sandokan111 čet 3.10.2019 20:46
tomo100brt kaže...

Imam Speedport Plus router. I slušajte ovaj zanimljiv problem. Na router mi je spojeno 12 uređaja. Jedan od tih uređaja je Netgear extender pošto ovaj router ima lošu antenu pa mi signala ima samo u kuhinji i dnevnom boravku, drugi je Airport express koji mi služi za bežićno puštanje glazbe sa iTunesa (koji se nalaze na računalima) na glazbenu liniju, dok su ostali uređaji PC računala, Mac računala, pametne TV, pmatni DVD playeri, iOS uređaji i Android mobiteli. Dakle, problem je što nakon nekog vremena neki se uređaji ne žele više spojiti na nijednu mrežu u kući. Kad restartam samo Speedport Plus sve se popravi, ali opet nakon nekog vremena dio drugih uređaja se ne želi nikako spojiti na nijednu mrežu. Nije važno da li je uređaj bio spojen na Speedport Plus ili na Netgear extender. On se svakako ne želi spojiti. Mijenjao sam frekvenciju routera, mijenjao sam kanale routera. Ništa nije pomoglo. Promijenio sam extender sa TP link pojačivačem signala jer sam pomislio da Netgear pravi problem, ali onda mi je taj TP link stalno gubio signal sa Speedport Plus ili bi se gasio. Ono što sam vidio u logovima je ova poruka u trenutku kad se uređaj ne želi spojiti:

2019-10-03 16:43:26    Providing DHCP information to a requesting station has failed (H003)

2019-10-03 16:43:25    Providing DHCP information to a requesting station has failed (H003)

I da napomenem prije ovog rouera imao sam Speedport koji se počeo gasiti pa su ga promijenili, a prije toga sam imao neki ZTE na koji se Airport express nije nikako htjeo spojiti pa su mi ga nakon mjesec dana promijenili.

Ovi iz T-com mi nakon godinu dana još ne znaju pomoći. Možda ovdje netko ima neki prijedlog.

 Ocekujes previse od speedporta (i opcenito od ISP routera). Zamjeni ga konkretnim routerom koji ce obavljat routanje za 12 uredjaja kako spada. Pa ti extender mozda i ne bude trebao.

Silent horror1992 pet 4.10.2019 18:57

Imao sam jedan od skrivenih brojeva, to jest onaj za posebne pogodnosti, tako sam i ugovor povoljan izvukao za fiksne i mobilne usluge, sad mi opet treba kontakt od tog posebnog osjela za zadržavanje korisnika ili slično jer onaj koji sam ja imao su ugasili nakon par tjedana jer ih gase često.

 

Ako neko ima broj bio bih zahvalan da mi proslijedi u pp.

b00 pet 4.10.2019 20:24

Ovaj tcom je govno kakvog nema. Već 2 jebena tjedna puca internet. Tehničar koji je trebao doć nit je došo nit se javio. Pošto je prvi tehničar reko da je problem u firmwareu a ja sam vidio da imaju promotivnu ponudu koja uključuje novi modem huawei uz novu tarifu poslao sam upit da se prebacimo na to jel bi to bio potpuno drugi modem a samim time i firmware i to bi riješilo problem. Rekli su da će javit se u najkraćem mogućem roku ali se niti za to nisu javili.

Shockwave ned 6.10.2019 20:47
Hexfire kaže...
Pa ono što piše na webu i ono što se dogovori ispod pulta je oduvijek nebo i zemlja.

 Navodno su sad dosta tvrđi kod pregovaranja, nema više onih ponuda za 209kn trio paket + 15 kn max sportski.

g29log pon 7.10.2019 00:51

Prije 2 mjeseca gledam da mi je dostupna optika, ja se mislim nema sanse nigdje nisu kopali i naravno ne mogu naruciti nego moram pricati s agentom iliti nekim tamo studentom od 20 godina koji cita sve sa 2 lista papira i kaze nemate jos optike, ali uskoro ce biti dostupna na toj lokaciji, ajde ok... i sada nakon 2 mjeseca zovem i pitam kada ce biti dostupna optika na mojoj adresi i kazu u 9 mjesecu 2020... godinu dana prije stavljaju ljudima da im pise na stranici da im je optika dostupna i onda ce je korisnik imati tek za godinu dana i to ako ce je uopce imati... nevjerojatno!

tonik pon 7.10.2019 12:20

Zanima me, jel ko produljivao ugovor sa njima nedavno? Meni ističe za 2 tjedna, imam MAX 2 paket sa turbo opcijom. I sad me interesira jel ima šta povoljnije od mojih dotočnih 179kn? Sad mi nude sve isto ali za 189kn.

Ferritin pon 7.10.2019 13:23

Zadnjih par dana nakon dnevnog IP reseta mi se ne spoji internet automatski nazad nakon par sekundi, već umre i moram manualno restartati router nekad i više od jednom.

 

Još jedan prijatelj ima sličan problem... Netko još možda?

JozoBozo121 pon 7.10.2019 14:18
Ferritin kaže...

Zadnjih par dana nakon dnevnog IP reseta mi se ne spoji internet automatski nazad nakon par sekundi, već umre i moram manualno restartati router nekad i više od jednom.

 

Još jedan prijatelj ima sličan problem... Netko još možda?

 Meni se to nekad dogodi, ali ili ručno restartam, ili za dvadesetak minuta on sam to sve resetira.

Gnjili pon 7.10.2019 16:03

Ja sam imao isto tako i produžio preko telefona u 8 mjesecu

Rekla je 159 kuna,zvao za per dana isto su rekli 159 kuna i pristao sam.

Račun je došao 159 kuna i kao obično stavke su bile jako loše objašnjene.

Optima kao da su se dogovorili je imala istu cijenu pa se nisam ni htio ni natezati,vračati opremu pa sve procedure.

Produžio sam ove i gotovo

Silent horror1992 pon 7.10.2019 16:59
Silent horror1992 kaže...

Imao sam jedan od skrivenih brojeva, to jest onaj za posebne pogodnosti, tako sam i ugovor povoljan izvukao za fiksne i mobilne usluge, sad mi opet treba kontakt od tog posebnog osjela za zadržavanje korisnika ili slično jer onaj koji sam ja imao su ugasili nakon par tjedana jer ih gase često.

 

Ako neko ima broj bio bih zahvalan da mi proslijedi u pp.

 

Tražim broj još uvijek. 

Zar niko nije pregovarao prek tog odjela u zadnje vrijeme ? 🤔

Bitno mi je, tnx ko proslijedi broj.

dv14 pon 7.10.2019 17:50

Trebao bi mi savjet. 

 

Dakle, koristim fiksni telefon i internet, ugovor do 8. mjeseca. Od 20.9 mi ne radi ni jedno ni drugo, navodno da je kabel u prekidu. Što napraviti? Prijavim kvar 20.9, nakon par dana dobijem obavijest kako je kvar otklonjen iako ništa nije napravljeno po tom pitanju. Prijavim opet i sada tako stoji bez pomaka.

 

Dakle, već skoro 20 dana. Pisao sam prigovor prije nekih tjedan dana, ali još nisam dobio odgovor. Što bi još trebalo poduzeti da mogu raskinuti s njim ugovor bez naknade? 

viking.software pon 7.10.2019 19:07
tonik kaže...

Zanima me, jel ko produljivao ugovor sa njima nedavno? Meni ističe za 2 tjedna, imam MAX 2 paket sa turbo opcijom. I sad me interesira jel ima šta povoljnije od mojih dotočnih 179kn? Sad mi nude sve isto ali za 189kn.

179kn ti je max2+turbo za starije od 65. i to je, kao, posebna ponuda.

tako da ako ti je ovo redovna ponuda, onda je ok s obzirom kakve su druge cijene.

tonik pon 7.10.2019 20:51

HT drži Optimu. Zato imaju iste cijene.

 

Tih 189kn po novome nije redovna ponuda nego isto preko post prodaje.

 

A1 mi nudi preko 4G mreže za 165kn. Ali nekak nemam povjerenje u bežično. Žica je žica.

viking.software uto 8.10.2019 13:08

ja bih to uzeo bez previše razmišljanja. iako iskon ima, točnije, imao je, ponude jeftinije i do 40kn (tel+net), u zadnje vrijeme je previše pritužaba na na njih. od szk pa do pucanja veze, ne dolaska tehničara i slično. mada mi je to čudno jer su pod t-comom i t-com tehničari bi morali/trebali izlaziti na teren i (pokušati) popraviti problem. 

 

možda da vidiš sa iskonom, ali 189 je sasvim fajn u odnosu na sve ostale cijene i kod t-coma i kod ostalih.

 

što se tiče 4g/hibridnih rutera, opcija, spajanja.... sve ovisi gdje si i koliko imaš susjeda i korisnika lte mreže. kod mene na krku, za vrijeme sezone, 6-10 mjesec, nema te mreže koja radi normalno kada se svi nakače na lte. sva brzina koja je oko 50-70mbps uredno pada na 2, 5, max 10mbps. tako da dok god imaš bilo kakvu žicu kao opciju, radije nju nego "zrak". 

JozoBozo121 uto 8.10.2019 22:22

Ima li neko problem na optici i SpeedPortu da mu jednostavno nestane internet i MaxTV i router jednostavno zablokira i mora ga se restartati? Sad mi se zadnjih tjedan dva to događa, prije kad sam tek dobio router nije bilo takvih problema, ali nisam mijenjao ništa na mreži tako da sumnjam da je do mene, uostalom restart Speedporta riješi sve, media converter nema neki utjecaj na problem.

NicK17 uto 8.10.2019 22:52

Ako imaš Speedport plus i firmware verziju 09022001.00.025 ili najnoviju od prije 2 tjedna 09022001.00.029 onda su one problem. Meni je isto router prije 2 tjedna povukao verziju 0.29 i od tada su problemi svakih nekoliko sati, točnije dolazi do toga da router totalno zablokira i onda krene u restart. Od prije 3 dana sam ih uspio teškom mukom natjerati da vrate router na prijašnju verziju 0.24 i sada je naravno sve stabilno i nema problema.

U ta 2 tjedna su i mijenjali router i radili factory reset što naravno nije pomoglo jer je router stalno povlačio najnoviju problematičnu verziju.

JozoBozo121 uto 8.10.2019 22:59
NicK17 kaže...

Ako imaš Speedport plus i firmware verziju 09022001.00.025 ili najnoviju od prije 2 tjedna 09022001.00.029 onda su one problem. Meni je isto router prije 2 tjedna povukao verziju 0.29 i od tada su problemi svakih nekoliko sati, točnije dolazi do toga da router totalno zablokira i onda krene u restart. Od prije 3 dana sam ih uspio teškom mukom natjerati da vrate router na prijašnju verziju 0.24 i sada je naravno sve stabilno i nema problema.

U ta 2 tjedna su i mijenjali router i radili factory reset što naravno nije pomoglo jer je router stalno povlačio najnoviju problematičnu verziju.

 Imam, v0.29 je firmware. I mislio sam da bi to mogao biti dio problema, prije je bio na v0.24 i nije bilo problema s tim firmwareom. Kako si ih natjerao da vrate na v0.24?

NicK17 uto 8.10.2019 23:17

Jedno 5 puta sam prijavljivao smetnju i objašnjavao svima problem, ukazivao na tu verziju v0.29 te se onda valjda našao netko normalan tko je shvatio u čemu je problem i konačno vratio na v0.24. Prije toga su također i tehničari pokušali vratiti na v0.24 ali bez uspjeha jer je router nakon 48h opet povukao v0.29. 

Za sada se router više ne ažurira na v0.29 jer je valjda netko to uspio isključiti.

U svakom slučaju prijavi smetnju jer su možda sada i upoznati s problemom na verziji 0.29 pa će ti valjda odmah vratiti na 0.24.

bunker uto 8.10.2019 23:26


Pitam jer je i meni ruter štekao 4 dana sa 0.29 verzijom. U petak su mi donijeli novi ruter u kojem je bila 0.20 verzija i odtada je sve ok a ruter je i dalje na 0.20 verziji. Nevidim u postavkama rutera mogućnost ni blokade updatea ni rolbacka...

NicK17 uto 8.10.2019 23:37

Onda ti iz nekog razloga ne ažurira automatski što je u ovom slučaju dobro. U samom routeru korisnik ne može ništa napraviti po tom pitanju. Možeš jedino ako hoćeš tražiti preko SZK da ti puste v0.24.

b00 uto 8.10.2019 23:43
NicK17 kaže...

Onda ti iz nekog razloga ne ažurira automatski što je u ovom slučaju dobro. U samom routeru korisnik ne može ništa napraviti po tom pitanju. Možeš jedino ako hoćeš tražiti preko SZK da ti puste v0.24.

 oni da puste stariju verziju? pa meni su rekli da nemogu niti vidjet dali mi je na routeru i dalje stara verzija a kamoli nesto vise od toga

JozoBozo121 uto 8.10.2019 23:45
b00 kaže...
NicK17 kaže...

Onda ti iz nekog razloga ne ažurira automatski što je u ovom slučaju dobro. U samom routeru korisnik ne može ništa napraviti po tom pitanju. Možeš jedino ako hoćeš tražiti preko SZK da ti puste v0.24.

 oni da puste stariju verziju? pa meni su rekli da nemogu niti vidjet dali mi je na routeru i dalje stara verzija a kamoli nesto vise od toga

 To vjerojatno kad dođe na neku višu instancu, ovi na basic podršci nema šanse.

b00 sri 9.10.2019 00:17
NicK17 kaže...

Sve oni to mogu samo je pitanje da li znaju, sve je stvar na koga naletiš. Uglavnom npr. ako imaš v0.20 oni ti bez problema puste v0.24., isprobano već nekoliko puta.

evo upravao sam zavrsio poziv i covjek veli da nemre nista napravit. nemoze vratit stari firmware. veli da on tu opciju nema, da se router updatea automatski. proslijedio je upit tehnicarima koji ce me zvat u narednih 48 sati. veli da nezna niti dali oni mogu vratit stari firmware.

 

 

pucanje interneta kod mene traje već 20 dana, 10tak poziva sluzbi, 2 tehnicara, poslan i upit za novu tarifu uz koju bi dobio drugaciji modem

 

drugi tehnicar kojeg sam zvao da mu javim da nije riješen problem je obecao doc slj da , nije doso niti je zvao

za novu tarifu sam ispunio formu na webu, pisalo je da ce me kontaktirat u najkracem mogucem roku ali 4 dana nista

zvao sam ih da im velim da mi se nitko nije javio za tu tarifu pa mi je receno da ce me zvat sljedeci dan ali opet nitko nije zvao

 

 

 

nitko od njih ne radi posao za koji dobivaju plaću

sandokan111 sri 9.10.2019 00:49
b00 kaže...

evo upravao sam zavrsio poziv i covjek veli da nemre nista napravit. nemoze vratit stari firmware. veli da on tu opciju nema, da se router updatea automatski. proslijedio je upit tehnicarima koji ce me zvat u narednih 48 sati. veli da nezna niti dali oni mogu vratit stari firmware.

 A normalno da se moze vratit stara verzija. Tko kaze da ne moze ne zna, i trebao bi reci "ja ne znam kako to napraviti".