Et_Tu_Brute? ned 31.12.2017 15:58
Jimmy Lenard kaže...
Pozdrav,imam kineza 4t 150cc.
Kada ga upalim radi ne pređe u ler,čim pređe ugasi se
Znači na leru neće nikako da radi.
U vožnji kad pustim gas puca iz auspuha,jel to znak da dobija previše benzina ?

 Skini očisti karburator.

Zvuči kao da je pre bogata smjesa al tko zna. Jeli takav oduvijek ili? Znas li štelat karburator? Imaš li išta dizni za njega? Ako imaš trebao bi staviti pilot diznu manju, odnosno sporu diznu. Ili iglu podignuti malo na karbu i vidjet kako ce se ponasat.

Et_Tu_Brute? ned 31.12.2017 17:10
Jimmy Lenard kaže...
Vakum pumpa mi je na karburatoru.
Čistio sam karburator,dizne,štelao smjesu,ler i ništa.Nemam dizni kod sebe.Kako misliš da podignem iglu,kako se to radi.

Karburator ti ima iglu, mozes je podic i spustat, kad je dignes davat ce manje goriva izmedu niskih i srednjih okretaja.

Jesi igleda svićicu? Kakve je boje? Ako je smeđa smjesa bi trebala bit dobra, pa je u necem drugom problem, ako je crna onda ti je bogata. Ako je slucajno bijela onda isto pazi, fali goriva.

Jeli puno dimi motor?

Jimmy Lenard ned 31.12.2017 17:18

Dobro al ona ima najmanje veze sa lerom,vidi on čak neće ni upalit hladan,moram zatvorit rukom usis zraka i onda upali na sekundu,ugasi se,onda vratim airbox i onda upali bez problema.
Siguran sam da je problem u karburatoru ali gdje tačno to me muči,ipak nije jeftino da odma kupim novi karb

Jimmy Lenard pon 1.1.2018 21:21

Pa možda mi onda čok ne radi svoju funkciju ? Inače testirao sam ga na akumulatoru i ona iglica izađe,što znači da radi. Mada više sumnjam da mi ovaj šraf za ler gas nema nikakvu funkciju,kako to mogu provjerit ?

fer-de-lance pon 1.1.2018 21:36

Prije bi bilo da ostaje stalno čok upaljen, jer bi se on morao ugasiti čim malo povećaš okretaje ili kad dostigne određenu temperaturu (imaš električni čok s grijačem).

Ne znam na koju foru taj čok radi, nisam proučavao.

Uglavnom, probaj ga upalit i prije nego kaj dodaš gasa ištekaj konektor od čoka pa buš vidio jel pomaže.

Ali sad čitam ponovno prvu poruku u temi, i rekao bih da nema veze s čokom, prije s dovodom goriva.

Et_Tu_Brute? uto 2.1.2018 16:51
Jimmy Lenard kaže...
Pa ako je čok stalno upaljen onda bi valjda imao povišen ler.
A gorivo da karburatora sigurno dolazi,to sam provjerio

 Nemora značit, kad bi se ugrija motor, radio bi... drugačije.

Teže palio ugrijan.

Jimmy Lenard sri 3.1.2018 18:31

Jedino mi ostane da je ler dizna zapušena,pa radi samo na glavnoj.
Al skidao sam 3 puta karburator u ova 3 dana i svaki put detaljno očistio.
Dizne sam očistio benzinom,propuhao s pumpom za gume,trebalo bi da su dobre.
Čok radi,testirao na akumulatoru.
Znači sve što ima veze s lerom testirao sam,diznu,čok..
Šraf za ler mi je jednom prilikom zapao pa je bilo brušenja,ne znam jel bitno da zrak ne prolazi između tog šrafa

Et_Tu_Brute? sri 3.1.2018 19:16
Jimmy Lenard kaže...
Jedino mi ostane da je ler dizna zapušena,pa radi samo na glavnoj.
Al skidao sam 3 puta karburator u ova 3 dana i svaki put detaljno očistio.
Dizne sam očistio benzinom,propuhao s pumpom za gume,trebalo bi da su dobre.
Čok radi,testirao na akumulatoru.
Znači sve što ima veze s lerom testirao sam,diznu,čok..
Šraf za ler mi je jednom prilikom zapao pa je bilo brušenja,ne znam jel bitno da zrak ne prolazi između tog šrafa

Kad sam rekao da bi možda trebalo mijenjat dizne, nisam mislio da su se istrošile.

Nego dizne funkcioniraju koliko puštaju goriva.

Ja iman ktm exc380, prava kučka od motora za naštelat.

Na njemu su 168 glavna dizna, pilot dizna je 42 i igla je nozh i 6.0 throttle valve, nezz kak se na naski zove.

Motor dimi previše, ler solidan a na 1/8 gasa se guši pa u srednjim počinje dobro razvijat snagu. Takvog sam ga kupio, nije mu nitko znao nastelat karburator.

Pa sam si narucio sa ovog shopa par manjih pilot dizni i deblju iglu, da daju manje goriva u niskim, a relativno isto u srednjim i visokim. I onda ću iskombinirat par stvari dok ne bude radio kako treba kroz sve okretaje.

Upisi ime skutera u google i malo razgledaj kako je u drugih nastelan taj karburator.

To ako je do njega, moze bit i do neceg drugog.

 

EDIT:Tek mi sad palo na pamet, jesi proba sa drugom svjećicom? Može ona bacat iskru a da idalje ne valja, pogotovo ako si je zagušio i čistio vise puta.

Ista stvar je i meni na motoru dok mi karburator nije naštelan, kad se presauga, nebi ga bog upalio i nakon 5 čišćenja, jedva upali i ugasi se nakon 2 sekunde, ubacim drugu svećicu i upali odmah i radi.

Jimmy Lenard sri 3.1.2018 19:45

Ma ja stavim ruku na usis zraka i upali odma,znači samo je u karbu problem.
Probat ću još šta pregledat na njemu,ako ništa novi carb i eto.
Da je samo ler problem ja bi povećo ler i vozio,al veći mi je problem paljenje na hladno.

Jimmy Lenard pet 5.1.2018 16:38

Kupio novi karb,nije baš iz radnje,kupio od nekog lika on kupio pogrešan i ostavio.I njega sam malo očistio.
Opet isto,čim malo ohladi ne pali,svjećica baca varnicu,vakum pumpa radi ne znam šta više da uradim.A siguran sam da je do sistema usisa,jer zatvorim dovod zraka i pali odma.
Onda i filter je valjda dobar,kad upali vuče bez problema.
Stvarno ne znam šta više da radim

fer-de-lance pet 5.1.2018 20:13

Ne pada mi više ništa na pamet.

Moguće da negdje dihtung ne valja pa poteže previše zraka.

Probaj zatvoriti skroz usis zraka i kad upali ostaviti ga skroz zatvorenog i onda pomalo otvarat da vidiš jel motor različito reagira.