Vijesti by forumaši

PBZ gasi online bankarstvo

acmilan2 sub 17.8.2019 19:21

Danas dobim mail da od 2.11.2019. vise nece biti PBZ365 i mPBZonline bankarstva. Definitivno velika greska ako ne sloze sloze nesto kao zamjenu  jer hvala Bogu da je to odlicno da moze prebaciti nekad preko mobitela ili kompjutera umjesto odlaziti cekati u redove samo da napravis uplatu sebi ili nekome drugome.

cesnjovka sub 17.8.2019 19:41
acmilan2 kaže...

Danas dobim mail da od 2.11.2019. vise nece biti PBZ365 i mPBZonline bankarstva. Definitivno velika greska ako ne sloze sloze nesto kao zamjenu  jer hvala Bogu da je to odlicno da moze prebaciti nekad preko mobitela ili kompjutera umjesto odlaziti cekati u redove samo da napravis uplatu sebi ili nekome drugome.

 Ma to samo gase te stare usluge i verzije PBZ online bankarstva i usaglašavaju sa nekim EU odredbama ali sve će se nastavit normalno na ovom novom PBZ Digitalnom bankarstvu.

 

https://www.pbz.hr/document/termsConditions/documents/PBZ/valid/OUP_DigitalnoBankarstvo_objasnjenje_od_2_11_2019/Objašnjenje%20Izmjena%20i%20dopuna%20OU%20za%20korištenje%20On-line%20bankarstva%20PBZ%20digitalnog%20bankarstva_2.11.2019..pdf

dado16 sub 17.8.2019 20:29
acmilan2 kaže...

Danas dobim mail da od 2.11.2019. vise nece biti PBZ365 i mPBZonline bankarstva. Definitivno velika greska ako ne sloze sloze nesto kao zamjenu  jer hvala Bogu da je to odlicno da moze prebaciti nekad preko mobitela ili kompjutera umjesto odlaziti cekati u redove samo da napravis uplatu sebi ili nekome drugome.

 isti si moja zena....procitajte malo do kraja...novu aplikaciju koju si izdali vec pol godine i testirali bit ce sada glavna, a ove stare se gase...i dalje ostaje sve isto samo se moraju koristiti nove aplikacije i nova stranica pbz bankarstva

Milka30 sub 17.8.2019 21:23

Ja cim ugase staru aplikaciju,odmah prekidam internet bankarstvo,jer nova aplikacija nije ni za k...c!

-Stara je savršena,brza,pouzdana i ucinkovita!

-Nova je komplicirana,spora,izvjesca sa bankomata kasne i po 24h,2D skeniranje je prava patnja,ugašena aplikacija na mobu se moze pokrenuti bez pina-ako je predhodno samo "ugasita"(znate ono kada jednostavno stisnete tipku nazad bez da gasite proces)..barem je tako kod mene na Samsungu J6.

 

  Uporno u banci nude to shranje od aplikacije i vec me 2 godine "plaše" sa takvim porukama!

dado16 sub 17.8.2019 21:27
Milka30 kaže...

Ja cim ugase staru aplikaciju,odmah prekidam internet bankarstvo,jer nova aplikacija nije ni za k...c!

-Stara je savršena,brza,pouzdana i ucinkovita!

-Nova je komplicirana,spora,izvjesca sa bankomata kasne i po 24h,2D skeniranje je prava patnja,ugašena aplikacija na mobu se moze pokrenuti bez pina-ako je predhodno samo "ugasita"(znate ono kada jednostavno stisnete tipku nazad bez da gasite proces)..barem je tako kod mene na Samsungu J6.

 

  Uporno u banci nude to shranje od aplikacije i vec me 2 godine "plaše" sa takvim porukama!

 ja kad "minimize" napravim na aplikaciji kad se vratim trazi me pin, al to je na iphone-u....al i mene zivcira ta nova aplikacija, 8 znamenki pin sto je nepotrebno i nepregledni su izbornici, puno bolje i jednostavnije je odradeno na staroj al to je sve stvar navike...

JozoBozo121 sub 17.8.2019 22:08
dado16 kaže...

 ja kad "minimize" napravim na aplikaciji kad se vratim trazi me pin, al to je na iphone-u....al i mene zivcira ta nova aplikacija, 8 znamenki pin sto je nepotrebno i nepregledni su izbornici, puno bolje i jednostavnije je odradeno na staroj al to je sve stvar navike...

 Ja eto nisam ni imao staru, ali recimo sad se pitam kakva je kad od početka imam ovu novu i meni je sve više manje jedostavno i znam di je. 

cesnjovka sub 17.8.2019 22:32

Meni je ovo novo PBZ online bankarstvo i app puno draže i lakše za koristit neg ono staro.

Naravno sa puno više novina i inovacija u olakšavnju nekih situacija nego na onom starom.

Ja sam se vrlo lako prilagodio ovom novom.

Crucifixion sub 17.8.2019 23:13

Koristio i staru i koristim ovu novu. 

 

Novija mi je puno bolja od stare. Ovo za pin 8 znamenki nije točno, kod mene je 6 znamenki, bar za android OS. Otisak prsta radi brzo, skeniranje super, c/p za podatke, napravim transakciju da ni ne trepnem. 

 

Stvarno se nemam na što požaliti osim što dosta često pitaju za mišljenje o korištenju aplikacije, that's all

izzy007 ned 18.8.2019 16:53

Ja koristim staru aplikaciju. Ne spominju ništa token što bi značilo da ostaje zasebna aplikacija ili su token ubacili u novu aplikaciju?

I bitno je da su za 50% povećali naknadu za novu aplikaciju. Sa 8kn na 12kn. Koja pljačka. Razmišljam o prebacivanju u HPB gdje dobiješ tekući, žiro i mobilno bankarstvo besplatno bez naknada. Iako i to treba proučiti, jer nekako mi zvuči nevjerojatno da je nešto kod nas besplatno

gil ned 18.8.2019 17:44

Prešao sam na novo internet bankarstvo i meni je zbilja super. Ne treba ni stari token ni čitač kartica sve mogu preko mobitela s #withkey, mogu koristiti i za egrađana. Trenutno vidim sve transakcije, sad mogu nadoplaćivati revolut, skeniranje i plaćanje računa je super jednostavno i brzo, uglavnom za sad milina. Naknada od 12 kn je ok kad odbijem da sam za staro bankarstvo još koristio i SMS koje je 3 kn a sad mi ne treba.

cesnjovka ned 18.8.2019 18:54

Ma novo je puno bolje :)

Da umjesto tokena ja taj #withKEY implementiran kao zamjena i odlično funkcionira meni jenostavnije nego token.

Onda nemoraš ubacivat ni kartice u bankomate već samo preko app ubaciš onaj kod stisneš iznos koji ti treba i gotova priča.

Ma milina.

bloodborne ned 18.8.2019 20:09

A nova je aktivna vec ne znam. Ja ju koristim vec mjeseci i mjeseci.

Withcash, withkey, slozis trajni nalog. 

 

Ovo ono, malo je nekako natrpano u opcijama dalo bi se pojednostaviti

ali definitivno upgrade naspram stare.

Cattoc_C pon 19.8.2019 21:41

Iznenađen sam koliko ljudi ovdje preferira novu aplikaciju umjesto stare. Iskreno ne mogu shvatiti to. Probao sam ju davno i jako se naživcirao i sada sam ju opet probao, pa sam zvao PBZ službu jer nisam mogao naći kako napraviti predložak. Što me dovodi i do mog pitanja.
Da li itko koristi internet bankarstvo samo na desktopu, bez mobitela?

Imam problem. Kada napravim predložak i poslije odem na plaćanja, odaberem taj predložak, tj. tog "primatelja", on mi ispuni samo 2 polja: naziv primatelja i broj računa.
Dok polja model, poziv na broj, opis plaćanja i iznos mi ne povuče iz predloška, iako su ispunjeni.
Da li nešto krivo radim ili bi zbilja prilikom svakog plaćanja trebao ponovno ispunjavati ta 4 polja?

cesnjovka pon 19.8.2019 21:50
Cattoc_C kaže...

Iznenađen sam koliko ljudi ovdje preferira novu aplikaciju umjesto stare. Iskreno ne mogu shvatiti to. Probao sam ju davno i jako se naživcirao i sada sam ju opet probao, pa sam zvao PBZ službu jer nisam mogao naći kako napraviti predložak. Što me dovodi i do mog pitanja.
Da li itko koristi internet bankarstvo samo na desktopu, bez mobitela?

Imam problem. Kada napravim predložak i poslije odem na plaćanja, odaberem taj predložak, tj. tog "primatelja", on mi ispuni samo 2 polja: naziv primatelja i broj računa.
Dok polja model, poziv na broj, opis plaćanja i iznos mi ne povuče iz predloška, iako su ispunjeni.
Da li nešto krivo radim ili bi zbilja prilikom svakog plaćanja trebao ponovno ispunjavati ta 4 polja?

 Da u pravu si primjetio sam i ja te neke nedorečenosti i "mušice" posebno kad mami plaćam dopunsko zdravstveno ostajala su mi prazna ta dva polja "model i poziv na broj" ali sam se dosjetio da to zaobiđem tako što kliknem naprimjer zadnji mjesec koji sam platio dopunsko di je sve ispravno popunjeno, i samo u opisu promjenim mjesec umjesto onog prošlog i tako mi sve fino prolazi.

Ali slažem se da ima tih mali "mušica" ali vjeruj mi, da se tome prilagodit i zaobić dok oni ne isprave  te greškice.

Cattoc_C pon 19.8.2019 22:57
cesnjovka kaže...

 Da u pravu si primjetio sam i ja te neke nedorečenosti i "mušice" posebno kad mami plaćam dopunsko zdravstveno ostajala su mi prazna ta dva polja "model i poziv na broj" ali sam se dosjetio da to zaobiđem tako što kliknem naprimjer zadnji mjesec koji sam platio dopunsko di je sve ispravno popunjeno, i samo u opisu promjenim mjesec umjesto onog prošlog i tako mi sve fino prolazi.

Ali slažem se da ima tih mali "mušica" ali vjeruj mi, da se tome prilagodit i zaobić dok oni ne isprave  te greškice.

 

cesnjovka kaže...
 Da u pravu si primjetio sam i ja te neke nedorečenosti i "mušice" posebno kad mami plaćam dopunsko zdravstveno ostajala su mi prazna ta dva polja "model i poziv na broj" ali sam se dosjetio da to zaobiđem tako što kliknem naprimjer zadnji mjesec koji sam platio dopunsko di je sve ispravno popunjeno, i samo u opisu promjenim mjesec umjesto onog prošlog i tako mi sve fino prolazi.

Ali slažem se da ima tih mali "mušica" ali vjeruj mi, da se tome prilagodit i zaobić dok oni ne isprave  te greškice.

 Da, to sam i ja pomislio, no time si povećavam šansu da pogrešno uplatim, a i time predlošci gube sav smisao. Nisu ih imali ni prije skoro 2 godine kad su predstavili to novo, i tada sam ima pisao i predložio da ubace predloške da ljudi ne moraju kopati po starim računima. Imam račune koje plaćam svaka 3 mj, šta ću skrolazi svaki put kad mi zatrebaju? Nema smisla, a vremena su imali više nego dovoljno da to srede. No moram naglasiti da koliko vidim, svi ljudi koji hvale aplikaciju, koriste mobilnu verziju. Moje iskustvo je samo na verziji za web, no iskustvo je katastrofalno. Koristio sam se aplikacijom 30 minuta i ovo su problemi na koje sam naletio samo pokušavajući napraviti predložak i platiti račun:

1. Kad unosite opis plaćanja ili nešto, kliknete HOME da dodate nešto na početak, nekada se prvo slovo se upiše tamo di ste odredili, no sva ostala odu na kraj rečenice, pa imate "HElektra EP" umjesto HEP Elektra". To mi se dogodilo valjda 3 puta, no sad 4. put nije.
2. Tražilica "trebaš pomoć?", nema nikakve korisne pojmove, mjenjačnica, predlošsci, predložak, sve 0 rezultata. Nema ni osnovne funkcije aplikacije u vlastitoj tražilici.
3. Kad se obriše predložak lijevi slide-pomakne tako da zaklanja dio liste.
4. Kad želite obrisati primatelja, svaki put traži novi jednistveni kod, ja sam imao 15 primatelja i htio sam očistiti listu da napravim predloške i nemam duplikata, pa sam morao 15 puta unositi svoj pin i prepisivati 15 razl. kodova da obrišem svaki.
5. Kada desnim klikom kliknete na "kontakti" > open in new tab, on krivo otvori novi tab, ali vas i odlogira iz aplikacije na početnome tabu. Što bi možda imalo smisla da stranica kontakti nije dostupna svima bez ulogiravanja u app.
6. Mjenjačnica nije baš intuitivna i kontam da netko tko se manje kuži u računala ne bi skužio. Prvo me čudilo zašto se samo 2 računa prikazuju na listi, pa sam kliknio zamjeni i dobio samo račun s eurima, da bi poslje skontao da s strane ima tipka na kojoj piše HRK / EUR i kad se stisne, birate valutu kartica koje želite vidjeti. Loš user experience po mome jer nije bilo očito.
7. Kad odete na predloške, prvo morate ispuniti primatelj i identifikator, prije nego možete ispuniti predložak, ako odmah odete na predložak, neće vam dati da unesete išta pod broj računa. Zašto? ne znam. Bilo bi jednostavnije da odmah napravim predložak, sve bi imao u njemu, a ne 3 polja ispunjavati da dobijem jednu stvar koju želim.
8. Kad se napravi predložak, na kraju je izgleda beskoristan jer kopira samo naziv i broj računa, dok model, poziv na broj i opis plaćanja iz nekog razloga ne prenese i to bi trebao svaki puta iznova pisati valjda. Time je predložak beskoristan.
9. Neki djelovi teksta, poput errora i upozorenja nisu prevedeni na hrvatski. No to je više nitpicking. 

Ta aplikacija uopće ne djeluje testirano i iskreno, ovo je najgore iskustvo koje sam ikada imao s web aplikacijom. Kontam da ću morati promjeniti banku samo zato što pbz ne razumije što su predlošci i kako bi trebali funkcionirati.


Co7 pon 19.8.2019 23:51

Da, nova aplikacija ima neke super stvari, ali po drugima uzasna.

 

Ponoviti nalog od proslog mjeseca je nemoguce, dok recimo na staroj aplikaciji 2 klika.

Predlosci su nula, I sad recimo ja imam vise nekretnina za koje placam svaki mjesec razne rezije u aplikaciji NEMA mogucnosti za razdvajanja icega, svaki puta sve novo ukucavat.

 

Zasto se ne moze izvrseni nalog prebaciti u trajni nalog? A ako i probam napraviti trajni nalog cesto mi baca greske dok u staroj to napravim bez problema.

 

U novoj, redosljed uplata je totalno pobrkan, ako u jednom danu imas vise uplata i isplata, to Isus ne moze razvrstat.

Neki dan, nisam mogao izvuci potvrdu jer uplata nije bila visljiva u novoj aplikaciji... iako sam dobio obavjest od nove i vidljivo je po iznosu da je sjela, ali ju ne vidim! Odem u staru i tamo je.

 

Ugl, masu problema ima nova!

Ima dosta odlicnih stvari, ali ako moram birati, uvijek staru. Znatno je korisnija.

 

Cattoc_C uto 20.8.2019 01:21
Co7 kaže...

Da, nova aplikacija ima neke super stvari, ali po drugima uzasna.

 

Ponoviti nalog od proslog mjeseca je nemoguce, dok recimo na staroj aplikaciji 2 klika.

Predlosci su nula, I sad recimo ja imam vise nekretnina za koje placam svaki mjesec razne rezije u aplikaciji NEMA mogucnosti za razdvajanja icega, svaki puta sve novo ukucavat.

 

Zasto se ne moze izvrseni nalog prebaciti u trajni nalog? A ako i probam napraviti trajni nalog cesto mi baca greske dok u staroj to napravim bez problema.

 

U novoj, redosljed uplata je totalno pobrkan, ako u jednom danu imas vise uplata i isplata, to Isus ne moze razvrstat.

Neki dan, nisam mogao izvuci potvrdu jer uplata nije bila visljiva u novoj aplikaciji... iako sam dobio obavjest od nove i vidljivo je po iznosu da je sjela, ali ju ne vidim! Odem u staru i tamo je.

 

Ugl, masu problema ima nova!

Ima dosta odlicnih stvari, ali ako moram birati, uvijek staru. Znatno je korisnija.

 

 Da, meni nije jasno kako su to mogli tako loše zamisliti. Jel moguće da programeri koji su to radili se nisu ni ulogirali u staru da vide kako su stvari tamo išle? Jel nitko od njih nema račun u pbzu pa rade ko da im je prvi put? Ne mogu ni zamisliti kako ljudi plaćaju račune svaki mjesec. Tj. i ona lista "primatelja" mi više izgleda kao imenik na mobitelu ili facebuku a ne nešto preko čega plaćaš račune. Možeš dodati profilne SLIKE i Nadimke za pratitelje, a to kako ću svaki mjesec morati iznova kucati isti račun kao idiot, to ništa. 

Jedina dobra stvar koju sam ja primjetio na novoj je to što duže vremena mora proći da me automatski odlogira zbog neaktivnosti. No to je mala utjeha kada je user experience na nuli. 

cesnjovka uto 20.8.2019 09:02

Slažem se donekle sa vama i nadam se da će u bližoj (ne daljnjoj!) njihovi developeri ispravit te neke propuste u ovom novom digitalnom PBZ bankarstvu.

Iskreno smetaju i meni malo te neke stvari posebno u tim predlošcima i načinu plaćanja, ali sam se prilagodio i zaobišao naravno na kompliciraniji način.

Ali kažem sve u svemu zadovoljan sam sa ovim novim.

cesnjovka uto 20.8.2019 09:30
izzy007 kaže...
Te stvari koje vam smetaju, da li je itko to ostavio u komentarima na play store-u da bi ljudi uopće mogli vidjeti feedback

 yep, prvi ja, i napisao tamo u recenziji, doduše nisam dao jednu zvijezdicu nego 4 a nisam ni full 5 baš zbog tih neki stvari i nelogičnosti iako sam u globalu zadovoljan i priviknuo sam se na ovu novu jer ima brdo lijepih i korisnih mogučnosti.

Cattoc_C uto 20.8.2019 11:25
izzy007 kaže...
Te stvari koje vam smetaju, da li je itko to ostavio u komentarima na play store-u da bi ljudi uopće mogli vidjeti feedback

Poslao sam im feedback na e-mail, no ne vrijedi. Ovo su očite stvari koje ako korisnici njima trebaju objašnjavati, onda nam se crno piše. Ja sam im prije više od godinu dana pisao da bi trebali dodati predloške, i odgovorili su mi. I evo, danas imamo predloške, no kao da ih i nemamo jer su beskorisni. 

Sramota da banka ima ovakvu aplikaciju iskreno. Baš mi uljeva pouzdanje da im povjerim svoj novac.

P.S. moja kritika je za web aplikaciju, ne mobilnu. Mobila je možda dobra, nisam probao, ili je tamo nedostatak predložaka manji problem jer se može plaćati skeniranjem koda na računima što bi bilo još brže pretpostavljam.

gil uto 20.8.2019 11:41

Plaćanja preko mobitela skeniranjem računa je brzo i jednostavno. Na starom internet bankarstvu sam isto išao na izvršene račune i popravljao za novi račun, predloške nikad nisam koristio. Evo sad sam na desktop verziji i mogu se snaći.

 

Edit: trenutno imam problema, ne mogu se prijaviti.

papinijanus uto 20.8.2019 11:45

Meni je nova aplikacija daleko bolja od stare. Daleko logičnija od stare. 

Opcija prebacivanja sa jednog svog računa na drugi u dva tri klika je savršeno napravljena. To mi je bila i najveća gnjavaža na staroj aplikaciji. Svaki put prvo prepisivanje IBANA na papir i onda upisivanje ručno svih znamenki.... Samo s tim rješenjem su mene kupili. 

 

p.s. naknade za vođenje računa su stvarno bezobrazno visoke. (kod svih banaka)

Co7 uto 20.8.2019 15:10
izzy007 kaže...
Te stvari koje vam smetaju, da li je itko to ostavio u komentarima na play store-u da bi ljudi uopće mogli vidjeti feedback

 naravno, direktno u samoj aplikaciji i nekoliko puta telefonski razgovarao. Nista se nije promjenilo oko nekih stvari.

 

Edit: ne znam jel jos tako, ali kad sam radio trajne naloge ibstavio da ideo od iduceg mjeseca, ili za dva mj. Svaki put mi je odmah skinuo pare i onda iduci mj opet. Tako da sam sada oko 500tinjak kuna u pretplati na nekoliko trajnih naloga, ali ne da mi se tlaciti i prepravljati opet sve njih.

kisrac ned 10.11.2019 09:25

Sve što je napisano vezano za predloške u novoj aplikaciji stoji - katastrofa! Programeri to nisu testirali nikad, garant! A tu je i nemogućnost izlistavanja mirovinskih odrezaka (da, ima nas i umirovljenika koji koristimo novu aplikaciju). Dok je radila stara, otvarao sam nju i odatle listao, ali otkad su ju ukinuli, nemam više mogućnosti za to. Žalio sam se bezbroj puta i na sve moguće načine, jednom su mi čak i odgovorili na mail, kao uskoro će biti dodana funkcionalnost, ali od tada je prošlo nekoliko mjeseci i još uvijek ništa.

Istina da ima zgodnih novih mogućnosti u mobilnoj verziji, kao što je skeniranje QR koda, #WithKey opcija itd., ali što se mene tiče, nova aplikacija nije ni do koljena staroj, pogotovo što se web-verzije tiče.

Milka30 ned 10.11.2019 11:20

Meni se na novoj aplikaciji ništa ne sviđa!

Nevjerovatna cinjenica je ta da ne pokazuje stvarno stanje računa,a to je osnovna stvar koja mora raditi!

Stara je radila savršeno,koji su k...c upoce mjenjali,ili što nisu ostavili obje da rade i dalje?

Unatoc lošim kritikama na G trgovini i dalje su ustrajali na forsiranju nove aplikacije,bez da su je popravili.

Sutra idem u banku otkazati preplatu!

nex987 sri 13.11.2019 22:35
Milka30 kaže...

Meni se na novoj aplikaciji ništa ne sviđa!

Nevjerovatna cinjenica je ta da ne pokazuje stvarno stanje računa,a to je osnovna stvar koja mora raditi!

Stara je radila savršeno,koji su k...c upoce mjenjali,ili što nisu ostavili obje da rade i dalje?

Unatoc lošim kritikama na G trgovini i dalje su ustrajali na forsiranju nove aplikacije,bez da su je popravili.

Sutra idem u banku otkazati preplatu!

 ti ili koristiš neku krivu aplkaciju ili ti nešto šteka mobitel

Aplikacija radi, prikazuje stvarno stanje računa, kad sjedne plaća obavijest dođe u sekundi, i kad se promjeni stanje (meni postavljeno iznad 200kn) odmah šalje obavijest