na mobilni internet. 
Kobnog 22.10. odlazim u Hrvatski telekom, potpisujem ugovor na 12mj za mobilni internet s paketom: "Najbolja mobile Net 7gb". Naravno, kako sam uvijek skeptičan prema tim prevarantskim žoharima, lijepo upitam gospodina kod kojeg sam potpisivao ugovor: "Koliki će mjesečni iznos biti na računu, uključujući sve namete, radijska ferkvencija i te glupost", lik mi se kunio mrtvom bakom da će biti 149kn mjesec. Začudo i bilo je 149kn/mj do 07/2017 godine, te sam uredno primao e-račun na mail i podmirivao račun mjesečno. No, nakon 07/2017 godine, prestaje mi dolaziti e-račun na mail, no ajde, nije ni bitno, idalje uplaćujem naslijepo 149kn mjesečno na račun HT (predložak spremljen na internet bankarstvu pa nije bilo teško). U 12. mj 2018 godine mi radnica iz trgovine javlja, nemam interneta! Razmišljam snijeg ili nešto, možda neka centrala ne radi ili nešto, ali proradit će. Sutradan, ne radi opet. Odem na HTovu stranicu, registriram se, dodam broj kartice od mobilnog interneta na korisnički račun, kad gle čuda, piše mi da dva posljednja računa nisu podmirena, te da je dugovanje po trećem najstarijem računu 80-90kn. (ukupno 380kn, ne sjećam se točno)
Gledam iznos računa, iznos računa 169kn. (još nekih lipa, kao zatezna kamata) 
Tu mi već nešto nije štimalo, pa ajde da upitamo korisničku službu na FB što se dogodilo, i tu kreće komedija. 

Chapter I: 
Tvrde da sam ostvario popust od 20kn na tarifu jer sam "navodno" produžio ugovor u listopadu 2016. godine pa sam plaćao 149kn/mj umjesto 169kn/mj. 
Nakon što sam skenirao ugovor te im proslijedio, gdje piše da je početak ugovoroa 22.10.2016. godine, te im skenirao i proslijedio račun iz 2017. godine koji pokazuje da nema nikakvih popusta obračunatih, nego da je tarifa jednostavno 149kn/mj su okrenuli priču. 

Chapter II: 
Nakon uvida u skenirane dokumente koje sam im proslijedio, javljaju mi se, te mi govore da moraju to proslijediti nadležnoj službi da se izvrši provjera, te da će me povratno kontaktirati, te također da im ostavim svoj kontakt broj. 

Chapter III:
Nakon 15 dana bez glasa i traga od Hrvatskog telekoma, 03.01.2019. dobijam poruku na mobitel sadržaja: "Poštovani, molimo Vas javite Korisničkoj službi na besplatan broj telefona 0800 9000 u vezi riješenja Vašeg prigovora. Vaš HT"

Chapter IV: 
Krenem nazvati korisničku službu, čekam 20 min i slušam svi agenti su trenutno zauzeti, naravno, kako nemam neograničen fond vremena te imam more drugih obveza koje moram obaviti, javljam se opet korisničkoj službi na FB i proslijeđujem im poruku koju sam dobio na mobitel. 

Chapter V: 
Javljaju mi se s FB stranice Hrvatskog Telekoma te mi upućuju najapsurdniju poruku ikad, sadržaja: "Pozdrav, XXXXX. Po izvršenoj provjeri je utvrđeno kako se iznosi računa nisu mijenjali od isteka ugovorne obveze. Ako nisi zadovoljan rješenjem usmene pritužbe, moguće je uputiti pisanu pritužbu na neku od adresa naznačenih ovdje: link Andrea L." 

I tu je kraj. Naravno, na to sam odgovorio: "Vi mene zezate ili što? Otkad je 149kn i 169kn isti iznos" 

Mislim nije fora u 20kn, fora je u njihovim ciganskim forama izmuženja novca od korisnika. 

Ima li tko kakav savjet? Hoće li biti efekta otići u njihov HT centar da me gledaju u oči dok mi objašnjavaju da je 149 i 169 isti broj? 

Bug Manijak pon 7.1.2019 16:10

Radim skoro 2 godine sad u službi za korisnike i sve što ti mogu reći je laji na mjesec, jer kad oni zaključe, moš se derat, slat prigovore i pizde materine njima, samo će te odjebat.

Najefikasnija metoda je zaprijetit da odlaziš u drugu gdje imaš bolje uvjete i to da odmah ideš ovog momenta, i traži da ispuniš zahtjev za raskidom, onda će prvo taj zahtjev do službe do zadržavanje, pa ti oni mogu dat neku bolju ponudu il popust na sadašnju uslugu.

Viruj mi nagleda san se ovakvih stvari jer radin na odjelu privatnih korisnika, ti si još dobro prošao sa samo 20kn razlike

ihush pon 7.1.2019 18:08
lithiumion kaže...

..Naravno, kako sam uvijek skeptičan prema tim prevarantskim žoharima, lijepo upitam gospodina kod kojeg sam potpisivao ugovor: "Koliki će mjesečni iznos biti na računu, uključujući sve namete, radijska ferkvencija i te glupost", lik mi se kunio mrtvom bakom da će biti 149kn mjesec. ..

 -naravno, zato se ne pita agenta-trgovca jer njegovo trkeljanje je nevažno, nego se čita ugovor-stavke i popust-termini. Vrijedi ono što piše, ne ono što je netko rekao neovisno o mrtvim babama.. :)

-umjesto natezanja,trebao si odmah krenuti s pisanim prigovorom-žalbom + prijaviti nadležnima kao hakom-mingo.hr (ali veliki su otporni, za nih ni to ne znači ništa, to pomaže s trgovcima-servisima, ne s telekomima..). Svakako, sve što korespondiraš drži u pisanom obliku, ne verbalnom. Svaki put kad ti daju takav odgovor, navedi precizno stavke i prijašnje odgovore. .. na kraju, plati i šuti, lakše je, manje muke s istim rezultatom. + eventualno ih traži podmirenje nastale štete+troškovi (koju moraš nekako dokazati, ali za poslvne svrhe to ne bi trebalo biti preteško.. kućni korisnik nema ni to..).

JozoBozo121 pon 7.1.2019 19:12

Zato je najbolje to riješiti telefonom. Kad ti pošalješ službeni prigovor putem e-maila na prigovori@t.ht.hr ili tako neki sličan mail onda oni to preslušaju i stvar se riješi vrlo brzo. Ovako pošalji progovor na taj e-mail, nađi tu adresu, objasni, slikaj ugovor ili šta već imaš. Ali nije mi jasno, meni je čovjek u poslovnici lijepo pokazao ugovor i tamo velikim slovima piše "Ukupan iznos mjesečnih naknada" i tamo točno piše iznos koji mi se naplaćuje.

 

Ali ti uopće nisi prevaren niti te oni muljaju. Ti si prema ovome što si napisao potpisao ugovor na 12 mjeseci tijekom kojeg je mjesečna naknada umanjena za 20 kuna zbog ugovora na 12 mjeseci. Kad je tebi tih 12 mjeseci idućeg listopada isteklo tad se cijena vratila na standardnu cijenu tarife. Svaka tarifa kod svakog operatera ima cijenu bez ugovorne obveze, s 12mj. i 24mj. Kad tebi istekne ugovor počinje se naplaćivati cijena za tarifu bez ugovorne obveze. Kao što je tebi to isteklo tog listopada. Ti si taj koji je zeznuo stvar jer nisi produžio ugovor ili prešao drugom operateru. A kad ti se promjeni iznos računa obično se promijeni poziv na broj pa si ti naslijepo uplaćivao na poziv na broj koji više nije bio povezan s tim računom.

Hexfire pon 7.1.2019 21:14

Stvarno mi je fascinantno da si godinu dana naslijepo uplaćivao bez primljenog računa. Zar i ostale račune od trgovine podmiruješ tako od oka? Da si normalno reagirao i javio im se prvi put kad nisi dobio račun, odavno bi znao na čemu si.

lithiumion ned 13.1.2019 19:04
ihush kaže...
lithiumion kaže...

..Naravno, kako sam uvijek skeptičan prema tim prevarantskim žoharima, lijepo upitam gospodina kod kojeg sam potpisivao ugovor: "Koliki će mjesečni iznos biti na računu, uključujući sve namete, radijska ferkvencija i te glupost", lik mi se kunio mrtvom bakom da će biti 149kn mjesec. ..

 -naravno, zato se ne pita agenta-trgovca jer njegovo trkeljanje je nevažno, nego se čita ugovor-stavke i popust-termini. Vrijedi ono što piše, ne ono što je netko rekao neovisno o mrtvim babama.. :)

-umjesto natezanja,trebao si odmah krenuti s pisanim prigovorom-žalbom + prijaviti nadležnima kao hakom-mingo.hr (ali veliki su otporni, za nih ni to ne znači ništa, to pomaže s trgovcima-servisima, ne s telekomima..). Svakako, sve što korespondiraš drži u pisanom obliku, ne verbalnom. Svaki put kad ti daju takav odgovor, navedi precizno stavke i prijašnje odgovore. .. na kraju, plati i šuti, lakše je, manje muke s istim rezultatom. + eventualno ih traži podmirenje nastale štete+troškovi (koju moraš nekako dokazati, ali za poslvne svrhe to ne bi trebalo biti preteško.. kućni korisnik nema ni to..). 

Naknada prvih 9mj korištenja interneta je bila 149kn/mj kako je i rečeno od strane agenta i tako je dolazilo na računu. (e račun putem maila)
Nakon 9mj prestaje dolaziti eračun i ja nastavljam plaćati 149kn/mj. Dok se ispostavilo da su od 08/17 godine podigli naknadu za tarifu za 20kn bez ikakve obavijesti te prestali slati e-račun na mail. Što je tu nejasno? Na ugovoru i piše 149kn/mj. Na računima koje sam dobijao na mail u specifikaciji računa ne postoji popus nego piše 119.20kn naknada za tarifu i radijsku+PDV. 

JozoBozo121 kaže...

Zato je najbolje to riješiti telefonom. Kad ti pošalješ službeni prigovor putem e-maila na prigovori@t.ht.hr ili tako neki sličan mail onda oni to preslušaju i stvar se riješi vrlo brzo. Ovako pošalji progovor na taj e-mail, nađi tu adresu, objasni, slikaj ugovor ili šta već imaš. Ali nije mi jasno, meni je čovjek u poslovnici lijepo pokazao ugovor i tamo velikim slovima piše "Ukupan iznos mjesečnih naknada" i tamo točno piše iznos koji mi se naplaćuje.

 

Ali ti uopće nisi prevaren niti te oni muljaju. Ti si prema ovome što si napisao potpisao ugovor na 12 mjeseci tijekom kojeg je mjesečna naknada umanjena za 20 kuna zbog ugovora na 12 mjeseci. Kad je tebi tih 12 mjeseci idućeg listopada isteklo tad se cijena vratila na standardnu cijenu tarife. Svaka tarifa kod svakog operatera ima cijenu bez ugovorne obveze, s 12mj. i 24mj. Kad tebi istekne ugovor počinje se naplaćivati cijena za tarifu bez ugovorne obveze. Kao što je tebi to isteklo tog listopada. Ti si taj koji je zeznuo stvar jer nisi produžio ugovor ili prešao drugom operateru. A kad ti se promjeni iznos računa obično se promijeni poziv na broj pa si ti naslijepo uplaćivao na poziv na broj koji više nije bio povezan s tim računom.

To što navodiš uprvao i oni govore: "Ostvarili ste popust na tarifu od 20kn produženjem ugovor u listopadu 2016. godine". Stari moj, ne postoji mogućnost prozuženja ugovora u listopadu 2016. godine ako je ugovor potpisan 22.10.2016., te na prvom i ostalih 7 računa na kojima piše naknada za uslugu i radijsku je 119.20kn + PDV. (ne navodi se nigdje nikakav popust da je ostvaren u iznosu od 20kn) 
Npr u Tele2 imamo popust jer koristimo 4 mobilna uređaja i 2 pokućna interneta od njih. I na specfikaciji računa piše naknada za tarifu 630kn, -55kn popust na tarifu pa na to sve PDV. Što znači da sam imao taj neki famozni popust od 20kn u HT bilo bi navedeno u računu. 

Hexfire kaže...
Stvarno mi je fascinantno da si godinu dana naslijepo uplaćivao bez primljenog računa. Zar i ostale račune od trgovine podmiruješ tako od oka? Da si normalno reagirao i javio im se prvi put kad nisi dobio račun, odavno bi znao na čemu si.

 U biti, plaćalo se uvijek internet bankarstvom, što znači, kad puštam plaće 10. u mjesecu podmirujem i sve ostale fiksne troškove. Tipa struja, najam prostora, fiksna linija kod optime, predujam poreza na dobit, knjigovodstvene usluge itd itd. Sve te fiksne troškove mjesečno uvijek podmirujem isti datum kad puštam plaće. S obzirom da sam internet plaćao devet mjeseci po 149kn/mj, ne vidim razlog zašto bi 10. mj bio neki drugi iznos. 

Ps. 
Dobio sam refundaciju od HTa u iznosu od 60kn. 
U biti njihovo obrazloženje je to: "Ta tarifa više nije postojala te je najsličniaj tarifa toj tarifi bila tarifa koja košta 169kn/mj". Poslije toga sam ih upitao kako je moguće da 3 mj prije kraja isteka ugovora mi promjenite naknadu bez ikakve obavijesti ili bilo čega te koja je svrha ugovora ako će te mijenjati tarifu i iznos po želji? I nakon toga mi obećali refundirati 60kn i jesu. (naravno, čime nisam zadovoljan).
Kao 12mj po 149kn/mj, te poslije toga 169kn/mj nova tarifa. Na upit zašto mi je nakon 9mj prestao dolaziti e račun na mail sam dobio odgovor: "Da je e-račun automatiziran te kad je "prestajala postojati" ta tarifa za 149kn/mj prestao je se i generirati e-račun za tu tarifu. 
Mislim sve to zvuči nelegalno, to sam i rekao agentu koji me je zvao. Lik mi hladno odgovorio: Ako sam nezadovoljan ovakvim rješavanjem slučaja da ima nadležnih tijela kojima se mogu obratiti dalje.  Ali ko ih je*e, ionako sam otkazao njihov net i uzeo 3. pokućni. 

bill_jobs ned 13.1.2019 23:19
lithiumion kaže...

Ako nisi zadovoljan rješenjem usmene pritužbe, moguće je uputiti pisanu pritužbu na neku od adresa naznačenih ovdje: link Andrea L."
...
Ima li tko kakav savjet? Hoće li biti efekta otići u njihov HT centar da me gledaju u oči dok mi objašnjavaju da je 149 i 169 isti broj? 

 Meni nije jasno zašto se ovakvi romani i tužakanja pišu na jednom forumu?

Jel su ti lijepo napisali da napišeš pisani prigovor ako ti nešto ne paše? Šta bi ti sad išao u T centar i tamo zamarao nekog djelatnika koji uopće nije upućen u tvoj slučaj?

Radi takvih kao ti ljudi u T centrima ne mogu doći na red i obaviti neku banalnu radnju.

 

Isto tako si mogao ukucati u google "ht prigovor" i dobio bi ovo: https://faq.hrvatskitelekom.hr/pages/category.xhtml?question=119153970

Piši tužbu njima i ne zamaraj druge jer ti nitko ne može pomoći.

ihush pon 14.1.2019 12:30
lithiumion kaže...
ihush kaže...
lithiumion kaže...

..Naravno, kako sam uvijek skeptičan prema tim prevarantskim žoharima, lijepo upitam gospodina kod kojeg sam potpisivao ugovor: "Koliki će mjesečni iznos biti na računu, uključujući sve namete, radijska ferkvencija i te glupost", lik mi se kunio mrtvom bakom da će biti 149kn mjesec. ..

 -naravno, zato se ne pita agenta-trgovca jer njegovo trkeljanje je nevažno, nego se čita ugovor-stavke i popust-termini. Vrijedi ono što piše, ne ono što je netko rekao neovisno o mrtvim babama.. :)..

Naknada prvih 9mj korištenja interneta je bila 149kn/mj kako je i rečeno od strane agenta i tako je dolazilo na računu. (e račun putem maila)
Nakon 9mj prestaje dolaziti eračun i ja nastavljam plaćati 149kn/mj. Dok se ispostavilo da su od 08/17 godine podigli naknadu za tarifu za 20kn bez ikakve obavijesti te prestali slati e-račun na mail. Što je tu nejasno? Na ugovoru i piše 149kn/mj. Na računima koje sam dobijao na mail u specifikaciji računa ne postoji popus nego piše 119.20kn naknada za tarifu i radijsku+PDV. 

..

.. 

Ps. 
Dobio sam refundaciju od HTa u iznosu od 60kn. 
U biti njihovo obrazloženje je to: "Ta tarifa više nije postojala te je najsličniaj tarifa toj tarifi bila tarifa koja košta 169kn/mj". Poslije toga sam ih upitao kako je moguće da 3 mj prije kraja isteka ugovora mi promjenite naknadu bez ikakve obavijesti ili bilo čega te koja je svrha ugovora ako će te mijenjati tarifu i iznos po želji? I nakon toga mi obećali refundirati 60kn i jesu. (naravno, čime nisam zadovoljan).
Kao 12mj po 149kn/mj, te poslije toga 169kn/mj nova tarifa. Na upit zašto mi je nakon 9mj prestao dolaziti e račun na mail sam dobio odgovor: "Da je e-račun automatiziran te kad je "prestajala postojati" ta tarifa za 149kn/mj prestao je se i generirati e-račun za tu tarifu. 
Mislim sve to zvuči nelegalno, to sam i rekao agentu koji me je zvao. Lik mi hladno odgovorio: Ako sam nezadovoljan ovakvim rješavanjem slučaja da ima nadležnih tijela kojima se mogu obratiti dalje.  Ali ko ih je*e, ionako sam otkazao njihov net i uzeo 3. pokućni. 

 -gle, operater na šalteru je nevažan, imaju oni grešaka (možda namjernih..) i koriste APP metodu, no ako si u pravu (nema razloga sumnjati) tad to treba prijaviti nadležnima i očekivati neku kaznu za telekom (bilo koju firmu koja krši ugovore-cjenike i sl.) .. tek tad se nešto korisnog (za ostale) napravi. Prijavi hakomu, mingo.hr .. pisanu žalbu itd. Jer samo ovo tužakanje ako ostane tu na forumu ne pomaže ni tebi ni ostalima. Moje mišljenje je nevažno, no i dalje je savjet, ne slušati što govori neki operater dok se uzima neki paket-ugovor, čitati pisano i očekivati ovakve stvari. Prijaviti-žaliti se, ali ne ovdje nego na odgovarajućem mjestu. Tako će jednog dana biti bolje..