Izbjeglica_02 pon 28.2.2011 11:58

Pozdrav svim forumašima i forumašicama ;-)

 

Već par mjeseci imam želju utrošiti svoje znanje u 3D modeliranju na neki platformer za Android ili iOS...

Imam par pitanja... 

Dakle, što je isplativije raditi za Android ili iOS platformu? U kojoj platformi imam veću fleksibilnost izrade i sl. Ja bih ipak radio za iOS ali opet možda je bolje za početnika Android ;)

Pošto sam totalni početnik u programiranju, moram odabrati alat, koji mi preporučate. Evo par piroriteta

- User frendly, dakle da bude prikladan za mene početnika, nije frka ako treba više redova koda ispisati ;)

- Po mogučnosti besplatan

- Da imam odakle naučiti, dakle izvor tutoriala mi je vrlo bitan.... 

- Podrška za 3D je obavezna

 Za sada je to to ;) 

 

Lp!

Izbjeglica_02 uto 1.3.2011 18:52
woodgamesfx kaže...

I gdje je zapelo ili ti je sve svršeno dobro krenulo, jer ako se dobro sjećam na PP si me tražio da se uključim u raspravu i sad čekam raspravu, eto da vidimo tvoj napredak. 

Pa ipak nisam 0-24 na forumu ;-) 

 

I dalje tražim program, sa piratskim nemogu poslati igru na itunes ili sl. 

 

woodgamesfx uto 1.3.2011 20:27
Izbjeglica_02 kaže...
woodgamesfx kaže...

I gdje je zapelo ili ti je sve svršeno dobro krenulo, jer ako se dobro sjećam na PP si me tražio da se uključim u raspravu i sad čekam raspravu, eto da vidimo tvoj napredak. 

Pa ipak nisam 0-24 na forumu ;-) 

 

I dalje tražim program, sa piratskim nemogu poslati igru na itunes ili sl. 

 

 

Istina, ako si vrstan programer onda proući projekt irrlicht imaš nekih pokušaja porta na iOS, naime irrlicht je scenegraph pa u biti nije toliko ovisan o arhitekturi bitno je da nađeš OpenGLES verziju i znaš postavit prava pitanja ljudima s irrlicht foruma. Inaće irrlicht je apsolutno free.

 

Link :http://irrlicht.sourceforge.net/

Forum :http://irrlicht.sourceforge.net/phpBB2/index.php

Alati :http://irrlicht.sourceforge.net/toolset.html