Old Iggy čet 23.11.2017 17:46
user1111 kaže...

Pozdrav, namjeravam kupiti Dell Inspiron 7577 . Inače bi taj model trebao imati fingerprint skener kojeg baš i ne reklamljuju ali ga svako malo vidim na review-ima. Pitala sam naše prodavače jel ga zapravo ima ili nema, i kažu ako ne piše onda nema. Zanima me a) jel ga možda tko kupio i ispalo da ga ima, i b) zna li tko možda prodavača koji prodaje verziju s tim?

Znam da je bezvezan detalj ali ako već ima i ako već plaćam tu cijenu bio bi mi cool dodatak 

Koliko znam, to je opcionalno o modelu i tipu. Iz Dell manuala, "Powerbutton with optional fingerprint reader".

L1nNk sri 10.1.2018 14:57

Imam pitanje za jedan stari model DELL Laptopa. E4300 s Intel Core2Duo P9400 2.4Ghz i Intel GMA4500. 

Stavio sam mu update anu Win 10 * najbolje dosad radi na njemu *

Problem je sto CPU radi na minimalnoj frenkvenciji. U task manageru ne prelazi 0.60Ghz a preko MSI a pokayuje 1.596Mhz.

Naravno sve power opcije su na 100% pa mi nije jasno, cak i bottleneck je nekako prisutan LOL xD

Postoji li neki nacin da boost am ili neka opcija da postavim na max CPU usage ??

Chico12 čet 11.1.2018 09:00
L1nNk kaže...

Imam pitanje za jedan stari model DELL Laptopa. E4300 s Intel Core2Duo P9400 2.4Ghz i Intel GMA4500. 

Stavio sam mu update anu Win 10 * najbolje dosad radi na njemu *

Problem je sto CPU radi na minimalnoj frenkvenciji. U task manageru ne prelazi 0.60Ghz a preko MSI a pokayuje 1.596Mhz.

Naravno sve power opcije su na 100% pa mi nije jasno, cak i bottleneck je nekako prisutan LOL xD

Postoji li neki nacin da boost am ili neka opcija da postavim na max CPU usage ??

 Instaliraj Intel power gadget. Task manager na windowsu nekad zna da ne radi kako treba, meni je znao pokazivati da mi procesor radi na 6ghz.

youngšverbulja uto 16.1.2018 10:42

BOK ekipa, napokon sam došao do nekih para :) pa si mislim priuštit novo racunalo

još se dvoumim između laptopa ili stolnog racunala (pomognite mi:P) ne znam šta se više isplati, paše mi prenosivost iskreno

buđet mi je do 7 soma, tu sam došao da vidim šta se nudi od laptopa (najbolje što mogu dobit za taj keš)

tražim kvalitetu, da bude tih i ako me posere da mogu igrat nove igrejs

   Porgrami:Abelton, FL studio, Photoshop, Adobe Ilustrator 

Ne mora biti DELL i ne preglomazan, da se može furat okolo 15    13

Hvala puno ljudi na vasem vremenu, LP

 

Čitatelj uto 16.1.2018 12:07
MatijaZG sri 7.2.2018 01:19

Trenutno mi je na stolu laptop od brata. Dell Inspiron 15 3567 sa i3-6006U procesorom. Problem je što više ne želi puniti bateriju. Laptop je star svega 8 mjeseci. Prvo sam izbrisao kompletno HDD i instalirao nove Windowse. Ažurirao BIOS. Otvorio ga do zadnjeg šarafa. Sve konektore i žice odspojio i pregledao. On ga je pretežno koristio doma. Baterija vjerojatno ima nekih desetak ciklusa. Punjač potpuno ispravan od 65W. Probao sam spojiti punjač od mog HPa od 120W ali i dalje ne puni.

Laptop je naravno pod jamstvom. Jel netko imao takav problem? Čitao sam po internetu i neki savjetuju BIOS update (odrađen), neki kupnju jačeg punjača (isprobano).

Ne kužim zašto dakle radi na struju ali ne puni bateriju. Izgubio sam nekih tri sata pokušavajući sve živo. Da je to smeće moje, čekić bi mu sigurno presudio.

Old Iggy sri 7.2.2018 08:42
MatijaZG kaže...

Prvo sam izbrisao kompletno HDD i instalirao nove Windowse. Ažurirao BIOS. Otvorio ga do zadnjeg šarafa. Sve konektore i žice odspojio i pregledao.

Čemu pobogu sve ovo kad je pod jamstvom?

MatijaZG sri 7.2.2018 10:43

Zato što nemam volje ga slati i čekati mjesec dana da se vrati sa popravka. Prije 6 godina kad sam živio u Italiji, nabavio sam jedan XPS. Odmah sam ustanovio da je bilo par mrtvih pixela. Nazvao Dell servis i drugi dan su poslali čovjeka sa novim istim laptopom. Došao je na moju adresu, dao novi i uzeo stari bez da je uopće provjerio da li stvarno nije 100% ispravan laptop.

Ovdje kod nas bih zaboravio da sam uopće imao taj Dell.

Poslat ću ipak to smeće na servis, pa ako ne prođe jamstvo, prodati ga za soma kuna i da ga više ne gledam.

i4s pon 26.3.2018 00:28

Bok, imam problem s dell laptopom. Spojen je na wifi i jačina signala je izvrsna, međutim internet ne radi. Samo ga je odjednom presjeklo i otad ne radi što god da probam. Jednostavno što god pokušam pokrenuti na internetu on ne radi, dok na drugom laptopu i mobitelima internet radi normalno. Kad ga spojim na mobilni internet, radi. Zna li netko u čemu je problem?

LUNAT1C pet 3.8.2018 09:09
summus kaže...

Ovaj tjedan je na akciji XPS 15 9560 i razmišljam da ga uzmem. Za 200€ više mogu kupiti sličan laptop sa i5 (8. generacije), ovaj je i7(7. generacije). Koji je od ova dva laptopa bolja kupovina po kriteriju uloženo dobiveno?

1. Dell XPS 15 9560
2. Dell XPS 15 9570

 ovdje najbolje mozes vidjet usporedbu ova dva procesora
http://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i7-7700HQ-vs-Intel-Core-i5-8300H/m211019vsm425634

 

po meni za 200€ razlike, sa istom grafickom (nije 1050ti na 95709) ne vrijedi
radije uzmi tih 200€ i potrosi na dodatnu memoriju nego na to sitno sto dobijes na procesoru brzine.. Uzmi u obzir da ti 9570 ima jednu godinu garancije a 9560 dvije

osobno imam taj isti model xps 15 i prezadovoljan sam, jedini razlog nadogradnje bi mi bio fingerprint kojeg nemam, ali niti ovaj 9570 kojeg si stavio ga također nema..

 

ps. krivo ti je napisano da 9570 ima 97 kwh bateriju, ima manju jer ti na to mjesto dolazi taj 1tb hard disk

summus pet 3.8.2018 17:24
LUNAT1C kaže...
summus kaže...

Ovaj tjedan je na akciji XPS 15 9560 i razmišljam da ga uzmem. Za 200€ više mogu kupiti sličan laptop sa i5 (8. generacije), ovaj je i7(7. generacije). Koji je od ova dva laptopa bolja kupovina po kriteriju uloženo dobiveno?

1. Dell XPS 15 9560
2. Dell XPS 15 9570

 ovdje najbolje mozes vidjet usporedbu ova dva procesora
http://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i7-7700HQ-vs-Intel-Core-i5-8300H/m211019vsm425634

 

po meni za 200€ razlike, sa istom grafickom (nije 1050ti na 95709) ne vrijedi
radije uzmi tih 200€ i potrosi na dodatnu memoriju nego na to sitno sto dobijes na procesoru brzine.. Uzmi u obzir da ti 9570 ima jednu godinu garancije a 9560 dvije

osobno imam taj isti model xps 15 i prezadovoljan sam, jedini razlog nadogradnje bi mi bio fingerprint kojeg nemam, ali niti ovaj 9570 kojeg si stavio ga također nema..

 

ps. krivo ti je napisano da 9570 ima 97 kwh bateriju, ima manju jer ti na to mjesto dolazi taj 1tb hard disk

 Hvala, propustio bi ovo za bateriju da mi nisi napisao. Zašto noviji Dell ima samo 1 godinu garancije naspram 2 godine garancije kod prošlogodišnjeg modela, grije li se više?

LUNAT1C pet 3.8.2018 17:33
summus kaže...
LUNAT1C kaže...
summus kaže...

Ovaj tjedan je na akciji XPS 15 9560 i razmišljam da ga uzmem. Za 200€ više mogu kupiti sličan laptop sa i5 (8. generacije), ovaj je i7(7. generacije). Koji je od ova dva laptopa bolja kupovina po kriteriju uloženo dobiveno?

1. Dell XPS 15 9560
2. Dell XPS 15 9570

 ovdje najbolje mozes vidjet usporedbu ova dva procesora
http://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i7-7700HQ-vs-Intel-Core-i5-8300H/m211019vsm425634

 

po meni za 200€ razlike, sa istom grafickom (nije 1050ti na 95709) ne vrijedi
radije uzmi tih 200€ i potrosi na dodatnu memoriju nego na to sitno sto dobijes na procesoru brzine.. Uzmi u obzir da ti 9570 ima jednu godinu garancije a 9560 dvije

osobno imam taj isti model xps 15 i prezadovoljan sam, jedini razlog nadogradnje bi mi bio fingerprint kojeg nemam, ali niti ovaj 9570 kojeg si stavio ga također nema..

 

ps. krivo ti je napisano da 9570 ima 97 kwh bateriju, ima manju jer ti na to mjesto dolazi taj 1tb hard disk

 Hvala, propustio bi ovo za bateriju da mi nisi napisao. Zašto noviji Dell ima samo 1 godinu garancije naspram 2 godine garancije kod prošlogodišnjeg modela, grije li se više?

 mislim da je prije zato sto je verzija sa i7 premium premiuma, ne vjerujem da se nesto vise grije, a i i7 verzija je isto tako relativno hladna, ventilator se uopce ne pali osim ako se koristi gpu ili stvarno heavy work na cpu.. drzao sam radi posla dva servera i tri web aplikacije, uz to jos browser i tada se tek palio ventilator (osim igara gdje se po defaultu pali normalno), ja sam vidio da je veci problem ram koji mi je na 90% kada radim, zato sam sad narucio nove (ps kod odabira rama moras pripazit jer su unutra dva keksa od 4 gb)

dell_31 ned 2.9.2018 19:58

pozdrav
imam problem sa punjenjem laptopa; http://prntscr.com/kprd4k
Punjac radi, lampica na laptopu svijetli kad se tek punjac ukljuci u laptop ( i tako 2-3 sec svijetli i ugasi se )
Punjac je ukljucen u laptop cijelo vrijeme i nikako se ne puni baterija.

Pa ako netko zna u cemu je problem neka javi bio bi zahvalan, da li je problem u punjacu, laptopu ili sam ja nesto zeznuo u podesavanju ?

Bengs pet 14.12.2018 12:07

Pozdrav!
Treba mi savjet oko laptopa. Dvoumim se između dva, a ne znam točno koji figura bolje. Nadam se da će netko nabaciti koristan savjet :)
Nisam prezahtjevna korisnica, ali mi treba za malo više od samog pretraživača i solitarea. Bilo bi lijepo da me solidno posluži oko poslova obrade zvuka i videa, a poželjno da može i neku stariju igricu pokrenut da se ubije vrijeme povremeno (al nije uvjet, ne očekujem previše).
Riječ je o Dellovim laptopima, a specs su sljedeće:

CyberDemonVZ pon 13.5.2019 02:51

Pozdrav!

Žena ima inspiron 17R N7110

 

I7, nadogradili s 500GB SSD, 16GB RAM. (makar u uputama piše max 8GB, ovo radi bez greške) Stroj leti, ko nov :D

 

Jedini problem je mreža konekcija. LAN je 100Mbps, a WiFi je 2.4Ghz n standard.

 

Za lan sam provjerio, ne postoji brža verzija tog I/O sklopa :(

Ali, WiFi je standardna m.2 kartica sa Bluetoothom.

E sad, dal' netko zna, mogu se ugraditi sve m.2 WiFi kartice, ili postoji neko ograničenje?

 

Npr, ovo:

https://www.ebay.com/itm/867Mbps-Bluetooth-V4-2-M-2-NGFF-Wireless-Card-For-Intel-8260-AC-DELL-8260NGW/142906096631

 

AC WiFi, 4.2 Bluetooth.

zoro5 pet 15.10.2021 08:26

U 8 mjesecu sam kupil nivi laprop Dell Vostro 3500 /i5/ 15.6in IPS FHD te je cijelo vrijeme bio na radnom stolu.

Jedan dan su se pojavile crte po ekranu, pa se odbio butat da bi na kraju totalno umrl.

skuzio sam da mi mala ledica kod power tipke titra kao kod 2.7 sta bi znacilo ekran.

Odnesen u trgovini pa servis i dobio poruku da je polomljen display. te da novi kosta oko 2k kuna + ugradnja.

 

laptop se nije mical sa stola , nije nikad pal na pod, nema vanjskog vizualnog ostecenja kao ni stakla ekrana.

Ja nisam mehaniski ostetil display.

 

Kakva su mi prva posto mi je jos uvjek u garanciji?

Sta napraviti jer mi je puno izdvojit 2300 kn za popravak

Entry Point pet 15.10.2021 16:43
zoro5 kaže...

U 8 mjesecu sam kupil nivi laprop Dell Vostro 3500 /i5/ 15.6in IPS FHD te je cijelo vrijeme bio na radnom stolu.

Jedan dan su se pojavile crte po ekranu, pa se odbio butat da bi na kraju totalno umrl.

skuzio sam da mi mala ledica kod power tipke titra kao kod 2.7 sta bi znacilo ekran.

Odnesen u trgovini pa servis i dobio poruku da je polomljen display. te da novi kosta oko 2k kuna + ugradnja.

 

laptop se nije mical sa stola , nije nikad pal na pod, nema vanjskog vizualnog ostecenja kao ni stakla ekrana.

Ja nisam mehaniski ostetil display.

 

Kakva su mi prva posto mi je jos uvjek u garanciji?

Sta napraviti jer mi je puno izdvojit 2300 kn za popravak

 Ako je pod garancijom trebaju mjenjati ekran. Ako odbijaju prijavi ih. Poslikaj detaljno laptop da se vidi da nema fizičkih oštećenja.

zoro5 pet 15.10.2021 19:49

laptop pregledan u trgovoni zajedno sa prodavacima di sam ga ostavil.

Oni utvrdili prilikom pokusaja startanja kad se dell logo pojavil na sekundu da se vidi lagana crta unutra u lijevom kutu, unutarnji display.

ja to nisam uspjel vidjet ali vanjsko staklo je bilo neosteceno.

 

Diagnoza ovlastenog servisa je polomljen display. 

zatrazil sam sliku ostecenja , rekli su poslat.

 

ja samo neznam kako moze doc do ostecenja unutarnjeg displeya ako je lap bio mjesec dana samo na stolu di se i koristio?

Vanjskih ostecenja nema.

 

ihush ned 17.10.2021 10:27
zoro5 kaže...

..

Odnesen u trgovini pa servis i dobio poruku da je polomljen display. te da novi kosta oko 2k kuna + ugradnja.

..

 

zoro5 kaže...

[img]https://i.imgur.com/qW8iDTp.jpg[/img]

 

 

poslali sliku na kojoj se vidi puknuce. ja a bome ni oni u trgovini to nismo vidjeli po primopredaju.

Neznam sta rec, nisam znal da sve moram slikat

 -ako si predao, imaš papir.. ako tad nisu primijetili fizičko oštećenje tad 'nije postojalo' .. tj upravo to kod zaprimanja moraju primijetiti i navesti, kad to nije navedeno tad 'ne postoji'.

-ali i problem, mogućnost da su 'pošteni' i da je to stvarno fizičko oštećenje, uzrok problema i tad je logično postojao.. tad govore istinu, ali je to njihov propust koji možeš iskoristiti, dok se oni mogu braniti-osporavati. Tražiš popravak, zamjenu ili povrat novca, svoj dio si napravio (reklamirao i prihvaćeno je) a to što naknadno šalju sliku mogu 'okačiti mačku o rep' (pravno, čak i kad je istina, jer pravno ne postoji istina-laž nego dokaz-papir i formalnosti koje se upravo zato i rade i zato se to radi kod zaprimanja + potpis..). Kad-ako odbiju, prijaviš nadležnima, mingo.hr .. i bit će riješeno, vjerojanto u tvoju koristi.

 

-kao btw.. uvodni opis sugerira da si znao za problem, da se vjerojanto nešto desilo kao pad i sl. .. ali to je pretpostavka dok se pravo-zakon zasniva na onom što možeš dokazati, ne što ne možeš ne na činjenici-istini..

-servis je pogriješio u postupku zaprimanja, ako je puknuće već postojalo... i zbog svoje greške će snositi posljedice, dok će vlasnik servisa ako želi isto primjeniti na servisera-djelatnika i može se naplatiti od njegove plaće. .. tad posotji i treće riješenje, manje bolno za kupca-servisera.. priznavanje jamstva neovisno što puknuće nije pokriveno.. servis napiše što želi i distributer-proizvođač to ne provjerava tj to je posao ovlaštenog servisa i tad je sve pokriveno jamstvom tj uračunatim troškom i pokriveno tj ne ide na tvoj trošak ili neke treće osobe nego po jamstvu. Naravno to rade kad nisu uvoznici tj oni koji snose taj trošak dok veće firme to podnesu jer im je to 'sitni' trošak uz ostalo poslovanje i lančano prenesu na proizvođača jer tako se rade pravi ugovori između proizvođača i uvoznika za tržište.. problem su mali trgovci koji nisu dio takvog lanca i nemaju takvu sigurnost po jamstvu tj snose trošak.. a jedino to je pitanje tko će na kraju platiti ceh + isplativost u odnosu na kupnju novog ili 'originalne' servisne popravke tj kad je pod jamstvom tad se u pravilu daje novo jer je u pravulu jeftinije nego bilo koji popravak, jer se time eliminira lager-servis-trošak tj servis postaje samo mjesto gdje ovlaštena osoba kontrolira-odobrava u njihovo ime i recimo mora raditi za njih u njihovom interesu. Pravi-klasični ovlašteni servisi kao za aute-vešmašine i sl. ne postoje za računala.. to u pravilu rade veće trgovine-uvoznici i imaju svoju firmu-servis.. ili izdvojen dio.

-alternativa, možeš sam kupiti na ebayu odgovarajući ekran i zamijeniti, daleko jeftinije od 'originala' tj cjenika ovlaštenog servisa koji je nekoliko puta skuplji od realne cijene + servis sati + pdv.. ili će to napraviti taj servis i tako smanjiti trošak ako je na njihov račun tj kemijanje kad ovlašteni servis radi jednako kao što radi lokalni majstor fušer.. snalaženje i kupnja online ali tad treba koji mjesec da dio stigne.. pa možeš i to predložiti što ako su pametni-realni mogu prihvatiti tj svaka škola se plaća kao i greške... pa ako su napravili propust i nisu uočili ono što su morali kod zaprimanja, jer to im je posao, tad snose trošak, ne zato jer imaš pravo nego jer su pogriješili i to iskoristi. .. ne moraš biti 'nježan', čak im filozofski radiš uslugu tj i oni moraju naučiti zašto postoje pravila kao i to što je zakon, što je uredno poslovanje pa i kad nisu krivi, ako je to s ekranom što kažu točno, krivi su zbog propusta i moraju dobiti po prstima iz tog razloga a tad će nam svima biti bolje tj servis će raditi svoj posao a kupac se neće natezati mjesecima i svaki slučaj biti slučaj za sebe, tj to je razlika u uređenom društvu-zakonu-pravilima kad pravila vrijede za sve, ne kako tko prođe. Idući kupac će tad jednako reklamirati recimo jednak ili drugi kvar i serviser će znati da ako ne primjeti kod zaprimanja tad će ići na njegov trošak pa i od plaće jer to mu je posao.. odnosno kupac koji reklamira nakon što je predao nema više što dokazivati-natezati se.. + tražiš i požuruješ rokovima, jer nema razloga da sve zajedno traje duže od par dana u slučaju pravog servisa odnosno da privatno u fušu naručuješ dio riješio bi za mjesec a ovo je ovlašteni servis koji tad mora imati direktnu logistiku (koju nema jer su samo formalno servis)..

-novi problem .. prihvaćena izmjena-dopuna, na traženje trgovaca, da oni mogu za sve čekati-tražiti servis, kod zaprimanja reklamacija tj upravo se tad često dese takvi propusti i tad se oni svađaju tko je kriv dok kupac čeka. Jedino u priči je upravo čekanje-rokovi ono što treba eliminirati, neovisno tko je u pravu ili tko ima dokaz-papir. Ili je pod jamstvom ili nije, ili je na trošak kupca ili trgovca (nevažno trgovac-servis-distributer-proizvođač).

 

.. što da si došao u servis bez jamstva? S kvarom i tražiš popravak, koji bi ti rekli kao cijenu 2300kn .. i koliko dana? Imaju li ekran na lageru? Mjesec? Tj neovisno tko snosi trošak, ti si već odavno mogao (morao?) imati popravljeno što se tiče realnih rokova, dok ostaje pitanje samo tko će platiti ceh, kupac-trgovac.. a pošto su zaprimili bez navođenja oštećenja, tad je zakon banalno jednostavan, no kad to sam trgovac osporava tad moraš žalbom-prijavom to tražiti i tek tad ćeš dobiti. Opet gubljnje vremena, za sve ode par tjedana na svakoj instanci. Da kupuješ novi laptop, može biti bilo gdje u eu skladište, stigne za par dana ako nema već u trgovini, jednako je s dijelovima-servis.. ako stvarno postoji tj upravo zato 99% kvarova se riješava zamjeno-novo ili povrat ako nema istog modela (jer samo isti model-serija je pokriveno jamstvom, ne sličan, ne drugi.. porezno-carinski-knjigovodstveno što s kupcem nema veze i može se kemijati no tad je kršenje pravila poslovanja tj uvoz-kina i razlog zašto to veliki ne rade, samo mali koji sve rade na svoju ruku pa tako i rizik).

 

-kupac? treba tražiti svoja prava, pogotovo kad može iskoristiti tuđu grešku, jer greške se plaćaju..

-trgovac/servis .. treba pokriti trošak, jer svaka škola se plaća i tako se uči, pa će biti pametniji idući put i provjeriti a tad se eliminira natezanje.

.. Imaš ili nemaš pravo. Greške-propusti se plaćaju. Ako na zaprimanju nije navedeno oštećenje tad 'ne postoji' i tad se tebe ili zakona to ne tiče, tj serviser mora naučiti što mu je posao i profesionalno ga odraditi jer je za to plaćen i ako pogriješi to mora platiti, ne tad zbog jamstva nego greške-propusta.

-obrnuto, kako zakon i praksa vidi takve situacije.. kupac ima pravo-prednost, pa tako ne mora prilikom kupnje primjetiti nedostatak-oštećenje i sl. tj kupcu se u tome vjeruje i praksa je da se roba ne otvara, ne provjerava, nego kad se dođe kući.. i zato za kupca ne vrijedi pravilo kao za servisera, jer nisu iste stranke-prava-pravila igre. Kupac ne mora kod preuzimanja primjetiti, servis mora.

 

-klasičan nastavak priče-scenarija.. trgovac-servis će te obavijestiti, dati ti rok u kojem možeš recimo prezeti (nepopravljeno) računalo ... i ako to napraviš tad nikom ništa, opet imaš neispravno. Ne prihvaćaj povrat-preuzimanje bez provjere ispravnosti, samo popravljeno-ispravno, zamjenu ili povrat novca.. no ako to radiš sa servisom, tad ti servis ne može izdati zamjenu jer nema (nije trgovina) niti povrat novca (koji može opet samo trgovina, gdje je plaćeno, tad je to povrat, ne kad ti treća strana isplati). .. pa će ti servis inzistirati na tome da moraš preuzeti, nakon nekog roka da više nisi vlasnik itd.. čak možeš preuzeti ali tražiš da upravo to napišu na papir, tj da nisu otklonili kvar, da su oštećenje naknadno uočili (i time nije tvoj problem nego njihov) i da traže da preuzmeš neispravno. Takav papir može pomoći, ako samo preuzmeš tad nemaš ništa tj tad ćeš se snalaziti sam.

zoro5 ned 17.10.2021 21:22

hvala na opsirnom postu, slazem se sa napisanim

poslan mail sa opisom predaje laptopa te molbom da mi se uredjaj popravi u korist garancije.

idem se probat izborit jer sam uvjeren da nije greska do mene tj do pogresnog rukovanja ili upotrebe.

 

Male opaske, lap ima 3+2 dodatno jamstvo sta me sprijecava za bilo kakvu samostalnu intervenciju jer mogu izgubit pravo na istu

lap je tek mjesec dva star a para za popravak se nema sad sam u problemu

kod predaje lapa trgovcu u opisu kvara nema napisanog  fizickog ostecenja

sad mene jako zanima kad i kako se sad ta crta pojavljuje na slici koja sigurno nije bila po primopredaji?

Slikal nisam nista jer eto nisam znal za sve te potrebe u svezi reklamacija jer dosad nisam imal niti jedan slucaj di mi reklamacija nije bila uvazena.

zasad prepiska se vodi sa centrom za reklamacije od trgovine koji salju i dobivaju infoe od servisera.

zasad je procedura sve kako treba, lap odnesen na reklamaciju u trgovinu, oni poslali u servis Zagreb i povratno me obavjestili o kvaru i cijeni