Samsung

Galaxy A8 (2018) Novi mobitel "sjecka" u radu

vedrand sub 25.5.2019 05:27

Pozdrav i postovanje svim clanovima foruma!

 

Prica ide ovako...

Do prije par dana bio sam ponosni vlasnik Galaxy-a A8, kupljenog u Vipu.

Mobitel me odlicno sluzio godinu dana i bio sam ocaran njegovim glatkim radom dok ga prije par dana nisam izgubio.

Stoga, odlucio sam se za kupnju istog takvog... ovaj put sam ga kupio u makromikru jer u Vipu vise nije bilo.

Kada sam ga raspakirao prvo mi je malo bilo cudno sto su oni papirici uz mobitel na talijanskom,

europska verzija je SM-A530F (kao i prosli) tako da valjda nema veze u kojoj se zemlji prodaje... ovaj je isti samo za Italiju,

komponente su iste a mobitel otkljucan.

Ubacim ja karticu, i upalim mobitel kad on mi izbaci neke hijeroglife na ruskom.

Nista, upalim google translate i prevedem... kaze da stisnem OK da aktivira karticu i ponovno postavi postavke i resetira mob.

Resetira se i pise da nesto "brise" kao kad se radi tvornicki reset, zavrsi, prodjem pocetno podesavanje i imam sta vidjet.

Mobitel nije ni blijeda sjena onog proslog... SVE BLAGO SJECKA!!! 

Znaci, launcher, aplikacije... nista ne ide glatko i sve je uz dozu sjeckanja - sto mi se na proslom nije desilo nikada ni

kada je bio krcat aplikacijama i datotekama. Nijedna animacija na ovom mobitelu nije glatka.

Mobitel je stigao sa 8.0 Oreo, instalirao sam sve nadogradnje do 9.0 pie, tvornicki resetirao mobitel nakon svega, azurirao sve aplikacije ali sve i dalje sjecka.

Sve moguce sam isprobao od brisanja cache, tvornickog reseta, sto je uzaludno jer je mobitel nov a nijednu drugu aplikaciju osim njegovih nisam instalirao.

Probao sam ja i one developer opcije, brzine animacija, ali isto je sve i nema puno smisla...

 

Ima li tko kakvu ideju?

Na kutiji od mobitela pise da je ovlasteni servis Agram servis.

Dali da saljem i reklamiram, dali je moguce da je tvornicka greska?

 

Hvala unaprijed na odgovorima...

fer-de-lance sub 25.5.2019 07:46

Skini CPU float

 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.waterdaaan.cpufloat

i onda promatraj kaj se događa, jel se pale sve jezgre i jel temperatura procesora jako raste.

Vidio sam na par mjesta da neki ljudi imaju tak problema s throttlingom, obično neka greška s hlađenjem procesora.

Premda, lako moguće da je neki problem softverske prirode, a to možeš riješiti onda kompletnom reinstalacijom softvera preko Odina ili onog Samsunogovog Kiesa ili kak se već zove.

 

 

vedrand sub 25.5.2019 16:44

Hvala na odgovoru, medjutim nisam ni blizu "naprednog" korisnika tako da se zaista ne bih upustao u reinstalaciju sofvera i sl.

A sto se tice ovog programa, instalirat cu ga pa vidjet, mada ni tu nisam nekakav ekspert da znam kolika temp treba biti i sl.

Zanimalo bih me dali bih servis to napravio umjesto mene, posto tome i sluzi a mobitel je nov i ima jamstvo 2 god.