Pozicija/štop svjetlo na autu-pomoc
Hvala probat cu, samo jos da mi kazete sta je zn 6.3 (zener dioda 6.3v?) i dali ce mi svijetlit greska zarulje od stopa. Dali znate koji mora biti otpor?
Iskreno neznam koji je auto a prvi put se srećem sa dva napona za sijalice.
Ovo je prvo što mi je palo napamet , a ako je potreban otpor, spoji ga u paralelu sa stop lampom ali pazi da je odgovarajuče snage i da svojim grijanjem ne rastopi nešto u blizini njega.
Otpor možeš izračinati iz snage ( možda standardna za stop od 21W ? ) koja je bila na sijalici pri 12V a trebao bi biti malo većeg otpora jer i LED u paraleli malo smanjuje otpor.
ps: Da meni to sve treba sa otporom ( "grijač" od otprilike 20W -7ohma) ostavio bi orginal sijalicu..
Auto je a5 2007 god, imao je halogene, pa su stavljene led od 2013, cijeli je u face liftu, pa sam cuo da relej onako titra, zuji...a zasto se to dogodilo ne znam jos
napon koji si izmjeria multimetrom je efektivni napon od 6.7V... U stvarnosti na tom izvodu dobijas oko 50% pwm signal odnosno 100% kad je kocnica stisnuta... Da je rijec o pwmu mozes i sam vidit ako pokusas snimit video zadnjih pozicija. Na videu (pogotovo za starije mobitele) ces vidit da ti pozicije trepere.
Rjesenje bi trebalo bit u kompatibilnoj zadnjoj lampi...
To je istina da kad snimim mobom da na snimci treperi, ali dali
ja mogu samo smanjit voltažu na zavojnicu releja sa jednim otpornijom i diodom?
Eh ovako...dakle imam jedan problem sa pozicijom na autu, tj štopom a problem je taj što oni dolaze po istoj žici do lampe, samo se mjenja napon...pozicija radi na 6,8v a štop na 12. E sad ja imam led lampe koja ima posebno poziciju a posebno štop. To je bilo odvojeno preko releja, ali mi se nesto sje** i sada kad dolazi ova manja struja na relaj on se cuje, jer je presalaba da aktivira zavojnicu. E sad bi ja trebao nekg majstora da mi objasni kako da ja to spojim, ili ogranicim napon. Odnosno da propustim napon veci od 10v.
Nadam se da ste me razumjeli kakav imam problem :D
Hvalaa