Maris22 sub 25.5.2019 14:10

pozdrav

ja sam nova i upisala sam se samo radi problema na koji mozda vi strucnjaci ovdje mozete odg

ja sam totalni laik

znaci

 

mama mi ima tv bez ugradjwnog digitalnog recievera sa ribljom kosti na krovu

i sve je bilo ok do unazad 6 mjeseci

 slika ze zaledi tj signal nestane i onda smo morali upalit ugasit uredjaje itd pa je nekako doslo do signala

sad sve vise nema signala tj zaledi se i pocrni i No signal

to se dogadja najvise kad su frekventna vremena tipa serije dnevnik itd..

oko nas su iste antene ali vjerojatno jaci uredjaji i tad se to dogadja

bili smo na krovu provjerit kablove od antene i cini se sve ok

ipak smo cak i kupili neku novu riblju kost al je jos nismo spojili jer je jos i problem taj da u tom dijelu ne postoji majstor koji bi to napravio

pPetrinja

i da kupili smo noviji reciever prije par mjeseci i nista pa smo vracali stari stavljali nivi itd

ugl starijoj zeni je telka i serije sve na svijetu navecer

k da idem i sto da kupim

neka pojacala??

i ako znate nekog sa tog podrucja pls javite

 

AF139 sub 25.5.2019 17:54

To kakvu opremu imaju susjedi je nebitno jer ne utječe na Vaš prijem ni na prijemnik (receiver).

Od spoja na anteni do spoja na prijemnik je koaks koji ako povuče vodu od kiša iznutra oksidira

pa pri provjeri spojeva ako se uoči treba koaksijalni kabal zamjeniti.

Ako je koaksijalni kabal dug 20-30m tada se u njemu gubi signal ovisno o dužini pa se radi toga

gore kod antene stavlja pojačalo a dolje kod TV napajanje sa spliterom.

Neznam koliko daleko je odašiljač od vas i da li se sa pozicije antene on može vidjet , ali ako je

do 20km trebala bi biti dovoljna UHF LPDA antena (riblja kost) ukoliko koaks nije preko 20m.

Više nego duplo jači signal daju Yagi antene te su bolje ako je udaljenost do odašiljača veća od 20km.

 

Ova na prvoj slici je LPDA za UHF (ne UHF/VHF) i sve bez obzira na dužinu imaju max 8dBi dobiti a ne što trgovci napišu.