bottom_line sri 15.1.2020 13:31

Jel ima netko iskustva sa MR Servisom?

Prije 5 dana su mi preuzeli lapto na servis i još uvijek nije otvoren niakakav radni nalog, ništa se ne dešava.!!??

Pomalo me lovi jeza, koliko će trajati servis kad im treba tjedan dana da uopće shvate da im je nešto došlo na servis.

Kakva je ekipa tamo?

Laptop je malo bolji, da još kakvu štetu ne naprave..

 

Casper127 sri 15.1.2020 14:52

Ja sam taman prije badnjaka (18.12. ako se dobro sjećam) odnio hp-ov laptop na servis i mislio sam da neće biti gotov dok ne prođu svi blagdani, na kraju su mi poslali sms 30.12. da ga pokupim sa servisa. Prvih par dana nije ništa bilo u opisu radnog naloga, pa je na kraju pisalo da se čeka zamjenski dio (meni je lijevi fan prestao raditi na laptopu starom 3mjeseca).

iMik sri 15.1.2020 15:43

Ja nisam bio takve sreće, prvo četri dana stajalo kod njih dok mi nisu dali broj radnog nalog, krepao ssd. Poslao im 22.11-12.12. Dobio nazad krepala

baterija, opet šaljem nazad 13.12.-13.01. Naravno drugi put opet stajalo četri dana kod njih dok nisam poslao mail za broj radnog naloga.

U mailu im poslao sliku kvara, ali oni me svejedno zvovu u čemu je problem i onda opet šaljem sliku ponovo. Mislim genijalci.

Da ne govorim da sam nosio laptop u Radničku, ali naravno da ih tamo više nema.

bottom_line čet 16.1.2020 09:21

Šaljem im mailove, uredno odgovaraju ali ne dešava se ništa.

Nakon  6 dana, nije se desilo ništa. Nema radnog naloga.

Izgleda da su ozbiljno podkapacitirani.

Pitam se što su im serviseri sposobni odraditi u takvim uvjetima. 

plavi08 čet 16.1.2020 14:20

Imam HP pavilion x360 laptop kome je nakon godinu i pol krepala baterija.

 

Javio se MR servisu pošto su ovlašteni. Odgovarali na mailove relativno brzo. Tražili podatke od laptopa (laptop ima tvorničko jamstvo 3 godine) no u njemu piše da je jamstvo na bateriju 12 mjeseci.

Iz servisa mi poslali 2 ponude. Jedna sa orginalnom baterijom oko 1000kn i jedna sa zamjenskom oko 600kn.

 

U međuvremenu sam tražio po netu o baterijama i slučjano naletio na službenim stranicama HP-a na članak gdje piše ako se radi o laptopu sa neizmjenjivom batarijom ( nemoguća izmjena bez rastavljanja laptopa) da jamstvo vrijedi koliko i na sam uređaj. Kontaktirao sam HP podršku i oni su uporno tvrdili da moj laptop ima izmjenjivu bateriju. Nakon rasprave poslali su mi poruku u kojoj kažu da ako je neizmjenjiva da imam pravo na izmjenu u garantnom roku uređaja.

 

Ponovo se javljam MR servisu sa tim podatkom i objašnjenjem kako sam došao do njega i kažu da ima pošaljem ili da mi organiziraju prijevoz. Kažem nek organiziraju. Za 2 dana došli iz Overseas i pokupili laptop koji sam trebao sam zapakirat. Nakon toga ništa. Nikavih mailova ni obavijesti. Pustio sam sve 3 tjedna i tamam kad sam mislio slat upit zvoni mi ujutro mobitel. Zove me Oversas da imaju paket za mene. Vratili latop sa promijenjenom baterijom i samo 1 papirom na kojem piše da je zamijenjena baterija i testiran uređaj. Sve radi uredno. A od MR servisa niti riječi na bilo koji način od onog maila prije 3 tjedna kad su dogovarali kako će pokupiti laptop.

 

 

bottom_line uto 21.1.2020 10:33

Evo prošlo 10 dana, ne dešava se ništa.

U radnom nalogu još uvijek krivi podaci.

Sve se pitam dali ekipa tamo uopće zna gdje je moj komp, o nekom suvislom servisiranju se u danim okolnostima ni ne usudim razmišljati.

MGloc uto 21.1.2020 12:00

Ja sam im slao hp probook davne 2011 laptop ociscen od prasine i jos su mi otkrili bad sektore na hardu tako da su i hard zamjenili pod jamstvom kroz 2tj laptop dosao natrag Overseas-om to je bilo moje iskustvo sa MRservisom.Nije lose zapisat na papiric ime i prezime , adresu , email , kontakt broj i koji je problem sa uredajem pa ga zataknit u paket sa uredajem.

bottom_line čet 23.1.2020 13:10

Na žalost, mao sam dobar feeling. 

Nakon 2 tjedna, nisu napravili ništa i komp se vraća.

Razlog?

Nisu mi priznali garanciju jer je komp kupljen u USA.!!??

Baš zbog toga, moj prvi mail prema njima je bio da provjere dali podlježe garanciji i nakon njihove potvrde, naručili su prijevoz sa Overseasom

I da, imam račun koji im je dostavljen u papirnatom obliku, zajedno sa detaljnim opisom kvara.

Poslao sam im i slike mailom.

 

Samo se nadam da će moj komp doći nazad a ne neki drugi, jer u radnom nalogu i dalje stoji drugi model.

Ovakav horror story još nisam doživio, još ako dođe oštećen, doživljaj će biti potpun.

 

VladRi čet 23.1.2020 13:18

Dok sam radio u ventexu imao sam super odnose sa njima.

Najgori servis sa kojim sam imao posla je bio System One... ajme... Narucio adapter za stranku, proslo tipa 2 mj (najgenerickiji 19v adapter) ... ma... nitko se ne javlja... na kraju stranka odustala...

Old Iggy čet 23.1.2020 14:03
bottom_line kaže...
Nisu mi priznali garanciju jer je komp kupljen u USA.!!??

Baš zbog toga, moj prvi mail prema njima je bio da provjere dali podlježe garanciji i nakon njihove potvrde, naručili su prijevoz sa Overseasom

I da, imam račun koji im je dostavljen u papirnatom obliku, zajedno sa detaljnim opisom kvara.

Poslao sam im i slike mailom.

 

Zeznuli jesu što nisu provjerili kad si im sve poslao. No ne moraju prihvatiti jamstvo ako nema odgovarajuće jamstvo, a to je čest slučaj s robom izvana.

M0by čet 23.1.2020 18:26

Ipak je Ventex u vlasnistvu M San grupe, kao i MR Servis.

Sto si tice MR servisa kao servisa dosta im je iskusnih ljudi otislo zbog losih placa i tamo se dovode svakakvi rodaci, kao u cijeloj grupaciji.

bottom_line pon 3.2.2020 18:55

Da rezimiram, komp su vratili neoštećen.

Odnio ga u drugi servis, uredno mi priznali garanciju i riješili.

Nemojte nasjedati na priče, HP garancija je internacionalna !!

Ne znam koji motiv su imali da mi ospore garanciju, vjerojatno postoji nekoliko razina suradnje s HP-om.

iMik pon 3.2.2020 18:59
bottom_line kaže...

Da rezimiram, komp su vratili neoštećen.

Odnio ga u drugi servis, uredno mi priznali garanciju i riješili.

Nemojte nasjedati na priče, HP garancija je internacionalna !!

Ne znam koji motiv su imali da mi ospore garanciju, vjerojatno postoji nekoliko razina suradnje s HP-om.

 Da li se može znati u koji servis.

Blade2707 čet 18.2.2021 00:18

Prijatelju evo ti moje iskustvo s njima...
Znaci 7.12.2020 pošaljem mail za prijavu kvara na laptopu i odmah sutra mi naruce overseas za skupit laptop na kucnu adresu.Zapakiram laptop u njegovu torbu sa cijelom papirologijom kao sto su rekli i napunim kesama da nebi došlo do oštečenja laptopa iako torba ima tvrde rubnike bas radi toga i predam torbu dostavljacu. 29.12.2020 posaljem upit na mail u kojem je procesu laptop al nikad nisam dobio povratni odgovor na mail.Nakon par dana iza 10ak neuspjesnih poziva uspijem ih napokon dobiti na telefon i kazu mi da je laptop jos na dijagnostici (mjesec dana odkad je u njih još nisu otkrili kvar) da ce mi se javit kroz 2-3 dana. I tako 09.01.2021 dobijem mail od servisa da mi je otisla maticna ploca i da su je narucili al da mi je laptop ostecen u transportu jer ga nisam adekvatno zastitio tj stavio u kutiju i ako hocu promjenit te 2 plastike moram uplatit 1.742,50kn. Da dobro ste procitali 1.742,50kn za dvi plastike.Naravno da sam poludio i odbio ponudu iako znam da je mala vjerojatnost da se tako razbije laptop u torbi( slika vam je dolje pa sami procjenite jeli se razbia u torbi ili je nekom nesposobnom radniku ispao iz ruku na pod) al ocito im je to alibi kad se tako nesto desi pa sam im rekao da ne zelim to mjenjat nek samo maticnu plocu promjene koja je u garanciji. I tako prode od toga vise od 20 dana nazovem ih opet jer laptopa nemam vise od mjesec i pol dana jer od njih nemate nikakvih informacija ako ih uporno ne zovete,
djelatnica na telefonu nema pojma di je zapelo pa mi kaze da pricekam minutu da ode provjerit kod kolege u kojem je procesu laptop.Nakon par minuta cekanja javlja se ista djelatnica da kolega nije tu da je vjerojatno na pauzi pa da ce me nazvat kad se vrati. Nazove me nakon  1 sat i kaze da je kolega rekao da je maticna zapela na carini al da ce mi ga poslat do kraja iduceg tjedna. I tako pricekam petak iduceg tjedna ali laptopa jos nema i opet ih zovem i opet ista procedura sa djelatnicom,kolegom i pauzom.Nazove me opet nakon 1 sat i kaze da laptop sigurno stize do srijede da je sve spremno. Došla je i srijeda  17.02.2020 (2ipo mj.laptop u servisu)al laptopa nema,zovem opet servis i djelatnica opet istu shemu da provjeri s  kolegom koji  opet nije tu nego je isao na pauzu...nazove me nakon 2-3 sata i kaze da je kolega rekao da je maticna jos na carini 🤣.(draga gospodo niste narucili 2 kila kokaina nego maticnu plocu al to im je jedan od mnogih uvjezbanih alibija)Upitao sam djelatnicu kako je na carini ako ste mi rekli da je došlo s carine prije 5 dana i da ce do srijede doc laptop na moju adresu al djelatnica nije vise znala sta ce rec i onda se branila da ona nezna nista da joj je tako kolega rekao.Uglavnom dno dna od servisa laptop joooš nisam dobio a sigurni ih ceka privatna tužba jer iman sve mailove i snimljene telefonske razgovore s njima!

Čitatelj čet 18.2.2021 12:03

Zato se cuva originalna ambalaza, a ne salje se u mekanoj torbi - nema te torbe

koja je bolja od originalnog stiropora i kartona, jer je laptop okruzen time i nije uz rub tkanine/koze.

 

Imas iskustvo za drugi put - da dok je jamstvo, cuvas originalnu ambalazu - ovako se mozes natezat i sa servisom i dostavom,

ping-pong loptica bez kraja.

 

Moj MSI je isao za Poljsku pod jamstvom, tamo je sluzbeni servis, i jos imam originalnu ambalazu, makar je jamstvo isteklo.

Zasto? Pa ako ga odlucim prodati ili pokloniti, stavim ga u originalnu kutiju i nema sanse da mu se ista desi, osim da netko

busilicom prosvira kutiju.

funny games čet 18.2.2021 15:15

Meni su ok,pokupili televiziju u ponedjeljak,u petak vratili sa zamijenjenim ekranom.Ovisi da li imaju materijala na zalihi za zamjenu itd.Nalazim se u dalmaciji,pokupili su televiziju sa orginalnim pakiranjem radi zaštite sa overseasom i tako je vratili sa novim ekranom.

Čitatelj čet 18.2.2021 16:38

Ma sranje je sto je u torbi, ne mozes ni dostavu ni MR kriviti za nista,

jer jedni mogu vaditi na druge, na kraju ti moras platiti vjestacenje, pa

na kog se utvrdi - taj snosi troskove itd.

 

Kad imas originalnu ambalazu i dokumentiras prije slanja sadrzaj paketa,

onda nemas frke - ako ne stigne, osiguranje dostavne sluzbe mora platiti stetu.

 

A ako stigne do servisa i vrati se osteceno, onda opet imaju i u servisu dokumentirano

da su poslali ispravno natrag, i da dostavna sluzba mora snositi stetu, preko osiguranja.

 

Znam da nemaju ljudi "mjesta" za sve i svasta, i kao "pa to je jos jedna kutija".

Da, ali to je kutija koja ti treba 2 godine, ili za vrijeme trajanja jamstva - nakon toga spresas u karton i papa.

 

Ili ako nemas originalnu ambalazu, mislim da ju mozes rentati, tipa da MR posalje

dostavom praznu ambalazu za laptop, u koji ju spakiras (ne znam dali to rade,

ali je to nekada ComTel/Kodeks i drugi sluzbeni servisi uglavnom tako radili.

 

Dapace, sjecam se da dok je Megatrend bio sluzbeni DELL-ov servis, da nisu htjeli preuzimati laptope,

koji nisu dolazili u originalnoj ambalazi - odmah su vratili natrag dostavom bez preuzimanja.

 

Sad imas havariju bez koje si mogao proci. Servis ce reci dostava, dostava ce reci "nije do nas, mozda je vlasnik tako spakirao",

i dovidjenja. Mogla je pasti kutija sa mikrovalnom na torbu od laptopa i papa, dovidjenja momci, cao djaci.

Marko008 sri 12.5.2021 13:31

Pozdrav. Evo imene u problemima pa molim vaša mišljenja.

Kupio sam laptop Acer Nitro 5 prije godinu i pol u MobilMedia i sad skužio da je lijeva šarka monitora u banani.

Plastika se počela razdvajati i kada se laptop preklopi lijeva strana je vidljivo izdignutija.

Kontaktirao MobilMedia i dobio opciju ili slati njima ili direktno u MR Servis.

Ako ide prvo u MobilMedia onda vele da se čeka kojih tjedan dana duže.

Šta po vama da radim.

Laptop zasad radi super samo znam da će doći trenutak da ču ga jednom otvoriti i da će se šarka do kraja raspasti.

  

 

Filox čet 13.5.2021 11:52
Marko008 kaže...

Pozdrav. Evo imene u problemima pa molim vaša mišljenja.

Kupio sam laptop Acer Nitro 5 prije godinu i pol u MobilMedia i sad skužio da je lijeva šarka monitora u banani.

Plastika se počela razdvajati i kada se laptop preklopi lijeva strana je vidljivo izdignutija.

Kontaktirao MobilMedia i dobio opciju ili slati njima ili direktno u MR Servis.

Ako ide prvo u MobilMedia onda vele da se čeka kojih tjedan dana duže.

Šta po vama da radim.

Laptop zasad radi super samo znam da će doći trenutak da ču ga jednom otvoriti i da će se šarka do kraja raspasti.

  

 

 

Uf, ako pukne, bit će veliki problem. Možda bolje sad, dok još nije puklo, dat na servis, pa neka srede ako mogu. Ja bi slao direktno u MR Servis, da se ne čeka tjedan dana duže bezveze.