Radna iskustva

Tech support (osobna računala) -> sys admin, može

Gleeson sub 29.6.2019 13:07

Vidio sam u nekoliko navrata oglase za posao u kojima firme traže ljude bez znanja ili s malo znanja/iskustva koje će oni onda naučiti raditi tech support. Jedan primjer je Touch Support, iako oni imaju prilično lošu reputaciju, ali vidio sam i drugih takvih primjera.

Imam 2 pitanja vezana za to:

1) Znate li neke primjere takvih firmi di bih mogao poslati molbu

2) Je li realno da neko kao ja, koji se dobro razumije u osobna računala (servisiranje, hardver, softver), ali ne znam ništa o mrežama i serverima, se zaposli u nekoj takvih firmi ili u internom tech support odjelu neke firme koja se bavi nečim drugim, i onda u radu na tom mjestu naučim o serverima, mrežama itd. dovoljno da si kasnije mogu naći sys admin posao?

ONeill pon 12.8.2019 19:07

Šalji molbe na sve IT firme, neka te imaju u bazi. Nikad ne znaš kako te sreća može poslužiti, a ništa te ne košta da pošalješ.

Čak ne bi bilo loše ako si u Zagrebu, da osobno odeš do firmi i predaš svoj CV, jer možda dobiješ šansu da razgovoraš s nekim iz IT odjela i saznaš informacije koje ne možeš kod kuće iza računala ;)

Možeš slati molbe i u firme koje nemaju svoj IT odjel, ali danas sve firme od 6+ zaposlenika koriste računala, pa se javljaj u takve firme da im ti budeš IT podrška. Tu nećeš možda naučiti puno toga novog, ali ćeš steći iskutva u tome kako korisnici rade i koriste IT usluge, a vjeruj mi, korisnika ima svakakvih i koji mogu napraviti problem da ga cijeli dan raspetljavaš.

 

Iz svog iskutva ti mogu reći, da ono što misliš da znaš o računalima, nije ni pribilžno jako dok se ne zaposliš u IT području i vidiš koliko toga zapravo ne znaš. 

No ako voliš to i voliš učiti, onda neće biti problem.

 

Što se tiče nedostatka znanja o mrežama i serverima; bar danas u doba Interneta to nije problem za naučiti. A opcija je i da platiš neki tečaj kod nekoga tko ima stvarnu opremu da možeš raditi na njoj, naravno ovisno o tome kakav si finacijski.

 

Sretno!

dasan sub 24.8.2019 20:50

Imam par pitanja neznam kako bi započeo  dakle htio bih u budućnosti raditi kao neka vrsta službe za korisnike tipa upute korisniku dal fizički ili preko telefona.Sad gdje naci takav posao to uglavnom rade vece firme tipa Microsoft i sl ili recimo neka veca postrojenja gdje treba neki informatičar.Kakvo bi mi sve znanje trebalo ?volim se baviti informatičkim problemima satima istraživati kako riješiti problem mislim da bi mi taj posao ležao.Uvijek mi je draže bilo instalirati winse,prog, ažuriranje,popravci nego programiranje koje je poteško..  dosta površno sam napisao valjda će vam biti jasno

ONeill ned 8.9.2019 11:03

Ovo što si napisao može raditi bilo koji srednjoškolac, te ako želiš raditi takve poslove za plaću od 3-4 tisuće kuna, samo naprijed.

No ni tu nećeš imati sreće , pogotovo što instalacija Windowsa, programa, ažurirnja ide automtaski korištenjem WDS-a, WSUS-a ili nekog trećeg alata ;)

Za rad u službi za korisnike možeš se javiti u bilo koji telekom, isto za malu plaću.

 

Međutim, kažeš da te zanima rješavanje problema i slično ... što ne bi onda upisao digitalnu forenziku ili tako neki studij pa radio na pravim problemima ;)

bunker ned 8.9.2019 11:23


@dasan

Svaki biznis je stroj koji gazi, melje, i izbacuje one koji najmanje doprinose profitu.

U profi igri ( nizeg ranga tzv podrska korisnicima ) ti u smjeni moras zaprimiti vise stotina upita i za rjesavanje ili otkantavanje imas svega minutu ili dve, a sve preko toga te dovodi na listu za otkaz... I ti sjedis cjelu smjenu sa naglavnim slusalicama te ti dojavna centrala spaja odmah novi poziv za pozivom i raspodjeljuje prema broju aktivnih operatera. Čest je i slučaj da ti u radno vrijeme nebroje minute kad se odlogiras radi pauze, pljuge, istezanja nogu i sl...nego ti broje samo vrijeme dok komuniciras sa strankom.

Forenzika i dugotrajna istrazivanja su skupa igra i nesto takvo se nebu pruzalo sirokom krugu korisnika na free 0800 brojeve...