Berko sub 10.4.2010 05:55

Pozdrav.

Nadam se da sam pogodio dobru sekciju foruma za pokretanje ove teme.

Dakle, o ćemu se radi; modeliram razrušeni grad za jednu animaciju, pa rekoh da podjijelim i sa vama proces izrade. Pošto sam već podosta toga napravio, onda ću sad u prvi post staviti slike dosadašnjeg napredka, a onda kako napravim nešto novo, tako ću ovdje dodati friške slike.

Inaće, modeliram u 3d studio max-u i rendam sa Vray renderom.

P.S. Slike su poredane po nekom kronološkom redosljedu kako su nastajale:

 

 

Berko ned 11.4.2010 02:23

@meddle & nido:

Bit će animacija, ali samo kao prohod kroz to...  Tj. to će biti u prvoj varijanti koja ide za klijenta... a poslje ću možda to ja malo proširiti i dodati neku radnju u sve to.... vidjet ćemo....

 

@Tinx:

ma, mislim da mi je već i vrijeme da se počnem "širiti" :D Evo ovo je 7 forum na kojem imam ovu temu :D (3. domaći)

I da, još mi i Rivendell visi nad glavom :( Nikako da mi to dođe na red... ali dovršit ćemo ga kad tad! :D

 

@Nailer: ostavit ću vam tamo post.

 

Uglavno, updejta ću ovaj topic kad budem imao štogod novoga... Za sad evo jedna slika sa autima... još imam par vozila za posložiti i pobacati u scenu...

Berko uto 27.4.2010 19:12
xxxxx kaže...

Kad si sve već napravio bilo bi šteta da samo od toga napraviš samo animaciju.

Nađi kojeg programera i ajde pravit igru :)

Nažalost, nije to tako jednostavno; ovo su sve high poly modeli koji su predetaljni za game engine. Jednostavnije bi bilo napraviti sve ispočetka, ali prilagođeno za game engine, nego ovo ići prerađivati. Tj. trebalo bi napraviti low poly "kopije" svakog objekta, a onda ovaj high poly iskoristiti za izradu textura za ovaj low poly. Postoje naravno programi koji rade automatsku redukciju polygona, ali kod game engine-a je optimizacija jako bitna, tako da treba paziti na svaki polygon, a software nemože predvidjeti što vama od polygona treba, a što ne.

xxxxx uto 27.4.2010 20:17
Berko kaže...
xxxxx kaže...

Kad si sve već napravio bilo bi šteta da samo od toga napraviš samo animaciju.

Nađi kojeg programera i ajde pravit igru :)

Nažalost, nije to tako jednostavno; ovo su sve high poly modeli koji su predetaljni za game engine. Jednostavnije bi bilo napraviti sve ispočetka, ali prilagođeno za game engine, nego ovo ići prerađivati. Tj. trebalo bi napraviti low poly "kopije" svakog objekta, a onda ovaj high poly iskoristiti za izradu textura za ovaj low poly. Postoje naravno programi koji rade automatsku redukciju polygona, ali kod game engine-a je optimizacija jako bitna, tako da treba paziti na svaki polygon, a software nemože predvidjeti što vama od polygona treba, a što ne.

Uf previše kompliciranih riječi za mene...

nailer uto 27.4.2010 22:46
xxxxx kaže...
Berko kaže...
xxxxx kaže...

Kad si sve već napravio bilo bi šteta da samo od toga napraviš samo animaciju.

Nađi kojeg programera i ajde pravit igru :)

Nažalost, nije to tako jednostavno; ovo su sve high poly modeli koji su predetaljni za game engine. Jednostavnije bi bilo napraviti sve ispočetka, ali prilagođeno za game engine, nego ovo ići prerađivati. Tj. trebalo bi napraviti low poly "kopije" svakog objekta, a onda ovaj high poly iskoristiti za izradu textura za ovaj low poly. Postoje naravno programi koji rade automatsku redukciju polygona, ali kod game engine-a je optimizacija jako bitna, tako da treba paziti na svaki polygon, a software nemože predvidjeti što vama od polygona treba, a što ne.

Uf previše kompliciranih riječi za mene...

nije tesko.

Poly misli na poligon. Poligon je "plocica" od kojih je raden neki oblik ( ovdje auti i zgrade).