Automobili

Nakon ugradnje novog seta kvačila problemi

Softwer sri 27.11.2019 17:13

Pozdrav svim forumašima, treba mi vaš savjet jer sam u problemu. Naime, bio sam kod mehaničara zbog zamjene seta kvačila i Dvomasenog zamajca ili zamašnjaka kako god. Jučer ujutro sam prema dogovoru ostavio automobil te na kraju dana preuzeo. Nakon par kilometara vožnje primjetio sam da kada ubacim u prvu brzinu i lagano puštam kvačilo tj. krećem auto se krene tresti sve dok kvačilo potpuno ne spoji nakon toga auto ide bez trzanja.Ista stvar se događa i s vožnjom u rikverc. Dakle svaki put kada krećem auto se trese.  Druga stvar koju sam primjetio da mi je auto nekako tromije odnosno da mi ne ide kao prije. Ne znam možda ima malo paranoje od svih ovih problema ali kao da čujem na leru kada otpustim pedalu kvačila da nešto okreće unutar kvačila. Ponovno sam bio kod istog majstora i rekao mu za sve te probleme ali on kaže kao vozi ti to dok to sve sjedne na svoje mjesto(što je naravno priča za malu djecu). Kaže da je s njegove strane sve ok i da nema što da se tu više popravlja. Molim vas ako je netko imao sličan problem ili zna nekoga tko je imao takvu vrstu problema neka mi pomogne. Malo sam čitao na internetu da ima "mehaničara" koji navodno tako zamijene set kvačila i dvomaseni zamajac pa podvale fiksni, čega me najviše strah. Radi se o Audiu A3 1.6TDI 2014.g 81kw 110PS. Molim vas za savjet i pomoć jer nakon servisa koji je obavljen jučer moj auto nije onaj isti. Nemojte me pitati da li imam račun od servisa jer imam neki koji ne vrijedi ništa, a preporuku za "mehaničara" sam dobio od jednog poznanika, te sam otišao k njemu jer sam mislio da će to sve napraviti i srediti. U ovlaštenom servisu Audi su mi napravili predračun s cijenom(dijelovi i rad) 2780eura

( Ne dolazi u obzir servis u Audiu). Nakon što su mi ispostavili predračun zatražio sam da oni naprave probnu vožnju što je mehaničar iz ovlaštenog servisa i učinio, nakon vožnje je rekao kao trza prilikom kretanja može to da se vozi ali bi bilo bolje s ugradnjom originalnih dijelova kako bi se otklonile smetnja i trzaji prilikom kretanja. Strah me da mi nije podvaljen fiksni zamajac kako ne bi došlo do oštećenja mjenjača ili ne daj Bože radilice. To je ukratko moja priča, osjećam se prevaren i izigran mislio sam da ću proći jeftinije, a na kraju će me izgleda koštati jako skupo. Molim za savjet i pomoć....Hvala

hahhaajaads sri 27.11.2019 17:34

Trebas ti nekog strucnijeg majstora koji se bavi vecinom VAG autima...

 

Vjerovatno bi ti se bilo bolje registrirat na Audi Forum i tamo potrazit ili zatrazit pomoc.

 

Dosta sam pratio taj forum i 95% ljudi upucuju na Tihomira Krizana koji moze rijesit sve moguce probleme pa ce vjerovatno i ovaj...

 

Posaljem ti u pm njegov fejs i broj moba da ga kontaktiras pa vidjet sta se moze napravit...

domac5 sri 27.11.2019 20:56

Nema ti to veze kaj dijelovi nisu originalni, kakav si set kvacila uopce kupio? kod mene je bio auto sa novim setom kvacila luk, samo set je mijenjan ali ne i zamasnjak i nema nikakvih trzanja pri kretanju i mekano je.. tako da ovaj te oce prevarit i sa takvima treba samo grubo i bit jako neugodan, galamđija i seljak da bi nesto postigao.. 

Softwer sri 27.11.2019 22:06
domac5 kaže...

Nema ti to veze kaj dijelovi nisu originalni, kakav si set kvacila uopce kupio? kod mene je bio auto sa novim setom kvacila luk, samo set je mijenjan ali ne i zamasnjak i nema nikakvih trzanja pri kretanju i mekano je.. tako da ovaj te oce prevarit i sa takvima treba samo grubo i bit jako neugodan, galamđija i seljak da bi nesto postigao.. 

 Mehaničar je kupio dijelove koliko sam vidio Sachs-ovi su.

domac5 sri 27.11.2019 23:40
Softwer kaže...
domac5 kaže...

Nema ti to veze kaj dijelovi nisu originalni, kakav si set kvacila uopce kupio? kod mene je bio auto sa novim setom kvacila luk, samo set je mijenjan ali ne i zamasnjak i nema nikakvih trzanja pri kretanju i mekano je.. tako da ovaj te oce prevarit i sa takvima treba samo grubo i bit jako neugodan, galamđija i seljak da bi nesto postigao.. 

 Mehaničar je kupio dijelove koliko sam vidio Sachs-ovi su.

 sachs je inace dobar, nebi se smjelo to dogadati.. nesto je on tu sfusao 

Softwer čet 28.11.2019 08:37
domac5 kaže...
Softwer kaže...
domac5 kaže...

Nema ti to veze kaj dijelovi nisu originalni, kakav si set kvacila uopce kupio? kod mene je bio auto sa novim setom kvacila luk, samo set je mijenjan ali ne i zamasnjak i nema nikakvih trzanja pri kretanju i mekano je.. tako da ovaj te oce prevarit i sa takvima treba samo grubo i bit jako neugodan, galamđija i seljak da bi nesto postigao.. 

 Mehaničar je kupio dijelove koliko sam vidio Sachs-ovi su.

 sachs je inace dobar, nebi se smjelo to dogadati.. nesto je on tu sfusao 

 I ja sumnjam da je nešto sfušao ali ne znam što. Ne bih želio da u drugom servisu to sve "skidaju" dolje i da se na kraju ispostavi da je sve ok s ugradnjom. Međutim što više slušam iskustva ljudi koji su imali isti problem sve ukazuje na to da ili je ugradio fiksni zamajac i stavio lamelu koja ima opruge u sebi kako bi apsorbirala vibracije i udare što je zapravo zadaća dvomasenog zamajca ili je vratio stari set kvačila. ( Kada sam ostavio auto u servisu, mehaničar je kao da ispadne dobar prema meni pokazao mi novi set kvačila gdje sam ja vidio tu lamelu s oprugama). Zanima me, lamela s oprugama u sebi ugrađuje se samo kod fiksnog zamajca ili može i kod dvomasenog?

hrka11 čet 28.11.2019 08:46

Mogu ti rec za ovo polazenje i trzanje pa dok kvacilo ne "sastavi" bilo je do seta kvacila trebalo ga je mijenjati,od zenina brata auto,radi se o golfu plus.

Tako da ako ti je to novo ubaceno nebi smilo trest nista,vozi negdi drugo i nemoj govorit da si radio to vec nego ostavi pa nek ti jave do ceg je,onda se vrati tom prvom.

 

Softwer čet 28.11.2019 10:15
hrka11 kaže...

Mogu ti rec za ovo polazenje i trzanje pa dok kvacilo ne "sastavi" bilo je do seta kvacila trebalo ga je mijenjati,od zenina brata auto,radi se o golfu plus.

Tako da ako ti je to novo ubaceno nebi smilo trest nista,vozi negdi drugo i nemoj govorit da si radio to vec nego ostavi pa nek ti jave do ceg je,onda se vrati tom prvom.

 

 Danas sam slučajno imao susret s još jednim čovjekom koji radi u servisu gdje su to mijenjali i pitao sam njega, kaže kao da nije on radio na automobilu ali da je bilo vraćanja novih dijelova jer nisu odgovarali i sl. Ne razumijem kako dio ne može odgovarat ako je naručen prema broju šasije ili ključa. Sve ovo smrdi na neku muljažu, što je najgore ne znam gdje da odvezem auto jer nemam trenutno nikoga od povjerenja, a ovlašteni servisi ovjde ( u Njemačkoj) su papreno skupi. Cijena radnog sata u ovlaštenom servisu npr. Audi je 180eura

robogo čet 28.11.2019 10:31
Softwer kaže...

 Danas sam slučajno imao susret s još jednim čovjekom koji radi u servisu gdje su to mijenjali i pitao sam njega, kaže kao da nije on radio na automobilu ali da je bilo vraćanja novih dijelova jer nisu odgovarali i sl. Ne razumijem kako dio ne može odgovarat ako je naručen prema broju šasije ili ključa. Sve ovo smrdi na neku muljažu, što je najgore ne znam gdje da odvezem auto jer nemam trenutno nikoga od povjerenja, a ovlašteni servisi ovjde ( u Njemačkoj) su papreno skupi. Cijena radnog sata u ovlaštenom servisu npr. Audi je 180eura

A gledaj, valjda ćeš ovako naučiti da opsežne servise tipa promjena kvačila i zamašnjaka ne treba raditi u nekim fuševima. 

 

Reklamacija "servisu" uz, poželjno, prijavu nadležnom organu (inspekcija ili štogod).

 

Po svemu sudeći nije odrađeno podešavanje kvačila, iako nisam siguran je li za tvoj auto to potrebno. 

Jakovp čet 28.11.2019 10:33
Softwer kaže...

 I ja sumnjam da je nešto sfušao ali ne znam što. Ne bih želio da u drugom servisu to sve "skidaju" dolje i da se na kraju ispostavi da je sve ok s ugradnjom. Međutim što više slušam iskustva ljudi koji su imali isti problem sve ukazuje na to da ili je ugradio fiksni zamajac i stavio lamelu koja ima opruge u sebi kako bi apsorbirala vibracije i udare što je zapravo zadaća dvomasenog zamajca ili je vratio stari set kvačila. ( Kada sam ostavio auto u servisu, mehaničar je kao da ispadne dobar prema meni pokazao mi novi set kvačila gdje sam ja vidio tu lamelu s oprugama). Zanima me, lamela s oprugama u sebi ugrađuje se samo kod fiksnog zamajca ili može i kod dvomasenog?

 

Pa očito nije u redu, ne gine ti skidanje.

 

Softwer kaže...
hrka11 kaže...

Mogu ti rec za ovo polazenje i trzanje pa dok kvacilo ne "sastavi" bilo je do seta kvacila trebalo ga je mijenjati,od zenina brata auto,radi se o golfu plus.

Tako da ako ti je to novo ubaceno nebi smilo trest nista,vozi negdi drugo i nemoj govorit da si radio to vec nego ostavi pa nek ti jave do ceg je,onda se vrati tom prvom.

 

 Danas sam slučajno imao susret s još jednim čovjekom koji radi u servisu gdje su to mijenjali i pitao sam njega, kaže kao da nije on radio na automobilu ali da je bilo vraćanja novih dijelova jer nisu odgovarali i sl. Ne razumijem kako dio ne može odgovarat ako je naručen prema broju šasije ili ključa. Sve ovo smrdi na neku muljažu, što je najgore ne znam gdje da odvezem auto jer nemam trenutno nikoga od povjerenja, a ovlašteni servisi ovjde ( u Njemačkoj) su papreno skupi. Cijena radnog sata u ovlaštenom servisu npr. Audi je 180eura

 

Jbg, odabrao si njemca dizela, ovo ti je nažalost cijena. Takve priče slušam prečesto.

hrka11 čet 28.11.2019 11:01
robogo kaže...
Softwer kaže...

 Danas sam slučajno imao susret s još jednim čovjekom koji radi u servisu gdje su to mijenjali i pitao sam njega, kaže kao da nije on radio na automobilu ali da je bilo vraćanja novih dijelova jer nisu odgovarali i sl. Ne razumijem kako dio ne može odgovarat ako je naručen prema broju šasije ili ključa. Sve ovo smrdi na neku muljažu, što je najgore ne znam gdje da odvezem auto jer nemam trenutno nikoga od povjerenja, a ovlašteni servisi ovjde ( u Njemačkoj) su papreno skupi. Cijena radnog sata u ovlaštenom servisu npr. Audi je 180eura

A gledaj, valjda ćeš ovako naučiti da opsežne servise tipa promjena kvačila i zamašnjaka ne treba raditi u nekim fuševima. 

 

Reklamacija "servisu" uz, poželjno, prijavu nadležnom organu (inspekcija ili štogod).

 

Po svemu sudeći nije odrađeno podešavanje kvačila, iako nisam siguran je li za tvoj auto to potrebno. 

Ne treba raditi u fusevima ali bgmi ih ne treba radit ni u ovlastenim servisima jer ni to ne garantira 100% da nece bit sranja znam i tih slucajeva ali nebitno nije to tema sada.

 

Ne znam sta da kazem,raspitaj se jos malo okolo di bi moga i sta da napravis ili mu otidji tamo i direkt reci da nije to to,nek gleda rijesit...problem ti je jer nemas racun nikakav,da je normalan servis dobio bi racun i mogao bi reklamirat itd..ne bi se ovi mogli pravit mutavi.

Malopren sam spomenio golf od zenina brata on je isto ima slican problem s majstorima,samo se radilo o elektronici na bravi kod mercedesa C klase.

Isto tako po preporuci otisao u servis kod elektricara kao iz hrvatske je pa aj kod naseg ce.Prvo ovaj je rekao da je elektronika na bravi (to se znalo i bez njeg nego eto) kao treba neki dio narucit,cekanje preko 20 dana dio jos nije dosao,pa ovaj mulja sad ce,pa treba neke kodove cekat,pa mora platit nekom da to rijesi sve se to oduzilo preko mj.dana vidi se da sere, aj zove nakon misec i nesto kao neka se greska desila uglavnom sprzio mu cilu elektroniku naprid te sklopove ili sta vec...prista se javljat na mobitel,servisu ne mores nista jer nema racuna prave se mutavi i eto na tom ostalo,popusio 600e.

Na kraju nasao svabu autoelektricara,covik kad je vidio sta je ovaj radio pita ga je da ga odvede u servis di su mu to napravili da cestita "majstoru" koji se to usudio dirat uopce i da poprica sa sefom servisa.

Svabo za 3 dana prominio sve,naplatio oko 800e i gotovo.

Ali dobro,sve je skola...mlad je ,naucit ce.

MGloc čet 28.11.2019 11:44

Imao sam slican problem sve je krenulo sa dizom , na kraju je zavrsilo da je prolupao motor i da se treba glava motora skidat , kako je meni majstor rekao nemoj vise na njega novce bacat to je kanta bez dna (vw passat 460tkm) prodao ga u dijelove i gotovo ali nesto sam i naucio iz toga a to je da ne treba svakome dati sarafat po autu i servise na vrijeme obavljat.

Softwer čet 28.11.2019 11:59
MGloc kaže...

Imao sam slican problem sve je krenulo sa dizom , na kraju je zavrsilo da je prolupao motor i da se treba glava motora skidat , kako je meni majstor rekao nemoj vise na njega novce bacat to je kanta bez dna (vw passat 460tkm) prodao ga u dijelove i gotovo ali nesto sam i naucio iz toga a to je da ne treba svakome dati sarafat po autu i servise na vrijeme obavljat.

 Auto je bilo na dijagnostici i ne pokazuje nikakvu gresku, tek preslo 100.000km. Tako da mi mislim da je problem s kvacilom. Moram u još par servisa otići po mišljenja da vidim što kažu i gdje bi mogao biti problem.

izzy007 čet 28.11.2019 13:03

@softwer
Učlani se u Facebook grupu IDEMO U SVIJET NJEMAČKA ako već nisi tamo član i tamo pitaj za pomoć oko mehaničara. Pola Balkana je tamo. Naći ćeš nekog majstora. Balkanaca puna Njemačka.

Softwer čet 28.11.2019 13:16
izzy007 kaže...
@softwer
Učlani se u Facebook grupu IDEMO U SVIJET NJEMAČKA ako već nisi tamo član i tamo pitaj za pomoć oko mehaničara. Pola Balkana je tamo. Naći ćeš nekog majstora. Balkanaca puna Njemačka.

 Zbog jednog od tih Balkanaca i imam sad sve ove probleme.

footballer čet 28.11.2019 13:49
Softwer kaže...
izzy007 kaže...
@softwer
Učlani se u Facebook grupu IDEMO U SVIJET NJEMAČKA ako već nisi tamo član i tamo pitaj za pomoć oko mehaničara. Pola Balkana je tamo. Naći ćeš nekog majstora. Balkanaca puna Njemačka.

 Zbog jednog od tih Balkanaca i imam sad sve ove probleme.

Pa onda idi u ovlašteni servis Audija. Ne možeš kupiti auto od 15 tisuća eura i onda ne očekivati višu cijenu servisa ili popravaka. Ovako će te opet netko sjebat i spušit ćeš još više nego što već jesi, plus to što ti nekvalitetno ugrađeni dijelovi još veću štetu mogu napravit na drugim dijelovima. Ili ako ti je do troškova održavanja, popravi ga sad, prodaj, i kupi nešto jeftinije s manjim troškovima. 

Softwer čet 28.11.2019 15:43
footballer kaže...
Softwer kaže...
izzy007 kaže...
@softwer
Učlani se u Facebook grupu IDEMO U SVIJET NJEMAČKA ako već nisi tamo član i tamo pitaj za pomoć oko mehaničara. Pola Balkana je tamo. Naći ćeš nekog majstora. Balkanaca puna Njemačka.

 Zbog jednog od tih Balkanaca i imam sad sve ove probleme.

Pa onda idi u ovlašteni servis Audija. Ne možeš kupiti auto od 15 tisuća eura i onda ne očekivati višu cijenu servisa ili popravaka. Ovako će te opet netko sjebat i spušit ćeš još više nego što već jesi, plus to što ti nekvalitetno ugrađeni dijelovi još veću štetu mogu napravit na drugim dijelovima. Ili ako ti je do troškova održavanja, popravi ga sad, prodaj, i kupi nešto jeftinije s manjim troškovima. 

 Ovdje govorimo o uzroku. Ako imam auto od reci cemo 15 tisuća eura, to ne znači da sam lud pa da ću pristat platit servisu Audia skoro 3000eura za novi set kvačila i dvomaseni zamašnjak, a isto tako nisam lud pa da vozim auto nekom od Balkanskih majstora koji su došli u Njemačku i sve znaju, jer sam isto tako zbog jednog od takvih Balkanskih majstora u problemu kao što sam gore napisao.

mzopg čet 28.11.2019 18:56
Softwer kaže...

Pozdrav svim forumašima, treba mi vaš savjet jer sam u problemu. Naime, bio sam kod mehaničara zbog zamjene seta kvačila i Dvomasenog zamajca ili zamašnjaka kako god. Jučer ujutro sam prema dogovoru ostavio automobil te na kraju dana preuzeo. Nakon par kilometara vožnje primjetio sam da kada ubacim u prvu brzinu i lagano puštam kvačilo tj. krećem auto se krene tresti sve dok kvačilo potpuno ne spoji nakon toga auto ide bez trzanja.Ista stvar se događa i s vožnjom u rikverc. Dakle svaki put kada krećem auto se trese.  Druga stvar koju sam primjetio da mi je auto nekako tromije odnosno da mi ne ide kao prije. Ne znam možda ima malo paranoje od svih ovih problema ali kao da čujem na leru kada otpustim pedalu kvačila da nešto okreće unutar kvačila. Ponovno sam bio kod istog majstora i rekao mu za sve te probleme ali on kaže kao vozi ti to dok to sve sjedne na svoje mjesto(što je naravno priča za malu djecu). Kaže da je s njegove strane sve ok i da nema što da se tu više popravlja. Molim vas ako je netko imao sličan problem ili zna nekoga tko je imao takvu vrstu problema neka mi pomogne. Malo sam čitao na internetu da ima "mehaničara" koji navodno tako zamijene set kvačila i dvomaseni zamajac pa podvale fiksni, čega me najviše strah. Radi se o Audiu A3 1.6TDI 2014.g 81kw 110PS. Molim vas za savjet i pomoć jer nakon servisa koji je obavljen jučer moj auto nije onaj isti. Nemojte me pitati da li imam račun od servisa jer imam neki koji ne vrijedi ništa, a preporuku za "mehaničara" sam dobio od jednog poznanika, te sam otišao k njemu jer sam mislio da će to sve napraviti i srediti. U ovlaštenom servisu Audi su mi napravili predračun s cijenom(dijelovi i rad) 2780eura

( Ne dolazi u obzir servis u Audiu). Nakon što su mi ispostavili predračun zatražio sam da oni naprave probnu vožnju što je mehaničar iz ovlaštenog servisa i učinio, nakon vožnje je rekao kao trza prilikom kretanja može to da se vozi ali bi bilo bolje s ugradnjom originalnih dijelova kako bi se otklonile smetnja i trzaji prilikom kretanja. Strah me da mi nije podvaljen fiksni zamajac kako ne bi došlo do oštećenja mjenjača ili ne daj Bože radilice. To je ukratko moja priča, osjećam se prevaren i izigran mislio sam da ću proći jeftinije, a na kraju će me izgleda koštati jako skupo. Molim za savjet i pomoć....Hvala

Moram se malo nasmijati, ne iz pakosti već iz "slučajnosti", ako to uopće postoji. 

Na isti dan smo isti model auta ostavili na servisu iz istog razloga. I što je najbolje navečer pričam s dragom o servisu i otvaram bug forum i ova tema je bila prva na vrhu.

Već me prošla jeza da će i kod mene biti isti rezultat.

 

Oko tih auto tehnikalija se previše ne razumijem, ali mogu ti reči da sam ja svoj odveo na servis (zamjenu kvačila) jer je jako treskao prilikom kretanja i mehaničar mi je objasnio da je to zbog kvačila jer je na kraju pa više ne hvata dobro. U vožnji je bilo sve ok, ali kod početnog kretanja uvijek to treskanje. S obzirom da tebi sad treska očito je da kvačilo nije dobro, ili je podvalio staro ili je nešto krivo napravio.

 

Kod mene je sve prošlo odlično, auto više ne treska i sada kvačilo kod otpuštanja odmah hvata, ranije bi pustio skoro cijelo kvačilo da bi auto krenuo, sada već nakon par cm, pa i po tome možeš vidjeti je li ti novo kvačilo ili nije.

 

Inače kod nas ta zamjena dođe oko 950 eura, pa ti se možda isplati i đir do stare domovine na servis, pogotovo ako je u ovlaštenom servisu 2780 eura, nisu normalni. 

JozoBozo121 čet 28.11.2019 19:05
Softwer kaže...

 Ovdje govorimo o uzroku. Ako imam auto od reci cemo 15 tisuća eura, to ne znači da sam lud pa da ću pristat platit servisu Audia skoro 3000eura za novi set kvačila i dvomaseni zamašnjak, a isto tako nisam lud pa da vozim auto nekom od Balkanskih majstora koji su došli u Njemačku i sve znaju, jer sam isto tako zbog jednog od takvih Balkanskih majstora u problemu kao što sam gore napisao.

 Nemoj se uvrijedit, ali ovo šta si napisao zvuči direktno kao da pokušavaš biti i j**en i pošten, a to jednostavno ne ide. 

izzy007 čet 28.11.2019 19:13

Trebali ste kupiti 2.0 TDI, a ne te sirotinjske 1.6 blender motore. Ne troši ništa puno više, a izdržljiviji. Ja se vozio busom sve dok nisam imao dovoljno love za 2.0.
Nikad više ispod toga. Idući može biti samo još jači. Nikad više te blendere.
Na žalost u Deutschlandu su ruke skupe. Lako je kupiti. Teško je održavati. Ako te Balkanac unakazio onda možeš ili tražiti da to popravi, možeš otići u službeni, usput podići mini kredit, ili tražiti drugog Balkanca da pogleda što bi mogao biti problem. Sam moraš vidjeti što je najbolje za tvoj džep. Eventualno možda otići na dijagnostiku, pa možda ona nešto pokaže. A dijagnostika ne bi trebala biti tako skupa.

domac5 čet 28.11.2019 19:35
izzy007 kaže...
Trebali ste kupiti 2.0 TDI, a ne te sirotinjske 1.6 blender motore. Ne troši ništa puno više, a izdržljiviji. Ja se vozio busom sve dok nisam imao dovoljno love za 2.0.
Nikad više ispod toga. Idući može biti samo još jači. Nikad više te blendere.
Na žalost u Deutschlandu su ruke skupe. Lako je kupiti. Teško je održavati. Ako te Balkanac unakazio onda možeš ili tražiti da to popravi, možeš otići u službeni, usput podići mini kredit, ili tražiti drugog Balkanca da pogleda što bi mogao biti problem. Sam moraš vidjeti što je najbolje za tvoj džep. Eventualno možda otići na dijagnostiku, pa možda ona nešto pokaže. A dijagnostika ne bi trebala biti tako skupa.

 Na 2.0 tdi zamasnjak duze traje nego na 1.6? 

footballer čet 28.11.2019 19:40
Softwer kaže...

 

 Ovdje govorimo o uzroku. Ako imam auto od reci cemo 15 tisuća eura, to ne znači da sam lud pa da ću pristat platit servisu Audia skoro 3000eura za novi set kvačila i dvomaseni zamašnjak, a isto tako nisam lud pa da vozim auto nekom od Balkanskih majstora koji su došli u Njemačku i sve znaju, jer sam isto tako zbog jednog od takvih Balkanskih majstora u problemu kao što sam gore napisao.

 Pa onda nađi nekog ovlaštenog koji će ti dati bolju cijenu nego sam Audi i tjt. Nije ti nitko ovdje kriv za to jer si išao nekome na crno da te ispadne jeftinije, kao što si rekao. Šansa da ti ovdje netko da uzrok je jako mala, bez obzira na prijašnje iskustvo, jer ne znamo što ti je ugradio taj Balkanski majstor, ti pretpostavljaš da je ugradio fiksni zamajac ili nešto slično, i čitaš iskustva. Ništa ti to ne znači. Evo, ja sam imao iskustva sa promjenom zamajca. Odnio sam ga u ovlašteni servis i platio 1500kn više nego što je tražio majstor kojeg znam i koji mi radi zamjene ulja i sl sitnice. Znaš zašto? Jer je jedan put otac tako odveo auto mehaničaru koji mu je rekao "ma mogu ja to za jeftinije riješit", naplatio mu 2300kn i nakon tjedan dana motor je radio s 3 od 4 klipa. Ako imaš iskustva s Balkanskim majstorima, a vidi se da imaš jer govoriš da nisi lud, onda ne znam kako da ti pomognemo drukčije. Ja bih ti rado preporučio nekoga tko će ti to pogledat i sredit, ali ne znam, i male su šanse da je netko s foruma u tvojoj blizini da ti pomogne. 

Jakovp čet 28.11.2019 23:02
Softwer kaže...

 Ovdje govorimo o uzroku. Ako imam auto od reci cemo 15 tisuća eura, to ne znači da sam lud pa da ću pristat platit servisu Audia skoro 3000eura za novi set kvačila i dvomaseni zamašnjak, a isto tako nisam lud pa da vozim auto nekom od Balkanskih majstora koji su došli u Njemačku i sve znaju, jer sam isto tako zbog jednog od takvih Balkanskih majstora u problemu kao što sam gore napisao.

 Zašto ne, pa to je trošak posjedovanja takvog vozila na koji si trebao računati unaprijed. Mogao si kupiti benzinca pa bis imao manje troskove odrzavanja.

1950Killer čet 28.11.2019 23:17

odnesi mu to reklamirat, neka rijesi kako zna i umije. takve stvaris se ne smiju dogadat. lipo mu reci evo ti auto vozi ga tjedan dana pa vidi jel uredu... moguce je da mozda nije koristia specijalizirani alat za dvomaseni (plivajuci) zamasnjak, ukoliko nije moze doci do ovece stete

MrBlc pet 29.11.2019 13:13

Inače, osim kod problema sa zamašnjakom i potrošenosti kvačila, takvo treskanje se javlja i kod iskrivljene lamele. To se najčešće dogodi kad se getriba diže na ruke, pa se u trenutku dok je spojnička ubodena u lamelu getriba objesi (ljudi izgube snagu, netko se ide prebaciti s druge strane jer nema gdje uhvatiti i slično) i onda težina getribe iskrivi lamelu.

 

 

Što se tiče ovlašenih servisa, tamo nerijetko ima previše pripravnika, a premalo majstora, pa ako komp ne pokaže grešku, bude svega.

mzopg pet 29.11.2019 13:50
MrBlc kaže...

Što se tiče ovlašenih servisa, tamo nerijetko ima previše pripravnika, a premalo majstora, pa ako komp ne pokaže grešku, bude svega.

Ovo je potpuno točno. Redovito sam išao u ovlašteni, dok mi nisu napravili pizdariju samo takvu i onda su svi samo slijegali ramenima. Tamo su uglavnom sve klinci i jedan stariji majstor koji uglavnom ne bude prisutan. Ne znači ako je ovlašteni servis da je automatski najbolji. Sada sam našao odličan servis, auto mi srede ekspresno za normalnu cijenu.