Seki001 pon 18.6.2018 08:50

Šta ti istječe max3 paket ili neki mobilni ugovor? Ako je to max3 paket najbolji način da te kontaktira ht save desk je da kažeš njihovim službama da ćeš preć na drugog providera i uzet od nekog drugog uslugu puno povoljnije naravno bilo bi dobro da i imaš tu mogučnost izbora drugog ISP-a i kad oni shvate da namjeravaš ozbiljno preć kod konkurencije e onda te tek automatski kontaktira u nekom vremenu njihov ht save desk.

m3zzz00 pon 18.6.2018 10:27

U pitanju su dva mobilna broja. A kome da kazem, sluzbi za korisnike, hoce li oni to uvaziti uopce, jer oni nude ponude koje su i na internetu. A sad hoce li proslijediti moje negodovanne dalje...?

 

Sto se tice trajnog iskljucenja. To podnesem zahtjev za iskljucenjem broja, ili trajno iskljucenje pretplate i prebacaj na bonove il kako? Do sada sam broj/kod dobio kad sam zatrazio iskljucenje broja skroz, ali malo mi se to cini riskantno jer su to brojevi koji se vrlo aktivno koriste.0