Automobili

Golf 6 1.6 TDI 2010 god.

Beckz sub 1.4.2017 23:59

Pozdrav svima,

 

čitam sad već po svim forumima ali nisam naišo na konačno rješenje. 

 

Imam problem s Golfom 6 2010 1.6 TDI 77kw, auto je prešao 156tkm. prije 2tkm je napravljen mali servis (svi filter i ulje). Auto vuče normalno, potrošnja je normalna. Kada je auto hladan sve radi normalno. Kada se auto zagrije na radnu temperaturu 90C počne mi tresti motor u leru. Kad se upali klima treskanje prestane. Trese cijeli auto, kao da cuka kao neki takt. Bio sam kod majstora, pregledao mi je sve dizne, kaže dizne su uredu. Rekao mi je da nije 100% siguran ali da mi je zamašnjak ošao. E sad to košta dosta novaca, pa se ne bih zaletio za nešto što mi neće rješiti problem.

 

Jel se tko susreo s ovakim problemom da auto trese u leru, tj. cuka i jel tko našao rješenje.

 

Hvala unaprijed :)

 

 

nicky.sl ned 2.4.2017 00:09
Beckz kaže...

Pozdrav svima,

 

čitam sad već po svim forumima ali nisam naišo na konačno rješenje. 

 

Imam problem s Golfom 6 2010 1.6 TDI 77kw, auto je prešao 156tkm. prije 2tkm je napravljen mali servis (svi filter i ulje). Auto vuče normalno, potrošnja je normalna. Kada je auto hladan sve radi normalno. Kada se auto zagrije na radnu temperaturu 90C počne mi tresti motor u leru. Kad se upali klima treskanje prestane. Trese cijeli auto, kao da cuka kao neki takt. Bio sam kod majstora, pregledao mi je sve dizne, kaže dizne su uredu. Rekao mi je da nije 100% siguran ali da mi je zamašnjak ošao. E sad to košta dosta novaca, pa se ne bih zaletio za nešto što mi neće rješiti problem.

 

Jel se tko susreo s ovakim problemom da auto trese u leru, tj. cuka i jel tko našao rješenje.

 

Hvala unaprijed :)

 

 

 Goni ga kod ovlaštenog servisera i neka mu ispitaju senzore. Imao sam sličan slučaj prije par godina i ne sijećam se više koji je senzor bio u pitanju.

Kad je upaljena klima drugačiji je režim održavanja minimuma odnosno kompjutor blago podigne broj okretaja i zbog toga treskanje nestaje kad upališ klimu.

doky01akablava pon 3.4.2017 16:05
Beckz kaže...

Pozdrav svima,

 

čitam sad već po svim forumima ali nisam naišo na konačno rješenje. 

 

Imam problem s Golfom 6 2010 1.6 TDI 77kw, auto je prešao 156tkm. prije 2tkm je napravljen mali servis (svi filter i ulje). Auto vuče normalno, potrošnja je normalna. Kada je auto hladan sve radi normalno. Kada se auto zagrije na radnu temperaturu 90C počne mi tresti motor u leru. Kad se upali klima treskanje prestane. Trese cijeli auto, kao da cuka kao neki takt. Bio sam kod majstora, pregledao mi je sve dizne, kaže dizne su uredu. Rekao mi je da nije 100% siguran ali da mi je zamašnjak ošao. E sad to košta dosta novaca, pa se ne bih zaletio za nešto što mi neće rješiti problem.

 

Jel se tko susreo s ovakim problemom da auto trese u leru, tj. cuka i jel tko našao rješenje.

 

Hvala unaprijed :)

 

 

 Provjeri si EGR ventil i sve to,zna i to izazivati tresnju.
Provjeri MAP senzor.
Provjeri zamasnjak tako da na leru kreces bez gasa laganim dodavanjem gasa,ako cuka sigurno je zamasnjak,a moguce i nosac motora.

 

Zamasnjak cca 3.5-5 tkn ovisi hoces sa popustom nabavljati LUK/Sachs i kome ces dati na ugradnju.

 

Duco63 ned 22.10.2017 18:36

Majstori pozdrav

Golf 6 10 g. 66kw 205ktm loše pali bez obzira na temp.Kad upali radi normalno dobro vuče .Pitam da li je netko imao sličo iskustvo.Kad startam bi-nebi upalio.Napravljen veliki servis pred 20 tkm palio poslje toga dobro.Vaša mišljenja.

Mladen85 sri 10.1.2018 20:10

1.6 TDI 
Ponuda Volkswagen Golf 6  dizel motora započinje 1.6 TDI u verzijama sa 90 KS (66 KW i 230 Nm) i 105 KS (77 KW i 250 Nm). U oktobru 2009.  uveden je napredniji model sa BlueMotion tehnologijom.
Motor 1.6 TDI karakteriše prefinjenost i potrošnja od 5,5 do 6 litara. U poređenju sa starijim i jednako efikasnim 1.9 TDI prethodne generacije, kod Golf 1.6 TDI vozači se žale na potrošnju koja se manifestuje uglavnom na većim brzinama i takođe slabijoj snazi pri manjim brzinama. Kod slabije verzije 66 KW razlika u dinamici je još izraženiji. Osećaj slabije dinamike motora izaziva niža kompresija u odnosu na 1.9 TDI. Zbog agilne vožnje ili ubrzanja je neophodno izabrati jači 1.6 TDI, motor ima relativno širok opseg obrtaja, ali je takođe nešto veća potrošnja.
1.6 TDI BlueMotion ima  najveći učinak 77 KW i maksimalni obrtni moment od 250 Nm pri 2000 obr / min. Kombinovana potrošnja goriva je 3,8 l / 100 km.

 

Česti problemi sa EGR ventila na dizel motorima 1.2 TDI i 1.6 TDI. Automobili su voženi na kratkoj relaciji i sa malim brojem obrtaja pa se čađ taloži.

Problemi EGR ventilom kod 1.6 TDi 105 KS. Ovi motori su za dalju vožnju, nisu za kratke relacije.

Problemi sa DPF filterom kod 1.6 TDI dizel motora koji su voženi na kratkim relacijama.

Volkswagen Golf 6 1.6 TDI dizel motora veći broj žalbi zbog povećanja potrošnje rashladne tečnosti. Predpostavlja se da bi zamena dihtunga glave motora eliminisala problem.

Na 2.0 TDI Common Rail motorima može doći do curenja na cevi visokog pritiska tokom radnog veka vozila. Rešenje su anti-vibracioni balans tegovi postavljeni na cevima visokog pritiska.

Pomoćni kaiš otpadne na 2.0 TDI motoru na 70000 km, obmota se oko zupčastog kaiša i nastanu teška oštećenja na motoru. Kasnije je modifikovan zatezač pomoćnog pojasa.

1.6 TDI postoji problem sa injektorima. Problem je rešen reprogramiranjem ili promenom.

 

https://mlfree.com/volkswagen-golf-6-2008-2013/

Mladen85 sri 10.1.2018 20:10

1.6 TDI 
Ponuda Volkswagen Golf 6  dizel motora započinje 1.6 TDI u verzijama sa 90 KS (66 KW i 230 Nm) i 105 KS (77 KW i 250 Nm). U oktobru 2009.  uveden je napredniji model sa BlueMotion tehnologijom.
Motor 1.6 TDI karakteriše prefinjenost i potrošnja od 5,5 do 6 litara. U poređenju sa starijim i jednako efikasnim 1.9 TDI prethodne generacije, kod Golf 1.6 TDI vozači se žale na potrošnju koja se manifestuje uglavnom na većim brzinama i takođe slabijoj snazi pri manjim brzinama. Kod slabije verzije 66 KW razlika u dinamici je još izraženiji. Osećaj slabije dinamike motora izaziva niža kompresija u odnosu na 1.9 TDI. Zbog agilne vožnje ili ubrzanja je neophodno izabrati jači 1.6 TDI, motor ima relativno širok opseg obrtaja, ali je takođe nešto veća potrošnja.
1.6 TDI BlueMotion ima  najveći učinak 77 KW i maksimalni obrtni moment od 250 Nm pri 2000 obr / min. Kombinovana potrošnja goriva je 3,8 l / 100 km.

 

Česti problemi sa EGR ventila na dizel motorima 1.2 TDI i 1.6 TDI. Automobili su voženi na kratkoj relaciji i sa malim brojem obrtaja pa se čađ taloži.

Problemi EGR ventilom kod 1.6 TDi 105 KS. Ovi motori su za dalju vožnju, nisu za kratke relacije.

Problemi sa DPF filterom kod 1.6 TDI dizel motora koji su voženi na kratkim relacijama.

Volkswagen Golf 6 1.6 TDI dizel motora veći broj žalbi zbog povećanja potrošnje rashladne tečnosti. Predpostavlja se da bi zamena dihtunga glave motora eliminisala problem.

Na 2.0 TDI Common Rail motorima može doći do curenja na cevi visokog pritiska tokom radnog veka vozila. Rešenje su anti-vibracioni balans tegovi postavljeni na cevima visokog pritiska.

Pomoćni kaiš otpadne na 2.0 TDI motoru na 70000 km, obmota se oko zupčastog kaiša i nastanu teška oštećenja na motoru. Kasnije je modifikovan zatezač pomoćnog pojasa.

1.6 TDI postoji problem sa injektorima. Problem je rešen reprogramiranjem ili promenom.

 

https://mlfree.com/volkswagen-golf-6-2008-2013/

Old Jack uto 15.10.2019 12:58
Beckz kaže...

Pozdrav svima,

 

čitam sad već po svim forumima ali nisam naišo na konačno rješenje. 

 

Imam problem s Golfom 6 2010 1.6 TDI 77kw, auto je prešao 156tkm. prije 2tkm je napravljen mali servis (svi filter i ulje). Auto vuče normalno, potrošnja je normalna. Kada je auto hladan sve radi normalno. Kada se auto zagrije na radnu temperaturu 90C počne mi tresti motor u leru. Kad se upali klima treskanje prestane. Trese cijeli auto, kao da cuka kao neki takt. Bio sam kod majstora, pregledao mi je sve dizne, kaže dizne su uredu. Rekao mi je da nije 100% siguran ali da mi je zamašnjak ošao. E sad to košta dosta novaca, pa se ne bih zaletio za nešto što mi neće rješiti problem.

 

Jel se tko susreo s ovakim problemom da auto trese u leru, tj. cuka i jel tko našao rješenje.

 

Hvala unaprijed :)

 

 

 Jesi uspio rijesit i kako?

 

Hvala

kenjac12 pet 5.6.2020 15:14
Čitatelj kaže...

Bome si ga 3 godine cekao da ga zamjenis. Taman na vrijeme

 Ja golfa 4 vozio 5 godina nakon lupanaj plivajuceg i nikakvih problema, samo cujes tamo ispod haube kako drobi nesto i lupka i treska auto.. I vozio 5 godina auto kao i prvog dana. Nakon toga ga prodao, dosao covjke da kupi otisli kod majstora jer sam ja napomeno da zamajac lupeta, pregledala 2 majstora i rekli da je auto u redu, staro je 20 godina ne mozes ni naci da mu nista ne fali. Solidno auto rekli su i kazu ovako mozes voziti jos koliko hoces, samo sto ce sve vise i vise da lupeta i da trza prilikom mjenjanja brzina. Meni isto lupka i prije 5 godina i sada i trzaji se nisu pogorsali. Isto sve kao i na pocetku. Covjek ga jos nije promenio plivajuci jer nema potrebe. Auto vuce ko lud bolje od svakog na ulici iste konjaze. Tako da, rano je i ovaj promenio, mogao je jos voziti jer nece zbog toga auto stati na putu. Cak sam u Njemacku isao, vozio kod 2 majstora da pregledaju sve i zamjene i rekli su slobodno idi zbog zamajca ne moze te ostaviti u putu, samo to su rekli da polako sve vise i vise trza prilikom promjena brzina. 

MGloc pet 5.6.2020 16:02

Imao sam passata b5 limuzinu 2003 96kw auto napravio 460tkm i onda je prolupao motor.Sada imam golfa 6 1.6 tdi 77kw u zadnjih 4 mjeseca promjenio cijeli set kvacila , cilindar kvacila , sada ga navodno zeza abs pumpa sa centralom kako se nisam vozio zbog korone auto je stajao dobrih 2 mjeseca akumulator se isparznio sutra kupujem drugi.Ulje i filter ce biti za zamjenu kroz sljedecih 5tkm a posto auto ima 205tkm sada bi uskoro trebalo zamjenit zupcasti remen i vodenu pumpu.Eto mene je golf u zadnjih 6 mjeseci kostao 2 place.

Stari ima isto 1.6tdi 2011 oko 240tkm ima nikad nikakvih problema osim sto bunker nije mohao otvorit ostao je zakljucan i to je u Predavcu popravio u Vw za 100e ako se dobro sjecam.

Lale63 ned 21.1.2024 14:53

Pozdrav. Dakle radi se o nekom zvuku.Kada ubacim u prvu i krecem cuje se onako neko lupanje i kada prebacim u drugu to prestane. Znaci samo u startu se cuje. A kada sam mjenjao ulje kada sam auto terao na mosnice koje su bile na ciglama znaci na visoko. Bilo je malo teze se popeti na mosnice i kada sam se penjao autu jebilo malo teze jer san isao bez gasa jako se je to culo. Dali je netko imao taj problem?

Da nisu mozda dize?