Automobili

Koji motor u Karoqu?

sveupitni sri 4.10.2023 13:06

2,0 tdi ide skroz fino sa tih 115 ks, 1.5 tsi je dosta življi motor. U kombinaciji sa dsg-om hoće biti malo veći potrošać. Računaj da po gradu bude trošio 2.5L više od dizela. Govorim iz iskustva. Rađe bi uzeo 1.5 motor da biram 

tomislav10 sri 4.10.2023 15:45
sveupitni kaže...

2,0 tdi ide skroz fino sa tih 115 ks, 1.5 tsi je dosta življi motor. U kombinaciji sa dsg-om hoće biti malo veći potrošać. Računaj da po gradu bude trošio 2.5L više od dizela. Govorim iz iskustva. Rađe bi uzeo 1.5 motor da biram 

 i ručni mjenjač?

Reedy pet 6.10.2023 09:44

Imam Formentora 1.5 TSI DSG, motor je odličan, potrošnja otvorena cesta 6.5L, kombinirano 7.5L, uglavnom napravim 700km kada idem točiti, s time da je unutra još svakak za 50-100 km. Prije sam cijeli život vozio TDI motore, vratio bi se nazad samo u slučaju da vozim svaki dan dionice po autocesti od 200km+.

tomislav10 pet 6.10.2023 16:55

Danas probao Karoqa 2.0 dizlo od 115ks. Auto ide ok, fino se vozi, dizel se ne čuje previše, relativno udoban jedino su mu sjedala premekana, lijepo izgleda iznutra, izvana ok, ništa spekakularno (uostalom to svi vidimo 😏).

robogo pet 6.10.2023 18:22
tomislav10 kaže...
sveupitni kaže...

Rađe dsg, odlično je uparen sa motorom

 Znam, ali 2700€ skuplji

Usudio bih se reći da vrijedi. DSG je robotizirani ručni mjenjač i dosta je kompleksniji od "klasičnog" automatika, ali šaltanje je apsolutno neprimjetno i toliko je dobro uparen mjenjač s motorima da je totalno neprimjetan u radu.

 

Osobno bih odabrao kombinaciju 1.5 TSI + DSG. Tražio sam si takvu Scalu, ali nema...

Vampir001 čet 26.10.2023 01:44
tomislav10 kaže...

Koji motor u Škodi Karoq preferirate (za kilometražu do 20.000km)?

 

Taj 2.0 TDI s 85 kW (115 KS) je softverski prigušeni 2.0 TDI sa 110 kW (150 KS), a oba s remapom idu na ~195 KS i ~430 Nm. Budući da navodiš model od 115 KS koji se više ne prodaje (u prodaji je samo 150 KS), pretpostavit ću da ni garancija više nije (ili uskoro neće biti) problem.

 

20.000 km godišnje je dosta, ako je većina otvorena cesta i autoput, onda dizel, ako je većina grad, onda benzinac.

 

Tony1999 kaže...

Odi u Škoda klub na Facebooku i pogledaj iskustva drugih. U zadnje vrijeme se sve više preporučuje 1.5 TSI jer ne troši puno više od dizel varijante, a nema problema sa DPFom i ostalim stvarima.

 

Ako se ne vozi isključivo po gradu, neće imati problema s DPF-om. Inače 1.5 TSI i općenito svi noviji benzinci imaju GPF filter.

 

sveupitni kaže...

Rađe dsg, odlično je uparen sa motorom

 

DSG svakako, osim ako potencijalni kupac baš ima želju za ručnim mjenjačem i nikako ne želi (ili nema novaca za DSG) automatski.

tomislav10 čet 26.10.2023 23:03
Vampir001 kaže...

 

Taj 2.0 TDI s 85 kW (115 KS) je softverski prigušeni 2.0 TDI sa 110 kW (150 KS), a oba s remapom idu na ~195 KS i ~430 Nm. Budući da navodiš model od 115 KS koji se više ne prodaje (u prodaji je samo 150 KS), pretpostavit ću da ni garancija više nije (ili uskoro neće biti) problem.

 

20.000 km godišnje je dosta, ako je većina otvorena cesta i autoput, onda dizel, ako je većina grad, onda benzinac.

 

 

DSG svakako, osim ako potencijalni kupac baš ima želju za ručnim mjenjačem i nikako ne želi (ili nema novaca za DSG) automatski.

 A  vozim se i autocestom i otvorenom cestom i gradom, trenutno nema Karoqa s dzelom... navodno 1.5 tsi ne roši previše cca 7,5 litara. Istina stara 308-mica je trošio 5,2 litre...