A1

Vip izgubio licencu za fiskalnu blagajnu?

zussuz pet 26.1.2018 12:26

 

 

Danas nam se u dučanu pri pokušaju ulogiranja u Vipovu fiskalnu blagajnu pojavila ovakva poruka:

 

 

Imal tko kakvih saznanja zbog čega je došlo do ovog problema? Zvali smo službu za korisnike, pa su rekli da pokušavaju srediti problem.

 

Mislim da je stvarno neodgovorno i o Vipa što je do ovoga došlo i od tvrtke koja je izradila program, da se preko nas korisnika prepucavaju. Vip nikakvo upozorenje nije izdao a ugovor je potpisan na 24 mijeseca, a fima koja je izdala program pokušava krajnje jeftinim metodama doci do novih korisnika.. kao, program vam vise ne radi, ali za samo 50ak kuna mi vam nudimo bolje. Čista ucjena, ako necete - sami se snalazite, prebacivajte sami sve podatke i trazite dalje, a posao trpi.. Kako je nas dragi prijatelj rekao - "E, pa nečeš razbojiče!!"

Što se tice vipa.. da li je ovo dovoljan povod da imamo pravo na raskid ugovora s njima?

ihush pet 26.1.2018 12:36
zussuz kaže...

 

 

..

Što se tice vipa.. da li je ovo dovoljan povod da imamo pravo na raskid ugovora s njima?

 -još se pitaš? .. :)

-imaš pravo na raskid, imaš pravo na naknadu svih troškova, povrat svega izgubljenog-uloženog, 'vrijeme'.. naravno, za sud je potrebno dokazati trošak.. a veći problem je što na našim sudovima velike ne sude ili sve može trajati beskonačno.

-tko bi platio takav ceh-kaznu za posljedice? za korisnika je to vip, ovisno što je uzrok raskida njihovog ugovora s trećom stranom .. to se oni mogu natezati. Kao i osiguranje, jer svaki biz mora biti osiguran.