Peugeot 207 problem
Odi u V. Goricu u ovlašteni, Auto Holetić. Išao par puta k njima i riješili svaki put problem. Moj vti imal problema sa senzorom usisa bregaste, a drugi put senzor temperature koji se nalazi blizu centralnog kompa. Lokalni majstori nisu toliko stručni.
Nisam napomenuo iz Rijeke sam, a nisam siguran da bi moj auto stigao do tamo.
Btw koliko su koštali ti servisi?
Meni se nekako cini da se svi famozni vti problemi vrte oko glave motora... Pogotovo kad si spomenuo ovo sa ventilatorom.
Kasnije su napravili redizajn pa negdje od 2009 je navodno bolje.
Daj boze da sam u krivu jer nova glava kosta pun k para sama po sebi + sve sta moras uz nju.
Uglavnom ljudi mjenjaju sve neke sitnice na tim motorima i uvijek se problemi vrate.. Zbog toga ciljam na glavu. Ti se raspitaj naravno, nije mi namjera da te prestrasim.
I ja sam vlasnik jedne 207 1.6 vti pa sam se kroz godine pokusao informirati.
Pozdrav!
Kasnije su napravili redizajn pa negdje od 2009 je navodno bolje.
Daj boze da sam u krivu jer nova glava kosta pun k para sama po sebi + sve sta moras uz nju.
Uglavnom ljudi mjenjaju sve neke sitnice na tim motorima i uvijek se problemi vrate.. Zbog toga ciljam na glavu. Ti se raspitaj naravno, nije mi namjera da te prestrasim.
I ja sam vlasnik jedne 207 1.6 vti pa sam se kroz godine pokusao informirati.
Pozdrav!
E sad, ajmo reći da je taj scenarij sa glavom, koliko to cca dođe sve zajedno?
Glava ti je u ovlastenom preko 10k kn+ brtvila, ulje, sarafi itd.
Ako je i blizu tome odustajem od auta.
Hvala na informacijama.
Nema problema
Defitivno se raspitaj jos
Sutra bi mi trebao javiti mehaničar ako bi stigao do podne pogledati da bar znam što je..
Onda odi u najbliži ovlašteni. Svaki popravak mi je bio oko 1000kn
Bio kod mehaničara, dvije bobine su otišle, 307 kn po komadu.
K'o za vraga ode i akumulator, 710 kn.
Onda na dijagnostiku i otkrilo je senzor temperature i lijevi stražnji žmigavac.
Dakle, ovaj odlazak mehaničaru je bio 1500 kn sa rukama koje su 200 kn (s mnom je išao kupovati akumulator i išao je po bobine u drugi dućan).
Fakat te krenulo :)
smeće od auta ... nitko nije bio sretniji od mene kad sam ga prodao
Evo da dam još informacija ako ikog zanima, auto ide u prodaju, ne mogu financijski više izdržati održavanje. Registriran je do 5 mjeseca 2020.
Na autu je promijenjeno ulje, svi filteri i svjećice, bobine, senzor ispuha, nove prednje ljetne gume, zadnji lijevi cijeli far (unutarnji dio sa svjetlima) te novi akumulator.
Unatoč svemu tome i dalje dolazi problem s teškim kretanjem i paljenjem, promijenjena je i guma od brtve motora.
Iskreno ni ne znam za koliko bi ga išao prodavati, da ne bude prenisko pa da se nitko ne javlja a opet realno s obzirom da nije u fantastičnom stanju.
Pitanje, senzor temperature bi trebao promjeniti, je li on može toliko utjecati na pouzdanost motora u kratko vrijeme?
Mislim opet se ponovilo isto kao što je bilo u prvom postu danas, sutra ću se čuti sa meh da ga opet pogleda, ali mislim se, sve ostalo je napravio osim toga.
Sumnja mehaničar da je do struje, senzor temperature motora vjerojatno, možda opet bobina. Pogledati će sutra na dijagnostici, frustrirajuće!
jesu li očišćeni injektori (dizne) ultrazvukom ?
Pretpostavljam da ne, da i to napomenem mehaničaru?
da, jedan od mogućih uzroka je i taj
dovoljno da jedna dizna ne šprica već imaš slične simptome
Ovog smeća od auta sam se jedva rješio.
Problema čim je istekla garancija. Depolution greška, pa ovo, pa ono...zamijenjeno pola motora (bačen novac) i ništa. Na krajuz kažu vjerojatno glava motora. Pitam šta je s njom i nitko ništa, a ovlašteni servis.
Lambda sonde zamijenjene, bobine, očišćeni injektori, novi senzor položja bregaste, temerature, svjećice, novi softver i još hrpu toga i svako mola greška. Čim se upali okretaji skakali da bi se na kraju ugasio uz neku depolution grešku i upalio ventilator (safe mod valjda). Navodno redizajn od 2010 pa na dalje nema tih problema. Zamjena glave bi došla oko 20000 sa svim. Fino prodan kao sjeban i bok.
Hvala ljudi na informacijama, ništa, sutra ide na dijagnostiku pa ćemo vidjeti koliko će me to zadovoljstvo koštati.
P.S kada riješim to koliko bi bilo fer tražiti love a da se zaista i proda?
Kasnije su napravili redizajn pa negdje od 2009 je navodno bolje.
Daj boze da sam u krivu jer nova glava kosta pun k para sama po sebi + sve sta moras uz nju.
Uglavnom ljudi mjenjaju sve neke sitnice na tim motorima i uvijek se problemi vrate.. Zbog toga ciljam na glavu. Ti se raspitaj naravno, nije mi namjera da te prestrasim.
I ja sam vlasnik jedne 207 1.6 vti pa sam se kroz godine pokusao informirati.
Pozdrav!
Normalno da će se vratiti. Ljudi o popravcima razmišljaju na kriv način. Ako ti neki dio crkne nakon 50 000 i ti ga zamijeniš originalnim, taj ima dobre šanse da će otići i prije novih 50 000. Isto to vrijedi i za glavu. Nova koja će se ugraditi imat će sve mane kao i ona prije.
Ti auti imaju problem sa varijabilnim bregastima. Nakon što procesor motora skuži da mu nema sagorijevanja u cilindru, isključi ga i auto radi na tri. I cijelo vrijeme radi ventilator. Bila su zamijenjena dva procesora motora, stavljani svi senzori sa drugog, ispravnog, ali ništa nije pomoglo, sve bobine druge, na kraju, vađena i obrađivana glava motora i ništa. Sada elektroničar pokušava u procesor staviti software od običnog koji nema varijabilne bregaste i ne pomiče ih u radu motora. Auto i dalje stoji neispravan, a majstori sada krive loše bregaste i moguće da su se zamaknuli bregovi na bregastima, jer moderni novi motori imaju bregove na vruće uprešane, koji s vremenim popuste. Dovoljno je par stupnjeva. Svaka sličnost sa tvojim motorom je slučajna.
Cura mi imala 1.6 HDI... trebalo je reparirat sve 4 dizne ( to je ono kaj sam znao bez da sam ista isao dalje prckat ).
Jedva sam ga prodao. Nema boga vise da mi ude francuz u dvoriste.
Cura mi imala 1.6 HDI... trebalo je reparirat sve 4 dizne ( to je ono kaj sam znao bez da sam ista isao dalje prckat ).
Jedva sam ga prodao. Nema boga vise da mi ude francuz u dvoriste.
Otprilike isto kao s Talijanima. Od 10 modela auta i motora jedna do dvije kombinacije valjaju. Susjed ima Berlinga benzinca s kojim je bez kvara prešao 350 000 i to često pretovaren i po makadamu.
A ni Nijemci zadnjih godina nisu daleko. Ujak Audi A4 TDi - više na servisu nego doma a još 60 000 nije uhvatio. Brat vozi Astru staru 5 godina i ispod 100 000 i sad je vozi samo na bližim relacijama jer ga je strah igdje se zaputiti s njom.
Ja vozim već drugu novokupljenu Toyotu i sad me srce vuče prema Mazdi ali razum će opet kupiti Toyotu.
Otprilike isto kao s Talijanima. Od 10 modela auta i motora jedna do dvije kombinacije valjaju. Susjed ima Berlinga benzinca s kojim je bez kvara prešao 350 000 i to često pretovaren i po makadamu.
A ni Nijemci zadnjih godina nisu daleko. Ujak Audi A4 TDi - više na servisu nego doma a još 60 000 nije uhvatio. Brat vozi Astru staru 5 godina i ispod 100 000 i sad je vozi samo na bližim relacijama jer ga je strah igdje se zaputiti s njom.
Ja vozim već drugu novokupljenu Toyotu i sad me srce vuče prema Mazdi ali razum će opet kupiti Toyotu.
Zar je Toyota toliko kvalitetnija od Mazde? Mazda makar u zadnje vrijeme primjećujem jako dobro prolazi u testiranjima kvalitete?
Zar je Toyota toliko kvalitetnija od Mazde? Mazda makar u zadnje vrijeme primjećujem jako dobro prolazi u testiranjima kvalitete?
Ne znam, nisam imao Mazdu. Po pričama znam da imaju problem s filterom čestica što zna dovesti do ozbiljnih kvarova. Neusporedivo su ljepše i bolje za vožnju od Toyota.
Ovi njihovi Skyactive motori su super ali zahtijevaju pažnju i održavanje. Ja na Toyoti ništa ne diram a ulje ni ne znam kad sam promijenio, mislim prije nekih 35 000 :)
Da nijemca ili francuza tako tretiram odavno bi na smetlištu bili.
Otprilike isto kao s Talijanima. Od 10 modela auta i motora jedna do dvije kombinacije valjaju. Susjed ima Berlinga benzinca s kojim je bez kvara prešao 350 000 i to često pretovaren i po makadamu.
Toyotu.
Da, kupio sam novog fiat stila 2002 1.8 16v (troja vrata) i u deset godina koliko je bio kod mene uz toliku (za ono vrijeme ekstra) hrpu senzora dva puta u prijeđenih 145. tkm (vozio je i pokojni otac) samo sam dva puta promijenio varijator bregaste.
Auto je imao "pravo" pocinčan lim, eno ga i danas kupac vozi, auto je kao tenk..
e, onda je uslijedila toyota yaris i svaka dva meseca sam ju vozio kod dundovića u servis tako da nema auta kod kojega se ne događaju nekakvi "urođeni" problemi...
Prodao ju nakon tri godine i sad sam na ford fokusu 1.0 GTDI , auto bez mane treća godina.
susjed vozi Škodu felicu 1.6 1998 (motor od golfa trice) prešla nekih 250 tkm.. i ne znam je li taj ikad bio kod majstora
inače, te Škode (svi modeli) su među tri najbolje ocijenjena auta u njemačkoj i Velikoj Britaniji
Inace,imao sam taj Peugeot 207 1.4 vti i indeticne probleme sam imao kao i autor posta!
On sve te probleme moze "rijesiti" istekavanjem senzora bregaste i deri!Doduše,tada auto troši preko 25 L i upola je slabiji,ali zato ne trese i mirnije radi.
Uhvatio sam se u koštac sa tim Peugeotom Bmw mašine i vozio sam kod majstora...sve je na njemu promjenito bilo,bobine,svjecice,dizne,cnock senzor,novi software...ma ono zaista sve i govno se zaista nije moglo popraviti.Lokalni majstori su me redovno odbijali,a sluzbeni Peugeot servis je imao za dijagnozu da se to ne moze popraviti!
Uglavnom,ljudi bjezite od toga govneta glavom bez obzira!
Pozdrav,
nisam znao kako drukčije nazvati temu jer ne znam u čemu je problem. Naime, danas idem upaliti auto za ići na posao, ugasi mi se dva put u prvoj brzini kada sam davao gas za krenuti. Odmah se upalila lampica motora i općenita obavijest System polution failure (to se pojavilo i prije par mjeseci iako bez ostalih simptoma te se dijagnostikom utvrdilo da je nekakav regulator ispuha (prednji) te je nakon ugradnje novog lampica nestala).
Ipak je krenuo ali jako slabo vuče. Onda kada dođem na crveno svjetlo se dosta trese u pravilnim razmacima i počne se čuti zvuk trn trn trn trn trn (ne znam kako drukčije opisati).
I za kraj, kada ugasim auto ventilator radi na 100% neko vrijeme, nikada prije nije tako.
S posla je bilo još veselije jer radim u trgovačkom centru i kada sam išao s jednog kata na drugi u garaži nije mogao potegnuti pa se ugasio, uspio sam se sva sreća izvući sa dodavanjem više gasa i ručnom.
Imate ikakvu ideju što bi to moglo biti?
Lambda sonda?
Mehaničaru sam javio ali je zatrpan ovih dana pa nije siguran kada će moći pogledati auto.
P.S znam da je taj VTi motor dosta problematičan sada nakon što sam kupio auto, imam ga par mjeseci.