Tomato

Maltretiranje od strane Tomata

Hrvoje001 uto 11.9.2018 00:18

Smeta li vam konstantno maltretiranje od strane Tomato reklamnih poruka?Svakih par dana stiže mi poruka o dnevnoj ponudi, a zadnja je došlo u 23:37., tako da komotno mogu reći kako se radi o uznemiravanju.
Zanima me koji genijalac je smislio takvu kampanju po kojoj se ljudima konstantno šalje ista debilna promocija s istim debilnim uvjetima?

U svakom slučaju stisnuo sam im prijave po osnovi nedavanja suglasnosti i uznemiravanju.

Cogent uto 11.9.2018 00:21

Korisnik sam Tomata i također primama te dnevne ponude. No, međutim, Toamato je prije uključivanja te usluge pitao za pristanak. Na osnovu čega se buniš ako dobivaš te poruke na koje si pristao?

picajzla0707 uto 11.9.2018 08:04
Cogent kaže...

Korisnik sam Tomata i također primama te dnevne ponude. No, međutim, Toamato je prije uključivanja te usluge pitao za pristanak. Na osnovu čega se buniš ako dobivaš te poruke na koje si pristao?

možda na osnovu pretjeranog reklamiranja

možda na osnovu predomišljanja, prije mu se činilo ok, sad više nije

kakve veze ima na kojoj se osnovi buni ako mu smeta

DiRT uto 11.9.2018 09:23

Imam malu tarifu na bonove tek tolko da ponekad imam net, čak mi ni netreba 700 MIN/SMS/MB, dovoljno mi je 300 max, al šta ćeš kad su promijenili uvjete, tj podigli cijene i povećali jedinice. Mogli su stavit još manju opciju, tj ne micat onu za 20kn i 500 jedinica. A bilo bi super da se nepotrošene jedinice prebacuju stalno u svaki slijedeći mjesec, al očito niš od tog. Bila je prije takva slična opcija u vipu al 15kn 200MB interneta samo pa sam prigovorio na to i podigli su cijene na toj opciji i povećali MB, al opet to nije bilo dobro, tak da sam prešao na Tomato koji je nudio sve za istu/sličnu cijenu i to 3 put bolje uvjete. Nek samo spamaju sa tim porukama, neće me dobit sa dnevnom ponudom jer mi ne treba.

Hrvoje001 uto 11.9.2018 11:16
Cogent kaže...

Korisnik sam Tomata i također primama te dnevne ponude. No, međutim, Toamato je prije uključivanja te usluge pitao za pristanak. Na osnovu čega se buniš ako dobivaš te poruke na koje si pristao?

Bunim se na osnovi što me nisu pitali, niti sam im dao pristanak.

Objašnjenje korisničke službe je da nisam ostavio osobne podatke, tako da njihovo maltretiranje ne spada pod zakonske odredbe i imaju pravo slati što žele i kada žele.

 

Jutros u 08:05 došla je nova poruka, ovaj put pitaju koliko je vjerojatno da bih ih preporučio.

 

Lijepo od njih što zapošljavaju osobe s posebnim potrebama u marketingu, ali ideja slanje poruka u ponoć ili rano ujutro može biti jedino kontraproduktivna.

Hrvoje001 uto 11.9.2018 11:54
zoharbizo kaže...
Odjavi se s newslettera ako si neki slučajem prijavljen, otkad je GDPR stupio na snagu ti im možeš uskratiti takve stvari, ako se ne varam.

 Nisam prijavljen na ništa.Obzirom da im nisam dao svoje osobne podatke smatraju da ih GDPR ne dira, nego samo šalju na moj tel. broj.

zoharbizo uto 11.9.2018 11:56

Tvoj telefonski broj je isti podatak koji mogu imati ako im dozvoliš.
Pošalji im mail, siguran sam da će prestati.
Za bilo kakvo reklamiranje na mobitel oni moraju imati tvoju privolu.
Provjeri s njima da li je ta privola potrebna da bi koristio uslugu kod njih.
Ako da nađi drugoga operatera.

Hrvoje001 uto 11.9.2018 13:13
zoharbizo kaže...
Tvoj telefonski broj je isti podatak koji mogu imati ako im dozvoliš.
Pošalji im mail, siguran sam da će prestati.
Za bilo kakvo reklamiranje na mobitel oni moraju imati tvoju privolu.
Provjeri s njima da li je ta privola potrebna da bi koristio uslugu kod njih.
Ako da nađi drugoga operatera.

 Najbolje rješenje.

Kakva je situacija s drugim operaterima?Rade li isto?

ihush uto 11.9.2018 13:28
Hrvoje001 kaže...
Cogent kaže...

Korisnik sam Tomata i također primama te dnevne ponude. No, međutim, Toamato je prije uključivanja te usluge pitao za pristanak. Na osnovu čega se buniš ako dobivaš te poruke na koje si pristao?

Bunim se na osnovi što me nisu pitali, niti sam im dao pristanak.

Objašnjenje korisničke službe je da nisam ostavio osobne podatke, tako da njihovo maltretiranje ne spada pod zakonske odredbe i imaju pravo slati što žele i kada žele.

 

Jutros u 08:05 došla je nova poruka, ovaj put pitaju koliko je vjerojatno da bih ih preporučio.

 

Lijepo od njih što zapošljavaju osobe s posebnim potrebama u marketingu, ali ideja slanje poruka u ponoć ili rano ujutro može biti jedino kontraproduktivna.

-zakon o podacima nema nikakve veze s reklamiranjem, tj neželjenim reklamiranjem = SPAM.

-sve, odavno isti zakon, kako god da si počeo primati reklamne poruke-pozive, mora postojati jednaka mogućnost odjave, nakon toga kazna, ako te mougćnosti nema kazna itd. .. ali moraš prijaviti i ne miješati pogrešnu osnovu.

-reklamiranje je dozvoljeno, nije zabranjeno, osim kad izričito zabraniš ... i zato postoji registrar 'ne zovi'.. hakom itd.

-privatno-kućni (osoba) korisnik.. dok firme ne mogu zabraniti poziv-reklamiranje-ponude jer je to dio poslovanja i svatko ima pravo nazvati, tražiti ili dati ponudu itd.

+ kao btw, mi smo stalno koristili termin osobni podaci (ne privatni, jer privatno vlasništvo je samo oblik vlasništva, npr privatna firma..).. no u zakonu o zaštiti podataka, ne nivou EUa, te riječi nema, nema osobno/privatno-javno.. nego postoje podaci. (točka). Svakim podatkom raspolaže njegov vlansik, dozvoljava ili zabranjuje upotrebu, kad dozvoli jednako može opozvati dozvolu itd. i to je dio zakona-paketa. Tako da ako se želiš 'natezati' imaš dovoljn omaterijala, ali realno je to beskorisno..

 

Hrvoje001 kaže...
zoharbizo kaže...
Tvoj telefonski broj je isti podatak koji mogu imati ako im dozvoliš.
Pošalji im mail, siguran sam da će prestati.
Za bilo kakvo reklamiranje na mobitel oni moraju imati tvoju privolu.
Provjeri s njima da li je ta privola potrebna da bi koristio uslugu kod njih.
Ako da nađi drugoga operatera.

 Najbolje rješenje.

Kakva je situacija s drugim operaterima?Rade li isto?

 -razlika je više male/velike firme, sjedište firme i sl.. svi žele isto, ali 'veliki' to ne rade zbog kazni, mada ponekad rade kroz 'male' jer su često vlasnici.. pa čak i ako je teorija zavjere :)) .. da se takvim 'maltretiranjem' pokušava s malog natjerati na velikog, da ne spominjem dva operatera koja posjeduju sve kod nas.. U toj igri oni nemaju što izgubiti.

 

-kod neželjenog poziva (bilo koje reklame, ankete i sl.) tražiti podatke i osoba s druge strane ih mora dati. Prijaviti, zatražiti 'brisanje' iz adresara, zabranu poziva i sl.. tek nakon što se to zatraži, može se prijaviti, tj protokol je takav da se prvo moraš žaliti onom tko te maltretira da bi sustav reagirao, jer do tad je 'legitimno'. Nikad ne miješati zakone, osnove žalbe.. nije to 'nabacati što više pa što se primi..' zakon-pravo ne funkcionira tako (i upravo to zloupotrebljavaju, jer mogu, jer im korisnici ''njurgaju'' ali ne rade ono što bi trebali ako to ne žele..).

 

-zapamtiti: legitimno je reklamirati se, ali postoje pravila koja se tad moraju pridržavati i ne tumače oni zakon, oni ga smiju samo provoditi u suprotnom ga krše. Prijaviti nadležnima + imati podatke, tražiti papirnato, kontaktirati emailom itd.. ne samo 'riječima'.. jer je tad daleko lakše.