vin112 pon 30.9.2019 19:51

Pozdrav.

 

Imam problema s vodenim hlađenjem (Corsair H100X). Hlađenje sam kupio u 2. mjesecu u Linksu. Krajem 8. mjeseca počeo se javljat čudan zvuk iz pumpe vodenog hlađenja, pa sam otišao u Links reklamirat ga. Reklamacija uvažena i nakon tjedan i pol stiže "novo" iz ovlaštenog servisa kao zamjena. Međutim, odmah po ugradnji "novog" vodenog hlađenja, zvuk iz pumpe ne da je čudan ko onaj prije, nego je još 3 puta jači. Ako malo nagnem kučište, imam osjećaj da će se nešto razletit u pumpi. Prvo sam mislio da je do tekućine unutra, ali nakon 2 sata rada, odlučio sam i ovo vratiti u Links. Tu počinje drama. Molim ih u servisu na trešnjevki da ovaj put ubrzaju to malo ako je ikako moguće, jer mi komp stvarno treba, na što mi odgovaraju da će se potrudit da ubrzaju to maksimalno. Tjedan dana nakon toga, na Linksovim stranicama za praćenje statusa reklamacije primjećujem da je status promijenjen u "STIGLO IZ VANJSKOG SERVISA", tak neš, a u napomeni piše da je zamijenjeno novim, tj. opet "novim" Nakon tri dana čekanja da me pozovu iz Linksa da si podignem vodeno hlađenje, zovem ja njih jer vidim da su očito zaboravili. Iz odjela reklamacija vele mi da nije to zapravo još kod njih, zapravo da ipak je, al čekaju ovlašteni servis da im pošalje neke papire da mogu uvest u sustav novi serijski broj i da će me nazvat u ponedjeljak (danas) da si dođem po njega. Ne zvou me cijeli dan, zovem opet ja njih i vele mi da je u servisu na trešnjevki i da si ga dođem podić. U servisu su mi sad rekli da je njima to novo vodeno hlađenje stiglo tek danas, a da im je prije tjedan dana zapravo stiglo moje staro jer mi ga nisu htjeli zamijenit, pa su ga tek nakon natezanja ipak zamijenili. Montiram sad to "novo novo" vodeno hlađenje, da bi zvuk bio identičan onom koji je bio i nakon prve reklamacije. Znači vrlo vjerojatno su mi samo ponovo upakirali isto smeće.

 

Zanima me što mi sad preostaje za napravit jer više stvarno ne znam što da radim.

Molim samo ozbiljne komentare.

 

Hvala i lp

ihush pon 30.9.2019 21:07

uputi im pisanu žalbu + mingo.hr.. (uvjek sve radi pisanim putem, svaku njihovu izjavu traži mail-papir.. i zadaj im rok do kad želiš otklonjenu neispravnost koja je već prihvaćena pa nije sporno jel uređaj (ne)ispravan. Traži zamjenski uređaj ili novo, ili povrat po računu..)

ihush pon 30.9.2019 21:18
mariolla79 kaže...

Prijavi ih corsairu ili s corsairom rijesi reklamaciju..meni su slusalice zamjenili za 7 dana o njihovom trosku putovanja..cak sam i dobio bolji model jer moj void stereo nisu imali..dobio void pro rgb

 -to je ok savjet.. vjerojanto za kupca bolji-konkretniji. ... ali, za sve nas kao potrošače-kupce je bolje da to rješimo s trgovcima, poštivanjem pravila igre... a to se može samo žalbom-prijavom.

ansha pon 30.9.2019 22:33
ihush kaže...
mariolla79 kaže...

Prijavi ih corsairu ili s corsairom rijesi reklamaciju..meni su slusalice zamjenili za 7 dana o njihovom trosku putovanja..cak sam i dobio bolji model jer moj void stereo nisu imali..dobio void pro rgb

 -to je ok savjet.. vjerojanto za kupca bolji-konkretniji. ... ali, za sve nas kao potrošače-kupce je bolje da to rješimo s trgovcima, poštivanjem pravila igre... a to se može samo žalbom-prijavom.

Bolji je onaj nacin koji ce rezultirat sta skorijom zamjenom proizvoda, a to je ici direktno preko Corsair-a a ne se zajebavat sa zalbama, prijavama i ciganima...

ihush pon 30.9.2019 22:38

ovisi.. tj tad i dalje imamo 'državu slučaj' gdje svatko za sebe od slučaja do slučaja rješava ovakve-iste probleme.. ili konkretno promjena provođenjem pravila-zakona pa smo svi mirni. Radije ovaj drugi način, tj čemu služi forum-teme? da jedna osoba dobje rješenje ili da i ostali lakše bez posebnih problema ... -stvar filozofije, 'za sebe' i zato to i kažem za post iznad, ok.

 

++ (edit) možda teško za povjerovati.. ali kad se zatraži mingo.hr (uz pretpostavku da je korisnik u pravu, reklamacija..) tad se začuđujuće brzo stvar rješava, vjerojatno i brže od korespondencije s proizvođačem, lakše itd tj onako kako zakon i predviđa po osnovi jamstva i odgovornosti trgovca za robu. Posljednji slučaj je bio rješen u par sati od prvok kontakta, i ja sam (ugodno) iznenađen ali nešto se ipak mijenja..

vin112 uto 1.10.2019 22:02

Vratio sam im danas i tražio povrat novca, rekli su da razumiju i da ću dobit novce nakon što pregledaju u svom servisu... Znaci neće ovaj put slat u ovlašteni, nego u svom servisu provjerit i vratit mi lovu, pa će se oni dalje natezat s ovlaštenim