Grafički programi

Virtual & Photoshop Tuning - Cars

Fićo_CoD 5 čet 1.10.2009 10:43

Evo, morao sam otvoriti temu, nadam se da ovdje isto ima "zaljubljenika" u Photoshop Tuning auta, ili sam ja jedini? Nadam se da ćete ovdje predstaviti svoje radove bez obzira kakvi su, naime i ja sam početnik u tome... Također se nadam da tema nije prije postojala i da neće biti izbrisana. E da, napomenuo bih da bi se mogao otvoriti podforum naziva "Virtual & Photoshop Tuning (Cars)" ako bude zainteresiranih...

 

Evo nekoliko mojih radova:

 

1. VW Golf VI

 

2. Opel Astra

 

3. Mazda 6

 

4. Audi S8

 

 

* a) slika - original slika

 

   b) slika - chop/prerađena/uređena slika

 

NAPOMENA:

 

Zabranio bih stavljanje tuđih i već tuniranih automobila (vrijedi samo ako tvrdite da je to vaš rad) kao i krađu dijelova s već tuniranih auta!

 

Ako vam treba dio auta, recimo felge, pitate da li možete dobiti donora felgi... 

 

EDIT: Ako vam treba tutorial ili nesto slično javite se preko privatne poruke.

 

 

 

niko_vazan pet 9.10.2009 00:00

Po meni je ovo gubljenje vremena,nekako kad se vec bavite tuniranjem i ubijanjem vremena,zar nije bolje da sami dizajnirate neko svoje auto kad vec baratate u photoshopu?Jer je to bar vas neki realni rad,mozda ga i unovcite,nista nije nemoguce,a ne ovo dizajniranje nekih poznatih marki u p.shopu koji je u reali (npr.audi) u rukama majstora moguce tunirati i bolje nego sto ga vi ucinite softverski,stoga ovi vasi radovi i ne zapanjuju.

Bez uvrede :)

thuglife pet 9.10.2009 00:14
niko_vazan kaže...

Po meni je ovo gubljenje vremena,nekako kad se vec bavite tuniranjem i ubijanjem vremena,zar nije bolje da sami dizajnirate neko svoje auto kad vec baratate u photoshopu?Jer je to bar vas neki realni rad,mozda ga i unovcite,nista nije nemoguce,a ne ovo dizajniranje nekih poznatih marki u p.shopu koji je u reali (npr.audi) u rukama majstora moguce tunirati i bolje nego sto ga vi ucinite softverski,stoga ovi vasi radovi i ne zapanjuju.