Ruined city - 3D scena
Odlicno!! Cestitke.
Znaci to ce bit animirano, ne samo stacionarno? (mislim na neki prikaz razrusavanja i to)
Pozdrav!
Ovo je odlično...svaka čast!
Oće biti neka animacija od tog???
Rado bih ju vidio...
Ajde se ti, autoru ove teme, pridruzi nama:
http://www.bug.hr/forum/topic/graficki-programi/hrvatski-developeri/49565.aspx
O Berko!
Raširio si se ko metastaza
Neka, neka, ko zna što te čeka!
Lijepo...
@Nailer: Ne bu se to dogodil, treba se Rivendall još završit, jednom....
to je uistinu odličan rad cijenim trud i zato pitam smije li se to iskoristiti za walpaper jer ti si se ipak mučio oko toga
ne da se on pridruži vama već se vi morate prikloniti njemu pa vaše stvari(svaka čast na trudu i znanju) mu nisu ni do koljena pa zar nevidiš koja je to realistika
Samo mogu reči:
Svaka čast
Evo izvorne teme na 3dhr-u ako vas zanima
@meddle & nido:
Bit će animacija, ali samo kao prohod kroz to... Tj. to će biti u prvoj varijanti koja ide za klijenta... a poslje ću možda to ja malo proširiti i dodati neku radnju u sve to.... vidjet ćemo....
@Tinx:
ma, mislim da mi je već i vrijeme da se počnem "širiti" :D Evo ovo je 7 forum na kojem imam ovu temu :D (3. domaći)
I da, još mi i Rivendell visi nad glavom :( Nikako da mi to dođe na red... ali dovršit ćemo ga kad tad! :D
@Nailer: ostavit ću vam tamo post.
Uglavno, updejta ću ovaj topic kad budem imao štogod novoga... Za sad evo jedna slika sa autima... još imam par vozila za posložiti i pobacati u scenu...
super!!!..a da ti odeš raditi u bethesdu na novom falloutu?kolko se priča bit če radnja u las vegasu.
Predobro..svaka čast..
Skidam kapu koliko dugo radiš na projektu
Oh koberu, tek te sad vidim vamo :D
Najs grad, najs :)
Lajkam, lajkam :D :D
Svaka čast. Bravo!
Dobro kaže kolega prije mene: Odi napravit novi Fallout
Kad si sve već napravio bilo bi šteta da samo od toga napraviš samo animaciju.
Nađi kojeg programera i ajde pravit igru :)
Kad si sve već napravio bilo bi šteta da samo od toga napraviš samo animaciju.
Nađi kojeg programera i ajde pravit igru :)
Nažalost, nije to tako jednostavno; ovo su sve high poly modeli koji su predetaljni za game engine. Jednostavnije bi bilo napraviti sve ispočetka, ali prilagođeno za game engine, nego ovo ići prerađivati. Tj. trebalo bi napraviti low poly "kopije" svakog objekta, a onda ovaj high poly iskoristiti za izradu textura za ovaj low poly. Postoje naravno programi koji rade automatsku redukciju polygona, ali kod game engine-a je optimizacija jako bitna, tako da treba paziti na svaki polygon, a software nemože predvidjeti što vama od polygona treba, a što ne.
Kad si sve već napravio bilo bi šteta da samo od toga napraviš samo animaciju.
Nađi kojeg programera i ajde pravit igru :)
Nažalost, nije to tako jednostavno; ovo su sve high poly modeli koji su predetaljni za game engine. Jednostavnije bi bilo napraviti sve ispočetka, ali prilagođeno za game engine, nego ovo ići prerađivati. Tj. trebalo bi napraviti low poly "kopije" svakog objekta, a onda ovaj high poly iskoristiti za izradu textura za ovaj low poly. Postoje naravno programi koji rade automatsku redukciju polygona, ali kod game engine-a je optimizacija jako bitna, tako da treba paziti na svaki polygon, a software nemože predvidjeti što vama od polygona treba, a što ne.
Uf previše kompliciranih riječi za mene...
Kad si sve već napravio bilo bi šteta da samo od toga napraviš samo animaciju.
Nađi kojeg programera i ajde pravit igru :)
Nažalost, nije to tako jednostavno; ovo su sve high poly modeli koji su predetaljni za game engine. Jednostavnije bi bilo napraviti sve ispočetka, ali prilagođeno za game engine, nego ovo ići prerađivati. Tj. trebalo bi napraviti low poly "kopije" svakog objekta, a onda ovaj high poly iskoristiti za izradu textura za ovaj low poly. Postoje naravno programi koji rade automatsku redukciju polygona, ali kod game engine-a je optimizacija jako bitna, tako da treba paziti na svaki polygon, a software nemože predvidjeti što vama od polygona treba, a što ne.
Uf previše kompliciranih riječi za mene...
nije tesko.
Poly misli na poligon. Poligon je "plocica" od kojih je raden neki oblik ( ovdje auti i zgrade).
Pozdrav.
Nadam se da sam pogodio dobru sekciju foruma za pokretanje ove teme.
Dakle, o ćemu se radi; modeliram razrušeni grad za jednu animaciju, pa rekoh da podjijelim i sa vama proces izrade. Pošto sam već podosta toga napravio, onda ću sad u prvi post staviti slike dosadašnjeg napredka, a onda kako napravim nešto novo, tako ću ovdje dodati friške slike.
Inaće, modeliram u 3d studio max-u i rendam sa Vray renderom.
P.S. Slike su poredane po nekom kronološkom redosljedu kako su nastajale: